Краще дружба по бізнесу, ніж бізнес по дружбі!

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Краще дружба по бізнесу, ніж бізнес по дружбі!
Категорії

Сьогодні у нас свіже, цікаве, емоційне інтерв'ю з засновником компанії «Проплат» Дмитром Луцишиним.

Дмитро поділився історією компанії, розповів про складний шлях, який довелося пройти, щоб домогтися успіху, дав оцінку хмарним технологіям, а також похвалив Tucha.ua за роботу. Це приємно.

Влаштовуйтеся зручніше. Починаємо.

1. Як Ви прийшли в бізнес? Чому вирішили спробувати щастя саме в своїй сфері?

Все почалось в далекому 2008 році. Тоді до мене звернувся мій товариш. Він був в ейфорії від функціоналу CMS bitrix, про яку дізнався з інтернету.

Він запропонував зробити сайт і вже бачив мега крутий проект, який зароблятиме мільйони. Мене це зачепило і я погодився стати його партнером.

Тоді ідея не була до кінця сформована, та на той момент це мало бути щось на кшталт теперішнього prom.ua — платформа для продажу товарів підприємцями через наш сайт. А ми б отримували з цього комісію.

Пізніше ми змінили формат. Це мав бути «соціальний бізнес-портал» з різними інструментами:

  • соціальна мережа;
  • інтернет магазин;
  • відеоканали (по типу Youtube);
  • багаторівнева партнерська програма по принципу МЛМ (не плутати з МММ).

Тоді наш лозунг був: «Купуй, запрошуй, накопичуй».

Суть зводилась до того, щоб завантажувати прайси постачальників і реалізовувати їх товари через сайт. А головним каналом для продажу мали бути наші «афіліати». У них була багаторівнева система винагород.

«Фішка» полягала в тому, що ми збирались продавати не якісь специфічні маловідомі продукти, а всім відомі бренди і речі для щоденного вжитку.

Наприклад: зубну пасту, шампунь, мило та інші товари для дому. Стратегія звучала наступним чином «Ви і так купуєте ці речі. Чому б на цьому не заробляти, купуючи і рекомендуючи це знайомим через наш сайт?»

dmitriy

Та масштаби проекту зовсім не відповідали нашому гаманцю, досвіду, і головне — розумінню онлайн-бізнесу. Та віра в майбутнє кріпила нас. Ми витрачали гроші й час.
Цей проект називався «Проплат».

Закінчилось все тим, що я витратив багато часу та коштів, а взамін отримав дорогий та дуже цінний досвід.

Різне бачення ведення цього бізнесу розсварило мене з тодішнім партнером і він все забрав.

Відтоді в мене є золоті правила: ніколи не робити бізнес з друзями та завжди підписувати документ з чітко визначеними долями — хто за що відповідає. Що ми будемо робити з цим бізнесом, коли він почне давати прибуток. Продамо? Будемо брати кожен долю і жити в своє задоволення? І головне, що буде, коли хтось з партнерів вирішить вийти.

Також це хороший чек-лист для ситуацій, коли хтось чимось незадоволений. Це не обов'язково має бути офіційний документ з печатками та підписами. Це може бути звичайний папірець, в якому коротко все написано від руки. Головне, щоб він був.

І коли не вистачатиме натхнення, можна буде підглянути і сказати собі «Ти підписався».

Мої думки з цього приводу:

«Краще дружба по бізнесу, ніж бізнес по дружбі!», «Завжди все треба записувати і тоді вас ніхто не обдурить, навіть ваша лінь».

2. Розкажіть коротко про свою компанію. Як створювалася компанія, чим займається? Скільки в компанії співробітників? Хто ваші клієнти, чому вони вибирають Вашу компанію?

Далі працюючи в компанії, яка займалась продажем одягу оптом, ми створили сайт. Я відповідав за його просування. Тоді почалось моє знайомство з інтернет-маркетингом та продажами загалом.

Вивчав форуми, блоги, офіційну довідку пошукових систем та інші сайти, щоб попасти в «ТОП».

Також в неробочий час ми почали створювати інтернет-магазин «МебліХіт». Спочатку це було, як хобі. Далі, як додатковий заробіток. Пізніше це стало хорошою часткою від зарплатні.

В один прекрасний день до мене звернувся рідний брат. Він запропонував мені створити інтернет-магазин краваток «Гофін».

Далі прийшло розуміння, що ми вміємо робити онлайн-магазини та сайти. Це приносить непогані гроші, а тому варто відкрити веб-студію. Так і з'явилась компанія «Аліус», тепер «Проплат».

Зараз в команді кілька людей, але ми швидко розвиваємось. Особливо в останній період. До цього компанія лише формувалась, і ми працювали на репутацію, а тепер ми завзято взялись за розвиток та нарощування бізнесу.

Наші клієнти — це зазвичай знайомі та знайомі знайомих. Адже від початку створення компанії тільки цього року ми почали витрачати гроші на рекламу та маркетинг. До цього прекрасно працювало «сарафанне радіо».

Чому варто обрати нас?

У нас є свої інтернет-магазини, тому ми добре знаємо цей бізнес не тільки зі сторони розробника, а й зі сторони замовника. Це дозволяє нам краще розуміти, що треба клієнту. У нас є реальний досвід у сфері і ми наступили не на одні граблі, поки наші проекти стали успішними.

Ми вважаємо хорошою метрикою для вимірювання результату роботи не відвідувачів сайту, не показники відмов чи інші віртуальні показники.

Для нас важливо, щоб наші клієнти отримували реальний результат.

 

А саме:

  • дзвінки;
  • замовлення;
  • звернення в чат;
  • чи будь-які інші ліди, які ведуть до продажу.

Також наші клієнти з задоволенням рекомендують нас своїм знайомим, оскільки знають, що ті залишаться задоволені і їх репутація отримає плюс!

У нас індивідуальний підхід до кожного клієнта. І це не просто слова. Ми не працюємо, як більшість компаній, впроваджуючи найпопулярніші канали, які часто не дають результатів і тому гроші клієнтів витрачаються в пусту.

Ми детально вивчаємо специфіку бізнесу клієнтів, конкурентів і продукт, щоб клієнти отримували максимальну віддачу від наших дій. Адже саме це зробить нашу співпрацю ефективною. Для нас дуже важливо, щоб крім нас клієнти також робили свою частину роботи, адже від нас залежить тільки 50% успіху.

Клієнти, котрим ми відмовляли, були дуже здивовані. Ми завжди попереджаємо, що для нас в першу чергу важливий результат, а не гроші. Тому треба, щоб не тільки ми підійшли клієнтам, а щоб і вони підійшли нам!

3. Як давно Ви задумалися про те, щоб пропонувати своїм клієнтам хмарні сервіси? Як вони відреагували на це спочатку і як реагують зараз?

Це було в пріоритеті з початку роботи нашої компанії. Вже тоді ми розуміли, що за цим майбутнє. Ці інструменти могли забезпечити захист від втрати даних. Адже неодноразово бували випадки, коли на локальних серверах, чи навіть просто офісних ПК, виходили з ладу жорсткі диски. Це призводило до втрати великої кількості файлів, часто це завдавало серйозних збитків.

4. Які з наших хмарних сервісів найбільш популярні у клієнтів? Як вони вирішували свої завдання до цього? Які вигоди хмар Ви і Ваші клієнти цінуєте найбільше (безпека, надійність, гнучкість, мобільність, економія, зручність адміністрування, свій варіант)?

Найпопулярнішими є віртуальні сервери на SSD-дисках. Сервери на цьому інноваційному обладнанні — це просто прорив. Адже до їх появи були дуже потужні сервери з великою кількістю оперативної пам'яті та потужними процесорами, а от швидкість зчитування та запису файлів дуже відставала.

Поява цієї технологію дала сильний поштовх та дійсно крутий ривок у швидкості роботи таких серверів і персональних комп'ютерів загалом.

Вигоди, які найбільше цінують наші клієнти це:

  1. швидкість роботи;
  2. безпека;
  3. технічна підтримка.

На останньому хотів би зупинитись детальніше та похвалити вас, як партнера в цьому плані.

При співпраці з вашою командою підтримки я отримую неймовірне задоволення. Оскільки ніколи не зустрічав людей, які так професійно та любляче виконують свою роботу.

Також велике дякую хочеться сказати Вадиму, який познайомив мене з вашою компанією. Саме завдяки його підходу ми з вами разом.

5. Чи подобається Вам і клієнтам працювати з Tucha? Можливо, у Вас є якісь побажання по роботі існуючих сервісів або розробці нових?

Туча — це не просто хмарний сервіс чи черговий хостинг-провайдер. Це супер крута компанія, яка дійсно розуміє, що таке клієнторієнтованість та крутий сервіс.

Бажаємо вам триматись на такому рівні та збільшення продажів.

Щодо побажань, то ми дуже сподіваємось, що вже скоро ваш сайт заговорить українською. Ми як компанія, яка займається інтернет-маркетингом, хочемо наголосити на тому, що напряму впливає на ваші продажі, престиж вашої компанії.

6. Що б Ви порадили або побажали тим, хто тільки думає про хмарні сервіси?

Не думайте! Дійте!

Хочете бути на крок попереду конкурентів? Використовуйте передові технології. Будьте швидше, надійніше, весь час на зв'язку — це оцінять і пошукові системи і, головне, користувачі вашого сайту. Це допоможе вам випередити конкурентів та заробляти ще більше.

З найкращими побажаннями та вірою в подальшу плідну співпрацю. Дмитро Луцишин.

«Проплат» — бізнес в інтернеті - 2018

Щоб детальніше дізнатися про те, як хмарні технології підвищать ефективність вашого бізнесу, звертайтеся за консультацією 24/7. Завжди Вам раді!

Поділитися:
Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись