Техпідтримка

  1. Головна
  2. Блог
  3. Техпідтримка
Категорії

Винесення робочих даних у хмару та налаштування віддаленого доступу до них — задача з підвищеним попитом. Якщо замовнику потрібна машина на базі операційної системи Microsoft Windows Server і можливість підключення до віддаленого робочого столу понад двох користувачів, значить, йому потрібен і спеціальний програмний продукт для цього — Microsoft Remote Desktop Services. У статті розповідаємо про головні особливості користування ліцензією: для чого вона потрібна, які можливості надає, як користуватися продуктом та скільки це коштує.

Втрата даних часто стає непоправною. Один із головних заходів для збереження як особистої, так і бізнесової інформації — це використання безпечних паролів для доступу до робочого столу, сторінок у соціальних мережах, сховищ інформації та інших критичних даних. Розказуємо що робити, якщо є потреба передати пароль іншій особі.

Зі свого боку ми забезпечимо все для того, щоб інфраструктура, якою ви користуєтеся, повною мірою сприяла ефективності роботи вашого бізнесу, а потік відвідувачів нашого закладу забезпечував постійне зростання обсягів реалізації товарів у вашому магазині

ISPmanager є однією з популярних панелей для керування вебхостингом, що широко використовується власниками сайтів, зокрема і клієнтами Tucha. Не так давно з’явилася оновлена версія продукту, а з нею — і зміни у тарифах. Тому ділимося інформацією, яка буде корисною для всіх поточних користувачів панелі та тих, хто також планує використовувати інструмент у роботі.

Сьогодні чи не кожен власник сайту знає, що таке SSL-сертифікати, адже вони стали нагальною потребою. Деякий час тому ми писали детальну статтю про те, для чого потрібні сертифікати та як їх отримати. Та відтоді додалися деякі оновлення, що стосуються перевипуску комерційних SSL. Нагадуємо новину та головну інформацію про HTTPS.

Підключення до віддаленого робочого столу — один з найбільш частих запитів під час організації дистанційної роботи. Покроково та наочно показуємо, як підключитися до віддаленого робочого столу за допомогою RDP-клієнта, що встановлений на всіх операційних системах Windows від версії XP і вище. 

В цій статті детально розповідаємо про особливості кожного з видів технічної підтримки Tucha та допомагаємо розібратися, який з них підійде для вирішення тих чи інших задач.

Один з частих запитів до нашої служби технічної підтримки — питання про те, за допомогою яких інструментів здійснюється налаштування доменної зони DNS. Наразі розповідаємо про різновиди інструментів для керування налаштуваннями доменної зони.

Що робити одразу після купівлі хмари? Де отримати реквізити доступу, як підключитися до віртуального сервера та перенести на нього необхідні програми і дані? Ці та інші схожі питання можуть виникнути, якщо ви вперше замовили віртуальну машину і тільки починаєте роботу у хмарі. 

Безпека і збереження даних — важливе питання для будь-якого бізнесу. На відміну від фізичних серверів, у хмарі ці можливості набагато ширше. Наприклад, можна повністю відновити «з минулого» диск віртуальної машини. Це доступно завдяки корисному інструменту — snapshots.

Наш партнер, веб-студія «Червоний хамелеон», підготував корисну статтю про те, на що варто звертати увагу при виборі хостингу для веб-сайтів на базі платформи «Бітрікс: Управління сайтом». У статті детально розібрані мінімальні та рекомендовані параметри сервера, представлені наші рекомендації як хостинг-провайдера і роздуми партнера як розробника сайтів. 

Таке питання нерідко виникає у користувачів під час підключення їхнього віртуального сервера до мережі Інтернет. Розповідаємо, що таке віртуальний маршрутизатор та які його функції.

З радістю повідомляємо, що відтепер доступна оновлена версія мобільного додатку TuchaClient. А значить, робота з хмарними сервісами Tucha стала ще більш простою та безпечною!

Ділимося корисною інформацією для користувачів віртуальних машин. До служби техпідтримки Tucha досить часто звертаються клієнти з питанням, як налаштувати прокидання портів до сервера...

З листів до служби техпідтримки Tucha народжуються справжні статті. Так, нещодавно до нас звернувся клієнт із запитом роз’яснити, що відбувається при з'єднаннях всередині VPN-тунелю між офісом користувача та середовищем у хмарі, а також при з’єднаннях поза VPN-тунелем. Тож увесь текст, наведений нижче, — це реальний лист, який ми надіслали одному з клієнтів у відповідь на його запитання. Звісно, змінили IP-адреси, аби не деанонімізувати клієнта. Але, так, служба технічної підтримки Tucha справді славиться своїми розгорнутими відповідями та змістовними листами. :-)

Розповімо вам прохолодну історію про те, як «треті особи» намагалися перешкодити роботі наших клієнтів і як ця проблема була вирішена ...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись