Хмари для бізнесу

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
Категорії

Завантажуйте чек-лист — практичний та корисний інструмент, що допоможе зробити зважений вибір. Обов'язково ставте питання з переліку потенційним постачальникам, позначайте відповіді в таблиці та вибирайте найкращий варіант за найважливішими для вас критеріями.

Навіть в умовах, коли світ сповнений інформацією з відповідями на будь-які запитання, міграція бізнесу у хмари не завжди відбувається гладко. У статті розглянемо п'ять поширених помилок, які можуть виникнути під час переходу у хмари, а головне — поділимось рекомендаціями щодо того, як одразу зробити правильні кроки до надійної роботи у хмарах.

Вибору хостингу для бухгалтерських програм і даних слід приділяти підвищену увагу. Вони містять конфіденційну інформацію, а тому особливо потребують захисту від втрат, втручань і потраплянь до рук сторонніх осіб, і водночас — наявності безперебійного підключення для співробітників, яким надано доступ. Усім цим вимогам відповідає хостинг бухгалтерії на віртуальних серверах від Tucha.

Винесення бухгалтерії на віртуальні сервери є одним з найчастіших запитів до команди Tucha. Та нерідко перед тим, як прийняти рішення про перенесення програм і даних у хмари, у клієнтів виникає низка питань:

Одні з популярних програмних продуктів, для хостингу яких корисні хмари, — це CRM- та ERP-системи. Сьогодні чи не кожна компанія вже працює або планує впровадження такого рішення, аби систематизувати роботу з клієнтами. Для того щоб CRM-ERP-системи працювали безперебійно, а фахівці мали до них стабільний доступ, рекомендуємо розміщувати програмні продукти у хмарах. Читайте далі, щоб дізнатися, які вигоди отримає бізнес завдяки хмарному хостингу та як організувати роботу платформ на віртуальних серверах від Tucha.

Відповідаємо на часте запитання від клієнтів: як просто здійснити оплату через міжнародну електронну платіжну систему PayPal або за допомогою класичних банківських переказів Bank Transfer. Ці способи будуть корисними для замовників, які оплачують хмарні послуги з-за кордону.

Реселінг хостингу — це спосіб перепродажу хмарного хостингу, що передбачає оренду сервера у хмарного провайдера для подальшого розміщення на ньому вебпроєктів своїх клієнтів на комерційній основі. Послуга корисна для користувачів, які бажають пропонувати замовникам комплексне рішення та заробляти на наданні хостингу без великих інвестицій у власну ІТ-інфраструктуру. У статті наводимо більше інформації про особливості опції, а також ділимося практичним досвідом реселера, який допоможе дізнатися про переваги та недоліки послуги.

Власників сайтів на базі CMS «Bitrix: Управління сайтом» спіткала чергова пригода — масове зараження та злами вебресурсів. І це — далеко не перший та не єдиний випадок у досвіді роботи з CMS, зокрема влітку минулого року вже була масова хвиля зламів. Наразі ж вона не просто повторилася, а стала ще більш інтенсивною. Якщо ви і досі продовжуєте працювати з платформою, розповімо про те, що відбувається, та як діяти.

Наша команда невпинно працює над тим, аби хмарні послуги відповідали очікуванням клієнтів, а робота із сервісами була простою та зрозумілою. Зокрема це стосується й оплати послуг. У цій статті пропонуємо ознайомитися з усіма доступними способами, серед яких кожен клієнт зможе підібрати найбільш зручний і швидкий для себе варіант.

Завдяки хмарним технологіям є можливість організувати роботу таким чином, щоб мати доступ до необхідних програм і даних навіть під час відсутності електропостачання. Розповідаємо докладніше, як це зробити за декілька кроків.

Laravel є популярним open source фреймворком для створення сайтів. Широке застосування програмного продукту обумовлюють переваги, які відрізняють його від CMS. Та для того, аби отримати максимум користі від роботи з вебпроєктами на базі платформи, потрібен надійний хостинг. Забезпечити його під силу віддаленим серверам від Tucha — як виділеним віртуальним, так і фізичним. Розповідаємо, які переваги отримає бізнес завдяки розміщенню вебсайтів на Laravel у наших хмарах.

Як формуються рахунок та акт виконаних робіт, коли здійснювати оплату, який алгоритм дій при наступному здійсненні платежів. Наводимо короткий інструктаж, якщо ви щойно стали нашим клієнтом.

Продовжуємо серію матеріалів про впровадження та хостинг альтернативних CRM-систем. Особливості бельгійської CRM-ERP-платформи Odoo ми обговорювали в інтерв’ю з Олександром Возним, виконавчим директором компанії DevLab. Наразі разом з партнером маємо досвід реалізації спільного проєкту — розгортання віртуального сервера для хостингу системи у хмарах. На конкретному прикладі вирішили розповісти, як усе відбувається. Стаття буде корисною, якщо ви замислюєтесь над інтеграцією нової CRM-системи або заміни поточної, але вагаєтесь у прийнятті рішення.

Один з найбільш функціональних варіантів на заміну 1С, BAS і подібних — це MASTER:Бухгалтерія, платформа для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності від українських розробників. Ми вирішили дізнатися докладніше, які особливості має система та які задачі вирішує, як відбувається процес перенесення даних з інших програм та за якими критеріями замовники обирають програмні продукти для роботи. І розібратися в цьому нам допомогла Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу MASTER. Партнерка спеціалізується на напрямі прямих і партнерських продажів, а також керуванні та участі у розробці маркетингової стратегії компанії. 

Українські компанії, які відмовляються від користування російським софтом, шукають інші варіанти для роботи. Пропонуємо ознайомитися з продуктами для заміни 1С, BAS та подібних до них. І попри те, що, за досвідом користувачів, повнофункціональні аналоги цим програмам наразі в процесі доопрацювання, все ж існують рішення, які також допомагають систематизувати роботу бухгалтерії.

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись