Перенесення коробки Бітрікс24 у хмару для клієнта. Реальний приклад
- Головна
- Хмарні рішення
- Перенесення коробки Бітрікс24 у хмару для клієнта. Реальний приклад
Продовжуємо розбирати вирішення типових хмарних задач для клієнтів. Деякий час тому ми розповідали про те, як відбувається процес розгортання віддаленого офісу для всієї команди і точкове перенесення бухгалтерії у хмару. На черзі — приклад вирішення ще однієї популярної задачі з перенесення коробкової версії CRM-системи Бітрікс24 у хмару, яку ми нещодавно реалізували для клієнта. З цієї статті ви дізнаєтесь:
- як відбувається процес організації роботи з коробкою Бітрікс24 на віртуальному сервері від Tucha крок за кроком;
- скільки коштує таке рішення та який результат отримує замовник;
- які переваги у міграції та технічній підтримці отримує клієнт, обравши нас як хмарного провайдера.
Із задачею перенести на віртуальний сервер коробку Бітрікс24 редакції «Корпоративний портал 50» до нас звернулася компанія, що спеціалізується на продажі спеціалізованого обладнання для кінного спорту. Територіально команда замовника знаходиться у м.Умань і складається з 8 фахівців, для яких і потрібно було організувати роботу у хмарі.
До появи відповідної задачі клієнт вже працював з коробкою Бітрікс24, яка розміщувалася на сервері іншого хмарного провайдера. Також певний час замовник хостив у нас вебсайт компанії, що працює на CMS WordPress, на базі сервісу TuchaHosting. Відповідно, клієнт уже був знайомий з технічною підтримкою Tucha та якістю хмарних послуг не на словах, а на ділі. Тому з часом він вирішив перенести також коробку Бітрікc24 на наш віртуальний сервер. Важливим аргументом на користь такого рішення стало також те, що Tucha є рекомендованим хостинг-партнером Бітрікс24. Наші віртуальні сервери мають спеціальне оточення для відмінної роботи коробки під назвою Bitrix Environment, відповідають усім вимогам розробника програмного продукту та забезпечують продуктивну роботу CRM-системи.
До речі, якщо ви бажаєте більш детально дізнатися про особливості та переваги коробки Бітрікс24, рекомендуємо ознайомитись зі спеціальною статтею тут.
Перед нашею командою постала задача розгорнути віртуальний сервер для хостингу коробки Бітрікс24 редакції «Корпоративний портал 50» у тій конфігурації, що забезпечить їй найбільш ефективну роботу. Також нам було потрібно підготувати середовище та безпосередньо перенести на сервер CRM-систему. Отже, для цього ми виконали такі дії:
Крок 1. Погодили з клієнтом всі етапи і терміни вирішення задачі.
Крок 2. Підібрали потрібний сервіс та конфігурацію для хостингу продукту.
На початку роботи клієнт одразу повідомив нас про те, що для нього головною характеристико роботи є швидкодія процесів. Відповідно, ми запропонували замовнику розгорнути віртуальну машину, яка працює на базі сучасних процесорів. Цю задачу якнайкраще вирішує сервіс TuchaBit+, що складається зі збалансованого набору ресурсів — віртуальних юнітів. 1 юніт — це:
- 2 ГБ RAM;
- 15 ГБ SSD.
Ядра центральних процесорів (CPU) виділяються серверу залежно від кількості юнітів, з яких складається сервер.
Також до кожного сервера за замовчуванням додається 1 IP-адреса.
Щодо вибору територіального розташування дата-центрів, клієнт надав перевагу майданчикам, розміщеним в Україні. Зазначимо, що дата-центри сервісу TuchaBit+ знаходяться також у Словаччині, і на вартість користування сервісом їх місце розташування не впливає.
Щодо потрібної конфігурації машини, дослідним шляхом ми визначили, що для хостингу версії «Корпоративний портал 50» зазвичай найкраще підходить віртуальний сервер, який складається з 4 юнітів. Це такий набір ресурсів:
- 2 CPU;
- 8 ГБ RAM;
- 60 ГБ SSD;
- 1 IP-адреса.
Саме на цій конфігурації клієнт зупинив свій вибір, враховуючи рекомендації фахівців Tucha.
Важливо, що кожному клієнту ми допомагаємо вибрати саме той сервіс, що якнайкраще вирішить саме його задачу. Зокрема у нас є ще два сервіси, які підійдуть для хостингу коробкової версії Бітрікс24 — TuchaBit і TuchaFlex+:
- TuchaBit — це віртуальні сервери збалансованої конфігурації з майданчиками в Україні за бюджетну ціну.
- TuchaFlex+ — віртуальні сервери довільної конфігурації з дата-центрами поза межами України (переважно у Німеччині).
Найбільш популярні хмарні рішення для різних версій коробки Бітрікс24 ми описали на цій сторінці.
Крок 3. Обговорили із замовником його бажання попередньо безкоштовно протестувати роботу сервера впродовж 7 днів. Та оскільки замовник уже був нашим клієнтом, позитивний досвід співпраці дозволив обійтися без тестування, тому він одразу приєднався до Публічного договору (оферти).
Крок 4. Фахівці служби технічної підтримки розгорнули віртуальний сервер потрібної конфігурації із заздалегідь створеного шаблону актуальної версії Bitrix Environment. Далі ми надіслали замовнику електронний лист з реквізитами доступів до машини та панелі керування нею. Більш детально про перші кроки роботи у хмарі ми писали у розгорнутій статті.
Крок 5. Команда Tucha взялася безпосередньо за перенесення коробки Бітрікс24 на сервер.
Для вирішення задачі ми отримали від клієнта бекапи даних CRM-системи, які він створив власноруч за допомогою панелі адміністрування Бітрікс24 і передав нам. Далі ми розмістили ці резервні копії на віртуальній машині, а за допомогою скрипта BitrixSetup розгорнули їх, вибравши відповідний пункт щодо встановлення з локального бекапу.
Після завершення всіх налаштувань у системі та перевірки роботи коробки ми передали доступ до сервера клієнту, аби він перевірив якість виконаної роботи та переконався, що все налаштовано як слід. Іноді доступ ми надаємо інтегратору Бітрікс24, у якого наш замовник придбав програмний продукт. Усе залежить від того, хто є контактною особою з боку клієнта.
Якщо з певних причин клієнт не може створити бекапи даних коробки самостійно, ми радо допоможемо це зробити. Для цього замовнику варто, наприклад, надати нам доступ до сервера, на якому раніше працювала коробка, з root-правами або ж безпосередньо доступи до панелі адміністрування Бітрікс24. Ми створимо резервні копії даних власноруч та за тим же алгоритмом розмістимо їх на нашій віртуальній машині.
Зазначимо, що такий порядок дій актуальний лише у тому разі, якщо клієнт раніше вже працював з коробковою версією Бітрікс24. Якщо вам потрібно розмістити на віртуальному сервері новий програмний продукт, це також не проблема. Просто зверніться до нас, і ми все організуємо якнайкраще.
Для замовника було важливим питання створення та зберігання резервних копій даних. Оскільки можливості коробки вже передбачають хмарний бекап у виділеному обсязі відповідно до кожної редакції, клієнт вибрав цей варіант та виконав налаштування самостійно. Зробити це можна за допомогою панелі адміністратора в Бітрікс24.
Також є ще декілька способів зберігання резервних копій, якщо клієнт бажає розміщувати їх локально. Наприклад, ми одразу можемо додати потрібний обсяг пам’яті для зберігання бекапів до дискового простору на віртуальній машині або ж підключити додаткові диски для цього у тому разі, якщо замовник користується сервісами TuchaBit+ або TuchaFlex+. Крім того, клієнт може замовити окремо сервіс для хмарного бекап-хостингу TuchaBackup, який забезпечить надійне зберігання резервних копій за межами України (переважно у Німеччині). Мінімальна конфігурація складається з 50 ГБ місця на диску. Надалі конфіграцію можна легко змінити, якщо потреба у кількості місця на диску зросте.
Важлива перевага, яку отримують наші клієнти, — це безкоштовна підтримка по гарантії для серверів, на яких працює коробка Бітрікс24 та використовується типовий набір програмного забезпечення Bitrix Environment. Це зручний вид підтримки, що надається на визначених умовах. Детально про ці умови та особливості підтримки по гарантії, а також про можливості інших видів можна прочитати тут.
Також цей вид підтримки має деякі особливості, про які слід розповісти більш детально. Зазвичай для Linux-систем, на яких і працює коробка Бітрікс24, автоматично створюється користувач root. Він має права «суперкористувача» в системі, тому може редагувати файли, встановлювати програми на сервер тощо. Система не обмежує його можливості.
Для систем, на яких розміщується Бітрікс24, додатково створюється також користувач bitrix. Він обмежений у своїх правах: має доступ до каталогу, де зберігаються файли CRM-системи. Це означає, що до програмного продукту клієнт може самостійно вносити всі зміни.
При підтримці по гарантії замовник має лише доступ до користувача bitrix, права root-доступу залишаються у нас. Якщо у клієнта виникне потреба вносити зміни безпосередньо в систему, йому варто повідомити нас про це, і фахівці Tucha все зроблять власноруч.
Можна змінити вид технічної підтримки у тому разі, якщо клієнт забажає відмовитися від умов, на яких надається підтримка по гарантії.
Вартість організації роботи з коробкою Бітрікс24 у нашій хмарі для клієнта складається лише з оренди віртуальної машини на базі сервісу TuchaBit+ у конфігурації 4 юніти, а це — 42 євро/місяць.
Послугу міграції (перенесення та первинне налаштування) для коробкової версії CRM та подальшу підтримку по гарантії ми надаємо безкоштовно.
Тому хостинг програмного продукту Бітрікс24 у нашій хмарі — це не лише надійно, але і вигідно.
Для вирішення задачі клієнта були задіяні команда Tucha та наш замовник.
З боку Tucha над проєктом працювали:
- Менеджер з підбору рішень: уточнив усі особливості задачі клієнта, допоміг підібрати оптимальне рішення для хостингу програмного продукту, погодив подальші дії клієнта з іншими фахівцями нашої компанії.
- Фахівці служби технічної підтримки: розгорнули віртуальну машину із заздалегідь створеного шаблону зі встановленим оточенням Bitrix Environment, надали клієнту всі необхідні реквізити доступів, перенесли на сервер коробкову версію CRM-системи та здійснили первинні налаштування.
- Абонентський відділ: виконує задачу з ведення взаєморозрахунків.
Щодо команди замовника, були залучені такі фахівці:
- Керівник компанії, який прийняв рішення автоматизувати роботу бізнесу та розмістити коробку Бітрікс24 у хмарі.
- Системний адміністратор компанії, який вів комунікацію з командою Tucha та інтегратором щодо технічних питань і налаштування коробки зокрема.
Як результат виконаного проєкту, клієнт усього за 1 день після надання нам бекапів даних отримав розгорнутий віртуальний сервер з середовищем BitrixEnv для продуктивної роботи з коробковою версією CRM Бітрікс24. Наша служба технічної підтримки надала клієнту реквізити доступу до сервера, допомогла у початкових налаштуваннях для роботи з продуктом. Також впродовж усього періоду співпраці ми підтримуємо працездатність машини, проводимо моніторинг її роботи та оперативно вирішуємо питання, які виникають у клієнта під час роботи на сервері.
Розміщення коробки Бітрікс24 на віртуальному сервері від Tucha — це надійне та зручне рішення, яке гарантовано забезпечить вам стабільну роботу з програмним продуктом і максимальну продуктивність. А відповідальна та досвідчена служба технічної підтримки буде на зв’язку цілодобово і підтримуватиме безперебійну роботу сервера. При цьому ви оплачуєте лише вартість користування хмарними послугами Tucha, адже міграцію даних та підтримку по гарантії для коробки Бітрікс24 ми надаємо безкоштовно.
Якщо у вас є схожа задача, впевнено довірте її нам! Телефонуйте +380 44 583-5-583 або пишіть на адресу sales@tucha.ua. Ми допоможемо підібрати для вас найкраще хмарне рішення і будемо поруч 24×7.