Бекап для бізнесу: як резервне копіювання дозволяє зберегти гроші та репутацію

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмарні сервіси
  4. Бекап для бізнесу: як резервне копіювання дозволяє зберегти гроші та репутацію
Категорії

Вартість інформації та даних сьогодні день важко переоцінити. Втрата баз даних клієнтів, бухгалтерії або іншої електронної документації може стати непоправною та привести до величезних фінансових і репутаційних збитків, а то і до банкрутства. На щастя, захиститися від подібного результату дуже просто — достатньо вчасно створювати бекапи, тобто резервні копії даних — це дозволить відновити необхідну інформацію у разі її втрати.

 

Чому бекапи потрібні всім та чим загрожує їх відсутність

 

Інформаційна стабільність компанії може порушитися з найрізноманітніших причин:

  • зараження вірусами, які видаляють або ушкоджують дані;
  • спрямована хакерська атака з метою вивести з ладу інфраструктуру зберігання інформації;
  • несправність обладнання — дисків та інших накопичувачів;
  • проблеми з ПЗ — наприклад, невдале оновлення або збій в роботі;
  • людський фактор — некоректні дії з боку персоналу;
  • крадіжка або витік даних.

 

Найсумніше, що втрата інформації — це не тільки фінансові проблеми, пов'язані з відновленням даних та устаткування. В першу чергу, це непрямі втрати: порушення нормального функціонування бізнес-процесів, зниження продуктивності, обрив важливих зв'язків і втрата клієнтів, порушення конфіденційності. В сучасних умовах для багатьох компаній це може означати повний крах.

Попри те, що створення бекапу — важливий елемент будь-якої ІТ-інфраструктури, далеко не всі адміністратори створюють резервні копії, а ті, хто це робить, не завжди створюють копії вчасно. Усвідомлення всієї важливості своєчасного копіювання інформації приходить лише після втрати частини або всіх даних, але, звичайно, краще до такого не доводити. Набагато простіше автоматизувати процес, щоб бекапи створювалися без втручання технічного персоналу та зберігалися на випадок непередбачених обставин. І ми пропонуємо таку послугу всім своїм клієнтам.

 

ЧОМУ РЕЗЕРВНЕ КОПІЮВАННЯ З TUCHA ВИГІДНО ДЛЯ БІЗНЕСУ

 

Організувати створення резервних копій, автоматичне або в ручному режимі, нескладно і самостійно. До того ж, багато компаній так і роблять, виділяючи окремий сервер для бекапів. Але тим не менше, хмарне резервне копіювання має ряд переваг, тому фахівці з інформаційної безпеки рекомендують вибирати саме його.

 

Хмарне сховище Tucha має такі переваги:

  • інформація розміщується на серверах за кордоном (Німеччина, дата-центр з рівнем захищеності Tier і вище). Це дозволяє виключити фізичні проблеми з локальним устаткуванням (поломки, пожежа, вилучення серверів тощо);
  • можна заощадити на інфраструктурі та персоналі — немає потреби витрат на додаткове устаткування, приміщення, електроенергію, додаткових фахівців, що займаються «залізом»;
  • відсутня плата за встановлення — наші фахівці допоможуть налаштувати створення резервних копій згідно з вашими побажаннями і рекомендацій щодо забезпечення;
  • підтримка в режимі 24×7 — при виникненні будь-яких надзвичайних ситуацій наші фахівці готові допомогти відновити працездатність вашого проєкту;
  • резервне копіювання можна здійснювати в автоматичному режимі, а відновлення даних займає мінімум часу;
  • багатоплатформенна підтримка — ви можете використовувати будь-яку ОС (Windows, Unix-подібні, MacOS) та різне прикладне ПЗ;
  • швидкість передачі даних та обсяг трафіку не обмежуються;
  • помірна абонентська плата за послугу, знижки та особливі умови співпраці для клієнтів, які замовляють великі обсяги сховища для резервних копій.

 

Щоб захистити себе та свою компанію, замовляйте послугу резервного копіювання від Tucha. Ми гарантуємо збереження у хмарі всіх ваших даних у будь-якій ситуації! Звертайтеся за грамотною консультацією, ми завжди на зв'язку!

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись