Хостинг коробкової версії Бітрікс24 у хмарах. Інструкція користувача
- Головна
- Хмарні рішення
- Хостинг коробкової версії Бітрікс24 у хмарах. Інструкція користувача
Коробка Бітрікс24 потребує надійного хостингу. Від нього суттєво залежить якість та стабільна робота CRM-системи, а значить — певною мірою і продуктивність команди. Для того щоб завжди бути впевненими у безперебійності роботи програмного продукту, довірте розміщення коробки нам — рекомендованому хостинг-партнеру Бітрікс24. Ця щорічна сертифікація гарантує, що розробник Бітрікс24 перевірив роботу свого продукту на віртуальних серверах від Tucha та рекомендує їх для роботи з коробкою. А наша інструкція з того, як організувати хостинг у хмарах від Tucha, допоможе швидше зорієнтуватися та впровадити корисний інструмент у роботу.
«Чому хмара, а не локальний сервер в офісі?»
Безпека зберігання даних, стабільний доступ до них за будь-яких умов та мобільність — показники, за якими передусім відбувається вибір хостингу. Можна довго сперечатися щодо надійності та зручності роботи з локальними серверами в офісі, однак переваги віртуальних машин говорять самі за себе:
- відмовостійкість і показники гарантованої доступності послуг на рівні 99,0-99,9%, залежно від сервісу та територіального розташування дата-центру;
- безпечне зберігання завдяки розміщенню потужностей у дата-центрах з рівнем захищеності Tier 3 і вище;
- стабільний доступ до робочого простору з будь-яких куточків світу;
- просте масштабування ресурсів відповідно до поточних потреб;
- заощадження коштів на закупівлі ІТ-обладнання та підтримці його працездатності.
Ще більш детально про переваги розміщення CRM-системи на хмарних серверах ми писали у цій статті.
«А чому саме Tucha?»
Як ми вже зазначали, Tucha є рекомендованим хостинг-партнером Бітрікс24. Це означає, що для забезпечення максимально ефективної роботи коробки ми можемо налаштувати на віртуальному сервері спеціальне оточення під назвою Bitrix Enviroment, яке відповідає усім технічним вимогам розробника програмного продукту.
Крім того, наші сервіси для хостингу CRM у коробці — це:
- Віддалене зберігання даних на надійних серверах як в Україні, так і за її межами.
- Додатковий захист інформації завдяки регулярному створенню та зберіганню повних знімків кожного диска машини (snapshots). У вартість кожного віртуального сервера вже включено зберігання двох останніх знімків. Для чого потрібні snapshots та як саме відбувається їх створення, розповідаємо у спеціальній статті.
- Можливість посилити безпеку зберігання даних завдяки хмарному бекап-хостингу TuchaBackup та спеціальним інструментам захисту інформації (розглянемо цей пункт далі більш детально).
- Найкраща технічна підтримка та допомога досвідчених ІТ-фахівців у режимі 24×7.
Важливо! Послугу міграції для коробок Бітрікс24 ми надаємо безкоштовно: допомагаємо клієнтам перенести їх дані та здійснити первинне налаштування роботи CRM у нашій хмарі.
«І скільки це коштує?»
Порахувати орієнтовну вартість оренди сервера можна самостійно ще перед початком роботи. У статті «Коробка Бітрікс24 у хмарі: як перенести та скільки це коштує» ми навели конкретні приклади розрахунків та розповіли, як прикинути вартість вирішення задачі для різних редакцій CRM. Актуальні ціни на найбільш популярні конфігурації на базі всіх сервісів Tucha є на сайті. Конфігурації можна гнучко налаштовувати.
Наша команда завжди рада підібрати для вас потрібну конфігурацію та зорієнтувати у вартості. Навіть якщо ви не знаєте, який сервіс вибрати, просто розкажіть фахівцям про свою задачу, і ми все організуємо.
«А який результат я отримаю?»
Після розміщення коробкової версії Бітрікс24 у хмарах від Tucha кожен клієнт гарантовано отримує безпечне розміщення своєї CRM-системи, стабільний доступ до неї з будь-якого куточку світу та цілодобову компетентну технічну підтримку від чуйних ІТ-фахівців.
Після прийняття рішення про розміщення коробки на хмарному сервері та вибору провайдера, якого рекомендує компанія Бітрікс24, пропонуємо дотримуватися порядку дій, який ми пропонуємо своїм клієнтам. Він допоможе не пропустити жоден із важливих кроків та одразу організувати якісну роботу:
Крок 1. Підбір сервісу та конфігурації.
Відповідно до умов задачі та наявного бюджету замовника фахівці служби підбору рішень Tucha допоможуть підібрати влучний хмарний сервіс, а зважаючи на редакцію коробки Бітрікс24 — потрібну конфігурацію, яка дозволить ефективно працювати з CRM. Зазначимо, що ми ніколи не пропонуємо зайвого, аби клієнти не платили за надмірні набори ресурсів. Якщо з часом виникне потреба збільшити конфігурацію, необхідна кількість ресурсів додається впродовж лічених годин.
Крок 2. Доповнення рішення додатковими інструментами захисту даних.
Передусім йдеться про резервні копії. Щодо роботи з коробкою, є декілька сценаріїв. Один з них — користування хмарним бекапом засобами самої CRM-системи у виділеному обсязі відповідно до редакції.
Якщо з тих чи інших причин замовник має потребу організувати зберігання бекапів в інший спосіб, ми рекомендуємо скористатися спеціальним сервісом для зберігання резервних копій TuchaBackup. Він допоможе розмістити дані в дата-центрах за кордоном (переважно у Німеччині) та вберегти від їх втрати. Конфігурація сервісу стартує від 50 ГБ місця на диску та легко розширюється у разі потреби. Про те, скільки коштує зберігання резервних копій у хмарах Tucha, є окрема стаття.
Також можна скористатися додатковими можливостями для посилення захисту даних (більшістю з них – безкоштовно). Це можуть бути:
- додаткові виділені IP-адреси з геолокацією в Україні та за кордоном;
- заздалегідь створені шаблони віртуальних серверів з активованим шифруванням дисків;
- можливість шифрування каналів зв’язку;
- користування тривожними кнопками.
Крок 3. Вибір виду технічної підтримки.
Загалом доступні чотири варіанти технічної підтримки, особливості яких ми детально описували у статті «Все про технічну підтримку Tucha: види, особливості, вартість та чому вона важлива».
Для користувачів коробки Бітрікс24, які розміщують CRM у нашій хмарі, є суттєва перевага — надання безкоштовної підтримки по гарантії для орендованих віртуальних серверів. У чому переваги саме цього виду підтримки? Фахівці Tucha беруть машину на особливий облік для моніторингу її роботи та швидкого усунення недоліків, якщо ті виникатимуть. Підтримка по гарантії (надається безкоштовно), як і постійне адміністрування сервера (платний вид підтримки), забезпечує найбільш повне сприяння працездатності сервера з нашого боку, проте діє на визначених умовах.
Ще однією незмінною перевагою є те, що команда технічної підтримки Tucha працює цілодобово та оперативно обробляє запити у будь-який час. Ми завжди раді надати відповідь та компетентну допомогу за допомогою електронної пошти, телефону або тікет-системи.
Крок 4. Розміщення коробки Бітрікс24 у хмарі.
Реальний приклад перенесення коробки Бітрікс24 у хмару для одного з наших клієнтів допоможе детально дізнатися про те, як відбувається процес крок за кроком: від отримання бекапів даних CRM-системи до передачі реквізитів доступу клієнту. А якщо замовник тільки-но придбав нову коробку і бажає розмістити її у хмарах Tucha, ми також радо реалізуємо цей проєкт на найвищому рівні.
Нагадаємо, що перенесення та первинне налаштування роботи коробкової версії CRM на наших серверах ми надаємо клієнтам безкоштовно.
Крок 5. Ознайомитися з наочною інструкцією щодо роботи з віртуальною машиною.
Корисним посібником для кожного користувача, який щойно починає роботу на сервері, є стаття «Перші кроки у хмарі». Вона надає відповіді на низку важливих питань: де отримати реквізити доступу до машини, як працювати з панеллю керування сервером та взагалі підключитися до нього, як власноруч створити додатковий повний знімок диска машини та багато-багато іншого. Щиро радимо завжди тримати цей посібник під рукою.
Ось такий покроковий набір рекомендацій допоможе швидше розпочати роботу з коробкою у хмарі та гарантовано зробить цей процес більш комфортним.
До речі, якщо у вас є задачі з винесення бухгалтерії або ж усього офісу на віртуальні сервери, наші інші практичні путівники у блозі неодмінно стануть у пригоді під час організації роботи.
Хостинг коробкової версії CRM Бітрікс24 на віртуальному сервері — вигідне рішення за багатьма показниками: безпекою розміщення даних, зручністю доступу до них, стабільністю роботи. А для того щоб одразу організувати все належним чином, використовуйте наведені рекомендації з нашого досвіду роботи з клієнтами та працюйте у надійних хмарах від Tucha!
Пишіть на адресу sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583, і ми радо вирішимо вашу задачу. Команда Tucha на зв’язку 24×7!