Хмарні технології для маркетингу

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. Хмарні технології для маркетингу
Категорії

Хмарні технології все активніше проникають в усі сфери діяльності. Швидкість, стабільність, комфорт використання хмари привели до того, що його стали використовувати для досягнення найрізноманітніших бізнес-завдань. Однією зі сфер, де хмарні технології особливо затребувані, є маркетинг. І хоча маркетинг явно не відноситься до високотехнологічних напрямах, схожі цілі і зручні інструменти дозволили хмарних сервісів міцно «прописатися» в цій сфері.

Чому хмара для маркетингу — це вигідно і зручно

 

Давня непорушна істина: «клієнт завжди правий» на сучасному динамічному ринку трохи видозмінюється: «клієнт не збирається чекати». Його мало цікавить, що хтось із ваших співробітників у відрядженні, що сайт тимчасово недоступний і т.д. - він просто піде до конкурента. Хмарні технології гарантують практично стовідсотковий uptime для всіх ваших додатків, що працюють в мережі, що обов'язково позначиться на ефективності ведення бізнесу. Маркетолог матиме постійний і стабільний контакт з групою користувачів, а ті, в свою чергу, можуть взаємодіяти з контентом вашого ресурсу, торговим майданчиком або отримати максимально швидку відповідь менеджера, який працює з базою знань компанії. Для співробітників хмара - це можливість включатися в роботу з будь-якого місця - з дому, відрядження або навіть відпустки, якщо це буде потрібно. Клієнти обов'язково оцінять таку турботу.

Додатки в хмарі — вирішення багатьох проблем

 

Приложения в облаке – решение многих проблем

Практично всі звичні для маркетингу додатки можна запустити в хмарі. Наприклад, головний інструмент маркетолога - CRM-система, або система управління взаємовідносинами з клієнтами. Саме в цій програмі зберігаються всі даних про клієнтів, угодах, скоєних і відкладених продажах, а також маса іншої інформації. Втрата бази - це практично «смерть» компанії. Хмара не тільки страхує від втрати бази даних за рахунок надійних серверів і регулярного резервного копіювання, але і дозволяє отримати до неї доступ в будь-який час і з будь-якого місця. Крім того, хмарна CRM-система звужує список вимог до пристроїв, за допомогою яких з нею можна взаємодіяти: ніяких штучних обмежень (тільки ПК з певною версією ОС і ПО), можна використовувати портативні девайси, тонкі клієнти, комп'ютери на різних платформах.

 

Не менш важливо мати завжди під рукою весь необхідний контент - презентації, роздавальний матеріал, макети, відеоматеріали та інше, невід'ємний інструмент фахівця з маркетингу. І для цього теж як не можна краще підійдуть хмарні технології - файлове сховище корпоративного рівня, яке дозволяє надійно зберігати великі обсяги медіа контенту та документації, легко отримувати до них доступ в будь-який момент, регулювати рівні доступу і т.д.

 

Основний інструмент для комунікації - електронна пошта - також знаходить додаткові переваги при використанні хмарних сервісів. Головне для пошти - це доступність 24 години на добу в будь-якому місці. Словом, все те, що дає хмара. Це набагато зручніше, ніж встановлювати і налаштовувати локальний поштовий сервер, і набагато безпечніше і надійніше, ніж безкоштовні публічні email-сервіси. Організація електронної пошти можлива як за допомогою публічного хмарного сервісу (SaaS), так і з використанням хмарного сервера (IaaS), вибір відповідної моделі залежить від потреб замовника. Якщо політика компанії забороняє використовувати зовнішні поштові сервіси (ми наводили подібний приклад), ви можете організувати свій власний поштовий сервер в хмарі. Крім того, хмарні сервіси дозволяють розміщувати і інші сервіси - різні веб-додатки, сайти, Лендінзі. Тепер всі інструменти маркетолога можуть бути в одному місці.

 

Весь офіс — в хмару!

 

Весь офис – в облако!

Звичайно, окремі хмарні додатки - це прекрасно, але ідеальним варіантом для маркетолога є перенесення всього офісу в хмару. Тільки цей підхід дозволяє отримати максимум від сучасних технологічних рішень і перенести бізнес на абсолютно новий рівень.

 

Для маркетинг-фахівців дуже важливою є актуальність інформації: оновлення замовлень, нові редагування в макетах і т.д. Найбільш зручно це можна організувати, якщо всі співробітники компанії будуть працювати в єдиному інформаційному просторі в хмарі. В цьому випадку ви завжди можете бути впевнені, що працюєте з актуальною копією бази CRM або необхідного документа. Крім того, хмарні технології дозволяють легко організувати спільну роботу над документом, причому фізично співробітники можуть в цей час перебувати в різних кінцях світу. Актуальні, свіжі дані і простота доступу до них - запорука успіху роботи маркетолога.

 

Якщо в компанії практикується співпраця з віддаленими працівниками (фріланс), хмарний офіс дозволить зробити їх роботу максимально зручним і безпечним. Швидке і просте поділ прав доступу, оновлювані дані, спільні проекти та документи, контроль версій - ось ті переваги, забезпечити які без хмари практично неможливо.

 

Керівники компаній також отримують додаткові вигоди. Крім основних переваг, таких як доступ звідусіль, постійна доступність, надійне зберігання даних і т.д., додаються такі:

  • легко організувати простий і ефективний контроль активності співробітників - облік робочого часу, моніторинг активності по кожному фахівцю або проекту;
  • єдиний інформаційний простір для оперативного вирішення завдань, широкі можливості для аналітики, формування звітів про виконану роботу;
  • ефективне управління правами доступу, підвищення інформаційної безпеки компанії в цілому;
  • економія - використання хмари істотно знижує витрати на утримання власного парку обладнання і обслуговуючого персоналу для нього, а також на закупівлю і підтримку ліцензій на ПЗ;
  • мінімум витрат на перенавчання персоналу та переобладнання офісу;
  • час - гроші, а хмарні сервіси дозволяють витрачати на звичні завдання набагато менше часу і сил. Таким чином, ви випереджаєте конкурентів.

 

Все це без хмарних рішень неможливо, тому рішення про перехід в хмару очевидно для будь-якого керівника.

 

Висновок

 

Головна мета маркетингу - задоволений продуктом компанії клієнт. І досягати цієї мети набагато простіше і зручніше з використанням сучасних технологій - хмарних рішень для бізнесу. Перенесення звичних додатків в хмару економить час і кошти, прискорює роботу, робить її більш продуктивною, надійною та безпечною. Саме тому багато компаній перейшли на хмарні технології, і динаміка переходів впевнено зростає. Відповідно, зростає і якість надаваних компанією сервісів, а значить - і лояльність клієнтів, а з нею і фінансові результати. Перенесення офісу в хмару для маркетингу - це розумний вибір для всієї компанії!

 

Для всіх робочих завдань маркетингу і всього офісу ми пропонуємо набір сервісів, який зробить роботу швидше і надійніше, а доступ до інформації - мобільним. Продовжуйте «маркетингові війни» з надійним хмарним фундаментом - ця перевага не помітна для ваших конкурентів і незамінна для вас. Зв'яжіться з нами зручним для себе способом, і ми запропонуємо те, що вам потрібно!

 

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись