Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

CRM-ERP-система Zoho — комплексне рішення для заміни російських програм. Досвід експерта

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. CRM-ERP-система Zoho — комплексне рішення для заміни російських програм. Досвід експерта
Категорії

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Нещодавно експертною думкою про CRM-ERP-систему Odoo поділився наш партнер, що спеціалізується на впровадженні програмного продукту. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Zoho

Романе, чи були до початку повномасштабної війни запити від клієнтів на впровадження інших CRM, окрім російської Бітрікс24 або інших? Наскільки активно зараз звертаються до вас клієнти із задачею перейти на Zoho?
 

Роман Іванов

Дійсно, раніше компанії-інтегратори впроваджували переважно Бітрікс24 за рядом причин: у її розробника була стратегія тотального охоплення найближчих ринків та інтеграторів, аби швидко і суттєво поглинати попит, що стрімко зростає, та заробляти. Компанія пропонувала унікальну ціну та умови партнерства.

Щодо Zoho, наша компанія впроваджує цю CRM-систему вже близько року, однак активно почала пропонувати її клієнтам з початком повномасштабного російського вторгнення як заміну Бітрікс24. Zoho є однією з тих систем, що зростають найбільш інтенсивно, і належить до п’ятірки найбільш популярних CRM у всьому світі. Щодо поширення на українському ринку, ця платформа не була надто популярною здебільшого через вартість — порівняно з Бітрікс24, вона коштує десь у 2,5 рази дорожче. Для наших клієнтів це суттєвий показник попри те, що якість та функіональність системи Zoho, без сумнівів, — у декілька разів краща.

На які критерії ви звертали увагу під час вибору CRM-системи як нового продукту? Чому вибрали саме Zoho?

24 лютого 2022 року Regis Team повинна була реагувати на ситуацію, оскільки робота офісу Бітрікс в Україні була призупинена. І одна з причин, окрім усім зрозумілих, полягала в тому, що дані клієнтів опинилися в потенційній небезпеці. Як наслідок, виникла потреба швидко вирішити, на яку CRM-систему переводити поточних клієнтів.

Оскільки за час роботи компанії ми реалізували понад 100 великих проєктів, чітко розуміли вимоги користувачів до CRM-систем: функціонал, критерії автоматизації та безпеки даних, наявність необхідних інтеграцій, вартість і багато інших. Загалом нарахували понад 120 таких параметрів.

Далі провели аудит потенційного програмного забезпечення для впровадження та зупинили вибір на Zoho, який містить досить широкий функціонал. Ця система є більш бюджетним аналогом Salesforce — найпопулярнішої CRM у світі. Ще одна важлива перевага полягає ось у чому: Zoho — це на 80% no-code-система, а значить, її може налаштувати інженер-інтегратор, а не програміст. При цьому на якості та можливостях кастомізації продукту це майже не позначається. Це означає, що вартість впровадження інжеренами-інтеграторами вдвічі менша, ніж інтеграція фахівцями розробника.

Також окрему відзначу безпеку зберігання клієнтських даних. Вона відповідає всім останнім світовим нормам, і навіть якщо клієнт працює із хмарною версією на серверах Zoho, розробник не має жодного доступу до розміщених замовником даних. Безпека — це пріоритетна задача всієї компанії Zoho.

Zoho є однією з тих систем, що зростають найбільш інтенсивно, і належить до п’ятірки найбільш популярних CRM у всьому світі

Як саме для користувачів відбувається процес переходу на програмний продукт Zoho?

Насправді це досить тривалий процес, усе залежить від кількості співробітників, обсягу даних, масштабу проєкту та інших важливих чинників.

Якщо починати відлік часу з етапу вибору CRM-системи, процес може тривати до кількох місяців. Для початку клієнт знайомиться з наявними варіантами, шукає інформацію в інтернеті та серед тих, хто вже працює з тим чи іншим продуктом. Далі замовник вибирає CRM-інтегратора, якого також шукає за досвідом, відгуками та рекомендаціями.

Потім безпосередньо відбувається перехід, який триває в середньому від одного місяця. Він також складається з кількох кроків:

  1. Підготовчий процес, на якому створюється та узгоджується дорожня карта переведення клієнта на іншу систему. Також здійснюється налаштування нової CRM і створення бекапів даних, які клієнту потрібно перенести, з попередньої платформи.
  2. Домовленість про дату та час перенесення даних. Зазвичай розгортання нової системи відбувається у не бізнес-час.
  3. Навчання співробітників клієнта роботі з новою платформою. Після цього інтегратори тестують знання фахівців і переконуються, що фахівці готові до роботи.
  4. Перевірка цілісності перенесених даних на нову платформу та старт роботи у тестовому режимі.
  5. Після того, як інтегратор разом з клієнтом переконалися, що все працює так само функціонально, як і на попередній CRM, замовник починає повноцінну роботу з новим продуктом.

З якими складнощами зіштовхуєтеся ви як інтегратор, а клієнт — як кінцевий споживач?

Складнощі справді трапляються. Наприклад, одна з них полягає в тому, що у багатьох компаній, навіть великих, відсутня система. Йдеться передусім про посадові інструкції, прописані бізнес-процеси, налагоджені системи комунікації. З цією складністю зіштовхуємося і ми, і замовники. Здебільшого клієнти не розуміють глибини всіх процесів, які потрібно автоматизувати.

Ще одним аспектом є те, що часом відсутнє технічне обладнання належної якості у тих фахівців, що працюють із CRM-системою. Скажімо, у нас був клієнт з медичного бізнесу. Співробітник, що приймав запити, скаржився на те, що система працює дуже і дуже повільно. Виявилося, що саме на його обладнанні програма завантажувалася аж 40 секунд. Після зміни конфігурації комп’ютера система почала відкриватися за 7-8 секунд. Таким чином, навіть без інтеграції нової CRM ми пришвидшили ці процеси у декілька разів. :-)

Крім цього, клієнти не завжди усвідомлюють, що за впровадження CRM-системи потрібно платити гроші, і просять виконати цю послугу безкоштовно. Нерідко замовники, намагаючись зекономити на інтеграції, не розуміють наслідків, до яких це може призвести: наприклад, через низьку якість таких впроваджень клієнти взагали можуть припинити користування CRM-системою. Тому якщо ви прагнете гарантовано отримати якісне впровадження від фахівців, така робота має бути оплачуваною.

Також зазначу, що ми як інтегратори маємо спочатку навчити замовника працювати з новою платформою, показати йому, що вміє цей продукт та як саме він працює. А нерідко — і підказати, що потрібно змінити безпосередньо в роботі компанії. Так, іноді під час того, як до нас звертається клієнт за впровадженням або переходом на нову CRM-систему, нам доводиться проводити аудит його внутрішніх процесів. Аналіз налагодженості та узгодженості цих процесів дозволяє визначити ті місця, які потребують доопрацювання. Завдяки набутому досвіду ми надаємо консультації замовникам щодо того, як покращити їх роботу. Таким чином, впровадження якісної CRM-системи разом з проведенням бізнес-аудиту — це комплексне рішення, яке допомагає прискорити всі робочі процеси компанії та спростити взаємодію з клієнтами.

Окрему відзначу безпеку зберігання клієнтських даних у Zoho. Вона відповідає всім останнім світовим нормам

Будь-яка CRM-система потребує надійного розміщення, і в цьому питанні партнери довіряють нам. Tucha як хмарний провайдер залюбки розмістить на надійних серверах коробкові версії CRM-, ERP-систем та додатків до них. Фахівці служби підбору рішень допоможуть підібрати оптимальну кількість ресурсів відповідно до задачі клієнта, а служба технічної підтримки сприятиме вирішенню питань з хостингу, якщо ті виникатимуть. Переходьте з російських CRM на інші програмні продукти, якщо ви і досі не зробили цього, та звертайтеся до Tucha за їх безпечним розміщенням!

Дякуємо Роману керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team за те, що поділився з нами експертною думкою та досвідом у впровадженні Zoho в роботу.

Працюймо далі, і все буде Україна!

Поділитися:
Статті по темі

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

Безпека інформації — важливе питання сьогодення. Як захистити свої дані? Які практики впроваджують в роботу компанії та що рекомендують робити своїм клієнтам? Обговорили актуальну тему з нашим давнім і надійним партнером Сергієм Басовим, технічним директором ТОВ «ТСПС». 

Як посилити безпеку зберігання даних? Питання, що не лише не втрачає актуальність, а набуває все більшого значення: загроз стає більше, а хакери — ще досвідченішими. Проте й інформаційна просвіта серед користувачів зростає, до чого ми також активно долучаємось.

З компанією Uniqid та її засновницею Юлією Павловою, що з міста Львів, наша співпраця триває досить давно. Команда партнерів спеціалізується на проведенні інформаційно-тематичних заходів, супроводі та автоматизації спеціалізованого програмного забезпечення, наданні правових, юридичних, бухгалтерських консультацій та інших поширених послуг.

Один з найбільш функціональних варіантів на заміну 1С, BAS і подібних — це MASTER:Бухгалтерія, платформа для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності від українських розробників. Ми вирішили дізнатися докладніше, які особливості має система та які задачі вирішує, як відбувається процес перенесення даних з інших програм та за якими критеріями замовники обирають програмні продукти для роботи. І розібратися в цьому нам допомогла Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу MASTER. Партнерка спеціалізується на напрямі прямих і партнерських продажів, а також керуванні та участі у розробці маркетингової стратегії компанії. 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись