Для зручності клієнтів ми пропонуємо чотири види техпідтримки
Сфера відповідальності:
- фізична інфраструктура ЦОД
- середовище віртуалізації
- віртуальне обладнання
Доступу в систему клієнта, а з ними - і права втручатися в її роботу, у нас немає
Це безкоштовний варіант, за якого у нас немає реквізитів доступу до системи та права втручатися в її роботу. В цьому випадку ми підтримуємо працездатність системи та консультаційно допомагаємо клієнтам вирішувати питання, пов’язані з роботою віртуальної машини. Ну, а якщо знадобиться наше пряме втручання, є варіант активувати опцію адміністрування серверів як на постійній основі, так і погодинно.
Вартість: Безкоштовно
Сфера відповідальності:
- фізична інфраструктура ЦОД
- середовище віртуалізації
- віртуальне обладнання
- операційна система клієнта
- програмне забезпечення
У нас є право доступу в систему
За такого рівня підтримки наші служби беруть сервер на особливий облік для постійного моніторингу стану системи. На відміну від базової підтримки, тут у нас є права доступу до системи, тому ми можемо не лише консультувати, але і виконувати роботи по вирішенню тих чи інших питань всередині системи. Адміністрування серверів тарифікується помісячно.
Вартість: 50% від вартості сервера, але не менше 30 євро/місяць
Сфера відповідальності:
- фізична інфраструктура ЦОД
- середовище віртуалізації
- віртуальне обладнання
- операційна система клієнта
- програмне забезпечення
У нас немає постійних прав адміністратора, вони видаються тільки на період проведення разових робіт
Якщо вам потрібна разова допомога, а не постійний моніторинг, наприклад для усунення помилок на стороні ОС або ПЗ, ви можете активувати погодинне адміністрування сервера. Послуга доступна від 1 години і більше. В цьому випадку у нас є права доступу до системи тільки на той період, який активований.
Вартість: 20 євро/година
Сфера відповідальності:
- фізична інфраструктура ЦОД
- середовище віртуалізації
- віртуальне обладнання
- операційна система клієнта
- програмне забезпечення
Права адміністратора є тільки у нас. Як тільки клієнт зажадає права адміністратора, підтримка по гарантії перетворюється в базову підтримку. Працює тільки для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменних зон і файлів
Тут ви отримуєте такий самий рівень підтримки, як і при адмініструванні сервера, але безкоштовно. Є декілька умов:
- нова машина, права адміністратора від якої ми ніколи не передавали клієнту;
- права адміністратора є тільки у нас, клієнт використовує сервер як користувач;
- на сервері встановлюється система на базі DirectAdmin, VestaCP та BitrixVM з наших шаблонів, заточених виключно для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменних зон та файлів.
Якщо вам раптом знадобляться права адміністратора — не питання, ми одразу їх надамо. Але це автоматично буде вважатися закінченням дії підтримки по гарантії. Далі ви зможете користуватися або базовою техпідтримкою, або послугою адміністрування серверів. Це можна порівняти з придбанням телевізора: виробник ремонтує його безкоштовно, але, якщо ви вирішите подивитися самі, що всередині, — вибачайте, подальша доля телевізора вже у ваших руках.
Вартість: Безкоштовно
Є три канали, за якими ви завжди можете вийти на зв'язок з нами:
- Електронна пошта — за адресою support@tucha.ua.
- Старий добрий телефон — за номером +380 44 583-5-583.
- Тікет-система.
Служба технічної підтримки працює цілодобово, без свят, вихідних, перерв на обід, нетравлення шлунка і атомну війну, тому краще одразу звернутися по консультацію. Для швидкого і простого контакту з нами використовуйте гарантовані канали зв'язку.
Ну і що б вже точно нічого не прогавити.
Як отримати максимальну користь від звернення до техпідтримки і вирішити задачу в найкоротші терміни? Цінні Лайфхаки по роботі зі службою підтримки від нашого технічного директора Володимира Мельника. Читати детальніше...