Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Мої листи потрапляють до спаму. Як бути?

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інструкції
  4. Мої листи потрапляють до спаму. Як бути?
Категорії

Клієнти не отримують ваших повідомлень, тому що більшість їх потрапляє в спам або взагалі не приходить? Можливо, ви стали жертвою спуфінгу. Але про це трохи пізніше, а поки що не поспішайте панікувати. Може, ви просто неправильно оформляєте листи, тим самим збентежуючи спам-фільтр. Загалом про все по порядку.

 

Поширені помилки

У темі листа є підозрілі слова. Якщо для оформлення теми ви використовували слова "приз", "подарунок", "безкоштовно", "переможець", "шанс", "гарантія 100%" тощо), спам-фільтр може розцінити лист як спам. До речі, якщо перестаратися з такими подарунками в самому листі, результат може бути аналогічним.

Тема листа написана великими літерами. Не кричіть на читача, спам-фільтру це не подобається – він за конструктивний діалог без Caps’ів. :) Та й самі читачі схильні сприймати такі листи як спам – сила звички.

Мільйон знаків питання і оклику. Ну ви зрозуміли. Та сама історія, що і з CapsLock. Не в міру цікавих, як і крикунів, фільтр теж не шанує.

Надто великий шрифт. Якщо ви маркетолог офтальмологічної клініки або салону оптики, ми вам не заздримо – надто великі літери невгамовний спам-фільтр сприймає як ознаку спаму. Оптимальним буде 10-12 кеглів.

Текст у зображенні. Не вставляйте текст у зображення. По-перше, не так це й круто. По-друге, це правильний сигнал для фільтра. До речі, те саме можна сказати і про різнокольоровий текст.

Інтерактивне повідомлення. Різні опитування, JavaScript-елементи та інші форми це дуже цікаво. Але, на жаль, ставитись до відправлення таких листів потрібно вкрай обережно. Після відправки завжди перевіряйте, чи вони йдуть у спам.

Скорочений URL. Ще одна корисна річ, з якою потрібно бути обережнішим. Багато сервісів для скорочення посилань включені до чорних списків спам-фільтрів.

Ви вже у чорному списку. Якщо одержувачі побачивши ваше повідомлення часто натискають «Це спам», вітаємо – ви їх дістали. Чим завгодно: настирливістю, нецікавим чи непотрібним контентом, відсутністю можливості відписатися тощо. Інший варіант — вашу адресу використовують для спуфінгу, і читачеві набридли не особисто ви, а ваш злісний двійник.

 

Що таке спуфінг?

 

У перекладі з англійської spoofing – це заміна. І це якраз той випадок, коли краще за дослівний переклад і не скажеш. Зловмисники підмінюють свою відправну адресу вашою і розсилають спам від вашого імені нічого не підозрюючим читачам. Ті своєю чергою скаржаться на спам, і в чорні списки спам-фільтрів потрапляєте саме ви, а не фактичний відправник.

 

Як вийти із чорного списку?

 

Перед тим, як спробувати видалити свій IP із чорного списку, потрібно виявити, в якій із них (думали, чорний список лише один?) ви потрапили. Це можна зробити за допомогою багатьох програм. Особисто ми для цього використовуємо DNSBL або DNSBL Lookup.

Якщо в одному або кількох списках ви побачите статус «Listed» напроти свого IP, зв'яжіться з представниками цього списку та дізнайтеся про їхні вимоги щодо повернення вам доброго імені. На жаль, зібрати для вас стандартний алгоритм виходу з блекліста неможливо – для кожного списку він індивідуальний.

 

Профілактика спуфінгу

 

Щоби захиститися від заміни раз і назавжди, рекомендуємо використовувати записи DKIM, SPF і DMARC. Давайте детальніше розберемося, що це таке і як користуватися цим.

 

1. DKIM (DomainKeys Identified Mail) – це метод email-захисту, цифровий підпис для листа. З підписом DKIM поштові сервіси можуть підтвердити справжність відправника. Для створення DKIM-ключа можна скористатися утилітою OpenSSL.

 

Використовуйте такі команди:

 

Генерація секретного ключа:

 

openssl genrsa -out private.pem 1024

 

Отримання публічного ключа з приватного:

 

openssl rsa -pubout -in private.pem -out public.pem

 

Коли ключі згенеровані, занесіть їх до DNS-запису вашого домену.

Також рекомендуємо в DNS прописати ADSP-запис. Вона дасть зрозуміти серверу, який приймає, у яких випадках лист повинен бути підписаний. Усього може бути три види такого запису:

 

Усі листи мають бути підписані:

 

_adsp._domainkey.example.com. TXT "dkim=all"

 

Не приймати листи без підпису:

 

_adsp._domainkey.example.com. TXT "dkim=discardable"

 

Невідомо:

 

_adsp._domainkey.example.com. TXT "dkim=unknown"

 

Рекомендуємо вибрати перший варіант.

 

2. SPF (Sender Policy Framework) – це розширення для перевірки домену відправника. Щоб підключити SPF, занесіть у DNS наступний TXT-запис:

 

example.org. IN TXT "v=spf1 +a +mx -all"

 

3. DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) – це подібне розширення для ідентифікації поштового домену відправника. Активувати DMARC можна тільки після того, як будуть налаштовані DKIM і SPF.

 

_dmarc.your.tld TXT "v=DMARC1; p=none; rua=mailto:postmaster@your.tld"

 

Висновки

 

Якщо ваші розсилки стали все частіше потрапляти до спаму, не поспішайте змінювати IP-адресу. Можливо, все не так погано, і ви просто неправильно оформляєте листи. Але навіть потрапити до чорного списку спамерів – не вердикт. Завжди знайдуться способи звідти благополучно вибратися. Хоча, як відомо, краще уникнути неприємного лікування та заздалегідь подбати про профілактику спуфінгу. Для цього відмінно підійдуть DKIM, SPF та DMARC. Особливо хороші вони під час роботи у зв'язці один з одним.

 

А ще, щоб поштовий сервер працював надійно та швидко, подбайте про якісний хостинг як для невеликих, так і для масштабних проектів. Якщо вам потрібна грамотна консультація, звертайтесь до нас 24/7.

 

А еще, чтобы почтовый сервер работал надежно и быстро, позаботьтесь о качественном хостинге как для небольших, так и для масштабных проектов. Если вам нужна грамотная консультация, обращайтесь к нам 24×7.

 

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись