Весь офіс — у хмарі: робочі столи, 1С, CRM, телефонія, сайт та інші сервіси
- Головна
- Хмарні рішення
- Весь офіс — у хмарі: робочі столи, 1С, CRM, телефонія, сайт та інші сервіси
Віддалена робота останнім часом стала незамінним рішенням для багатьох компаній. Навіть тих, які раніше зовсім з цим не стикалися. І досить часто прийняттю рішення про перехід у хмари передують доволі типові питання:
- З чого розпочати?
- Для яких відділів компанії можна організувати віддалену роботу?
- Як швидко відбувається перенесення у хмари та що для цього потрібно?
Якщо перед вами також постала потреба організувати дистанційну роботу та перенести офіс у хмари, ми допоможемо! У цій статті зібрали відповіді на найбільш поширені запитання та розповіли про можливості хмар для різних відділів компанії.
Розміщувати бухгалтерію на віртуальних серверах — це зручно та надійно у будь-який час. Віддалені сервери від Tucha допоможуть захистити важливі та конфіденційні дані компанії від потрапляння до рук зловмисників. А в умовах віддаленої роботи хмари забезпечать безперебійну роботу всіх бухгалтерських програм та доступ до них 24×7 з будь-якої точки світу, де є інтернет-доступ. Завдяки хмарам можна швидко обмінюватися документами, формувати звіти, здійснювати банківські платежі тощо.
Які інструменти для роботи бухгалтерії можна винести у хмару?
- Програми управлінського та фінансового обліку (наприклад, 1С:Бухгалтерія).
- Программи для подання звітності (M.E. Doc тощо).
- Системи електронного документообігу.
- Додатки типу «клієнт-банк».
- Корпоративну пошту.
- Документи та архіви.
Більше про користь хмар для бухгалтерії дізнавайтеся з нашої статті «Бухгалтерію — у хмари: 5 переваг».
Один з головних інструментів, який допомагає у роботі фахівцям таких відділів, — це CRM-системи, тобто програмне забезпечення для автоматизації бізнесу та поліпшення взаємодії з клієнтами. Розміщення CRM- та ERP-систем у хмарах забезпечує їх стабільну роботу, відмовостійкість та безпечне зберігання даних компанії. Завдяки хмарам фахівцям зручно мати доступ до CRM-систем навіть з дому та не втрачати зв’язок з клієнтами.
Існує чимало спеціалізованих CRM-систем, які допомогають ефективно організувати роботу компанії. Як отримати максимум користі від хостингу коробкових версій CRM- та ERP-систем у хмарах, ми розповідали у спеціальній статті.
Якщо ви користуєтеся коробковою версією Бітрікс24, можливостям хостингу для цієї CRM взагалі присвячено окрему статтю. Ми є рекомендованим партнером Бітрікс24 і розмістили вже сотні клієнтських коробок в своїй хмарі, тож дуже добре знаємо, як допомогти системі працювати максимально ефективно.
Розміщення юридичних документів та файлів у хмарах — це не лише зручно. Звісно, фахівець, у якого завжди під рукою необхідні документи та дані клієнтів, буде більш затребуваним за того, хто працює виключно в офісі та прив’язаний до купи паперових документів. До того ж, так дані більш захищені, ніж у разі зберігання на фізичних серверах або у друкованих екземплярах.
Та хмари особливо корисні у роботі на період карантину. Завдяки ним юристи можуть працювати з дому, а не лише в офісі, а всі необхідні дані будуть поруч. Це дозволить фахівцям не зупиняти роботу, а виконувати всі задачі та бути корисними для клієнтів незалежно від зовнішніх умов.
Ми пропонуємо готові хмарні рішення спеціально для адвокатів і юристів на базі сервісу TuchaSync — сховища для зберігання та обміну файлів. Сервіс допоможе систематизувати зберігання важливих даних, забезпечить надійне розміщення та зручний доступ до них всього за кілька кліків. Ви можете обрати потрібний розмір сховища (який відрізняється від загальних конфігурацій TuchaSync), а до вартості сервісу уже буде включено технічну підтримку та резервне копіювання даних. Це додатково захистить інформацію від втрат, а роботу юридичного відділу — від простоювання.
Навіщо ще потрібні хмари юристам та скільки коштує таке рішення, допоможе розібратися наша стаття. І, так, успішні юристи не витають у хмарах. Вони в них працюють!
Майже кожен бізнес має власний веб-сайт. І конкурентів. Важливо, щоб сайт працював стабільно, був доступним 24×7 та витримував навіть критичні напливи відвідувачів. Тоді конкуренти не страшні. Хмари допоможуть у цьому.
Для яких видів сайтів стане у нагоді хмарний хостинг? Насправді, будь-який проект можна розмістити на віртуальних серверах, наприклад:
- інтернет-магазин;
- корпоративний сайт;
- портал;
- сайт-візитівка;
- лендінг.
Чому саме хмари від Tucha та які ще існують причини розміщувати сайт у хмарах? Про це — у нашій статті.
А спеціально для власників інтернет-магазинів ми розповідали більш детально про переваги хмарного хостингу для e-commerce тут. До речі, якщо ваш сайт працює на «Бітрікс: Управління сайтом», ця стаття також стане у нагоді.
Та головне — у хмарі можна розгорнути весь віртуальний офіс. І зробити це можливо дуже швидко: зазвичай, увесь процес займає не більш ніж один день. Уже зовсім скоро після звернення до нас вся команда зможе працювати з дому у звичному робочому просторі. Кожен користувач, залежно від наданих прав, зможе отримати доступ до необхідних йому даних:
- програмного забезпечення;
- спеціалізованих додатків;
- CRM- та ERP-систем;
- систем керування проектами;
- корпоративної пошти;
- телефонії;
- документів, архівів тощо.
Хмари забезпечать кожному співробітнику підключення до робочого столу з дому, можливість працювати в єдиному просторі всій команді, а також допоможуть захистити важливу інформацію завдяки її надійному розміщенню. Для кого ще можна легко організувати віддалену роботу у хмарах, скільки це коштує та які додаткові переваги надає, зовсім нещодавно ми розповідали у статті.
А додатково захистити дані допоможуть резервні копії, розміщені у хмарах. Бекапи стануть у нагоді при відновленні окремих файлів у разі програмних збоїв або форматування носіїв. Усі переваги хмарного бекап-хостингу описали у нашій статті.
Ми допоможемо швидко перенести на віртуальні сервери як окремі додатки або програми для роботи, так і всю ІТ-інфраструктуру компанії. Словом, розгорнути у хмарі віддалений офіс, який дозволить команді працювати з дому. А завдяки спеціальній пропозиції можна заощадити на організації віртуального офісу та впровадити додаткові корисні інструменти для роботи. Телефонуйте за номером +380 44 583-5-583 або пишіть на sales@tucha.ua. Ми завжди на зв’язку!