VPS для CRM: основні переваги та реалізація

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. VPS для CRM: основні переваги та реалізація
Категорії

Система CRM (від англ. Customer Relationship Management - «управління відносинами з клієнтом») — це сучасне рішення, яке дозволяє автоматизувати взаємодію між компанією і клієнтами. Правильно впроваджена CRM-система дозволяє істотно наростити рівень продажів, оптимізувати маркетинг, налагодити обслуговування замовників завдяки збереженню інформації про них в базі і використання в міру необхідності. Крім того, CRM дозволяє оптимізувати бізнес-процеси, аналізувати результати роботи і вносити необхідні корективи.

Ті компанії, що вже впровадили у себе CRM-системи, знають, наскільки це складний, довгий і дорогий процес. Реалізувати все так, щоб кожен з учасників процесу був задоволений, щоб система працювала як годинник і не вимагала постійної уваги до себе, інтеграція з існуючим програмним забезпеченням, навчання персоналу роботі в новій системі, переведення всіх процесів в CRM - ось лише частина завдань, які необхідно вирішити, щоб впровадити CRM на підприємстві.

Тому ті, хто вже пройшов через цю процедуру, і думати не хочуть про зміну системи, навіть якщо цього вимагає ситуація — занадто великі фінансові, тимчасові і організаційні ресурси знадобляться. Однак є елегантне рішення для забезпечення мобільності доступу, стабільності роботи і збереження інформації — переклад існуючої CRM-системи на виділений сервер (VPS). Це дозволить зберегти робочий стан ПО, істотно розширивши його можливості.

Основні переваги, які дає використання VPS для CRM

 

Навіть якщо вам здається, що переклад існуючої CRM-системи на VPS-рейки не дасть належного ефекту, це не зовсім так. Є цілий ряд переваг, які ви дуже швидко зможете відчути. Всім відомо, що менеджери з продажу, дистриб'ютори та інші «менеджери з продажу» повинні бути максимально мобільними - тільки так можна домогтися прийнятних показників. Виділений сервер і хмарні технології дають необхідну мобільність - доступ до CRM можна отримати звідусіль, маючи мінімальний набір інструментів - доступ в інтернет і будь-який пристрій з підтримкою віддаленого доступу: комп'ютер, ноутбук, планшет, смартфон. Це дозволяє менеджерам бути в контакті з клієнтами завжди, коли це потрібно, навіть якщо в даний момент фізично вони знаходяться дуже далеко від офісу.

Використання VPS для розміщення CRM - це сильна економія, причому як фінансових ресурсів, так і часу. Оскільки сервер, на якому працює віртуальна машина (VPS), обслуговується провайдером хмарних рішень, час штатного адміністратора, який був би відповідальним за підтримку працездатності інфраструктури, звільняється для реалізації інших пріоритетних завдань. Крім того, мінімальні витрати і по перенесенню існуючої CRM в хмару - досить розгорнути необхідне ПО на сервері, перенести базу - і відразу система готова до роботи.

Ще одна важлива перевага збереження існуючої CRM-системи на VPS - це відсутність необхідності заново навчати персонал. Всі ланки ланцюга продажів вже мають досвід роботи в системі і продовжують працювати в звичному середовищі, хоча її інфраструктура повністю змінилася. І якщо для невеликої фірми навчити декількох співробітників буде завданням цілком розв'язуваної, то для великих компаній переучування персоналу набагато складніше і затратним, ніж всі технічні нюанси впровадження нового ПЗ.

Чому саме VPS?

Часто керівники та відповідальні особи ставлять одне і те ж питання: чому варто використовувати саме VPS, а не інші рішення? Відповідь дуже проста і криється в перевагах використання виділеного сервера:

  • безпеку і збереження даних - більше не потрібно турбуватися про перебої з електроенергією і поломки устаткування. Про стабільну роботу подбає персонал хмарного провайдера. У разі позаштатних ситуацій відновити необхідні дані можна в найкоротші терміни, що позбавить від тривалих простоїв в роботі. Правда, це справедливо тільки щодо кваліфікованих, професійних компаній, що надають хмарні послуги, в іншому випадку ваші дані можуть виявитися під загрозою;
  • швидкість реалізації - сервер надається дуже оперативно, і він відразу готовий до роботи. Установка необхідного ПО, підключення баз займе не так багато часу, після чого CRM-система відразу буде готова до звичної роботи;
  • масштабованість - ви самі керуєте конфігурацією сервера, тому можете на ходу міняти необхідні параметри роботи CRM-системи. Адміністратору доступні всі функції без обмежень - розподіл доступу для окремих співробітників і груп, розширення при необхідності, тонка настройка параметрів;
  • простота міграції - оскільки всі дані доступні клієнту і доступ до них не вимагає узгодження з провайдером, це дозволяє, при необхідності, швидко розгорнути програмне забезпечення на локальному сервері замість хмарного, якщо це буде потрібно.

Як бачите, перехід на VPS для використання CRM-систем - це не революція, яка потребує значних зусиль, нервів, фінансів і людино-годин, щоб запустити функціонування ПО знову. Це еволюційний розвиток - ви просто робите свою CRM більш гнучкою, мобільною і масштабується, залишаючи її звичний функціонал, інтерфейс і робоче середовище. Таким чином, при мінімальних витратах ви зможете вивести роботу компанії на зовсім новий рівень, що обов'язково незабаром позначиться на продажах, лояльності клієнтів і, в кінцевому підсумку, на прибутку. VPS - розумний вибір для вашої організації незалежно від її розмірів та обсягів реалізації.

Необхідно тільки пам'ятати, що всі переваги VPS для CRM, в першу чергу надійність і збереження даних, безперебійний доступ 24×7, а також якісна технічна підтримка можливі тільки в разі вибору надійного і перевіреного провайдера. В цьому випадку ефект від переходу на хмарні технології буде помітний в найкоротші терміни. Зацікавилися? Читайте про враження тих, хто вже наважився на роботу в хмарі, і звертайтеся за грамотної консультацією, ми завжди на зв'язку і готові допомогти.

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись