5 способів, як хмари допомагають командам краще взаємодіяти
- Головна
- Блог
- Хмари для бізнесу
- 5 способів, як хмари допомагають командам краще взаємодіяти
Команди, які чітко та злагоджено працюють разом, досягають кращих результатів, генерують більше ідей та швидше реагують на зміни. А все це — підвищує ефективність роботи бізнесу.
Те, наскільки зручно, швидко та без затримок відбувається взаємодія в команді, чимало залежить від інструментів, які залучає команда для організації роботи. Та для того щоб отримати максимум користі, ми пропонуємо організувати роботу фахівців та потрібних їм інструментів (тобто програм, вебзастосунків, систем і даних) у хмарах від Tucha. Розповідаємо, як можна залучити хмари до роботи бізнесу та підвищити ефективність взаємодії між співробітниками.
Команди, окремі відділи або фахівці, що спільно працюють над проєктами, нерідко зустрічаються з викликами при взаємодії між собою. Найчастіше вони пов’язані з тим, що:
- Фахівці знаходяться у різних містах, країнах або навіть на різних континентах. Відповідно, їм потрібна можливість працювати над спільними задачами у різний час і при цьому мати доступ до актуальних на поточний момент даних.
- Програми та дані, з якими працює команда, зберігаються на локальних фізичних серверах, через що співробітники прив’язані до своїх робочих місць та можуть працювати лише з офісу.
- Документи та файли зберігаються на персональних пристроях фахівців, а нерідко — ще й на різних гаджетах. Отже, швидко отримати доступ до актуальної версії документа або обмінятися файлами — непросто.
- Обмежена кількість ресурсів локальних серверів або комп’ютерів негативно впливає на швидкість роботи з програмами та даними або призводить до потреби додаткових вкладень коштів у закупівлю більш потужного обладнання.
Хмарні рішення від Tucha можуть стати одним з дієвих рішень для подолання цих викликів. Далі розповімо, як саме можна залучати хмари до роботи команди або окремих співробітників.
Впровадження хмар в роботу бізнесу допомагає налагодити стабільну та надійну роботу програм і даних, а відповідно — покращити взаємодією між співробітниками та забезпечити їм стабільний доступ до робочого середовища 24×7. Ось кілька прикладів, як це зробити:
1. РОЗМІСТИТИ У ХМАРАХ ВСІ ПРОГРАМИ, ВЕБЗАСТОСУНКИ ТА ДАНІ ДЛЯ РОБОТИ КОМПАНІЇ.
Словом, організувати віддалений офіс. Це означає, що все-все програмне забезпечення, з яким працює команда, розміщується на віддалених хмарних серверах. При цьому для кожного фахівця розгортається окреме робоче місце з тими програмами, вебзастосунками та даними, які потрібні саме йому для роботи.
Переваги. Завдяки рішенню всі фахівці можуть працювати віддалено та мати доступ до своїх робочих програм і даних, де б не був кожен зі співробітників. Віддалений офіс спрощує роботу компаній, де фахівці знаходяться у різних містах чи країнах, часто бувають у відрядженнях або постійно працюють з дому. Кожен співробітник може в будь-який час працювати з потрібними йому програмами, виконувати задачі над проєктами, вносити доопрацювання в документи тощо з різних куточків світу. Адже все, що потрібно для роботи, — це стабільне підключення до Інтернету та гаджет: ПК, ноутбук, планшет або смартфон.
Можливості всій команді безперебійно працювати на сервері, створювати та мати доступ до спільних папок для збереження та обміну файлами, швидко розгортати робоче середовище та надавати співробітникам доступ до потрібних даних — все це значно полегшує співпрацю всередині команди.
До того ж організувати віддалену роботу для всієї команди у хмарах, тобто на сучасних і швидких серверах, — це більш фінансово доступно за розгортання власних серверів в офісі. Немає потреби вкладати великі кошти на закупівлю залізного обладнання, його обслуговування, своєчасне оновлення, якщо те застаріває або виходить з ладу. Завдяки доступній вартості хмарних рішень команда може працювати на базі потужних серверів, що позитивно впливає на швидкість і стабільність роботи з програмами. А якщо виникає потреба розширити кількість ресурсів, це можна просто зробити всього за лічені хвилини та без значних інвестицій.
Почитати більше:
- як це працює та скільки коштує;
- типовий випадок розгортання віддаленого офісу;
- як організувати роботу крок за кроком.
Подивитись більше:
2. ВИНЕСТИ ПРОГРАМИ ТА ДАНІ ДЛЯ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРІЇ У ХМАРИ.
Організувати хостинг бухгалтерії у хмарах — означає винести на віддалені сервери програмне забезпечення, сервіси, вебзастосунки та дані, з якими працюють бухгалтери, фінансисти, фахівці кадрового обліку, керівники. Це може бути ПЗ для ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків; сервіси для формування та подання звітності, ведення електронного документообігу; вебзастосунки типу «клієнт-банк»; бази даних, документи, архіви тощо.
Переваги. Передусім хмарне рішення допомагає досягти відмовостійкості та стабільної роботи програм, з якими працює кожен з бухгалтерів або інші фахівці. Хостинг бухгалтерії у хмарах та дотримання користувачами нескладних правил кібербезпеки допоможуть додатково посилити захисту інформації, а команді — зосередитися на робочих процесів і виконанні задач.
Також, оскільки діяльність бухгалтерів потребує особливої точності в роботі з документами та постійного оновлення даних, важливим є збереження актуальних версій файлів. При роботі у хмарах кожен фахівець може оперативно вносити зміни, формувати звіти, виставляти рахунки цілодобово, а також продовжити працювати з програмами та даними точно на тому місці, де зупинився під час останнього підключення. І неважливо, працював він з офісу чи з дому.
Почитати більше:
- як це працює та скільки коштує;
- типовий випадок організації хостингу бухгалтерії у хмарах;
- як організувати роботу крок за кроком.
Подивитись більше:
3. ОРГАНІЗУВАТИ ХОСТИНГ КОРОБКОВИХ CRM-ERP-СИСТЕМ У ХМАРАХ.
CRM-ERP-системи — саме ті інструменти, які допомагають взяти під контроль та автоматизувати безліч робочих процесів, наприклад: фіксувати етапи взаємодії з клієнтами, відстежувати запаси товарів та замовлення користувачів, планувати виробництво, контролювати виконання задач. Розміщення CRM-ERP-систем на віддалених серверах допоможе організувати для кожного фахівця швидкий доступ до даних, просте підключення до систем за декілька секунд, можливість вносити дані та переглядати оновлення всередині систем в режимі 24×7, якщо до них мають доступ декілька фахівців одночасно.
Переваги. Відмовостійкість, стабільна робота систем, до яких мають доступ фахівці, допоможуть команді досягти безперебійного доступу до даних, забезпечити оперативне реагування на зміни та запити від клієнтів, обмінюватися задачами та «підхоплювати» їх у разі потреби.
Завдяки хостингу CRM-ERP-систем у хмарах усі фахівці зможуть підключатися до програм будь-коли та з будь-якого пристрою. А значить — без затримок вносити нові дані до системи та редагувати поточні, переглядати зміни та актуальну інформацію, яку внесли інші фахівці.
Стабільна робота інструментів завдяки хмарам і миттєвий доступ до даних всередині CRM-ERP-систем допомагає команді підвищити рівень обслуговування клієнтів, швидше погоджувати етапи роботи та випускати нові продукти або сервіси.
Почитати більше:
4. РОЗМІСТИТИ ВЕБСАЙТ АБО ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН КОМПАНІЇ НА ВІДДАЛЕНИХ СЕРВЕРАХ.
Керувати вебсайтом або інтернет-магазином особливо зручно, якщо розмістити його у хмарах від Tucha. Скажімо, якщо до роботи над вебсайтом долучаються розробники на аутсорсі та фахівці з боку компанії, кожна зі сторін може швидко підключатися до сервера, керувати вебсайтом та виконувати на ньому свою частину робіт в режимі 24×7.
Переваги. Працювати з вебсайтом можуть одночасно декілька фахівців, навіть якщо вони знаходяться у різних куточках світу. Тобто завдяки хмарам частина команди може миттєво вносити зміни та доопрацювання до вебсайту, оновлювати контент тощо, а інша — відстежувати ці зміни, реагувати на них, контролювати виконання задач та інше. Це допомагає уникнути дублювання зусиль та забезпечити кожному доступ до найновішої інформації.
Почитати більше:
Подивитись більше:
5. ЗБЕРІГАТИ РЕЗЕРВНІ КОПІЇ ВСІХ ВАЖЛИВИХ ФАЙЛІВ.
Регулярне створення та зберігання бекапів на базі віддалених серверів від Tucha допоможе бізнесу завжди мати «план Б». Бекапи — це додаткове «підстрахування» для кожного фахівця на випадок непередбачуваних ситуацій, кібератак, випадкового видалення файлів тощо. Адже у хмарному бекап-сховищі можна зберігати резервні копії даних, з якими працює практично кожен співробітник: бази даних систем обліку, CRM- та ERP-систем; архіви відновлення сайтів компанії; архіви електронної пошти; файли будь-яких форматів.
Переваги. Можливість відновити резервні копії файлів допоможе мінімізувати втрати часу та зусиль над роботою, яку вже виконали фахівці раніше, а також уникнути непоправних наслідків для бізнесу. Швидкий доступ до бекапів та відновлення їх у разі потреби допомагає команді продовжити роботу далі, а не починати її спочатку, та уникнути простоювань в роботі.
Почитати більше:
- скільки це коштує;
- огляд основних програм для створення бекапів під Windows;
- як налаштувати інструмент для створення бекапів Cobian Backup/Reflector.
Подивитись більше:
На користь якого б з рішень бізнес не прийняв рішення, хмари допоможуть забезпечити фахівцям мобільність і зручність в роботі, а також надійне зберігання всіх програм і даних. Усе це підвищує якість взаємодії всередині команди, а відповідно — сприяє досягненню кращих результатів.
Зверніться до експертів служби підбору рішень Tucha, щоб дізнатися, яке рішення стане у пригоді саме для вашого бізнесу. Допоможемо підібрати сервіс та організувати роботу команди у хмарах.