Багатомовна техпідтримка 24х7

  1. Головна
  2. Багатомовна техпідтримка 24х7
head-img-1010

Для зручності клієнтів ми пропонуємо чотири види техпідтримки

БАЗОВА ТЕХПІДТРИМКА
БАЗОВА ТЕХПІДТРИМКА

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання

Доступу в систему клієнта, а з ними - і права втручатися в її роботу, у нас немає


Це безкоштовний варіант, за якого у нас немає реквізитів доступу до системи та права втручатися в її роботу. В цьому випадку ми підтримуємо працездатність системи та консультаційно допомагаємо клієнтам вирішувати питання, пов’язані з роботою віртуальної машини. Ну, а якщо знадобиться наше пряме втручання, є варіант активувати опцію адміністрування серверів як на постійній основі, так і погодинно.


Вартість: Безкоштовно
 

ПОСТІЙНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА
ПОСТІЙНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання
  • операційна система клієнта
  • програмне забезпечення

У нас є право доступу в систему


За такого рівня підтримки наші служби беруть сервер на особливий облік для постійного моніторингу стану системи. На відміну від базової підтримки, тут у нас є права доступу до системи, тому ми можемо не лише консультувати, але і виконувати роботи по вирішенню тих чи інших питань всередині системи. Адміністрування серверів тарифікується помісячно.


Вартість: 50% від вартості сервера, але не менше 30 євро/місяць

ПОГОДИННЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА
ПОГОДИННЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання
  • операційна система клієнта
  • програмне забезпечення

У нас немає постійних прав адміністратора, вони видаються тільки на період проведення разових робіт


Якщо вам потрібна разова допомога, а не постійний моніторинг, наприклад для усунення помилок на стороні ОС або ПЗ, ви можете активувати погодинне адміністрування сервера. Послуга доступна від 1 години і більше. В цьому випадку у нас є права доступу до системи тільки на той період, який активований.


Вартість: 20 євро/год

ПІДТРИМКА ПО ГАРАНТІЇ
ПІДТРИМКА ПО ГАРАНТІЇ

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання
  • операційна система клієнта
  • програмне забезпечення

Права адміністратора є тільки у нас. Як тільки клієнт зажадає права адміністратора, підтримка по гарантії перетворюється в базову підтримку. Працює тільки для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменних зон і файлів


Тут ви отримуєте такий самий рівень підтримки, як і при адмініструванні сервера, але безкоштовно. Є декілька умов:

  • нова машина, права адміністратора від якої ми ніколи не передавали клієнту;
  • права адміністратора є тільки у нас, клієнт використовує сервер як користувач;
  • на сервері встановлюється система на базі ISPmanager, VestaCP та BitrixVM з наших шаблонів, заточених виключно для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменних зон та файлів.

Якщо вам раптом знадобляться права адміністратора — не питання, ми одразу їх надамо. Але це автоматично буде вважатися закінченням дії підтримки по гарантії. Далі ви зможете користуватися або базовою техпідтримкою, або послугою адміністрування серверів. Це можна порівняти з придбанням телевізора: виробник ремонтує його безкоштовно, але, якщо ви вирішите подивитися самі, що всередині, — вибачайте, подальша доля телевізора вже у ваших руках.


Вартість: Безкоштовно

ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
КОНТАКТИ

Є три канали, за якими ви завжди можете вийти на зв'язок з нами:

  1. Електронна пошта — за адресою support@tucha.ua.
  2. Старий добрий телефон — за номером +380 44 583-5-583.
  3. Тікет-система.

 

Служба технічної підтримки працює цілодобово, без свят, вихідних, перерв на обід, нетравлення шлунка і атомну війну, тому краще одразу звернутися по консультацію. Для швидкого і простого контакту з нами використовуйте гарантовані канали зв'язку.

Лайфхаки по работе со службой техподдержки от нашего технического директора
Лайфхак по роботі зі службою техпідтримки від нашого технічного директора

Ну і що б вже точно нічого не прогавити.

Як отримати максимальну користь від звернення до техпідтримки і вирішити задачу в найкоротші терміни? Цінні Лайфхаки по роботі зі службою підтримки від нашого технічного директора Володимира Мельника. Читати детальніше...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись