Чим замінити 1С: огляд програм для ведення бухгалтерії

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Чим замінити 1С: огляд програм для ведення бухгалтерії
Категорії

Українські компанії, які відмовляються від користування російським софтом, шукають інші варіанти для роботи. Нещодавно ми робили огляд українських і закордонних альтернативних CRM-систем. Наразі пропонуємо ознайомитися з продуктами для заміни 1С, BAS та подібних до них. І попри те, що, за досвідом користувачів, повнофункціональні аналоги цим програмам наразі в процесі доопрацювання, все ж існують рішення, які також допомагають систематизувати роботу бухгалтерії.

В процесі підготовки ми знайшли цілу низку сервісів, які мають свої особливості та підійдуть компаніям з різними задачами. Кожен з них потрібно розглядати окремо більш детально та з’ясовувати, котрий буде найбільш доречним конкретному бізнесу за функціоналом та вартістю. Тому ми ставили за мету зробити огляд найбільш популярних систем. А якщо ви маєте власний досвід роботи із наведеними сервісами або є потреба розглянути той чи інший з них більш детально, напишіть нам про це. Ми залюбки підготуємо нові матеріали. 

Чому варто відмовлятися від сервісів і послуг з рф
Чому варто відмовлятися від сервісів і послуг з рф

Очевидно, що купувати продукти та послуги від росіян означає надсилати кошту на підтримку їх економіки, а з нею — і дій проти українського народу. До того ж користування такими програмами ставить під загрозу безпеку компанії, адже надає конфіденційну інформацію до рук ворога.

Крім цього, усі продукти потребують регулярного оновлення, що у випадку роботи з російським софтом стало неможливим. А якщо розробник вирішить взагалі зупинити підтримку продукту, є висока ймовірність того, що користувачі втратять доступ до своїх даних. Словом, ризиків чимало — як у репутації, так і в безпеці.

До речі, йдеться не лише про використання різних версій 1С:Підприємство, а й про такий продукт, як BAS Бухгалтерія. Його створила одна й та ж сама компанія, коли у 2014-му році українським державним організаціям заборонили користуватися 1С.

Окрім цього, програмами російського виробництва є Галактика, МойСклад, Мое Дело, Ельба, Ананас, Клас365.

Альтернативні варіанти

Якщо компанія вже має налагоджені процеси та звикла до функціонала конкретної програми, краще звертати увагу на варіанти зі схожими можливостями. Зазвичай від програм для роботи бухгалтерії бізнесу потрібні такі функції:

  • ведення бухгалтерського обліку та обліку договорів;
  • ведення електронного документообігу — формування і подання бухгалтерської та податкової звітності;
  • ведення складського, управлінського, податкового, інвентарного обліків;
  • кадровий облік та нарахування заробітної плати;
  • контроль фінансів, надходжень і витрат, проведення взаєморозрахунків;
  • виписка рахунків, актів та накладних;
  • управління запасами, закупівлями та продажами;
  • формування платіжних доручень;
  • робота з фіскальною звітністю тощо.

Отже, розглянемо деякі альтернативні варіанти, які стануть у пригоді як бухгалтерам, так і керівникам та власникам бізнесу.

Українські продукти

  • MASTER:Бухгалтерія — платформа від компанії MASTER для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності.

Для кого: малого і середнього бізнесу різних напрямів діяльності, державного сектору.

Містить усі необхідні функції для роботи бухгалтерії: від формування первинної документації до зведення балансу та подання звітності у перевірчі органи. Окрім цього, програмний продукт передбачає можливість одночасного ведення обліку діяльності необмеженої кількості юридичних осіб. Система дозволяє працювати з усіма системами оподаткування та просто мігрувати з інших програм бухгалтерського обліку завдяки автоматичному перенесенню даних про контрагентів, співробітників, договори.

Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу компанії MASTER, зазначає: «Одна з головних особливостей полягає в тому, що клієнт отримує комплексне рішення під свій запит. Окрім MASTER:Бухгалтерія, є зокрема MASTER:CRM, MASTER:Зарплата і Кадри, MASTER:Документообіг. Це можуть бути як окремі програмні продукти, так і взаємодоповнювальні конфігурації. Наприклад, якщо клієнт замовляє програми MASTER:Бухгалтерія та MASTER:Зарплата і Кадри, немає потреби встановлювати окремо два продукти та інтегрувати їх між собою. Усе відбувається завдяки розширенню переліку модулів одного продукту, який встановлюється для замовника. Тому бізнес заощаджує кошти на утриманні та супроводі декількох програмних продуктів. Також завдяки вбудованим інструментам клієнти можуть самостійно допрацьовувати MASTER:Бухгалтерія, а значить, немає потреби у залученні штату вузькопрофільних фахівців».

  • Дебет Плюс — програмне рішення для автоматизації бухгалтерського, оперативного та фінансового обліків, що працює на базі різних операційних систем: Windows, Linux, Mac OS.

Для кого: бюджетних організацій, відділів освіти та охорони здоров’я, комунальних закладів, виробничих, торговельних, будівельних і сільськогосподарських підприємств, малого бізнесу.

Завдяки Дебет Плюс клієнти повністю закривають ведення бухгалтерського обліку: від первинних документів до головної книги та звітності. Програмний комплекс дозволяє автоматизувати всі основні ділянки обліку: ТМЦ, необоротні активи, грошові кошти, розрахунки з контрагентами, заробітна плата та дозволяє автоматично формувати електронні звіти для програм M.E.Doc, Арт-Звіт, OPZ, Соната, Сота та інших. 

Дебет Плюс складається з модулів, які дозволяють підібрати персональне рішення. Ірина Бевзенко, топ-менеджерка відділу продажів Дебет Плюс, пояснює: «Ті замовники, які не ведуть повноцінний облік або частково працюють ще в іншій програмі, можуть вибирати програмне рішення помодульно. Це дозволяє відмовитися від модулей, які не використовуються, і в такий спосіб зменшити вартість користування продуктом». Окрім цього, доступні також готові галузеві рішення для різних напрямів бізнесу та установ державного сектору.

При переході на Дебет Плюс з російського програмного забезпечення і похідних від нього розробник надає перших два робочих місця всього за 1 грн.

  • ISPro — ERP-рішення від розробника Інтелект-Сервіс, що охоплює широкий спектр процесів: від управління складом та логістикою до автоматизації бухгалтерського та фінансового обліків.

Для кого: підприємства та бюджетні організації різних профілів.

Серед головних особливостей системи можна виділити такі:

  • можливість підключити довільний набір модулів;
  • створення єдиної централізованої системи управління компанією;
  • інтеграція з різними системами, зокрема M.E.Doc, клієнт-банком, ProZorro;
  • доступні мобільні додатки та база інструкцій роботи з ISPro.

Розробник пропонує безкоштовну ліцензію до кінця року для підприємств малого та середнього бізнесу (до 50 працівників).

  • Dilovod — сервіс, в якому поєднуються функції управлінського та бухгалтерського обліків, формування і подання звітності у перевірчі органи та пРРО.

Для кого: бухгалтерів, керівників і підприємців різних напрямів.

Окрім основних можливостей, платформа містить такі функції, як реєстрація клієнтів, договорів та контактних осіб з можливістю робити нотатки щодо домовленостей, а також керування цінами та друк цінників.

Dilovod дозволяє персонально налаштовувати модулі для роботи та вести одночасно декілька підприємств в одній базі. Базовий пакет послуг надається безкоштовно на необмежений період.

  • Інфо-Бухгалтер — програма для автоматизації ведення бухгалтерського обліку.

Для кого: підприємств малого та середнього бізнесу різних напрямів: оптової та роздрібної торгівлі, виробництва, сфери послуг, сільськогосподарського напряму та промисловості тощо.

Інфо-Бухгалтер, серед іншого, передбачає облік ТМЦ, ПДВ і валютний облік, а також реєстр рахунків. Додатково можна виділити такі можливості, як розрахунок даних за алгоритмом, автоматичне заповнення форм для подання звітів і можливість налаштування програми під індивідуальні потреби.

З початку 2022 року діє знижка на підключення Інфо-Бухгалтер при оплаті за 12 місяців.

Як бачимо, сервісів для ведення бухгалтерського обліку чимало. Здебільшого вони відрізняються наявністю додаткових функцій та вартістю користування. Однак це далеко не повний перелік програм, створених українськими фахівцями. Ось, наприклад, ще декілька таких рішень: iFin, Smartfin.ua, Taxer, Bookkeeper, FIT-Бюджет, БухОнлайн24, Fairo, HugeProfit, Finmap, QUINCEFIN, Bimp, Fintellect, УкрСклад, Хепі Бух

Закордонні продукти

Важливими критеріями при виборі закордонних продуктів є їх адаптованість до українського законодавства та вартість користування послугами. Функції для роботи з бухгалтерією мають такі CRM+ERP-платформи, як Odoo, Zoho, про які ми більш детально писали в огляді альтернативних CRM-систем.

Також можна звернути увагу на такі продукти: 

  • SAP Business One — німецька програма для управління малим і середнім бізнесом. Представлена у понад 10 модулях, однак для українських користувачів доступні такі, адаптовані до українського законодавства:
    • Tax and Accounting — для ведення податкового та бухгалтерського обліків.
    • HR and Payroll — для роботи з персоналом та нарахування заробітної плати.
  • Microsoft Dynamics 365 Finance — застосунок з лінійки бізнес-рішень Microsoft Dynamics 365 для управління фінансами у середніх та великих компаніях. Допомагає відстежувати фінансові операції, контролювати бюджет, прогнозувати подальші результати з можливістю фінансового планування, спростити нормативну звітність, роботу з електронними рахунками та глобальними платежами.

При роботі із закордонними продуктами також варто зважати на те, що налаштування та їх подальше адміністрування потребують залучення фахівців, що спеціалізуються на конкретній вибраній програмі. Отже, варто заздалегідь дізнатися, де можна знайти таких фахівців та скільки коштують їх послуги, щоб зробити зважений вибір. 

Хостинг від Tucha — рішення, що не потребує альтернатив

Зазвичай програмне забезпечення розробники пропонують у двох версіях — хмарній та коробковій. Як провайдер, що має великий досвід у наданні хостингу для програм, ми рекомендуємо надавати перевагу саме коробкам. Використання продуктів у цій версії дозволяє замовникам самостійно вибирати сервери для розміщення системи. Саме від якості хостингу залежить те, наскільки надійно будуть захищені конфіденційні дані від втрат і вилучень, чи не потраплять вони до рук сторонніх осіб або зловмисників. Крім цього, важливими критеріями є швидкість і стабільність роботи програмного продукту та оперативна підтримка з боку фахівців у разі виникнення питань. 

Наша партнерка Ірина Дехтярук підтверджує поширеність і більшу довіру клієнтів до коробкових версій. Компанія MASTER пропонує замовникам програми у двох версіях: продукт як сервіс у вигляді хмарного рішення, а також безпосередньо коробкові версії, що встановлюються локально на серверах замовника або провайдера. І, за досвідом експертки, більшим попитом на сьогодні продовжують користуватися саме коробкові рішення.

Ще одна поширена програма Дебет Плюс також надається клієнтам у форматі локальної версії. «У зв’язку зі змінами в чинному законодавстві, що стосуються передусім бюджетних організацій, де дозволено вести облік у хмарі, ми розміщуємо систему також у хмарі. Але зазвичай Дебет Плюс — це саме десктопна версія, яка встановлюється локально на комп’ютери клієнтів або на віддалені сервери хмарних провайдерів», — доповнює Ірина Бевзенко.

З огляду на це, бажано довіряти програми захищеним віддаленим серверам, а їх адміністрування — досвідченим фахівцям. Обидві ці задачі відмінно вирішують хмари від Tucha. У роботі з бухгалтерськими програмами в коробці вони забезпечують:

  • високий рівень відмовостійкості — 99,0-99,9%, залежно від сервісу та територіального розташування дата-центрів;
  • зберігання інформації на захищених майданчиках як в Україні, так і за кордоном;
  • стабільний доступ до даних 24×7 з будь-яких пристроїв і куточків світу там, де є інтернет;
  • просте масштабування ресурсів сервера, якщо потреби бізнесу зростуть;
  • регулярні повні знімки кожного диска сервера, що передбачені для більшості сервісів;
  • можливість доповнити рішення додатковими інструментами захисту даних — створенням і зберіганням бекапів, підключенням механізму тривожних кнопок тощо;
  • контроль доступу до програм в межах наданих кожному користувачу прав;
  • базово — повне сприяння працездатності сервера, а за окремих видів технічної підтримки — вирішення питань всередині системи та усунення помилок з боку ОС і ПЗ.

Разом з якісними сервісами, кожен клієнт Tucha отримує не менш важливу перевагу — кваліфіковану допомогу від служби технічної підтримки. Наші фахівці на зв’язку 24×7 і завжди готові допомогти у налаштуванні роботи на сервері та вирішенні питань щодо роботи у хмарах. 

Пишіть або телефонуйте нам

Знайомтесь, порівнюйте та вибирайте оптимальний варіант програми на заміну російським продуктам. А до нас звертайтеся за хостингом! Допоможемо підібрати влучний сервіс і конфігурацію:

  • sales@tucha.ua;
  • +380 44 583-5-583.
Поділитися:
Статті по темі

Вибору хостингу для бухгалтерських програм і даних слід приділяти підвищену увагу. Вони містять конфіденційну інформацію, а тому особливо потребують захисту від втрат, втручань і потраплянь до рук сторонніх осіб, і водночас — наявності безперебійного підключення для співробітників, яким надано доступ. Усім цим вимогам відповідає хостинг бухгалтерії на віртуальних серверах від Tucha.

Винесення бухгалтерії на віртуальні сервери є одним з найчастіших запитів до команди Tucha. Та нерідко перед тим, як прийняти рішення про перенесення програм і даних у хмари, у клієнтів виникає низка питань:

Коробка Бітрікс24 потребує надійного хостингу. Від нього суттєво залежить якість та стабільна робота CRM-системи, а значить — певною мірою і продуктивність команди. Для того щоб завжди бути впевненими у безперебійності роботи програмного продукту, довірте розміщення коробки нам — рекомендованому хостинг-партнеру Бітрікс24.

Винесення бухгалтерії у хмари — перевірений спосіб забезпечити надійну віддалену роботу з програмами і даними. А для того щоб процес організації не був задачею з кількома невідомими, ми зібрали в одній статті добірку корисних матеріалів з цієї теми: від вибору хмарного провайдера до етапу безпосередньої роботи з даними на сервері. Читайте, користуйтеся та мігруйте впевнено! 

Продовжуємо розбирати вирішення типових хмарних задач для клієнтів. На черзі — приклад вирішення ще однієї популярної задачі з перенесення коробкової версії CRM-системи Бітрікс24 у хмару, яку ми нещодавно реалізували для клієнта. 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись