Скільки коштує зберігання резервних копій у хмарі
- Головна
- Хмарні рішення
- Скільки коштує зберігання резервних копій у хмарі
Значення бекапів для бізнесу важко переоцінити. Оскільки від втрати даних не захищена жодна компанія, регулярне створення резервних копій допоможе уникнути непоправних наслідків та убезпечити бізнес від матеріальних збитків і навіть руйнування.
У цій статті розповідаємо, як організувати надійне зберігання резервних копій з хмарами від Tucha, які дані можна розмістити та скільки коштує користування хмарним бекап-хостингом.
Насправді, причин залишитися без частини або навіть усіх даних існує чимало. Ось, наприклад, лише найбільш розповсюджені з них:
- хакерські атаки та використання вразливостей системи;
- потрапляння вірусів, якщо не користуватися антивірусними програмами або своєчасно їх не оновлювати;
- збої в роботі програмного забезпечення або на рівні операційної системи — і даних як не бувало;
- випадкове видалення окремих файлів, архівів, папок або програм тощо;
- вихід ІТ-обладнання з ладу — жорсткого диска, ноутбука, локальної машини.
При цьому відновити дані самотужки або навіть з допомогою фахівців не завжди можливо.
Для того, щоб уникнути неприємних, а часто і фатальних для бізнесу наслідків втрати даних, найкраще рішення — регулярно створювати резервні копії всіх важливих даних та зберігати їх у хмарі. Навіть якщо основні версії даних втратяться або пошкодяться, бекапи дозволять відновити їх та продовжити роботу. А зберігання резервних копій саме у хмарах, а не на фізичних носіях, забезпечить додатковий захист і дозволить мати безперебійний доступ до них у будь-який час. Цю задачу ефективно вирішує наш сервіс TuchaBackup.
Сервіс допомагає розмістити дані на віддалених серверах поза межами України (здебільшого у Німеччині). Гарантована доступність послуг складає 99,9%. Завдяки зберіганню бекапів у хмарах ви отримаєте цілодобовий доступ до всіх розміщених даних з будь-якого пристрою, на якому є доступ до інтернету, — смартфона, планшета, ноутбука або ПК.
Які резервні копії можна зберігати у хмарі?
У хмарах від Tucha можна зберігати бекапи будь-яких даних. Наприклад:
- файлів та баз даних веб-сайтів;
- CRM- та ERP-систем, сервера 1С;
- баз даних всієї компанії, систем обліку та окремих програм;
- електронної пошти та архівів документів;
- робочих проектів, презентацій, відео- та аудіоматеріалів, графічних файлів та файлів будь-яких інших форматів.
Які важливі особливості сервісу TuchaBackup?
З TuchaBackup можна використовувати захищені протоколи доступу:
- FTP (за замовчуванням);
- SFTP;
- SCP;
- RSYNCoSSH.
Також важливо, що сервіс дозволяє передавати файли великих розмірів та не має обмежень щодо кількості трафіку.
Вартість користування хмарним бекап-хостингом на базі сервісу TuchaBackup залежить від кількості місця на диску. 1 ГБ коштує 0,1 євро/місяць. При замовленні від 1000 ГБ діє система знижок.
Мінімальна конфігурація, яку можна замовити, складається з 50 ГБ та коштує 5 євро/місяць. Надалі, вже під час користування бекап-хостингом, конфігурацію можна легко збільшити, якщо знадобиться більше місця на диску для зберігання резервних копій.
Швидко розрахувати вартість потрібного тарифу для зберігання бекапів можна, скориставшись спеціальним калькулятором на сайті. Або ж просто зверніться до наших фахівців зі служби підбору рішень: вони допоможуть з вибором, відштовхуючись від умов вашої задачі.
Організувати регулярне створення резервних копій та їх безпечне розміщення у хмарі ви можете власноруч. Це просто та безкоштовно, тим паче, що у нас є декілька наочних матеріалів з цієї теми. Один з них — стаття про те, як зробити бекап сайту на IPSmanager та cPanel.
До речі, влучно підібране програмне забезпечення — ще один важливий чинник якісної роботи з резервними копіями. Наразі існує софт, який відповідає будь-яким вимогам: безкоштовний або платний, для ОС Windows та ОС Linux.
Найчастіше ми рекомендуємо такі програми для керування бекапами:
- Для ОС Windows — Cobian Backup. Це безкоштовна та зрозуміла програма для створення резервних копій, яка підтримує повідомлення на пошту, тіньове копіювання, FTP-протоколи. Може працювати як із графічним інтерфейсом, так і через командний рядок. Зі спеціальної статті ви дізнаєтеся більше про те, як встановити та налаштувати інструмент Cobian Backup.
Також є такі програми, як Handy Backup, Exiland Backup, Fbackup. Більш детальний огляд основних програм для створення програм для ОС Windows міститься в окремій статті.
- Для UNIX-систем — це rsync, безкоштовна програма з відкритим кодом, що підтримує роботу через «демона», запуск через cron, кодування даних, різні протоколи зв’язку. Спеціальна стаття розповість, як налаштувати синхронізацію з сервісом TuchaBackup через rsync.
Для ОС Windows також є окрема версія цієї програми — cwRsync.
Крім rsync, існують також Backup-manager, BackupPC або скрипт rdiff-backup.
- Для обох версій операційних систем — CloudBerry, платна та найбільш функціональна програма.
Як бачите, вибирати є серед чого. А якщо у вас виникнуть які-небудь питання щодо відповідного софту для своїх задач, не соромтеся поставити їх наших фахівцям зі служби технічної підтримки.
Якщо ж ви не бажаєте вдаватися до всіх тонкощів налаштування збору бекапів, просто довірте цю задачу нам. Ми знаємо все про правильне створення резервних копій та організацію їх зберігання у хмарі, тому налаштуємо для вас збір бекапів за невелику винагороду — 500 грн/годину.
Усі потужності Tucha знаходяться в надійних дата-центрах, які мають рівень захищеності Tier 3 і вище. Серед іншого, це означає, що сервіси доступні навіть тоді, коли всередині дата-центрів будуть проводитися профілактичні або ремонтні роботи. Така можливість забезпечується наявністю не лише всіх основних, але і резервних каналів комунікації, серед яких — джерела електропостачання, інтернет-з’єднання, системи охолодження тощо.
Більшість наших сервісів, зокрема і TuchaBackup, можна безкоштовно протестувати впродовж 7 днів. Тестовий період допоможе переконатися у зручності роботи із хмарами, безперебійній доступності сервісів та якісній комунікації зі службою технічної підтримки.
Перед початком співпраці наші фахівці допоможуть визначитися з потрібною конфігурацією та, за потреби, налаштувати збір резервних копій.
Високий рівень зацікавленості у вирішенні кожної задачі, уважність та оперативна цілодобова допомога — те, що отримують усі наші клієнти. Це підтверджують численні відгуки користувачів на сайті Tucha.
Служба технічної підтримки на зв’язку 24×7, а серед завжди доступних каналів зв’язку — телефон, тікет-система та електронна пошта. Сфера нашої відповідальності залежить від виду технічної підтримки.
Оплата всіх сервісів і послуг Tucha здійснюється у гривнях. Вартість фіксується на місяць за курсом НБУ на перше число кожного місяця та вже містить у собі ПДВ (для тих, хто є платником цього податку).
Щодо способів оплати сервісів в Україні, наразі існують такі:
- розрахунковий рахунок компанії;
- банківська картка — через термінали ПриватБанку або додаток Приват24;
- електронний гаманець LiqPay.
Якщо є потреба оплатити послуги в євро, скориставшись PayPal або Bank Transfer, ми порекомендуємо звернутися до нашого партнера в Польщі.
Кожен клієнт Tucha отримує повний пакет бухгалтерських документів: рахунки, акти виконаних робіт, податкові накладні тощо. Активно використовуємо електронний документообіг, проте, якщо потрібно, залюбки надаємо паперові версії всіх необхідних документів.
Співпраця з клієнтами будується на основі публічного договору (оферти), паперовий варіант якого, за потреби, також оперативно надаємо.
Сервіс TuchaBackup допоможе надійно розмістити резервні копії всієї важливої інформації у хмарі і мати стабільний доступ до них у будь-який час. Навіть якщо основні версії даних будуть втрачені або пошкоджені, бекапи допоможуть відновити їх для подальшої роботи компанії.
Наша команда допоможе визначитися з потрібним тарифом сервісу, необхідним програмним забезпеченням і докладе всіх зусиль, або ваша робота з хмарним бекап-хостингом була простою та ефективною. Звертайтеся за хмарними рішеннями у будь-який час! Пишіть нам на електронну адресу sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583.