Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Підключення периферійних пристроїв в хмарі

  1. Головна
  2. Блог
  3. Техпідтримка
  4. Підключення периферійних пристроїв в хмарі
Категорії

Сучасні хмарні технології повністю змінили світ навколо нас. Це торкнулося навіть всім звичних офісів — місце звичайних комп'ютерів зайняли термінали і тонкі клієнти, обчислення перекочували в хмари, а працівникові зовсім необов'язково кожен день з 9 до 18 перебувати на робочому місці, адже свою роботу він може виконувати звідусіль — хоч з дому, хоч з кафе, хоч з пляжу в далекій тропічній країні. Вигоди від такого підходу очевидні всім - це і економія на ПО і обладнанні, і більша мобільність працівників, і можливість колективної роботи з одним і тим же документом, і багато іншого. Тому хмарні технології все більше завойовують популярність, причому не тільки в стартапи, але і в консервативних компаніях.

 

Стандартно робоче місце в офісі, що працює на хмарних технологіях, виглядає так:

  • термінальний сервер - «ядро» системи, на якому знаходиться все необхідне для користувача ПЗ, засоби обліку та контролю за роботою користувачів і інші необхідні функції. При цьому сервер може фізично знаходитися хоч на іншому кінці земної кулі, головне, щоб до нього був організований безперебійний мережевий доступ;
  • тонкий клієнт або інше термінальне пристрій доступу з мінімальною конфігурацією (старенький комп, ноутбук, планшет, телефон і т.п.);
  • периферія, необхідна для роботи (зовнішні запам'ятовуючі пристрої (HDD, флешки), ключі, гарнітури, мультимедіа, принтери, сканери, МФУ і т.д.).

 

Компанії, які тільки збираються впроваджувати у себе подібні технології, хвилюють багато моментів, серед яких такі: як підключати периферійні пристрої, щоб вони були доступні всім співробітникам, як працювати зі знімними носіями і електронними ключами, як організувати друк і т.д. Цей матеріал допоможе вирішити багато подібні питання.

Робота з принтерами в хмарі: підключення, настройка
принтеры в облаке

 

Звичайним мережевим принтером сьогодні нікого не здивуєш - вони багато років справно працюють навіть в самих невеликих офісах. З принтерами в хмарі все досить схоже, але є і свої особливості. По-перше, щоб скористатися результатами роботи принтера, він повинен бути підключений в прямий доступності, інакше від нього сенсу немає (крім випадків, наприклад, коли роздруківки потрібні колезі, що знаходиться в територіально віддаленому офісі). По-друге, він повинен підтримувати одну з сучасних технологій хмарної друку або мати власний IP-адреса в мережі, видимий іншим елементам тієї ж мережі.

 

Найпростіший і зручний варіант підключення принтера в хмарі - це скористатися одним із зовнішніх сервісів на зразок Google Cloud Print. Звичайно, пристрій повинен підтримувати цю технологію, проте більшість сучасних моделей вже випускаються з цією підтримкою. У різних виробників технологія може називатися по-різному, наприклад, у HP це ePrint. В іншому настройка гранично проста: знадобиться Google-аккаунт, за допомогою якого ваш принтер прив'язується до сервера віртуальної друку. Відразу після прив'язки вже можна відправляти документи на друк. Всі настройки - додавання користувачів, якість друку, формат і інші - виконується через зручний веб-інтерфейс. Важливою перевагою є можливість здійснювати друк безпосередньо з Android-пристроїв з версією ОС не нижче 4.4 KitKat.

 

Якщо з якихось причин ви не хочете користуватися зовнішніми сервісами, можна налаштувати підключення до принтера вручну через TCP/IP протокол. Для цього він повинен мати зовнішній IP-адреса, що можливо або в разі апаратної підтримки принтером, або при використанні окремого принт-сервера. Після цього принтер встановлюється стандартними засобами Windows або іншої ОС на термінальний сервер, а як шлях вказується його IP. Після закінчення налаштувань принтер буде доступний всім користувачам в хмарі.

Підключення зовнішніх носіїв пам'яті (флешок) і електронних ключів
в облаке

 

З USB-флешками часто проблем не виникає з тієї причини, що багато тонкі клієнти мають відповідний роз'єм, що дозволяє повноцінно користуватися зовнішніми накопичувачами. Якщо таких роз'ємів немає, флешка підключається до сервера, а доступ до неї дається необхідним клієнтам за допомогою USB-over-Network - спеціальною технологією, що дозволяє расшарівать будь підключені пристрої.

 

Іноді питання виникають з апаратними ліцензійними ключами для таких програм як «1С Бухгалтерія», «Ліга Закон» та іншими, які вимагають наявності підключеного USB-пристрою, що підтверджує право на використання ПЗ. Однак і ці питання вирішуються досить легко. Для цього також знадобиться програмне забезпечення USB-over-Network, яке краще встановити заздалегідь. Після цього ключ підключається до сервера, далі за допомогою VPN-тунелю або іншим шляхом расшарівать для клієнтів. Після цього залишиться тільки переконатися, що 1С на терміналах успішно розпізнає ключ, підключений таким чином.

 

Є також можливість скористатися варіантом проброса ключа за допомогою USB-over-RDP, проте це підходить тільки для разових операцій, оскільки з'єднання рветься разом з термінальною сесією. Більш детальну інформацію про користування електронних ключів пропонують самі виробники ПЗ.

 

Установка інших USB-пристроїв
USB-устройства в облаке

 

Підтримка безпосереднього підключення периферійних пристроїв до тонкому клієнтові залежить насамперед від наявності «вшитих» в нього драйверів. Тобто, якщо драйвер підтримується, пристрій буде розпізнано і запрацює. Сучасні ОС, що використовуються в тонких клієнтах, дозволяють підключати безліч різної периферії хоча б в режимі сумісності з іншою моделлю. Таким чином можна встановити сканери, МФУ, веб-камери та інші подібні пристрої. Якщо підключити їх безпосередньо не вдається, можна використовувати вже згадане вище підключення USB-over-Network: фізично пристрій буде підключено до сервера, а з клієнтів буде видно, як локальне, і їм можна буде користуватися в повній мірі. Якщо є необхідність працювати з нестандартними пристроями, намагайтеся вибирати моделі новіше, так більша ймовірність, що вони будуть мати підтримку хмарних сервісів, і з їх налаштуванням буде менше складнощів.

 

Часто для підключення до термінального сервера в хмарі використовується RDP-клієнт. У тому випадку, якщо попередньо налаштовані політики безпеки дозволяють подібні підключення, більшість таких клієнтів автоматично «прокидає» підключені периферійні пристрої на сервер і проблем в роботі не виникає. Якщо складності і виникають, то, як правило, завдяки тому, що користувач самостійно змінює настоянки або підключає нові девайси.

 

Стабільна робота периферійних пристроїв часто критично важлива для роботи з додатками, наприклад, для фінансової звітності (1С-Бухгалтерія) або CRM-системи з електронними ключами. Фінансовий відділ не зможе повноцінно працювати без принтера, а комерційний відділ без системи управління взаємовідносинами з клієнтами, тому, якщо ви плануєте організувати роботу додатків в хмарі, зверніть увагу на сервіси TuchaBit, TuchaBit+ та TuchaFlex+. Наші фахівці допоможуть зробити настройки всіх систем і підключення пристроїв, і ви отримаєте готовий до роботи сервіс.

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись