Як організувати хостинг коробкових CRM-ERP-систем у хмарах від Tucha

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Як організувати хостинг коробкових CRM-ERP-систем у хмарах від Tucha
Категорії

Одні з популярних програмних продуктів, для хостингу яких корисні хмари, — це CRM- та ERP-системи. Сьогодні чи не кожна компанія вже працює або планує впровадження такого рішення, аби систематизувати роботу з клієнтами. Для того щоб CRM-ERP-системи працювали безперебійно, а фахівці мали до них стабільний доступ, рекомендуємо розміщувати програмні продукти у хмарах. Читайте далі, щоб дізнатися, які вигоди отримає бізнес завдяки хмарному хостингу та як організувати роботу платформ на віртуальних серверах від Tucha.

До речі, огляд низки поширених CRM-систем ми робили у статті з добіркою аналогів російським програмам. Якщо раптом і досі ваша компанія користується платформами ворожого походження, рекомендуємо замінити їх якнайшвидше.

Коротко про CRM- та ERP-системи
Коротко про CRM- та ERP-системи

CRM (Customer Relationship Management) — це система, яка допомагає бізнесу керувати взаємодією з клієнтами. Вона збирає, аналізує та зберігає дані про клієнтів, зокрема контактну інформацію, історію взаємодії та покупок. Залучення CRM-системи в роботу допомагає компаніям покращити якість обслуговування клієнтів і збільшити продажі.

ERP-система (Enterprise Resource Planning) розроблена для планування ресурсів бізнесу та допомагає керувати багатьма процесами, серед яких — управління постачанням, запасами, виробництвом, фінансами тощо. Можливості ERP-системи об’єднуть всі відділи і функції компанії, що сприяє оптимізації витрат і прийняттю кращих управлінських рішень.

CRM-ERP-система — це поєднання в одному програмному продукті функцій CRM- та ERP-систем. Таке рішення допомагає компаніям ефективно управляти бізнес-процесами: залучати та утримувати клієнтів, оптимізувати бізнес-процеси, підвищувати ефективність і збільшувати доходи. Тож головною метою впровадження CRM-ERP-систем є спрощення робочих процесів бізнесу та підвищення загальної продуктивності. 

Про переваги хостингу програмних продуктів у хмарах

Розміщувати CRM-системи можна на віртуальних машинах (VPS) у хмарі або власних фізичних серверах в офісі. Переваги хмарного хостингу для програмних продуктів ми детально розглядали в окремій статті. Зазначимо головне: віртуальні сервери працюють в дата-центрах, які забезпечені системами захисту та резервними каналами всіх необхідних комунікацій (електропостачання, інтернет-з’єднання тощо). А завдяки віддаленому розміщенню інформації — за межами офісу або країни — дані додатково захищені від доступу сторонніх осіб і зловмисників.

Тепер про те, які вигоди отримають компанії завдяки хостингу CRM-ERP-систем у хмарах від Tucha:

  • Відмовостійкість і стабільний доступ до даних.

Гарантований рівень доступності послуг складає 99,0-99,9%. Усе залежить від вибраного сервісу (TuchaBit, TuchaBit+ або TuchaFlex+) і територіального розміщення даних (в Україні чи за кордоном).

  • Можливість працювати звідусіль.

До CRM-системи, розміщеної у хмарах, співробітники можуть підключатися з будь-яких куточків світу, де є інтернет-з’єднання. Це дозволяє не залежати від серверів в офісі та працювати з різних міст, країн і континентів.

  • Наявність додаткових інструментів захисту даних.

Важливим інструментом для посилення безпеки інформації є регулярне створення та зберігання повних знімків кожного диска сервера (snapshots). Вони допоможуть відновити диск машини в тому стані, в якому він був на момент створення знімка. Створення і зберігання знімків в дата-центрі Німеччини вже включено до вартості більшості наших сервісів.

Проте snapshots не є заміною резервних копій окремих файлів, тому рекомендуємо також регулярно створювати бекапи всіх важливих файлів та зберігати їх на базі сервісу TuchaBackup.

  • Економія коштів.

Для того щоб працювати з CRM-системою у хмарах, не потрібно витрачати кошти на закупівлю власних серверів, їх обслуговування та подальшу заміну. Ми допоможемо підібрати конфігурацію, яка потрібна бізнесу в поточний момент — без переплат за надлишкові ресурси.

  • Просте збільшення конфігурації у разі потреби.

Якщо надалі навантаження на сервер зросте (наприклад, збільшиться кількість співробітників або обсяг даних), розширити конфігурацію доволі просто: просто повідомте про це службу техпідтримки Tucha, і за лічені години ми додамо необхідну кількість ресурсів до машини.

  • Збереження та актуальність інформації.

Підключатися до віртуального сервера можна з будь-яких ґаджетів, наприклад, вдень — з ПК або ноутбука, а ввечері — зі смартфона. Внесені до системи дані та зміни зберігаються та залишаються доступними при наступному підключенні з будь-якого іншого пристрою. Це дозволяє зручно продовжити роботу будь-коли.

  • Технічна підтримка 24×7.

Команда техпідтримки Tucha поруч з клієнтами на всіх етапах співпраці: як при розміщенні CRM-системи у хмарах, так і під час подальшої роботи на сервері. Наші фахівці готові відповісти на питання з хостингу у будь-який час та оперативно надати допомогу.

Які CRM-системи можна розміщувати на віртуальних серверах

VPS підходять для розміщення коробкових версій майже всіх CRM-систем — як закордонних, так і українських розробників. Для того щоб більш предметно дізнатися, чи можна розмістити у хмарах від Tucha ту чи іншу систему, зверніться до наших фахівців служби підбору рішень

А якщо наразі ви плануєте впровадити програму чи вибрати іншу на заміну, радо порекомендуємо партнерів, які допоможуть визначитися та інтегрувати систему в роботу. Зі свого боку, який би варіант не вибрав клієнт, ми допоможемо підібрати хмарний сервіс і конфігурацію ресурсів та організувати розміщення програми на сервері.

До речі, на віртуальних машинах разом з CRM-ERP-системами можна зберігати інші вебзастосунки та дані для роботи фахівців відділу продажу: IP-телефонію, документи, архіви, файли тощо.

Як розмістити CRM-систему у хмарах

Алгоритм дій з організації хостингу програмних продуктів у хмарах такий:

Крок 1. Вибір CRM-ERP-системи для впровадження.

А якщо ви вже працюєте з певною платформою, її теж можна перенести на виділені віртуальні сервери.

Крок 2. Вибір хмарного провайдера.

Визначити надійного постачальника хмарних послуг допоможе чек-лист. Він містить перелік важливих критеріїв, за якими можна порівняти декількох провайдерів і вибрати найкращого з них.

Крок 3. Підбір сервісу і конфігурації ресурсів.

Вибір сервісу та набору ресурсів здійснюється індивідуально до кожної задачі клієнта. Зазвичай для цього ми ставимо клієнтам такі запитання:

  • Де територіально бажано зберігати дані — в Україні або за кордоном?
  • Скільки співробітників працюватимуть з системою?

Самостійно зорієнтуватись у різниці між видами віртуальних серверів допоможе класифікатор або стаття з навігацією хмарними сервісами.

Крок 4. Розгортання VPS.

Фахівці служби техпідтримки провайдера розгортають віртуальний сервер вибраної конфігурації та здійснюють на ньому первинні налаштування для роботи програмного продукту у хмарах. 

Крок 5. Розгортання та налаштування CRM-ERP-системи.

Команда інтегратора, якого клієнт вибрав для впровадження системи, отримує від хмарного провайдера реквізити доступу до віртуальної машини, після чого зі свого боку здійснює всі необхідні дії: встановлює та налаштовує платформу, наповнює її потрібними клієнту модулями та даними.

Крок 6. Отримання реквізитів доступу до сервера і початок роботи з системою.

Після здійснення всіх налаштувань і перевірки роботи CRM-системи на сервері клієнт отримує реквізити доступу до VPS та починає роботу з програмним продуктом. Наочна інструкція допоможе спростити перші кроки користування віддаленим сервером. 

Також пропонуємо ознайомитися з реальним кейсом з організації хостингу для бельгійської CRM-ERP-системи Odoo, який ми реалізували спільно з партнером.

Про технічну підтримку

Важливо розмежувати зони відповідальності CRM-інтегратора та хмарного провайдера. За роботу системи як програмного продукту (оновлення, ліцензування тощо) відповідає компанія, яка впроваджує та налаштовує клієнту CRM. На боці хмарного провайдера — відповідальність за стабільність роботи і доступність віртуального сервера, на якому працює система.

Tucha пропонує на вибір чотири види технічної підтримки, серед яких кожен клієнт зможе підібрати потрібний для себе варіант.

Якісна технічна підтримка як від інтегратора CRM-систем, так і від хмарного провайдера — це важливий чинник для зручної роботи з програмним продуктом. Перед початком співпраці з кожним з підрядників рекомендуємо обов’язково оцінити швидкість і рівень надання технічної допомоги.

Підсумок

Вибір надійного хостингу для програмних продуктів — важливий крок для того, аби співробітники не втрачали дані клієнтів, контролювали та своєчасно виконували задачі. Розміщення CRM-ERP-систем у хмарах від Tucha допоможе посилити захист інформації та забезпечить команді зручний доступ до неї у будь-який час. 

Якщо наразі ви плануєте перенести CRM на віртуальний сервер, не зволікайте далі та звертайтеся до нас за підбором влучного рішення.

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись