Підтримка по гарантії: що це та кому стане у нагоді?
- Головна
- Блог
- Техпідтримка
- Підтримка по гарантії: що це та кому стане у нагоді?
Вітаємо, друзі! Сьогодні поговоримо про те, без чого комфортної та продуктивної роботи у хмарі не може бути, – про якісну техпідтримку. Якщо про нашу базову підтримку та адміністрування серверів ви, мабуть, уже й так чули, то підтримка по гарантії – нове support-рішення, з яким ви вас зараз і познайомимо.
Спочатку детально розберемо, що являє собою кожен з трьох видів нашої техпідтримки.
Безкоштовна базова підтримка. Це безкоштовний варіант, за якого у нас немає реквізитів доступу до системи, і ми не маємо права втручатися у її роботу. У цьому разі ми підтримуємо працездатність системи та консультаційно допомагаємо клієнтам вирішувати питання, пов'язані з роботою віртуальної машини. Ну, а якщо знадобиться наше пряме втручання, є варіант активувати опцію адміністрування серверів як на постійній основі, так і погодинно.
Розширена підтримка (вона ж адміністрування серверів). При такому рівні підтримки наші служби беруть сервер на особливий облік для постійного моніторингу стану системи. На відміну від базової підтримки, тут у нас є права доступу до системи, тому ми можемо не лише консультувати, але і виконувати роботи з вирішення тих чи інших питань. Як уже зазначалося, адміністрування серверів можна активувати не лише помісячно (від 30 євро/місяць), але і на декілька годин (20 євро/годину), якщо вам потрібна разова допомога, а не постійний моніторинг.
Підтримка по гарантії. Ця послуга порівняно нова, тому є сенс зупинитися на ній детальніше. По суті, ви отримуєте такий же рівень техпідтримки, як і при адмініструванні серверів, але безкоштовно. Щоправда, для цього є три обов'язкових умови.
- Нова віртуальна машина, права адміністратора від якої ми ніколи не передавали клієнту.
- Права адміністратора є лише у нас, клієнт може використовувати сервер тільки як користувач.
- На сервері встановлюється система на базі DirectAdmin, VestaCP та BitrixVM з наших шаблонів, заточених виключно для хостингу веб-сайтів, електронної пошти, доменів та файлів.
У чому сенс? Це можна порівняти з купівлею телевізора: виробник буде ремонтувати його безкоштовно, але, якщо ви вирішите влізти з викруткою самостійно – не осудіть, подальша справність телевізора вже під вашою відповідальністю. Хіба що, на відміну від телевізора, фіксованого строку дії нашої підтримки по гарантії немає, вона буде діяти рівно до того часу, поки ми будемо єдиними власниками прав адміністратора.
Якщо вам раптом знадобляться всі права – не питання, ми одразу ж їх вам надамо. Але це автоматично буде вважатися завершенням дії підтримки по гарантії. Надалі ви зможете користуватися або базовою, або розширеною техпідтримкою.
Для того щоб ще більш наочно продемонструвати різницю між усіма видами нашої техпідтримки, ми зібрали їхні характеристики у зведену таблицю.
Тип підтримки | Базова | Адміністрування сервера (постійне) | Адміністрування сервера (разові роботи) | Підтримка по гарантії |
Сфера відповідальності провайдера | Фізична інфраструктура ЦОД, середовище віртуалізації, віртуальне обладнання | Базова + ОС, ПЗ | Базова + ОС, ПО | Базова + ОС, ПО |
Задачі на сервері | Без обмежень | Без обмежень | Без обмежень | Хостинг сайтів, пошта |
Гарантований строк обробки запитів | Інцидент – від 3 до 9 годин (залежно від пріоритету інциденту), запити на надання інформації, зміна конфігурації та/або технічних параметрів – від 3 до 24 годин у робочі дні з 9:00 до 18:00 | |||
Постійний моніторинг сервера | – | + | – | + |
Права адміністратора у клієнта | + | + | + | – |
Права адміністратора у провайдера | – | + | – | + |
Вартість | Безкоштовно | 50% від поточної вартості сервера, що адмініструється, але не менш ніж 30,00 євро/місяць | 20,00 євро/година | Безкоштовно (при передаванні прав доступу клієнту – перехід на будь-який інший тип підтримки) |
Підтримка по гарантії ідеально підійде тим, хто планує використовувати наші сервіси «як є», без жодних маніпуляцій з адмін-панеллю. Зазвичай, це бізнес-проекти, у яких немає власного ІТ-відділу, та найчастіше він їм і не потрібен.
Сподіваємося, нам вдалося донести основні особливості підтримки по гарантії. Замовляйте, пробуйте, а якщо у вас залишились питання, звертайтесь за консультацією 24×7. Завжди допоможемо та порадимо.