Інструкції

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інструкції
Категорії

Відповідаємо на часте запитання від клієнтів: як просто здійснити оплату через міжнародну електронну платіжну систему PayPal або за допомогою класичних банківських переказів Bank Transfer. Ці способи будуть корисними для замовників, які оплачують хмарні послуги з-за кордону.

Наша команда невпинно працює над тим, аби хмарні послуги відповідали очікуванням клієнтів, а робота із сервісами була простою та зрозумілою. Зокрема це стосується й оплати послуг. У цій статті пропонуємо ознайомитися з усіма доступними способами, серед яких кожен клієнт зможе підібрати найбільш зручний і швидкий для себе варіант.

Для того щоб з’ясувати, на чиєму боці виникає помилка, насамперед ми рекомендуємо виконати трасування маршруту та пінг проміжних вузлів. Простий спосіб зробити це — залучити спеціальні інструменти. У статті розглянемо один з найбільш зручних, на наш погляд, застосунків для виявлення місця обриву з’єднання із сервером — Ping Tracer.

У попередній статті про панель керування вебхостингом DirectAdmin ми робили загальний огляд системи та її призначення. Нині зосередимося докладніше безпосередньо на функціях програмного продукту та алгоритмі дій, який зазвичай потрібно зробити користувачу при роботі з панеллю.

У цій публікації ми хотіли б розглянути DirectAdmin — систему з відкритим API від канадських розробників JBMC Software. Розповідаємо та наочно показуємо, які головні функції має панель та як з нею працювати. Тож сподіваємося, що ті клієнти, які ще не наважилися на те, щоб позбутися ще одного російського програмного продукту, після ознайомлення з цим матеріалом матимуть можливість переконатися в тому, що DirectAdmin дійсно є гідною альтернативою тим засобам, які вони використовують наразі.

Втрата даних часто стає непоправною. Один із головних заходів для збереження як особистої, так і бізнесової інформації — це використання безпечних паролів для доступу до робочого столу, сторінок у соціальних мережах, сховищ інформації та інших критичних даних. Розказуємо що робити, якщо є потреба передати пароль іншій особі.

Підключення до віддаленого робочого столу — один з найбільш частих запитів під час організації дистанційної роботи. Покроково та наочно показуємо, як підключитися до віддаленого робочого столу за допомогою RDP-клієнта, що встановлений на всіх операційних системах Windows від версії XP і вище. 

Один з частих запитів до нашої служби технічної підтримки — питання про те, за допомогою яких інструментів здійснюється налаштування доменної зони DNS. Наразі розповідаємо про різновиди інструментів для керування налаштуваннями доменної зони.

Що робити одразу після купівлі хмари? Де отримати реквізити доступу, як підключитися до віртуального сервера та перенести на нього необхідні програми і дані? Ці та інші схожі питання можуть виникнути, якщо ви вперше замовили віртуальну машину і тільки починаєте роботу у хмарі. 

Безпека і збереження даних — важливе питання для будь-якого бізнесу. На відміну від фізичних серверів, у хмарі ці можливості набагато ширше. Наприклад, можна повністю відновити «з минулого» диск віртуальної машини. Це доступно завдяки корисному інструменту — snapshots.

Наш партнер, веб-студія «Червоний хамелеон», підготував корисну статтю про те, на що варто звертати увагу при виборі хостингу для веб-сайтів на базі платформи «Бітрікс: Управління сайтом». У статті детально розібрані мінімальні та рекомендовані параметри сервера, представлені наші рекомендації як хостинг-провайдера і роздуми партнера як розробника сайтів. 

Таке питання нерідко виникає у користувачів під час підключення їхнього віртуального сервера до мережі Інтернет. Розповідаємо, що таке віртуальний маршрутизатор та які його функції.

Ділимося корисною інформацією для користувачів віртуальних машин. До служби техпідтримки Tucha досить часто звертаються клієнти з питанням, як налаштувати прокидання портів до сервера...

З листів до служби техпідтримки Tucha народжуються справжні статті. Так, нещодавно до нас звернувся клієнт із запитом роз’яснити, що відбувається при з'єднаннях всередині VPN-тунелю між офісом користувача та середовищем у хмарі, а також при з’єднаннях поза VPN-тунелем. Тож увесь текст, наведений нижче, — це реальний лист, який ми надіслали одному з клієнтів у відповідь на його запитання. Звісно, змінили IP-адреси, аби не деанонімізувати клієнта. Але, так, служба технічної підтримки Tucha справді славиться своїми розгорнутими відповідями та змістовними листами. :-)

Розповімо вам прохолодну історію про те, як «треті особи» намагалися перешкодити роботі наших клієнтів і як ця проблема була вирішена ...

Одне з найгостріших питань сучасного світу — кібербезпека. Оскільки кожен з нас користується соціальними мережами, електронною поштою, месенджерами та різними 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись