Тривожна кнопка: один дзвінок для порятунку даних

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. Тривожна кнопка: один дзвінок для порятунку даних
Категорії

Для безпечної роботи все більше компаній довіряють зберігання програм і даних хмарам. І це обґрунтовано, адже віддалене розміщення суттєво знижує ризики втрати або пошкодження інформації. Водночас є інструменти, які допомагають додатково посилити захист даних на випадок форс-мажорів. Наприклад, якщо до офісу дістануться «розбійники», що полюють за важливими даними. Аби убезпечити інформацію від потрапляння до рук сторонніх осіб, рекомендуємо заздалегідь налаштувати механізм тривожної кнопки. Розповідаємо, як він працює та в чому користь.

Про роботу з інструментом
Про роботу з інструментом

Головна функція «тривожної кнопки» — оперативно вимикати систему та блокувати всі доступи до неї у разі виникнення критичних ситуацій.

Як це працює? При замовленні послуги клієнт створює та повідомляє нам унікальний голосовий пароль — кодове слово. Якщо у разі форс-мажорів виникне потреба терміново призупинити роботу сервера (або серверів), замовник телефонує до служби технічної підтримки Tucha за номером +380 44 583-5-583 та вказує такі дані:

  • номер свого контракту;
  • встановлене кодове слово;
  • потребу вимкнути доступ до серверів (або їх частини).

Одразу після отримання відповідного сигналу ми тимчасово блокуємо доступ до послуг. І до того часу, поки замовник не сповістить нас про необхідність відновити роботу, віддалені сервери будуть не доступними. 

Яким способом краще повідомити про потребу блокування

Надати сигнал про активацію механізму замовник може з будь-якого номера телефону. Важливо, що для цього ми рекомендуємо саме телефонувати, а не користуватися електронною поштою. Звісно, клієнт може сповістити нас листом про надзвичайну ситуацію, але в такому разі його повідомлення буде опрацьовано відповідно до загального регламенту обробки запитів. Тобто дещо довше, ніж телефонний дзвінок.

Бажано, аби механізм тривожної кнопки у критичній ситуації запускав керівник, власник компанії або інший фахівець, який за регламентом має права контактної особи з адміністративних питань.

Як відновити доступ

Аби злодії не змогли скористатися почутим кодовим словом та власноруч розблокувати систему, для поновлення доступу клієнт від імені контактної особи з адміністративних питань має надіслати електронний лист на нашу адресу support@tucha.ua. У повідомленні слід вказати особовий рахунок, за яким наразі заблоковано послуги, використаний для цього голосовий пароль та необхідну дату розблокування доступу.

Важливе про інструмент
  • Механізм можна використовувати як для повного блокування доступів, так і для блокування визначеної частини ресурсів — за потребою клієнта.
  • Екстрене вимкнення системи не означає припинення її роботи та завершення обслуговування віддаленого сервера, тому оплата послуг на період тимчасового блокування доступу не припиняється.
  • Процедура надання послуги регламентується Публічним договором (офертою).
Ще більше безпеки

Надійна робота потребує комплексного підходу, тож ми рекомендуємо дотримуватися нескладних правил кібербезпеки та звернути увагу на інші наші корисні інструменти:

  • повні знімки кожного диска сервера — snapshots, які передбачено у більшості наших сервісів;
  • додаткові виділені IP-адреси з геолокацією як в Україні, так і за кордоном;
  • готові шаблони машин з увімкненим шифруванням дисків; 
  • можливість шифрування каналів зв’язку.
Підсумок

Налаштувати механізм тривожної кнопки — просто та швидко. А головне — він допоможе посилити захист інформації від потраплянь до рук зловмисників та вийти з критичної ситуації без ризиків і втрат.

Якщо ви бажаєте залучити корисний інструмент до роботи або маєте до нас додаткові питання, звертайтеся! Завжди вам раді.

Поділитися:
Статті по темі

Ми часто чуємо про те, що необхідно створювати надійні паролі. Проте вигадувати і запам’ятовувати складні комбінації немає ні часу, ні...

Переваги перенесення робочих даних у хмару

Так чи варто боятися зберігати дані в хмарі?

Розповімо вам прохолодну історію про те, як «треті особи» намагалися перешкодити роботі наших клієнтів і як ця проблема була вирішена ...

Українська нафтогазова галузь зараз має певні системні проблеми, які зменшують її ефективність. В галузі ІТ — це застаріле обладнання, недостатнє ...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись