Міграція сайтів на CMS WordPress, Drupal, Joomla у хмару. Досвід клієнтів Tucha

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Міграція сайтів на CMS WordPress, Drupal, Joomla у хмару. Досвід клієнтів Tucha
Категорії

Продовжуємо розповідати про типові приклади вирішення популярних хмарних задач. Нещодавні статті допоможуть з’ясувати, як відбувається процес розгортання віддаленого офісу, а також точкове перенесення бухгалтерії та коробки Бітрікс24 у хмару. Наразі розповідаємо про ще одну типову задачу — міграцію у хмару сайтів на базі різних CMS, зокрема WordPress, Drupal та Joomla. І робимо це на декількох реальних прикладах наших клієнтів. Отже, з цієї статті ви дізнаєтеся про процес перенесення у хмару різних видів сайтів:

  1. простого сайту-візитівки на базі CMS Joomla;
  2. корпоративного сайту, побудованого на Drupal;
  3. інтернет-магазину, що працює на базі WordPress.

Звісно, у статті наведені приклади міграції сайтів лише на декількох найбільш популярних CMS. Однак інформація буде корисною та актуальною для власників вебресурсів на базі будь-яких інших систем керування вмістом. До речі, загалом про те, чому вебсайту найкраще жити саме у хмарах, а не на локальних машинах в офісі компанії, читайте тут.

Отже, тепер про все послідовно.

. Хостинг сайту на базі CMS Joomla
Кейс 1. Хостинг сайту-візитівки на базі CMS Joomla на shared-хостингу

Хто наш замовник

Із задачею розмістити у хмарі сайт-візитівку до нас звернулася юридична компанія, яка лише розпочинає свою роботу. Сайт для замовника розробила одна з вебстудій, яка тимчасово розмістила створений вебресурс на одному зі своїх тестових піддоменів для того, щоб клієнт міг попередньо перевірити роботу проєкту. Після того, як замовника влаштував отриманий результат, постало питання щодо вибору імені домену та організації хостингу для постійного розміщення сайту. 

Сайт містить інформацію з описом напряму діяльності компанії, її послугами, прайсом та контактами для зв’язку. Словом, вебресурс замовника є типовим прикладом звичайного сайту-візитівки, який не передбачає постійного оновлення контенту та обробки великої кількості звернень.

Яке рішення підібрали для клієнта

Зазвичай для хостингу сайтів-візитівок, лендінгів, у деяких випадках і невеликих інтернет-магазинів ми пропонуємо клієнтам рішення на базі нашого shared-хостингу TuchaHosting. Сервіс забезпечує надійне розміщення невеликих та середніх вебпроєктів у хмарі на віддалених серверах у Німеччині. Перевагами сервісу є те, що в нього вже включено базовий захист інформації від вірусів і спаму, резервне копіювання даних, можливість випуску безкоштовних SSL-сертифікатів від Let’s Encrypt та користування DDoS-парасолькою CloudFlare. Більш детально про всі особливості цього shared-хостингу — у спеціальній статті.

Саме на сервісі TuchaHosting клієнт і зупинив вибір, зважаючи на свої потреби, виділений бюджет та рекомендації фахівців Tucha.

Для того щоб підібрати для клієнта потрібний тариф, потрібно знати, скільки місця на диску займає його вебресурс. Сайт-візитівка клієнта важить близько 150 МБ, тому для вирішення такої задачі замовнику було запропоновано мінімальний тариф, який містить 0.5 ГБ місця на диску.

Крім того, клієнту також була потрібна послуга з реєстрації та підтримки доменних імен, і ми запропонували обрати доменне ім’я в зоні com.ua. Тарифи на надання послуг з реєстрації (перереєстрації) та підтримки доменних імен можна переглянути на нашому сайті.

Як відбувалася міграція

Крок 1. Реєстрація нового домену.

Передусім для перенесення сайту-візитівки юридичної компанії на shared-хостинг фахівці Tucha зареєстрували новий домен та одразу направили його NS-записи на хостинг. Це було зроблено для того, щоб клієнт мав змогу керувати DNS-записами свого домену через панель керування хостингом.

Крок 2. Безпосереднє перенесення сайту-візитівки.

Паралельно з реєстрацією домену виконувалася міграція:

  1. Для початку ми перевірили, які налаштування сайту були в тестовому середовищі, та встановили їх на постійному хостингу клієнта. Серед цих налаштувань, наприклад: версії MySQL, PHP, параметри PHP та розширення тощо.
  2. Після виконання всіх підготовчих налаштувань виконали копіювання файлів сайту замовника, а також перенесли дамп бази даних. Крім цього, перевірили також наявність задач сайту в cron. Оскільки такі задачі були, так само перенесли і їх.
  3. Потім — перевірка результату, під час якого ми переконалися, що всі сторінки сайту працюють коректно.
  4. Далі роботу сайту перевірив зі свого боку клієнт. Цей етап не менш важливий, адже лише замовник знає, які функції він буде виконувати через «адмінку» сайту (панель керування сайтом) та які зміни буде вносити під час роботи. Якщо в процесі перевірки раптом виникли б нюанси, ми б оперативно їх виправили.
  5. Коли клієнт підтвердив, що сайт працює належним чином, міграцію було завершено.

Важливо! Наведений алгоритм дій під час міграції вебсайтів є універсальним та актуальним також для перенесення проєктів на базі Drupal, WordPress та інших CMS. 

Крок 3. Наступний крок — випуск SSL-сертифікату від Let’s Encrypt.

Здійснюється це засобами панелі хостингу. Для цього потрібно лише, щоб сайт уже вказував на хостинг, оскільки процедура оновлення DNS-записів зазвичай триває до 24 годин, хоча часто виконується значно швидше. Після цього в панелі у налаштуваннях домену необхідно активувати пункт SSL та вибрати Let’s Encrypt. Наочно це виглядає так:

 

Випуск SSL-сертифікату від Let’s Encrypt


Redirect HTTP-requests to HTTPS вмикає перенаправлення на HTTPS, для того щоб сайт відкривався лише через захищений протокол із SSL-сертифікатом.

Крок 4. Після завершення перенесення сайту клієнт отримав електронним листом логін та пароль для доступу до панелі керування хостингом.

Увесь процес міграції тривав близько однієї години. Зазвичай це середній час перенесення сайту на хостинг від Tucha, однак усе залежить від розміру і кількості файлів сайту, тобто того часу, впродовж якого відбувається їх копіювання.

Технічна підтримка

Користування сервісом TuchaHosting передбачає цілодобову підтримку працездатності shared-хостингу з нашого боку, своєчасне встановлення необхідних оновлень та допомогу клієнтам у вирішенні будь-яких технічних питань, пов’язаних з роботою у хмарі. Служба технічної підтримки Tucha на зв’язку 24×7, тому замовник може звертатися з питаннями або задачами для нас у будь-який час.

Скільки коштувало вирішення задачі клієнту

Вартість міграції вебпроєкту клієнта на CMS Joomla складається з таких компонентів:

  • Користування сервісом TuchaHosting у тарифі 0.5 ГБ. Цей тариф оплачується на 24 місяці та коштує всього 24 євро* за визначений період.

Тут і далі — оплата здійснюється у гривнях за курсом НБУ на перше число поточного місяця.

  • Послуга з реєстрації та підтримки доменних імен. Вартість користування вибраним замовником доменом com.ua на момент реєстрації склала 321 грн/рік. Оплачувати користування послугою можна на період від 1 року.
  • Перенесення сайту фахівцями служби технічної підтримки Tucha — безкоштовно.

До речі, про те, як порахувати орієнтовну вартість хостингу сайтів на базі різних сервісів Tucha, дізнавайтеся з нашої нещодавньої статті.

Результат

Молода юридична компанія, у якої виникла потреба перенести свій сайт-візитівку на shared-хостинг від Tucha, забезпечила надійне розміщення своєму вебресурсу та зручну роботу з ним у хмарі завдяки сервісу TuchaHosting. Клієнт отримав також можливість безкоштовно користуватися SSL-сертифікатами від Let's Encrypt і ще рядом переваг, які доступні на базі цього сервісу. А турботлива служба технічної підтримки Tucha на зв’язку цілодобово і готова надати грамотну консультацію з технічних питань будь-коли.

Кейс 2. Міграція корпоративного сайту на базі CMS Drupal

Хто наш замовник

Перенести корпоративний сайт у хмару та забезпечити йому стабільну роботу — така задача виникла у однієї з компаній, яка займається виробництвом ювелірних прикрас. На сайті клієнта розміщується інформація про компанію та її послуги, а також широка лінійка продукції, яку можна придбати у компанії. Головне — вебпроєкт містить велику кількість медіаматеріалів: фото- та відеооглядів товарів, що доповнені детальними описами і характеристиками. Словом, на такому ресурсі міститься значно більше файлів, ніж на звичайному сайті-візитівці.

Яке рішення підібрали для клієнта

Після детального опису умов своєї задачі замовник отримав рекомендацію розглянути варіант невеликого віртуального сервера, для того аби вебсайт з великою кількістю медіафайлів працював стабільно і без затримок. Клієнт в цілому підтримав пропозицію, проте зазначив, що йому потрібне надійне, але найбільш бюджетне з можливих рішення.

Оскільки замовнику було потрібно багато дискового простору, при цьому сайт не має підвищених вимог до швидкодії та пікових напливів відвідувачів, фахівці Tucha запропонували клієнту розгорнути віртуальну машину на базі сервісу TuchaHost. Дата-центри цього сервісу розміщуються переважно у Німеччині, забезпечують гарантовану доступність послуг на рівні 99,0% і, що важливо для замовника, мають гарну ціну.

Сервіс TuchaHost складається зі збалансованих блоків ресурсів — сот. 1 сота — це 1 ядро процесору, 2 ГБ оперативної пам’яті та 125 ГБ пам’яті HDD. За замовчуванням до кожного сервера додається 1 IP-адреса.

Далі клієнт уточнив, що його сайт важить близько 85 ГБ. Для такого вебпроєкту, який містить велику кількість медіаматеріалів і надалі буде поповнюватися ними, ми запропонували розпочати з віртуальної машини, яка складається з однієї соти.

А для посилення безпеки зберігання даних замовник вибрав окреме рішення — сервіс TuchaBackup, який забезпечує надійне розміщення резервних копій важливих даних у хмарі (переважно у дата-центрах Німеччини). Для старту, аби зберігати одну резервну копію сайту, клієнт за нашими рекомендаціями зупинив вибір на конфігурації, яка містить 90 ГБ місця на диску. Надалі, якщо сайту та заразом і його бекапам знадобиться більше ресурсів, конфігурацію можна легко збільшити.

Крім того, замовнику знадобилася послуга з трансферу домену. Важливий момент: підтримку доменного імені клієнт раніше замовляв в іншого постачальника, і до завершення користування ним залишалося 4 місяці. Коли замовник звернувся до нас, він одразу оплатив цю послугу на рік і переніс доменне ім’я на обслуговування до нас, а оплачений термін при цьому додався до вже оплаченого раніше.

Як відбувалася міграція

Крок 1. Вибір та встановлення панелі для керування сайтами.

Насамперед, для віртуальних серверів ми завжди рекомендуємо клієнтам встановлювати панель для керування сайтами. Звісно, сайт можна розмістити і на системі без такої панелі, однак це не дуже зручне рішення для роботи. Тому зазвичай ми пропонуємо клієнтам декілька варіантів на вибір: платний продукт ISPManager Lite або ж безкоштовну панель Vesta CP. За потребою клієнта, можемо встановити також іншу панель для керування сайтом.

У цьому випадку, оскільки для замовника було важливим саме бюджетне рішення, спираючись на наші рекомендації, він зупинив вибір на безкоштовній панелі Vesta CP

Для керування вмістом сайту замовник може використовувати «адмінку» (панель керування сайтом) або ж завантажувати нові файли за допомогою мережевих протоколів FTP або SSH.

Крок 2. Випуск SSL-сертифіката.

Панель Vesta CP підтримує випуск безкоштовних SSL-сертифікатів Let’s Encrypt. Випустити їх можна самостійно засобами панелі або за допомогою фахівців Tucha. Наш клієнт виконав цю процедуру власноруч.

До речі, деякий час тому з’явилося оновлення щодо перевипуску як безкоштовних, так і комерційних SSL-сертифікатів, про що ми повідомляли тут.

Крок 3. Здійснення трансферу домену.

Зазвичай це відбувається за таким сценарієм. Клієнт повідомляє свого поточного реєстратора про те, що бажає виконати трансфер. Далі замовник отримує від реєстратора код трансферу та передає його нам. Ми, у свою чергу, надаємо цей код реєстратору доменних імен imena.ua для запуску процедури. Виконання всього кроку триває близько одного тижня, проте на роботу сайтів це жодним чином не впливає.

Крок 4. Безпосереднє перенесення сайту замовника у хмару від Tucha.

Усі етапи міграції аналогічні тим, які ми описували у першому кейсі цієї статті. 

Крок 5. Налаштування створення резервних копій сайту.

Можливості панелі керування сайтом Vesta CP дозволяють створювати бекапи без встановлення додаткового програмного забезпечення. Тому клієнт отримав від нас також налаштоване створення резервних копій завдяки засобам панелі.

Крок 6. Надання реквізитів доступу.

Після розгортання віртуальної машини клієнт отримав електронний лист, у якому містилися реквізити доступу до сервера та панелі керування ним.

Технічна підтримка

На період співпраці замовник вибрав базовий вид підтримки, за якого ми підтримуємо працездатність фізичної інфраструктури, середовища віртуалізації та віртуального обладнання, але не втручаємося в роботу віртуальної машини клієнта, адже реквізитів доступу до системи клієнта не маємо. При цьому служба технічної підтримки на зв’язку 24×7 та надає консультації з питань, які можуть виникнути у клієнта під час роботи на сервері. Детально про особливості всіх чотирьох видів підтримки можна дізнатися зі статті.

Скільки коштувало вирішення задачі клієнту

Вартість хостингу корпоративного сайту компанії для замовника складається з таких компонентів:

  • Оренда віртуальної машини на базі сервісу TuchaHost у конфігурації 1 сота — 25 євро/місяць.
  • Користування сервісом TuchaBackup у конфігурації 90 ГБ місця на диску — 9 євро/місяць.
  • Послуга з трансферу (перереєстрації) та підтримки доменного імені com.ua — 321 грн/рік. Клієнт оплатив безпосередньо вартість користування доменним ім’ям на 12 місяців, при цьому послугу трансферу домену отримав безкоштовно.
  • Перенесення сайту фахівцями служби технічної підтримки Tucha — безкоштовно.
  • Базова технічна підтримка — безкоштовно.

Результат

Ювелірна компанія, яка звернулася до нас із задачею перенести корпоративний сайт на CMS Drupal у хмару, отримала безпечне розміщення свого вебпроєкту на закордонних майданчиках за допомогою сервісу TuchaHost. Віртуальна машина у правильно підібраній конфігурації забезпечує сайту відмовостійкість і стабільну роботу з великою кількістю товарів, фото- та відеофайлів. А завдяки базовій технічній підтримці клієнт має цілодобову підтримку у вирішенні будь-яких технічних задач.

Кейс 3. Перенесення інтернет-магазину у хмару

Хто наш замовник

У компанії, яка спеціалізується на продажі меблів, з’явилася задача перенести їх інтернет-магазин на швидкий та надійний хостинг. Сайт клієнта працює на базі CMS WordPress і містить розгорнутий каталог продукції, що постійно оновлюється та поповнюється новими позиціями, а з ними — і описами та фото товарів. Крім того, інтернет-магазин замовника щодня відвідує досить велика кількість користувачів.

До речі, про те, чому хмари — це відмінне рішення для хостингу інтернет-магазинів на різних етапах їхнього розвитку, читайте в окремій статті.

Яке рішення підібрали для клієнта

Оскільки сайт має підвищені вимоги до швидкодії і потребує стабільної роботи навіть під час пікових напливів відвідувачів, замовнику одразу було запропоновано зупинити вибір на сервісі TuchaBit+. Віртуальні сервери, доступні завдяки цьому сервісу, працюють на базі сучасних процесорів Intel Xeon Gold 6248R з тактовою частотою не менш ніж 3.0 ГГц та мають збільшений обсяг оперативної пам’яті. Тому вони відповідають усім сьогоденним вимогам до швидкодії обчислень. Ознайомившись з особливостями сервісу ближче, клієнт погодився розмістити сайт у хмарі TuchaBit+ з майданчиками в Україні. Також зазначимо, що сервіс складається зі збалансованих наборів ресурсів — віртуальних юнітів. 1 юніт — це 2 ГБ оперативної пам’яті та 15 ГБ пам’яті SSD.

Відповідно до умов задачі клієнта, де сайт займає близько 60 ГБ дискового простору, замовник отримав рекомендацію розгорнути віртуальну машину, яка складається з 6 юнітів. У ресурсах це: 3 CPU, 12 ГБ RAM, 90 ГБ SSD.

Також для організації надійного зберігання резервних копій у хмарі клієнт додатково замовив 70 ГБ місця на диску на базі сервісу TuchaBackup. Якщо надалі інтернет-магазин потребуватиме більшої кількості ресурсів віртуальної машини, збільшити конфігурацію сервісу TuchaBackup для розміщення резервних копій можна так само просто.

Крім того, замовник забажав додатково встановити комерційний SSL-сертифікат, які ми також пропонуємо клієнтам, — в цьому випадку було обрано PositiveSSL від Comodo.

Як відбувалася міграція

Крок 1. Вибір і встановлення панелі для керування сайтом.

Однією з найбільш популярних панелей керування сайтами є ISPManager Lite. Це платний програмний продукт, однак при замовленні у нас будь-якого віртуального сервера, який коштує від 25 євро включно, вартість користування панеллю уже входить в ціну його оренди. ISPManager Lite дозволяє розміщувати в панелі до 10 доменів.

Між іншим, якщо клієнту потрібна більша кількість доменів, існують також інші версії панелі ISPManager, а саме: Pro, яка дозволяє розміщувати до 50 доменів, і Host з необмеженою кількістю доменів.

Крок 2. Випуск SSL-сертифіката.

Фахівці служби технічної підтримки Tucha випустили сертифікат та встановили його засобами панелі ISPManager Lite.

Крок 3. Міграція сайту на віртуальний сервер.

Цей крок виконується так само, як описано у попередніх розділах про перенесення сайтів на CMS Joomla та Drupal.

Крок 4. Налаштування створення бекапів сайту.

Панель керування сайтом ISPManager Lite дозволяє так само просто налаштовувати створення резервних копій своїми засобами. Отже, після міграції сайту ми виконали для клієнта цей крок завдяки можливостям панелі ISPManager Lite.

Крок 5. Надання реквізитів доступу.

Після розгортання віртуальної машини та завершення міграції замовник отримав електронний лист з реквізитами доступу до сервера та панелі керування ним.

Технічна підтримка

Задля безперебійної роботи на сервері та максимальної підтримки ІТ-фахівцями замовник вибрав постійне адміністрування сервера. Цей вид підтримки передбачає максимальне сприяння продуктивній роботі системи з нашого боку, адже фахівці служби технічної підтримки Tucha беруть сервер на особливий облік. Оскільки за такого виду підтримки у нас є реквізити доступу до сервера, ми не лише підтримуємо його роботу на фізичному рівні та допомагаємо консультаційно, але і можемо усувати несправності, якщо ті раптом виникнуть з боку операційної системи або програмного забезпечення клієнта.

Скільки коштувало вирішення задачі клієнту

Вартість роботи з інтернет-магазином на хмарному сервері від Tucha для замовника складається з:

  • Оренди віртуальної машини на базі сервісу TuchaBit+ у конфігурації 6 юнітів — 62 євро/місяць.
  • Користування сервісом TuchaBackup у конфігурації 70 ГБ місця на диску — 7 євро/місяць.
  • Користування SSL-сертифікатом PositiveSSL від Comodo — 18 євро/рік при оплаті на 12 місяців. Також можна оплачувати послугу одразу на 24 місяці, тоді її вартість складе 14 євро/рік. 
  • Міграції сайту за допомогою фахівців служби техпідтримки Tucha — безкоштовно.
  • Постійного адміністрування сервера — 31 євро/місяць. Цей різновид розширеного рівня технічної підтримки коштує 50% від вартості сервера, але не менш ніж 30 євро/місяць.

Результат

Компанія, що спеціалізується на продажі меблів, в результаті перенесення свого інтернет-магазину у хмару від Tucha отримала захищене розміщення сайту, його стабільну роботу та відмовостійкість навіть під час пікових напливів відвідувачів. Сервіс TuchaBit+ забезпечує інтернет-магазину швидкодію, а користувачам — зручну роботу з ним. А постійне адміністрування сервера дозволяє клієнту не перейматися через підтримку працездатності сервера, адже цю задачу беруть на себе на ІТ-фахівці Tucha.

Загальний висновок

Наведені приклади з нашого досвіду та досвіду клієнтів Tucha може використовувати кожна компанія, яка має власний сайт на WordPress, Joomla, Drupal або будь-якій іншій CMS. При цьому не має значення, наскільки масштабним є ваш вебпроєкт: сайт-візитівка, корпоративний сайт або високонавантажений інтернет-магазин. Для кожного з видів сайту ми підберемо рішення, що забезпечить йому стабільну та швидку роботу. А під час усього періоду співпраці поруч будуть досвідчені фахівці служби технічної підтримки, які нададуть відповіді на будь-які технічні питання. Відмінну якість хмарних сервісів та оперативну допомогу команди техпідтримки підтверджують численні відгуки клієнтів і партнерів Tucha.

Співпраця з усіма клієнтами будується на основі Публічного договору (оферти). Якщо є потреба, кожен замовник може попередньо безкоштовно протестувати більшість наших сервісів впродовж 7 днів.

Пишіть нам на адресу sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583, і ми допоможемо визначитися з потрібним сервісом, конфігурацією та міграцією сайту у нашу хмару!

Поділитися:
Статті по темі

Швидке завантаження сайту, його безперебійна робота та здатність витримувати великі напливи відвідувачів важливі для будь-якого ресурсу, незалежно від того, на базі якої CMS він працює, — WordPress, Joomla, OpenCart, Drupal або будь-якій іншій. Досягти високих показників продуктивності, окрім іншого, допоможе якісний хмарний хостинг. Розповідаємо, скільки коштує розміщення сайту на базі популярних CMS у хмарі від Tucha , як перенести дані та які переваги у надійності та зручності ви гарантовано отримаєте. 

Інтернет-торгівля швидко поширюється світом. Вже понад 70% покупців надають перевагу онлайн-магазинам. Чималою мірою успіх e-shop залежить від швидкості завантаження сайту...

Поки що не придумали нічого більш надійного для роботи сайтів, ніж розміщення їх у хмарах. Та як організувати хмарний хостинг і що для цього потрібно? З чого почати та на які важливі аспекти звернути увагу? Ми регулярно отримуємо такі запити від клієнтів і допомагаємо швидше зорієнтуватися у вирішенні цієї задачі за допомогою розгорнутих матеріалів у блозі Tucha. А наразі зібрали всі корисні статті в одній, аби під рукою завжди був покроковий гайд. Користуйтеся!

Віддалені сервери — поняття не нове, але часом їх вибір може здатися непростою задачею. Віртуальні та фізичні, гнучкі конструктори і ті, що складаються зі збалансованих наборів ресурсів, з дата-центрами в Україні або за кордоном... Чим усі вони відрізняються та на чому зупинити вибір? Ділимося головною інформацією про сервіси Tucha, на базі яких доступна оренда віртуальних та фізичних серверів. Стаття допоможе краще зорієнтуватися та більш усвідомлено визначити, який саме із сервісів підійде для вирішення тієї чи іншої задачі.

Винесення бухгалтерії у хмари — перевірений спосіб забезпечити надійну віддалену роботу з програмами і даними. А для того щоб процес організації не був задачею з кількома невідомими, ми зібрали в одній статті добірку корисних матеріалів з цієї теми: від вибору хмарного провайдера до етапу безпосередньої роботи з даними на сервері. Читайте, користуйтеся та мігруйте впевнено! 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись