20 липня 2025 року Tucha виповнюється 20 років. Всі ці роки поруч із нами були ви — команда, клієнти, партнери. Цей шлях ми йдемо разом: від побудови бази і перших кроків в опануванні хмарних сервісів — до впевненої підтримки бізнесу в найскладніші часи. Було всього: перешкоди, складні рішення і дні, коли тримаєшся з останніх сил. Але ми впоралися — пліч-о-пліч.
Сьогодні ми поділимося історіями, якими привітали нас партнери Tucha — ті, хто довіряє нам бізнес своїх клієнтів, рекомендує та повсякчас підтримує. Ці історії — не лише про технології. Вони — про людей, які поруч у складні часи, згуртованість, довіру та спільні цінності. І це — найдорожче.
Ці історії ви вже могли бачити на нашій сторінці у Facebook. Тепер ми зібрали їх разом, щоб зберегти як частину великої спільної історії та ще раз подякувати кожному партнеру.
Олексій Башаро, технічний директор Компас ІТЦ
Ми почали співпрацю з Tucha понад 10 років тому — точного року, на жаль, не згадаю, але точно знаю: важливим партнерство було завжди.
А особливо — у березні 2022 року. Я відчув полегшення, коли зрозумів, що все працює і не треба «ламати голову», що робити з програмами та даними клієнтів на той час. У найскладніший момент з Tucha — стабільність. У будь-яких ситуаціях.
Tucha — це посмішка з полегшенням і задоволення від того, що наші клієнти мають сервери, які стабільно працюють. Дякую!
Сергій Оношенко, директор компанії QWERTY Group
Ми почали співпрацю з Tucha під час ковіду, коли стрімко зріс інтерес до віддаленої роботи.
Клієнти все частіше запитували про оренду серверів, і ми звернули увагу на Tucha.
Найзручніше — ми просто передаємо контакт, а далі вся комунікація, консультації та технічні нюанси повністю на їхньому боці.
Найважливішою співпраця стала під час блекаутів. Тоді навколо була паніка, а в наших клієнтів все працювало. Сервери були доступні, навіть коли навколо — повний хаос.
Було приємне відчуття, що ми не підвели своїх клієнтів. Все працює, ніхто не дзвонить з проблемами — це дало впевненість і нам, і їм.
Tucha закриває технічну частину — консультації, налаштування, супровід. Ми просто передаємо запит, і далі все йде без зайвого залучення з нашого боку. Це економить час і мінімізує ризики.

Павло Миколаєнко, засновник і керівник компанії НЕТСОФТ
Перше, що спадає на думку, коли плануєш розмістити свою систему у хмарі та шукаєш хмарного провайдера, — це характеристики сервера: оперативна пам'ять, диск, кількість ядер процесора, а також вартість. Здається, що знайти найкращий сервер за найнижчу ціну — це головна ціль. При цьому часто трапляється так, що вибір постачальника за таким принципом призводить до найгірших наслідків. Адже фірми, які їх пропонують, нерідко надають послуги на базі дата-центрів із застарілим обладнанням і не гарантують належної підтримки серверів. Вони працюють за принципом «Працюємо, доки працює, а там — що буде, те й буде».
На противагу їм компанія Tucha зарекомендувала себе як надійний постачальник хмарних послуг. Це українська компанія, яка надає серверні ресурси на базі сучасних і захищених дата-центрів. Це команда професіоналів, які здатні забезпечити найвищий рівень роботи сервісів і гарантувати збереження даних навіть у критичних умовах.
Під час повномасштабної війни були періоди, коли ситуація в енергетиці ставала вкрай напруженою. І саме сервери від Tucha стали надійним середовищем для роботи бухгалтерських систем моїх клієнтів. Попри всі виклики війни, провайдер зміг забезпечити безперебійний доступ до програм і даних на своїх серверах, сприяв швидкому перенесенню облікових систем у хмари, забезпечував незмінну якісну підтримку клієнтів.
Вдячний вам за надійність та стабільність!
Дмитро Бузанов, бухгалтер
Перше знайомство з Tucha відбулося ще у 2017 році. Тоді мої клієнти вже користувалися послугами хмарного провайдера Tucha.
Спочатку були певні складнощі у співпраці, але згодом ми дуже добре налагодили роботу хмарного сервера — і все почало працювати, як годинник.
Новий рівень співпраці настав, коли я почав рекомендувати Tucha своїм клієнтам. Це дозволяло забезпечувати стабільність у їхній роботі й підтримувати довіру до сервісів. Тоді ми відчули головне — впевненість.
Я дуже задоволений рівнем технічної підтримки — завжди оперативно й професійно. Особливо ціную гарний контакт із менеджерами компанії.
Для мене Tucha — це стабільність.
Ярослав Присяжнюк, директор групи компаній Укрзвіт
Надійний партнер у наш час — рідкість. Тому, коли ми почали працювати з Tucha, одразу відчули підтримку: і для себе, і для клієнтів.
Ранок 24 лютого 2022 року накрив усіх страхом та зневірою. Люди були нажахані й не уявляли, як працювати та жити в цьому хаосі.
Але завдяки сильним і надійним людям бізнес почав потроху підійматися. Наші клієнти, які перейшли у хмару, були безмежно раді: інформація збереглася, просто бери й працюй далі.
Саме в такі моменти розумієш, наскільки важливо завчасно приймати правильні рішення.
Ми раді працювати з такими прекрасними людьми, які завжди йдуть назустріч нам і нашим клієнтам, які працюють попри все і таким чином подають приклад іншим.
Tucha — це саме той партнер, з яким не страшно ні в карантин, ні під час війни!
Марина Бурданова, керівниця відділу продажів компанії БВК-Софт
Договір з Tucha ми підписали 6 лютого 2020 року. Вже тоді ми розглядали необхідність переходу у хмари, тому що оновлення власного сервера з кожним разом коштувало немалих грошей. Розміри інформаційних баз постійно зростали та потребували більш якісних і швидких серверів.
Ми вивчили ринок і вирішили зупинитися на Tucha. Цей партнер завжди був на зв’язку, готовий допомогти у вирішенні будь-яких питань. Технічна підтримка працює дуже добре.
На момент підписання договору ми ще не знали, що зовсім скоро почнеться карантин і робота багатьох офісів, зокрема й наших клієнтів, буде паралізована. Тому, маючи вже певний позитивний досвід роботи з Tucha, ми стали рекомендувати провайдера своїм клієнтам та оперативно переводити їх у хмари. Так ми змогли не зупиняти насамперед власну діяльність, бо вже були готові до віддаленої роботи. Також допомогли клієнтам зберегти гроші та нерви у питанні ведення бізнесу 24×7 без прив’язки до офісів. Це був найважливіший момент, коли ми відчули справді необхідність та важливість співпраці з Tucha.
На момент початку страшної війни 24 лютого 2022 року ми та наші клієнти не втратили свої бази й інформацію, тому що вже працювали з хмарними сервісами Tucha. Потрібно було лише кілька днів, щоб перелаштуватися до обставин, бо співробітники роз’їхалися по всьому світу. Але це не було великою проблемою, адже Tucha й ми були на зв’язку з перших днів.
У момент зіткнення з глобальною проблемою доступу до даних у всіх сферах бізнесів наших клієнтів ми відчули впевненість у тому, що знаємо, що саме треба робити — і робити швидко. Від партнера Tucha з перших днів співпраці відчуваємо турботу та впевненість у завтрашньому дні.
Tucha дуже допомогла підтримкою, швидкістю реагування, стабільністю сервісу, якістю надання послуг і, звісно ж, людяністю в усі складні періоди: ковід, велика війна, відключення світла. Дані завжди були доступні, і всі сервіси працювали на відмінно.
Tucha асоціюється зі справжнім другом, майже членом сім’ї — і це не перебільшення. Сподіваємося на подальшу плідну та довгу співпрацю. Дякуємо безмежно!
Сергій Басов, технічний директор ТОВ «ТСПС»
Десь далекого 2012 року, коли розвиток комп’ютерів набирав темпу, а технічні засоби швидко морально застарівали, постало питання, як вирішувати це з мінімальними витратами. І тоді, у пошуках вирішення питання, я заглибився в Інтернет. Як виявилось, такі рішення вже реалізовувалися навіть у нас, в Україні. Компанія, яка надавала такі сервіси, — це була Tucha. Ми вирішили спробувати. Спочатку перевели частину серверів своєї компанії у хмари та почали тестувати. Результат нас задовольнив.
Але потім постало питання: як перевести клієнтів? А це виявився непростий процес. Адже з боку клієнтів не було повного розуміння, як це можливо, чому обладнання «десь там далеко» і як з ним працювати. А що буде, якщо щось трапиться? Сильною перепоною було й законодавство, яке рекомендувало бюджетним установам зберігати інформацію на своїх серверах на території підприємств. Ми почали переконувати бізнесових партнерів. Головна мотивація для бізнесу — це економія на підтримці бізнес-процесів. Потроху процес пішов.
Війна підштовхнула до переходу на хмарні сервіси й бюджетні установи. Зараз майже 95% наших клієнтів працюють у хмарному середовищі. За цей час з’явилося багато альтернатив Tucha. Ми тестували й продовжуємо вивчати новітні технології, і цей процес невпинний. Але наша практика та роки співпраці з Tucha показали: вибір був правильний.
З боку Tucha, як професійного та порядного партнера, ми весь час відчували турботу й підтримку. Особливо — у 2022–2025 роках. Це давало нам впевненість, що все буде добре, і ми зможемо рухатися далі, розвиваючи бізнес та підтримуючи своїх клієнтів.
Ми вдячні Tucha за допомогу й людяність. За ці роки ми стали частинкою їхньої великої сім’ї. Величезна вдячність Tucha та успіхів у розвитку. А нам усім — перемоги та якнайшвидшого закінчення війни. Все буде Україна!
Роман Кошелюк, засновник, заступник директора, старший інженер з інноваційних технологій НВП «Логіка»
Знайомство з Tucha — то була щаслива випадковість, уже понад десятиліття минуло. Хотілося трохи заощадити клієнту грошей і спробувати щось новеньке. Побачив сайт tucha.ua — виглядав лагідно. Зателефонував. Але тоді не склалося: клієнт придбав власне «залізяччя».
Минуло два роки. Інший клієнт теж не мав власних серверів, і коли почався сезон збирання ягід і грибів, сказав, що на автоматизацію обліку зачекають ще рік. Тоді я згадав про свою попередню спробу й сказав: «О ні! Ми це зробимо тепер!». І все вдалося.
Далі, за сприяння Tucha, напрацювали шаблони VPS, що дозволило здешевити наші роботи, і кількість клієнтів стала постійно зростати.
Співпраця з Tucha для нас завжди була важливою, бо вона завжди була цікавою. Стала ще важливішою, коли ми зрозуміли, що кількість спільних клієнтів із Tucha вже така, що це окремий напрям. Потім наше власне «залізяччя» застаріло, і минулого року ми перенесли у хмару вже й свій облік.
Ворожа сила не спить, тому написав скрипти для сервісу TuchaBackup, які застосовуємо самі та пропонуємо клієнтам. Намагаємося бути запопадливими, щоб уникати несподіваних ситуацій. Наразі Бог милував — але могло бути непереливки.
Коли самі вже працювали «на хмаринці», відчули полегшення. Далі все просто — був би Інтернет, а сучасні ноутбуки мають файний ресурс батареї.
Окрема шана службі технічної підтримки Tucha. Мрії просто беруть і здійснюються. 😊
Tucha — це «зона комфорту». Просто все як слід, та й годі! Можливо, навіть вже б потихенько починати якусь перебудову шаблонів. Не тому, що потрібно, а запопадливо, але ще ліньки, бо тримає «зона комфорту».
Андрій Мар’ясов, засновник компанії Auspex Streamline
Наша співпраця розпочалася ще у 2016 році. На той момент ми шукали надійного партнера з хмарних рішень, але з Tucha вийшло щось більше, ніж просто ділові стосунки. Ми зійшлися цінностями, знайшли спільну мову й одразу зрозуміли: з цією командою можна мати справу. Це був початок справжньої довіри.
Особливо яскраво значення співпраці відчулось під час масових блекаутів у 2022–2023 роках. Саме команда Tucha допомогла нам і нашим клієнтам залишатися на зв’язку. Хмари стали справжнім порятунком для бізнесу: ми могли працювати навіть тоді, коли в офісах було темно й холодно.
Тоді ми відчували спокій. Навіть у складних ситуаціях мали внутрішню впевненість, що з Tucha все буде добре. Коли поруч команда, якій довіряєш на всі 100%, це неоціненно. Не було паніки чи сумнівів — була впевненість і відчуття надійного тилу.
Ми вкотре переконались у тому, що підтримка від Tucha — це не просто обіцянки. Сервіс залишався стабільним, підтримка — швидкою, а спілкування — людяним. Коли все навколо хитке — Tucha залишається надійним фундаментом.
Для нас Tucha — це давній друг. Такий, з яким пройшли крізь бурі й штиль, пережили виклики й успіхи. Це партнер, що йде поруч. І ми впевнено крокуємо далі разом.
20 років довіри, підтримки й стабільності — все це можливо лише завдяки тим, хто поруч.
Вдячні нашій команді — кожному, хто стояв біля витоків компанії, хто розвивав її і хто сьогодні щодня вкладає сили й серце в спільну справу. Команда Tucha — це про взаємодопомогу, відкритість і любов до своєї роботи.
Дякуємо нашим клієнтам, які, попри всі виклики продовжують працювати для українського бізнесу та обирають нас як надійного супутника в цьому. Ви — рушійна сила й приклад того, як не здаватися та крок за кроком йти вперед. Цінуємо вашу довіру.
Дякуємо нашим партнерам, які працюють у хмарах самі та рекомендують нас своїм клієнтам. Кожна рекомендація — це фундамент, перевірений досвідом і роками співпраці. Чесність, взаєморозуміння і довірчі відносини — це вже давно більше, ніж просто про партнерство.
Найголовніше — залишатися людьми. Берегти себе й тих, хто поруч. Не бути осторонь у справах підтримки українського війська. Продовжувати вірити й триматися разом.
Далі точно буде, ходімо! 😉