Як додати нового користувача у Windows Server

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інструкції
  4. Як додати нового користувача у Windows Server
Категорії

Вітаємо, друзі! Продовжуємо ділитися корисностями і сьогодні розповімо, як створити нового користувача у версіях Windows Server 2012 R2, 2016, 2019, 2022 та додати його до групи користувачів віддаленого робочого стола.

1. Натисніть правою кнопкою миші на меню Пуск (Start) і виберіть Керування комп'ютером (Computer Management).

2. У вікні, що відкрилось, виберіть вкладку Службові програми (System Tools) > Локальні користувачі (Local Users and Groups).

3. Натисніть правою кнопкою миші на Користувачі (Users) і виберіть пункт Новий користувач (New User).

Новий користувач

4. Заповніть поля у верхній частині вікна створення користувача:

  • Користувач (User name) – ім'я, яке буде використовуватися для входу в систему.
  • Повне ім'я (Full name) – ім'я, яке буде відображатися на екрані вітання.
  • Опис (Description) – опис облікового запису.

5. Задайте та підтвердіть пароль. Не забувайте про вимоги складності.

пароль

6. Якщо потрібно, активуйте або скасуйте наступні функції:

  • Вимагати зміни пароля при наступному вході в систему (User must change password at next logon). Цей пункт вибраний за умовчанням. Скасуйте його, якщо хочете залишити вказаний тільки що пароль. В іншому випадку користувачеві доведеться змінити пароль при першому вході в систему.
  • Заборонити зміну пароля користувачем (User can not change password). Тут все теж зрозуміло з назви, не хочете, щоб користувач сам міняв пароль – активуйте.
  • Термін дії пароля не обмежений (Password never expires). Цього питання ми вже торкалися в одній з попередніх публікацій. Якщо є необхідність в періодичній зміні паролів – увімкніть цю функцію.
  • Відключити обліковий запис (Account is disabled). Якщо активувати цю функцію, користувач не зможе входити в систему. Залишаємо як є.

Відключити обліковий запис

7. Натисніть Створити (Create).

8. Ви можете знайти нового користувача у вкладці Користувачі (Users). Щоб змінити ті чи інші налаштування, достатньо клікнути на ім'я правою кнопкою миші та вибрати пункт Властивості (Properties).

Властивості

9. У вікні властивостей виберіть потрібні налаштування та не забувайте підтверджувати їх, натискаючи ОК і Застосувати у всіх відкритих вікнах.

10. Щоб користувач міг підключатися до віддаленого робочого столу, відкрийте вкладку Членство в групах.

11. Натисніть Додати (Add) > Додатково (Advanced) > Пошук (Find Now).

12. Знайдіть групу Користувачі віддаленого робочого столу та натисніть ОК.

Користувачі віддаленого робочого столу

13. У всіх відкритих вікнах натисніть ОК, а в останньому – Застосувати.

Ось і все, друзі, нічого складного. Сподіваємося, що злегка спростили вам роботу цією інструкцією, а якщо у вас залишилися питання або ви хочете докладніше дізнатися про наші послуги, звертайтеся за консультацією 24×7.

 

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись