Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Як захистити дані та бізнес завдяки хмарному бекап-хостингу

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмарні сервіси
  4. Як захистити дані та бізнес завдяки хмарному бекап-хостингу
Категорії

Втрата важливих та конфіденційних даних для будь-якої компанії часто стає непоправною. Вона тягне за собою безліч неприємностей, зокрема матеріальні збитки, втрату часу та докладених зусиль. А часто ці наслідки і зовсім драматичні — бізнес може просто зруйнуватися.

Для того щоб уникнути таких неприємностей, слід заздалегідь потурбуватися про безпеку даних. Один із найбільш надійних способів це зробити — регулярно створювати резервні копії файлів та документів, а також зберігати їх у захищеному місці. Гарним помічником у цьому стане сервіс для бекап-хостингу TuchaBackup. Розповідаємо, як завдяки хостингу резервних копій у хмарах вберегти свій бізнес від руйнування. 

Що призводить до втрати даних

Є тисяча і один спосіб втратити дані, ось лише найрозповсюдженіші з причин, що можуть до цього призвести. 

  • Віруси.

Одна з найбільш частих причин — зараження системи вірусами. Нерідко повністю захистити дані від дії шкідливого програмного забезпечення не допомагають навіть спеціальні антивірусні програми, адже користувачі забувають своєчасно їх оновлювати або ігнорують попередження, що з’являються. Крім того, збільшують ризики такі чинники, як встановлення невідомих програм, перехід за неперевіреними посиланнями, відвідування сумнівних веб-сайтів тощо. Потрапляючи до пристрою, віруси просто знищують файли, що зберігаються на ньому.

  • Збої на програмному рівні.

Збої в роботі операційної системи або прикладного програмного забезпечення — ще один чинник, що може призвести до втрати даних у самий несподіваний момент. Вберегти файли від ушкодження чи повністю відновити їх після збоїв — задача далеко не з найпростіших. 

  • Видалення файлів.

Видалення окремих файлів або ж знищення одразу всіх даних — явище, яке теж нерідко трапляється. Статися це може як навмисно внаслідок недружніх дій, так і ненароком: випадкове видалення, перезапис деяких файлів або ж форматування всього носія інформації.

  • Пошкодження жорстких дисків.

Крім того, оскільки дані здебільшого зберігаються на жорстких дисках, це не гарантує цілковитої безпеки інформації, адже час від часу у роботі дисків виникають несправності. Неполадки трапляються як на фізичному рівні, так і у роботі спеціальних програм, які відповідають за обробку задач на жорсткому диску.

  • Вихід з ладу обладнання або його втрата.

Зрештою, може просто вийти з ладу або бути втрачений пристрій, на якому зберігаються важливі файли – ноутбук, ПК, сервер. Це, до речі, одна з найбільш розповсюджених проблем. Часто до обладнання мають доступ сторонні особи і такі форс-мажори, як потрапляння рідини до пристрою, його перегрівання, знищення при пожежі, крадіжка тощо, зовсім не поодинокі.

Що робити, якщо дані втратилися

На жаль, варіантів, що робити, коли це вже сталося, не так багато: намагатися власноруч відновити дані, відшукуючи потрібні файли у пошті, надісланих повідомленнях або на інших носіях, або ж залучити сторонніх фахівців, які за допомогою спеціальних програм допоможуть відновити хоча б деяку частину файлів. І, дійсно, як правило, лише частину, адже кінцевий результат залежить від того, на якій саме ділянці твердого диску зберігалися файли, чи була записана ще яка-небудь інформація разом з ними та ще від безлічі інших чинників.  

Звісно, використання спеціальних програм компетентними фахівцями надає більше шансів на відновлення інформації, ніж виконання цієї роботи самотужки, але при цьому потребує суттєвих витрат часу і коштів. А головне — не гарантує результат на 100% та повернення абсолютно всіх файлів, що постраждали. 

Як запобігти втраті даних

Найкращий спосіб запобігти втраті інформації — своєчасно та регулярно створювати бекапи і зберігати їх у безпечному місці: не просто на іншому пристрої, окремо від основної інформації, а у спеціальному сховищі, захищеному від форс-мажорів та доступному 24×7 з будь-якого гаджета. Найкраще рішення  для цього — зберігання резервних копій у хмарах.

Переваги хмарного бекап-хостингу:
  • Надійне та захищене зберігання резервних копій. Це допоможе повністю відновити дані у разі їх втрати на фізичному пристрої (ПК або сервері).
  • Цілодобовий доступ до всіх розміщених даних. А головне — з будь-якого пристрою та у будь-якому куточку світу.
  • Можливість зберігати резервні копії файлів великого розміру та легко розширювати простір відповідно до потреб.

Усі ці можливості доступні завдяки сервісу TuchaBackup.

tucha_backup_1200_630
Чому саме TuchaBackup

Сервіс дозволяє зберігати резервні копії файлів на захищених віддалених серверах, які розташовані переважно у Німеччині. Це допомагає захистити дані від доступу сторонніх осіб, форс-мажорів та втрати бекапів разом з оригінальними даними.

Завдяки TuchaBackup у хмарах можна зберігати резервні копії таких даних:

  • Баз даних систем обліку, CRM- та ERP-систем, програм для ведення бухгалтерії тощо.
  • Документів.
  • Архівів.
  • Файлів будь-яких форматів (фото, відео, аудіо, презентацій тощо).

Гарантія доступності сервісу складає 99,9%. Важливо, що у TuchaBackup відсутні обмеження за кількістю трафіка, а сервіс дозволяє використовувати захищені протоколи доступу FTP (за замовчуванням), SFTP, SCP, RSYNCoSSH. 

Про те, скільки коштує зберігання резервних копій у хмарі та як налаштувати створення бекапів, читайте докладніше в окремій статті.

До речі, бекапи не слід плутати з повними знімками кожного диска віртуальної машини, які ми створюємо на регулярній основі (снапшотами). Резервні копії допомагають відновити окремі файли у разі будь-яких критичних змін, водночас снапшоти стануть у пригоді для відновлення всієї системи до того стану, в якому вона була на момент зняття знімку. Отже, найбільш ефективний та надійний варіант — застосовувати ці інструменти разом.

Висновок

Зберігання резервних копій файлів та документів у надійному місці — важливий чинник інформаційної безпеки компанії. Саме завдяки бекапам можна вберегти бізнес від фатальних наслідків втрати даних, їх видалення, загублення носіїв, поломки пристроїв, виходу з ладу серверів тощо. Сервіс TuchaBackup допоможе розмістити у надійному місці резервні копії всіх важливих даних. 

Якщо ви теж бажаєте захистити свій бізнес, зберегти час та кошти, звертайтеся до нас за надійним бекап-хостингом у хмарах. Проконсультуємо та допоможемо підібрати потрібне рішення саме для вашої задачі!

Поділитися:
Статті по темі

Зібрали нескладні та конкретні рекомендації, аби кожен користувач міг додатково захистити інформацію від втрат і доступів сторонніх осіб. Застосовуйте вже сьогодні!

Особисто ми не ведемо переговорів із зловмисниками. І вам підкажемо, як із ними боротися. :)

У цьому огляді ми розглянемо декілька найбільш зрілих, на наш погляд, програмних продуктів та оцінимо їх за основними критеріями — платність/безкоштовність, функціонал і зручність використання

Переваги перенесення робочих даних у хмару

Безпека і збереження даних — важливе питання для будь-якого бізнесу. На відміну від фізичних серверів, у хмарі ці можливості набагато ширше. Наприклад, можна повністю відновити «з минулого» диск віртуальної машини. Це доступно завдяки корисному інструменту — snapshots.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись