Інтерв'ю

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
Категорії

Повномасштабна війна стала випробуванням для всіх українських підприємців. Тому вкрай цінним є досвід партнерів, які знайшли нові підходи до роботи з клієнтами та продовжили діяльність. Одним з таких партнерів є Олександр Печерний, засновник компанії Інком Актів, що спеціалізується на аутсорсингу в галузях ІТ, бухгалтерського обліку та аудиту. Під час інтерв’ю Олександр розповів, як його команда переживала 2022 рік та з якими найбільшими викликами зіштовхнулася. Досвід партнера є влучним прикладом того, наскільки важливо зберігати в собі людські якості та цінності навіть у складні часи.

Підбиваючи підсумки 2022-го року, складно говорити про кількісні показники або будувати конкретні плани на майбутнє, оскільки головною цінністю сьогодні є саме життя. Тож ми поставили партнерам кілька запитань про те, як для них змінили світобачення події цього року:

  • Що є рушійною силою для Вас, аби працювати та вести бізнес далі?
  • Яке головне усвідомлення принесла повномасштабна війна?
  • Що побажаєте іншим підприємцям та всім українцям загалом у 2023-му році?

З компанією Weba, що спеціалізується на інтеграції систем автоматизації продажів та обліку, ми співпрацюємо вже декілька років. Цьогорічна зустріч з її засновником і директором Сергієм Шумаковим відбулася в онлайн-форматі, адже впродовж останнього року компанія пережила значні трансформації як всередині команди, так і в роботі з програмними продуктами. Незмінною лишилася любов до своєї справи та місія компанії — допомагати українському бізнесу працювати ефективно. Про шлях Сергія як підприємця з викликами війни та підтримку проєктів на користь перемозі — у нашому інтерв’ю.

Партнер розповів про те, яким був період невизначеності після початку повномасштабного вторгнення, що допомогло подолати цей етап і підштовхнуло освітні компанії відновити роботу. Також дізналися експертну думку Олексія про сьогоденні тенденції в ІТ та майбутнє значущої галузі. Рекомендуємо до прочитання!

Українському бізнесу в умовах повномасштабної війни доводиться нелегко. Особливо, якщо місто, в якому працювала компанія до цього, — окуповано, а команда була вимушена мігрувати по різних куточках країни та світу. Серед таких компаній — і наші партнери CiFrame. Директор Євген Деркач розповів, як фахівці переживали початок війни, як компанія відновлювала діяльність і що змінилося у бізнес-процесах за останні півроку. Важливо те, що попри непрості умови, команда CiFrame працює, допомагає тим, хто цього потребує, і підтримує економіку країни. Отже, про все послідовно.

Повномасштабна війна — це лихо, яке торкнулося кожного українця. Неминуче трансформувалося і ведення бізнесу: деякі компанії поновили роботу після паузи, дехто змінив профіль, а інші взагалі були вимушені зупинити діяльність. Для того щоб з’ясувати, як сьогодні працює український бізнес, поспілкувалися з давнім партнером Павлом Миколаєнком, засновником та керівником компанії НЕТСОФТ. Обговорили, як змінилося ведення бізнесу з моменту нашої попередньої бесіди та як вплинула війна на життя компанії, співробітників та клієнтів.

Один з найбільш функціональних варіантів на заміну 1С, BAS і подібних — це MASTER:Бухгалтерія, платформа для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності від українських розробників. Ми вирішили дізнатися докладніше, які особливості має система та які задачі вирішує, як відбувається процес перенесення даних з інших програм та за якими критеріями замовники обирають програмні продукти для роботи. І розібратися в цьому нам допомогла Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу MASTER. Партнерка спеціалізується на напрямі прямих і партнерських продажів, а також керуванні та участі у розробці маркетингової стратегії компанії. 

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

З розробником програмного забезпечення Sillanium (Харків) ми співпрацюємо вже давно. Під час однієї із зустрічей директор компанії Віктор Цой розповів нам про те, з чого починалася історія бізнесу та від чого довелося відмовитись у процесі роботи для досягнення поставлених цілей. Про правильне ставлення до помилок та продумане повернення до співпраці з Tucha, попри паузу, — у нашому інтерв'ю з партнером.

Група компаній «Укрзвіт» працює у сфері інформаційних технологій з 2011-го року. Наш партнер допомагає підприємцям в декілька разів швидше отримувати цифровий підпис і здавати звіти в державні органи за допомогою спеціального програмного забезпечення. Нещодавно в онлайн-режимі ми поспілкувалися з директором «Укрзвіт» Ярославом Присяжнюком. Під час бесіди дізналися про те, яка історія стала поштовхом до відкриття власної справи, з якими викликами зіштовхнулася група компаній під час карантину і чому хмарні рішення стають просто незамінними. Про складові успіху та заходи для розвитку бізнесу — у нашому інтерв’ю.
 

Сучасний світ — це щоденні зміни та виклики. Яка формула ведення бізнесу існує у тих, хто вже давно створив та розвиває власну справу? Які перешкоди доводиться долати підприємцям та на яких помилках вчитися? Про все це і більше розповіли наші експерти — власники компаній з автоматизації бізнесу

Світ невпинно трансформується, а з ним змінюються і вимоги до ведення бізнесу та роботи команди. Додатковим каталізатором змін став карантин. Яким є сучасне бізнес-середовище? Які навички повинен мати кожен фахівець та що допомагає українським компаніям ефективно працювати в умовах пандемії? Досвідом поділилися наші партнери — фахівці у галузях автоматизації бізнесу та ІТ

Олексій поділився важливими порадами зі свого досвіду, які допоможуть новачкам стати професіоналами та бути затребуваними у своїй ніші. І, звичайно, не обійшлося без розмови про роль хмар у роботі сучасних компаній.

В інтерв'ю Дмитро докладно розповів про те, чим корисні хмарні сервери для роботи та чому він впевнено рекомендує їх своїм клієнтам. А ще — чому з часом перестав турбуватися про контроль роботи співробітників. Одним словом, поспілкувалися з користю.

Продовжуємо дізнаватися більше про наших партнерів та обмінюватися бізнес-досвідом. Цього разу ми віддалено поспілкувалися з Костянтином Філенком, приватним підприємцем. Партнер розповів, з чого починався його шлях в ІТ-сфері, а також поділився порадами щодо того, яких речей варто уникати, а яким, навпаки, вчитися, щоб стати цінним фахівцем. Про практичне застосування хмар та їх користь для безпечної роботи з програмами і даними — у нашому інтерв'ю.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись