Хмарні сервіси

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмарні сервіси
Категорії

Що робити одразу після купівлі хмари? Де отримати реквізити доступу, як підключитися до віртуального сервера та перенести на нього необхідні програми і дані? Ці та інші схожі питання можуть виникнути, якщо ви вперше замовили віртуальну машину і тільки починаєте роботу у хмарі. 

Завантажуйте чек-лист — практичний та корисний інструмент, що допоможе зробити зважений вибір. Обов'язково ставте питання з переліку потенційним постачальникам, позначайте відповіді в таблиці та вибирайте найкращий варіант за найважливішими для вас критеріями.

Команди, які чітко та злагоджено працюють разом, досягають кращих результатів, генерують більше ідей та швидше реагують на зміни. А все це — підвищує ефективність роботи бізнесу.
Те, наскільки зручно, швидко та без затримок відбувається взаємодія в команді, чимало залежить від інструментів, які залучає команда для організації роботи. Та для того щоб отримати максимум користі, ми пропонуємо організувати роботу фахівців та потрібних їм інструментів (тобто програм, вебзастосунків, систем і даних) у хмарах від Tucha. Розповідаємо, як можна залучити хмари до роботи бізнесу та підвищити ефективність взаємодії між співробітниками.

Відповідаємо на часте запитання від клієнтів: як просто здійснити оплату через міжнародну електронну платіжну систему PayPal або за допомогою класичних банківських переказів Bank Transfer. Ці способи будуть корисними для замовників, які оплачують хмарні послуги з-за кордону.

Наша команда невпинно працює над тим, аби хмарні послуги відповідали очікуванням клієнтів, а робота із сервісами була простою та зрозумілою. Зокрема це стосується й оплати послуг. У цій статті пропонуємо ознайомитися з усіма доступними способами, серед яких кожен клієнт зможе підібрати найбільш зручний і швидкий для себе варіант.

Завдяки хмарним технологіям є можливість організувати роботу таким чином, щоб мати доступ до необхідних програм і даних навіть під час відсутності електропостачання. Розповідаємо докладніше, як це зробити за декілька кроків.

Продовжуємо серію матеріалів про впровадження та хостинг альтернативних CRM-систем. Особливості бельгійської CRM-ERP-платформи Odoo ми обговорювали в інтерв’ю з Олександром Возним, виконавчим директором компанії DevLab. Наразі разом з партнером маємо досвід реалізації спільного проєкту — розгортання віртуального сервера для хостингу системи у хмарах. На конкретному прикладі вирішили розповісти, як усе відбувається. Стаття буде корисною, якщо ви замислюєтесь над інтеграцією нової CRM-системи або заміни поточної, але вагаєтесь у прийнятті рішення.

Українські компанії, які відмовляються від користування російським софтом, шукають інші варіанти для роботи. Пропонуємо ознайомитися з продуктами для заміни 1С, BAS та подібних до них. І попри те, що, за досвідом користувачів, повнофункціональні аналоги цим програмам наразі в процесі доопрацювання, все ж існують рішення, які також допомагають систематизувати роботу бухгалтерії.

Якщо наразі ви шукаєте, чим замінити російські Бітрікс24, amoCRM, RetailCRM та інші CRM-системи, пропонуємо огляд альтернативного програмного забезпечення, яке допоможе у веденні бізнесу. У статті ми зібрали як українські, так і закордонні продукти, а вибір, як завжди, за вами.

На основі одного з впроваджених нами проєктів ми вирішили детально розібрати типовий випадок того, як організувати віддалений офіс для команди з 25 осіб за 3 дні без простоювань у роботі та з мінімальними витратами

Вибір віддалених серверів стає все ширшим. Як серед усього різноманіття вибрати найбільш влучне рішення для своєї задачі? Пропонуємо разом розібратися у видах віддалених серверів, які ми пропонуємо до оренди своїм клієнтам, і з’ясувати, в яких випадках найбільш корисними будуть віртуальні машини з їх вагомими перевагами, а коли є сенс звернути увагу на фізичні сервери.

Вимоги до швидкості хмарних обчислень постійно зростають. Цьому сприяють масова потреба в організації віддаленої роботи та використання програмного забезпечення, яке стає все складнішим. При цьому важливим критерієм залишається доступна вартість послуг. Рішенням, яке відповідає сьогоденним вимогам до хмарних ресурсів та переваги якого вже встигли оцінити клієнти Tucha, є сервіс TuchaBit+. Розповідаємо детальніше про його особливості, тарифікацію та принципи масштабування.

Продовжуємо знайомитися з потужними можливостями сервісу TuchaKube та особливостями її роботи. У попередній статті ми писали про те, як виникла ідея створити платформу для автоматизації CI/CD-процесів, хостингу додатків та їх даних у хмарі контейнерів, а також з чого вона складається та які задачі вирішує. Наразі розповідаємо та показуємо, як саме працює інноваційне рішення.

Для безпечної роботи все більше компаній довіряють зберігання програм і даних хмарам. І це обґрунтовано, адже віддалене розміщення суттєво знижує ризики втрати або пошкодження інформації. Водночас є інструменти, які допомагають додатково посилити захист даних на випадок форс-мажорів. Наприклад, якщо до офісу дістануться «розбійники», що полюють за важливими даними. Аби убезпечити інформацію від потрапляння до рук сторонніх осіб, рекомендуємо заздалегідь налаштувати механізм тривожної кнопки. Розповідаємо, як він працює та в чому користь.

Зібрали нескладні та конкретні рекомендації, аби кожен користувач міг додатково захистити інформацію від втрат і доступів сторонніх осіб. Застосовуйте вже сьогодні!

Поки що не придумали нічого більш надійного для роботи сайтів, ніж розміщення їх у хмарах. Та як організувати хмарний хостинг і що для цього потрібно? З чого почати та на які важливі аспекти звернути увагу? Ми регулярно отримуємо такі запити від клієнтів і допомагаємо швидше зорієнтуватися у вирішенні цієї задачі за допомогою розгорнутих матеріалів у блозі Tucha. А наразі зібрали всі корисні статті в одній, аби під рукою завжди був покроковий гайд. Користуйтеся!

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись