Тривожна кнопка: один дзвінок для порятунку даних
- Головна
- Блог
- Хмари для бізнесу
- Тривожна кнопка: один дзвінок для порятунку даних
Для безпечної роботи все більше компаній довіряють зберігання програм і даних хмарам. І це обґрунтовано, адже віддалене розміщення суттєво знижує ризики втрати або пошкодження інформації. Водночас є інструменти, які допомагають додатково посилити захист даних на випадок форс-мажорів. Наприклад, якщо до офісу дістануться «розбійники», що полюють за важливими даними. Аби убезпечити інформацію від потрапляння до рук сторонніх осіб, рекомендуємо заздалегідь налаштувати механізм тривожної кнопки. Розповідаємо, як він працює та в чому користь.
Головна функція «тривожної кнопки» — оперативно вимикати систему та блокувати всі доступи до неї у разі виникнення критичних ситуацій.
Як це працює? При замовленні послуги клієнт створює та повідомляє нам унікальний голосовий пароль — кодове слово. Якщо у разі форс-мажорів виникне потреба терміново призупинити роботу сервера (або серверів), замовник телефонує до служби технічної підтримки Tucha за номером +380 44 583-5-583 та вказує такі дані:
- номер свого контракту;
- встановлене кодове слово;
- потребу вимкнути доступ до серверів.
Одразу після отримання відповідного сигналу ми тимчасово блокуємо доступ до послуг. І до того часу, поки замовник не сповістить нас про необхідність відновити роботу, віддалені сервери будуть не доступними.
Надати сигнал про активацію механізму замовник може з будь-якого номера телефону. Важливо, що для цього ми рекомендуємо саме телефонувати, а не користуватися електронною поштою. Звісно, клієнт може сповістити нас листом про надзвичайну ситуацію, але в такому разі його повідомлення буде опрацьовано відповідно до загального регламенту обробки запитів. Тобто дещо довше, ніж телефонний дзвінок.
Бажано, аби механізм тривожної кнопки у критичній ситуації запускав керівник, власник компанії або інший фахівець, який за регламентом має права контактної особи з адміністративних питань.
Аби злодії не змогли скористатися почутим кодовим словом та власноруч розблокувати систему, для поновлення доступу клієнт від імені контактної особи з адміністративних питань має надіслати електронний лист на нашу адресу support@tucha.ua. У повідомленні слід вказати особовий рахунок, за яким наразі заблоковано послуги, використаний для цього голосовий пароль та необхідну дату розблокування доступу.
- Екстрене вимкнення системи не означає припинення її роботи та завершення обслуговування віддаленого сервера, тому оплата послуг на період тимчасового блокування доступу не припиняється.
- Процедура надання послуги регламентується Публічним договором (офертою).
Надійна робота потребує комплексного підходу, тож ми рекомендуємо дотримуватися нескладних правил кібербезпеки та звернути увагу на інші наші корисні інструменти:
- повні знімки кожного диска сервера — snapshots, які передбачено у більшості наших сервісів;
- додаткові виділені IP-адреси з геолокацією як в Україні, так і за кордоном;
- готові шаблони машин з увімкненим шифруванням дисків;
- можливість шифрування каналів зв’язку.
Налаштувати механізм тривожної кнопки — просто та швидко. А головне — він допоможе посилити захист інформації від потраплянь до рук зловмисників та вийти з критичної ситуації без ризиків і втрат.
Якщо ви бажаєте залучити корисний інструмент до роботи або маєте до нас додаткові питання, звертайтеся! Завжди вам раді.