Багатомовна техпідтримка 24х7

  1. Головна
  2. Багатомовна техпідтримка 24х7
head-img-1010

Для зручності клієнтів ми пропонуємо чотири види техпідтримки

БАЗОВА ТЕХПІДТРИМКА
БАЗОВА ТЕХПІДТРИМКА

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання

Доступу в систему клієнта, а з ними - і права втручатися в її роботу, у нас немає


Це безкоштовний варіант, за якого у нас немає реквізитів доступу до системи та права втручатися в її роботу. В цьому випадку ми підтримуємо працездатність системи та консультаційно допомагаємо клієнтам вирішувати питання, пов’язані з роботою віртуальної машини. Ну, а якщо знадобиться наше пряме втручання, є варіант активувати опцію адміністрування серверів як на постійній основі, так і погодинно.


Вартість: Безкоштовно
 

ПОСТІЙНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА
ПОСТІЙНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання
  • операційна система клієнта
  • програмне забезпечення

У нас є право доступу в систему


За такого рівня підтримки наші служби беруть сервер на особливий облік для постійного моніторингу стану системи. На відміну від базової підтримки, тут у нас є права доступу до системи, тому ми можемо не лише консультувати, але і виконувати роботи по вирішенню тих чи інших питань всередині системи. Адміністрування серверів тарифікується помісячно.


Вартість: 50% від вартості сервера, але не менше 30 євро/місяць

ПОГОДИННЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА
ПОГОДИННЕ АДМІНІСТРУВАННЯ СЕРВЕРА

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання
  • операційна система клієнта
  • програмне забезпечення

У нас немає постійних прав адміністратора, вони видаються тільки на період проведення разових робіт


Якщо вам потрібна разова допомога, а не постійний моніторинг, наприклад для усунення помилок на стороні ОС або ПЗ, ви можете активувати погодинне адміністрування сервера. Послуга доступна від 1 години і більше. В цьому випадку у нас є права доступу до системи тільки на той період, який активований.


Вартість: 20 євро/год

ПІДТРИМКА ПО ГАРАНТІЇ
ПІДТРИМКА ПО ГАРАНТІЇ

Сфера відповідальності:

  • фізична інфраструктура ЦОД
  • середовище віртуалізації
  • віртуальне обладнання
  • операційна система клієнта
  • програмне забезпечення

Права адміністратора є тільки у нас. Як тільки клієнт зажадає права адміністратора, підтримка по гарантії перетворюється в базову підтримку. Працює тільки для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменних зон і файлів


Тут ви отримуєте такий самий рівень підтримки, як і при адмініструванні сервера, але безкоштовно. Є декілька умов:

  • нова машина, права адміністратора від якої ми ніколи не передавали клієнту;
  • права адміністратора є тільки у нас, клієнт використовує сервер як користувач;
  • на сервері встановлюється система на базі ISPmanager, VestaCP та BitrixVM з наших шаблонів, заточених виключно для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменних зон та файлів.

Якщо вам раптом знадобляться права адміністратора — не питання, ми одразу їх надамо. Але це автоматично буде вважатися закінченням дії підтримки по гарантії. Далі ви зможете користуватися або базовою техпідтримкою, або послугою адміністрування серверів. Це можна порівняти з придбанням телевізора: виробник ремонтує його безкоштовно, але, якщо ви вирішите подивитися самі, що всередині, — вибачайте, подальша доля телевізора вже у ваших руках.


Вартість: Безкоштовно

ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
КОНТАКТИ

Є три канали, за якими ви завжди можете вийти на зв'язок з нами:

  1. Електронна пошта — за адресою support@tucha.ua.
  2. Старий добрий телефон — за номером +380 44 583-5-583.
  3. Тікет-система.

 

Служба технічної підтримки працює цілодобово, без свят, вихідних, перерв на обід, нетравлення шлунка і атомну війну, тому краще одразу звернутися по консультацію. Для швидкого і простого контакту з нами використовуйте гарантовані канали зв'язку.

Лайфхаки по работе со службой техподдержки от нашего технического директора
Лайфхак по роботі зі службою техпідтримки від нашого технічного директора

Ну і що б вже точно нічого не прогавити.

Як отримати максимальну користь від звернення до техпідтримки і вирішити задачу в найкоротші терміни? Цінні Лайфхаки по роботі зі службою підтримки від нашого технічного директора Володимира Мельника. Читати детальніше...

Ми використовуємо cookie.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики.

ПрийнятиВідмовитись