Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

MASTER:Бухгалтерія — українська платформа для ведення бухгалтерського та податкового обліку. Досвід експертки

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. MASTER:Бухгалтерія — українська платформа для ведення бухгалтерського та податкового обліку. Досвід експертки
Категорії

Продовжуємо серію статей про програмні продукти, якими можна замінити російський софт. Нещодавно робили огляд альтернативних CRM-систем, зокрема CRM-ERP-платформ Odoo та Zoho, а також програм для ведення бухгалтерії

Один з найбільш функціональних варіантів на заміну 1С, BAS і подібних — це MASTER:Бухгалтерія, платформа для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності від українських розробників. Ми вирішили дізнатися докладніше, які особливості має система та які задачі вирішує, як відбувається процес перенесення даних з інших програм та за якими критеріями замовники обирають програмні продукти для роботи. І розібратися в цьому нам допомогла Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу MASTER. Партнерка спеціалізується на напрямі прямих і партнерських продажів, а також керуванні та участі у розробці маркетингової стратегії компанії. 

Про особливості MASTER:Бухгалтерія
Про особливості MASTER:Бухгалтерія

Розкажіть коротко про те, що підштовхнуло вашу компанію до розробки власного продукту MASTER:Бухгалтерія?

Продукт MASTER:Бухгалтерія був розроблений у 2017 році після введення санкцій проти російського програмного забезпечення. Відповідно до потреб ринку, спочатку ми презентували програмний продукт для бюджетного сектору — MASTER:Комплексний облік. Далі розширили лінійку програмних продуктів, серед яких — рішення для комерційних установ: MASTER:Бухгалтерія, MASTER:Зарплата і кадри. Вже згодом з’явилися такі галузеві рішення, як MASTER:Агро, MASTER:Медицина, MASTER:ЖКГ.

Які унікальні особливості мають рішення компанії MASTER та програма MASTER:Бухгалтерія зокрема?

Ми можемо запропонувати комплексне рішення під запит клієнта, оскільки у нас є програми не лише для бухгалтерського обліку, а й система електронного документообігу — як внутрішнього, так і зовнішнього. Таким чином, замовники отримують економію фінансів на утриманні та супроводі декількох програмних продуктів одночасно. 

Також немає потреби у залученні штату вузькопрофільних фахівців, які супровождуватимуть роботу з продуктом. Розвиток MASTER:Бухгалтерія можливий безпосередньо замовником завдяки інструментам системи, наприклад, у випадках, якщо потрібно допрацювати друковану форму того чи іншого документа або змінити етапи його погодження.  До того ж є навчальна «Академія MASTER-Рішень». Пройшовши курси самостійно або у супроводі бізнес-тренера, користувачі можуть легко опановувати систему, розвивати її та підтримувати. 

Щодо особливостей безпосередньо MASTER:Бухгалтерія, виділю можливість ведення будь-якої кількості об’єктів обліку, тобто юридичних осіб, та роботу з необмеженою кількістю аналітики. Також продукт передбачає підтримку системи відповідно до чинного законодавства: у нас є штат методологів, які відстежують усі зміни в законодавстві та реалізують їх у MASTER:Бухгалтерія. Тому користувачі можуть не хвилюватися через те, що в них буде застаріла форма податкової накладної чи якого-небудь звіту. А завдяки інтегрованим в систему інструкціям і відеороликам на сайті клієнтам легко розібратися у роботі з типовою конфігурацією програми.

Які головні задачі вирішують замовники завдяки програмному продукту? Хто є вашими клієнтами?

Це типові задачі ведення бухгалтерського обліку — від формування первинної документації до зведеного балансу та подачі звітності. Тобто система закриває всі господарські операції за всіма ділянками обліку. Також одне з рішень, яке вийшло декілька місяців тому, — це MASTER:CRM, завдяки якому ми можемо розширити функціонал програми одразу і до CRM-системи. Це допомагає замовникам вести бізнес комплексно. 

Щодо клієнтів, зокрема є державний сектор, який ми повністю закриваємо функціонально. Це заклади управління на рівні місцевих рад, органів виконавчої влади, а також централізовані органи управління, бюджетні установи різних рівнів.

Якщо говорити про комерційний сектор, серед них є власники невеликих підприємств з одним-двома бухгалтерами, які можуть самостійно вести облік у типовій конфігурації. Також це може бути середній бізнес, який потребує ведення бухгалтерського обліку, автоматичного розрахунку заробітної плати, формування звітності для подання у контролюючі органи. 

А от якщо розглядати галузеві рішення, то це досить різні замовники, які працюють в різноманітних напрямах діяльності.

MASTER:Бухгалтерія вирішує типові задачі ведення бухгалтерського обліку — від формування первинної документації до зведеного балансу та подачі звітності

Про вибір програми та процес переходу

Що змінилося у попиті на MASTER:Бухгалтерія з початку повномасштабної війни рф проти України? Зараз нові клієнти — це переважно ті, хто вперше впроваджує систему в роботу бізнесу, або ті, хто мігрують з 1С, BAS або подібних до них?

Здебільшого зараз до нас звертаються клієнти, які бажають перейти з російського софту. Дійсно, такі клієнти були і раніше, але зараз їх кількість суттєво зросла. Багато клієнтів переконуються в тому, що наш програмний продукт цілком закриває їхні потреби, а користування ним нерідко виявляється простішим, ніж робота з попереднім продуктом.

За якими критеріями замовники зазвичай вибирають нову програму для роботи? 

Передусім за функціоналом: найчастіше рішення про купівлю або заміну програмного продукту відбувається після того, як ми проводимо демонстрацію роботи системи. Вже зазвичай за 1-2 дні замовник приймає остаточне рішення про перехід. За нашим досвідом, досить мало розробників готові в режимі реального часу продемонструвати налаштовану систему та обсяг її функціоналу. 

Відомо, що перенести дані з однієї платформи на іншу — складніше, ніж налаштувати роботу бізнесу у програмі з нуля. Чи передбачені у розробці MASTER:Бухгалтерія інструменти, які спрощують процес переходу?

Звісно, такі інструменти є. Якщо говорити про перехід з типової базової конфігурації 1С, є розроблені методи для перенесення даних, які дозволяють швидко завантажити інформацію до MASTER:Бухгалтерія. Якщо ж 1С уже налаштована під замовника або йдеться про інший програмний продукт, завантаження даних здійснюється через Microsoft Excel. Заповнивши необхідні шаблони після консультації з нашими фахівцями, клієнт вивантажує з системи всю інформацію та напрацьовану базу, стандартизує її відповідно до шаблону та завантажує в наш програмний продукт. 

Скільки часу зазвичай займає перехід з однієї платформи на іншу та як відбувається цей процес? 

Усе залежить від обсягу інформації, яку потрібно перенести, від масштабів компанії. Зазвичай процес триває від одного до трьох місяців, аби остаточно впевнитися, що система працює як слід. Якщо йдеться про невеликі підприємства, які до цього працювали в Excel, процес перенесення даних займає до двох тижнів.

При впровадженні MASTER:Бухгалтерія ми будуємо роботу із замовником наступним чином: встановлюємо систему, налаштовуємо доступи для всіх співробітників, які будуть працювати в ній, наповнюємо базу інформацією. У разі потреби — здійснюємо індивідуальні налаштування, наприклад, у звітних формах чи інших типах документів. Далі за кожним з модулів проводимо демонстрацію функціонала, паралельно із замовником проходимо всі функції, передбачені для роботи команди в системі, і здійснюємо фінальні налаштування. В результаті клієнт проходить комплексне навчання і вже може працювати самостійно.

Здебільшого зараз до нас звертаються клієнти, які бажають перейти з російського софту. Дійсно, такі клієнти були і раніше, але зараз їх кількість суттєво зросла

Про подальші плани та перспективу розвитку

Поділіться подальшими планами щодо розширення лінійки програмних продуктів. 

Ми постійно покращуємо працездатність системи MASTER:Бухгалтерія та її швидкодію. Щодо розвитку продуктів, загалом отримали багато запитів від сектору торгівлі, тому наразі готуємо до виходу новий програмний продукт, який буде інтегруватися з касовими апаратами і вирішувати задачі цієї галузі.

Ірина Дехтярук

Яку перспективу у поширенні MASTER:Бухгалтерія в Україні ви вбачаєте надалі?

Перспектива однозначно є, кількість проєктів зростає. Ми і надалі будемо максимально спрощувати роботу бізнесу. Зокрема деякий час тому запустили щомісячне ліцензування для користувачів, що підійде невеликим компаніям.

Дійсно, зараз є компанії, яких ситуація в країні стримує у переході на інші програмні продукти через острах щодо функціонування свого бізнесу, проте вони занотовують собі, що є така система —  MASTER:Бухгалтерія.

Якщо говорити більш глобально, ми раді свідомому підходу клієнтів до використання програмного забезпечення та будемо і надалі всіляко сприяти тому, щоб українські користувачі мали гідний український софт, який повністю забезпечить їх потреби.

Ми раді свідомому підходу клієнтів до використання програмного забезпечення та будемо і надалі всіляко сприяти тому, щоб українські користувачі мали гідний український софт, який повністю забезпечить їх потреби

 


 

Дякуємо Ірині за бесіду та партнерство! Бажаємо, щоб усі плани компанії без перешкод втілювалися у житті.

Як хмарний провайдер, ми чудово знаємо, що будь-які програмні продукти для ведення бухгалтерії, зокрема і коробкові версії MASTER:Бухгалтерія, потребують надійного розміщення. Наша компанія має великий досвід у наданні хостингу для бухгалтерських програм, тому будемо раді підібрати для вас сервіс і оптимальний набір ресурсів, а надалі забезпечимо цілодобовою технічною підтримкою. Переходьте з російського софту на якісні українські рішення та звертайтеся до Tucha!

Разом до перемоги.
 

Поділитися:
Статті по темі

Нерідко компанії або окремі фахівці, робота яких пов’язана з бухгалтерією, плутаються в поняттях — «хмарна бухгалтерія» та «бухгалтерія у хмарах». Попри схожість на перший погляд, відмінності в цих термінах можуть виявитися ключовими для організації роботи з бухгалтерією. У статті ми розглянемо, в чому різниця між поняттями та як вибрати потрібне рішення.

Безпека інформації — важливе питання сьогодення. Як захистити свої дані? Які практики впроваджують в роботу компанії та що рекомендують робити своїм клієнтам? Обговорили актуальну тему з нашим давнім і надійним партнером Сергієм Басовим, технічним директором ТОВ «ТСПС». 

З компанією Uniqid та її засновницею Юлією Павловою, що з міста Львів, наша співпраця триває досить давно. Команда партнерів спеціалізується на проведенні інформаційно-тематичних заходів, супроводі та автоматизації спеціалізованого програмного забезпечення, наданні правових, юридичних, бухгалтерських консультацій та інших поширених послуг.

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись