Кейс з організації хостингу CRM-ERP-системи Odoo у хмарах

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Кейс з організації хостингу CRM-ERP-системи Odoo у хмарах
Категорії

Продовжуємо серію матеріалів про впровадження та хостинг альтернативних CRM-систем. Особливості бельгійської CRM-ERP-платформи Odoo ми обговорювали в інтерв’ю з Олександром Возним, виконавчим директором компанії DevLab. Наразі разом з партнером маємо досвід реалізації спільного проєкту — розгортання віртуального сервера для хостингу системи у хмарах. На конкретному прикладі вирішили розповісти, як усе відбувається. Стаття буде корисною, якщо ви замислюєтесь над інтеграцією нової CRM-системи або заміни поточної, але вагаєтесь у прийнятті рішення.

CRM-ERP-системи
Задача від клієнта

До компанії DevLab звернувся клієнт із задачею впровадити в роботу CRM-ERP-систему для автоматизації бізнес-процесів. Разом з інтегратором вибір був зроблений на користь програмного продукту Odoo та хостингу його на віддалених серверах від Tucha. 

Передусім інтегратор разом з замовником провели аудит бізнес-процесів компанії, підібрали для клієнта необхідні модулі системи та вирішили організаційні питання. Важливими технічними питаннями на цьому етапі є визначення приблизного середнього та пікового навантаження на систему, а також вимоги до безпеки, відмовостійкості та надійності.

Далі до проєкту приєдналися фахівці Tucha, які погодили терміни роботи та алгоритм розгортання сервера для хостингу CRM-ERP-платформи.

Етап 1. Підбір сервісу та конфігурації

За досвідом розробників Odoo, необхідна кількість ресурсів залежить від навантаження, яке створюють користувачі на сервер. Зі свого боку ми підібрали оптимальні конфігурації ресурсів для роботи різної кількості користувачів з коробкою Odoo на сервері. Вартість оренди залежить від вибраного сервісу, на базі якого буде реалізована задача. Для хостингу CRM-систем зазвичай пропонуємо на вибір один з таких сервісів:

  • TuchaBit — віртуальні сервери за доступною ціною з майданчиками в Україні. Сервіс складається зі збалансованих наборів ресурсів — юнітів. 1 юніт — це 1 CPU, 1 ГБ RAM, 25 ГБ SSD. Гарантована доступність послуг складає 99,0%. Машини TuchaBit працюють на базі операційної системи Microsoft Windows, а ліцензію на використання Windows Server Datacenter включено в ціну.
  • TuchaBit+ — надшвидкі віртуальні сервери з майданчиками як в Україні, так і в Словаччині (на вибір клієнта). Машини TuchaBit+ компонуються з віртуальних юнітів, тобто збалансованих наборів ресурсів. 1 юніт — це 1 CPU, 2 ГБ RAM та 15 ГБ SSD. Гарантована доступність послуг складає 99,9%. Є можливість орендувати ПЗ від Microsoft у нас (надаємо ці послуги вже тривалий час на основі програми SPLA) або використовувати своє.
  • TuchaFlex+ — віртуальні машини з майданчиками за кордоном (здебільшого у Німеччині). Віддалені машини мають гнучку конфігурацію, що дозволяє зібрати сервіс з будь-якого набору ресурсів. Гарантована доступність послуг складає 99,9%. Сервіс дозволяє розгортати віртуальні машини з операційними системами Windows, Linux, FreeBSD та системами на їх базі.

Замовник зупинив вибір на сервісі TuchaBit. Набір ресурсів відповідно до навантаження клієнта (роботи з системою до 10 співробітників) підібрали у конфігурації 6 юнітів, а це: 3 CPU, 6 ГБ RAM, 150 ГБ SSD. За замовчуванням до кожного сервера на базі будь-якого із сервісів додається 1 IP-адреса. Оренда сервера з таким набором ресурсів коштує 56 євро/місяць*.

На базі інших наших сервісів набір ресурсів для вирішення задачі з подібним навантаженням буде таким:

  • TuchaBit+ у конфігурації 3 юніти, це: 1 CPU, 6 ГБ RAM, 45 ГБ SSD. Також додатково додаємо 2 CPU. Вартість оренди машини в такій конфігурації складає 52 євро/місяць.
  • TuchaFlex+ з таким набором ресурсів: 3 CPU, 6 ГБ RAM, 60 ГБ SSD. Оренда сервера в такій конфігурації коштує 81,50 євро/місяць.

* Оплата здійснюється у гривнях за курсом НБУ на перше число поточного місяця. 

Етап 2. Розгортання сервера для хостингу CRM-ERP-системи Odoo

Далі фахівці служби технічної підтримки Tucha розгорнули VPS підібраної конфігурації на базі сервісу TuchaBit та здійснили налаштування для роботи програмного продукту:

  • встановили на розгорнуту віртуальну машину операційну систему Debian 10 (на базі TuchaBit є можливість встановити як ОС Windows, так і будь-яку іншу за потребою замовника);
  • встановили програмний продукт Odoo у версії 14;
  • налаштували nginx;
  • випустили SSL-сертифікат — налаштували доступ до системи за протоколом https; 
  • створили окремого користувача, надали йому права на встановлення пакетів Python, а також надали можливість перезапускати службу odoo.service.

Після цього передали реквізити доступу до віртуальної машини інтегратору, аби він налаштував чисту систему Odoo на сервері та підготував її до роботи, а саме — наповнив необхідними модулями та клієнтськими даними.

Етап 3. Налаштування роботи Odoo з боку інтегратора

Фахівці компанії DevLab виконали такі дії:

  • Встановили додаткові модулі Python, відповідно до залежностей додаткових модулів Odoo.
  • Встановили додаткові модулів Odoo, відповідно до бізнес-вимог.
  • Внесли зміни у файл конфігурації Odoo для забезпечення необхідних режимів роботи модулів.
Етап 4. Передача доступу клієнту

Після здійснення всіх налаштувань клієнт електронним листом отримав реквізити доступу до машини і панелі керування віртуальним сервером. А для того щоб розібратися з початковими налаштуваннями на сервері, рекомендуємо скористатися покроковою інструкцією з перших кроків роботи у хмарах.

Оскільки для TuchaBit, як і для більшості сервісів Tucha, передбачений безкоштовний тестовий період впродовж 7 діб, замовник скористався нагодою переконатися в якості роботи з програмним продуктом у хмарах.

Після перевірки роботи віртуальної машини та встановленої на ній коробкової версії CRM-системи замовник почав працювати з системою Odoo у хмарах.

Технічна підтримка

В процесі вирішення задачі постало також питання вибору зручного для клієнта виду технічної підтримки. Загалом ми пропонуємо чотири види підтримки:

  1. Базова.
  2. Постійне адміністрування сервера.
  3. Погодинне адміністрування сервера.
  4. Підтримка по гарантії.

Оскільки вирішенням технічних питань щодо роботи програмного продукту займається безпосередньо інтегратор, з нашого боку потребувалася підтримка працездатності сервера, віртуального обладнання та фізичної інфраструктури ЦОД. Ці повноваження входять до базової підтримки, що якнайкраще відповідає потребам замовника та надається безкоштовно.

Про вартість реалізації проєкту

Вартість вирішення задачі складається з кількох компонентів. Перший — це разові витрати, до яких належить робота інтегратора, а саме:

  • Консультація щодо вибору CRM-системи — безкоштовно.
  • Аудит бізнес-процесів та первинна оцінка — 5000-8000 грн.
  • Технічне проєктування — 7000-12000 грн.
  • Встановлення та налаштування модулів — 3000-6000 грн.
  • Імпорт даних клієнта до системи — 4000-10000 грн.
  • Імплементація розширення моделей даних та бізнес-процесів в системі згідно з технічним проєктом — 5000-15000 грн.
  • Технічний супровід впродовж тестової експлуатації — 3000-8000 грн.

З боку команди Tucha до разових послуг належить налаштування віртуального сервера, встановлення програмного продукту у потрібній версії для подальшого налаштування інтегратором. Ці послуги надаються безкоштовно.

Ще одна складова — це щомісячні витрати, пов’язані з хостингом CRM-ERP-системи у хмарах:

  • Оренда віртуального сервера, у нашому випадку йдеться про сервіс TuchaBit у конфігурації 6 юнітів — 56 євро/місяць.
  • Базовий вид технічної підтримки — безкоштовно.
Підсумок

Починати роботу з новими програмними продуктами — не складно, якщо заручитися підтримкою експертів. Разом з партнерами ми будемо раді організувати роботу з CRM-системами та забезпечити їм надійний хостинг на віддалених серверах від Tucha.

Звертайтеся та розповідайте про свої задачі! Підберемо влучну конфігурацію ресурсів, допоможемо з налаштуваннями роботи на сервері та надамо найкращу технічну підтримку.

Поділитися:
Статті по темі

Нещодавно ми розповідали про те, що таке CRM-системи, чим вони корисні для бізнесу та як забезпечити найбільш ефективну роботу цього програмного забезпечення. Наразі пропонуємо більш детально зупинитися на найпопулярнішій CRM-системі не лише в Україні, а й в країнах СНД, — Бітрікс24. А також на тому, чим хмарні рішення Tucha вигідні для різних тарифів коробкової версії цього програмного продукту. 

Часи, коли менеджери вели облік клієнтів та історії дзвінків у блокнотах або, у кращому разі, в Excel, відходять у минуле...

По суті, параметри швидкості завантаження сайту і якість техпідтримки є ключовими для хостингу під 1С-Бітрікс, вони нададуть вам серйозну базу для розвитку веб-проекту

Laravel є популярним open source фреймворком для створення сайтів. Широке застосування програмного продукту обумовлюють переваги, які відрізняють його від CMS. Та для того, аби отримати максимум користі від роботи з вебпроєктами на базі платформи, потрібен надійний хостинг. Забезпечити його під силу віддаленим серверам від Tucha — як виділеним віртуальним, так і фізичним. Розповідаємо, які переваги отримає бізнес завдяки розміщенню вебсайтів на Laravel у наших хмарах.

У цій публікації ми хотіли б розглянути DirectAdmin — систему з відкритим API від канадських розробників JBMC Software. Розповідаємо та наочно показуємо, які головні функції має панель та як з нею працювати. Тож сподіваємося, що ті клієнти, які ще не наважилися на те, щоб позбутися ще одного російського програмного продукту, після ознайомлення з цим матеріалом матимуть можливість переконатися в тому, що DirectAdmin дійсно є гідною альтернативою тим засобам, які вони використовують наразі.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись