Скільки коштує організувати віддалену роботу для компанії
- Головна
- Хмарні рішення
- Скільки коштує організувати віддалену роботу для компанії
Можливість працювати з будь-якого куточка планети так само ефективно, як і в офісі, — нагальна необхідність для багатьох компаній. Вирішити цю задачу швидко та з найменшими вкладеннями (як зусиль, так і фінансів) допоможуть хмарні рішення від Tucha. Розповідаємо, як налаштувати дистанційну роботу завдяки хмарам, та наводимо конкретні розрахунки.
А якщо ви вже готові перенести роботу компанії на віртуальні сервери, просто зверніться до нас, і ми все організуємо.
Взагалі, перенести у хмару можна все, що необхідно для роботи всієї компанії, тих чи інших її підрозділів або окремих співробітників. Перш за все, це повністю всі робочі столи співробітників. Також на сервері можна встановити:
- додатки для спільної роботи команди, як-от CRM- або ERP-система;
- бухгалтерські програми та програми фінансової звітності;
- IP-телефонію;
- корпоративну пошту,
- майже будь-яке інше спеціалізоване ПЗ;
- архіви, всі важливі документи та файли різних форматів.
Крім розміщення всіх програм та даних на віртуальному сервері, до хмари також можна підключити необхідні для роботи пристрої, які зазвичай знаходяться в офісі, наприклад, принтер або сканер.
Детально про те, для кого легко можна організувати віддалену роботу та як саме це зробити, ми писали у попередній статті. Якщо коротко, то розгорнути віддалені робочі столи можна як для тих, хто вже працює онлайн, так і для всіх традиційно офісних співробітників. У хмарі можуть працювати, наприклад, власники бізнесу, керівники, юристи, програмісти, фахівці з інформаційних технологій, веб-розробники, та майже будь-хто насправді. Також різні відділи компанії: наприклад, служба підтримки клієнтів і підбору рішень, відділ маркетингу та відділ продажів, бухгалтерія, відділ кадрів, партнерський відділ тощо.
І, звичайно, організувати віддалену роботу можна одразу для всієї команди, незалежно від її масштабів. Ми запропонуємо влучні рішення як для невеликих команд, так і великих компаній.
На віртуальному сервері для кожного користувача розгортається віддалений робочий стіл. На ньому розміщуються необхідні програми, додатки та дані — такі ж, як і на робочому пристрої в офісі. Користувач може підключитися до робочого столу за кілька кліків з будь-якого більш-менш сучасного пристрою. Доступ до даних є всюди, де є стабільне інтернет-підключення, у режимі 24×7.
Як зорієнтуватися у вартості розміщення офісу у хмарі? Для цього, перед початком співпраці, ми найчастіше цікавимося всього двома аспектами:
1. Скільки користувачів працюватимуть у хмарі?
Відповідь на це питання допоможе порахувати, яка кількість ресурсів вам наразі необхідна. З досвіду ми визначили, що зазвичай з навантаженням, яке створює один користувач на віртуальному сервері, успішно справляється до 1 ГБ оперативної пам'яті. Так, наприклад, якщо у хмарі працюватимуть 5 фахівців, ми запропонуємо конфігурацію, в якій на старті буде 4 ГБ оперативної пам’яті. Згодом, якщо буде потреба збільшити обсяг пам’яті, ми просто додамо необхідну кількість ресурсів.
2. Де бажано зберігати дані — в Україні або за кордоном?
Від відповіді на це питання залежить, на якому сервісі варто зупинити вибір — TuchaFlex+ або TuchaBit.
Потужності сервісу TuchaFlex+ знаходяться за межами України (переважно у Німеччині), в дата-центрах з рівнем захищеності Tier 3 і вище. Гарантована доступність послуг складає 99,9%. Сервіс дозволяє підібрати будь-яку необхідну кількість процесорів, потрібний обсяг оперативної пам'яті та розмір жорсткого диска.
Розмістити дані в Україні допоможе сервіс TuchaBit. Віртуальні сервери складаються з блоків (юнітів) збалансованих конфігурацій і мають гарантовану доступність послуг на рівні 99,0%. Сервіс TuchaBit масштабується юнітами, тобто додаванням певного набору ресурсів. 1 юніт складається з 1 ГБ оперативної пам'яті та 25 ГБ пам'яті SSD-диска.
Наприклад, є потреба організувати роботу у хмарі для двох користувачів. Порахуємо для початку вартість оренди сервера на українському майданчику на базі сервісу TuchaBit. Як ми вже зазначали, він тарифікується юнітами, а 1 юніт — це 1 ГБ оперативної пам'яті та 25 ГБ пам’яті жорсткого диска. Вартість оренди одного юніта складає 9 євро/місяць. Додаємо 1 IP-адресу, її вартість — 2 євро. Усього — 11 євро/місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен).
Для роботи у хмарі двох користувачів, найімовірніше, підійде сервер з двох юнітів. Така машина буде мати конфігурацію:
- 1 ядро;
- 2 ГБ оперативної пам'яті;
- 50 ГБ жорсткого диска;
- 1 IP-адреса.
В ціну оренди сервера такої конфігурації входить також ліцензія Windows Server Datacenter та два повних знімки диска віртуальної машини, які ми створюємо на регулярній основі, — snapshots.
Таким чином, вартість роботи для двох користувачів на віртуальному сервері складе 20 євро/місяць.
Тепер порахуємо вартість віртуальної машини з такою ж конфігурацією на базі європейських майданчиків із сервісом TuchaFlex+ (Німеччина):
- 1 CPU = 2,50 євро/місяць;
- 2 ГБ RAM = 20 євро/місяць;
- 50 ГБ SSD = 10 євро/місяць;
- 1 IP-адреса = 2 євро/місяць.
Вартість оренди цієї віртуальної машини складе 34,50 євро/місяць. У вартість оренди також входять два повних знімки диска віртуальної машини.
Звісно наведені конфігурації орієнтовні і залежать від конкретних задач конкретного клієнта, проте у більшості випадків типові конфігурації поцілюють «у яблучко». Дізнатися вартість інших затребуваних конфігурацій для перенесення роботи всього офісу у хмари можна на сторінці «Віддалений офіс». Також зазначимо, що розгорнути робочі місця у хмарі можна для будь-якої кількості користувачів.
Нерідко початкової конфігурації вистачає для зручної роботи впродовж тривалого часу. Проте якщо з часом знадобиться більше ресурсів, додати необхідну кількість можна просто та швидко.
TuchaFlex+ масштабується додаванням довільної кількості ресурсів — необхідної кількості ядер процесора, обсягу оперативної пам'яті та розміру жорсткого диска. Також, за потреби, можна додати диски HDD, якщо до даних немає інтенсивного доступу, та інші корисні опції.
Сервіс TuchaBit масштабується віртуальними юнітами — додаванням одразу певного набору ресурсів. Нагадаємо, що 1 юніт складається з 1 ГБ CPU та 25 ГБ SSD. Також окремо можна додати необхідну кількість додаткових ядер процесора (за замовчуванням до сервера вже додано певну кількість ядер, в залежності від кількості юнітів, з яких складається сервер), IP-адрес (одна адреса додається до кожного сервера за замовчуванням) та інших корисностей.
Для того, щоб збільшити кількість ресурсів для віртуальної машини на базі будь-якого з сервісів, просто зверніться до нас. Ми порекомендуємо нову конфігурацію відповідно до актуальних потреб: наприклад, якщо зросло навантаження на ІТ-інфраструктуру або розширився штат компанії. Вже упродовж дня можна буде зручно працювати на нових ресурсах.
Як зазначалося, у вартість оренди кожної віртуальної машини вже входить корисний інструмент захисту даних — snapshots. Нещодавно ми підготували статтю про те, за яких умов створюються snapshots та яким чином досягається зберігання двох знімків кожного диска віртуальної машини клієнта.
Для чого корисні snapshots? Знімок може стати у нагоді для відновлення диска машини в тому стані, в якому він був на момент створення знімка. Крім того, знімок можна вивантажити і використати його як образ нової віртуальної машини або ж додати як додатковий диск до будь-якого сервера в межах нашої хмарної інфраструктури.
Додатково вберегти від втрати окремі файли та документи допоможуть бекапи. Для цього ми пропонуємо скористатися сервісом TuchaBackup, який надійно розмістить резервні копії в захищених дата-центрах поза межами України (переважно у Німеччині). Вартість рішення цілком доступна: мінімальна конфігурація, яка містить у собі 50 ГБ хмарного сховища, коштує всього 5 євро/місяць. Якщо надалі знадобиться більший обсяг сховища, його легко розширити.
Серед іншого, ми пропонуємо такі корисні інструменти для захисту даних у хмарі:
- спеціальні шаблони серверів з увімкненим шифруванням дисків;
- можливість шифрування каналів зв’язку;
- послуга «Анонімність на вимогу»;
- додаткові IP-адреси з українською або закордонною геолокацією;
- додаткові повні знімки дисків віртуальних машин;
- механізми тривожних кнопок.
Звісно, можна безкоштовно протестувати більшість наших сервісів упродовж 7 днів. Цього періоду зазвичай достатньо, щоб переконатися в якості наших послуг, оперативній роботі служби технічної підтримки та швидкій реакції на будь-які запити. Ми також проконсультуємо щодо роботи з віддаленим офісом та допоможемо перенести робочі місця співробітників у хмару.
Якщо ви вирішили перенести роботу офісу на віддалені сервери, слід потурбуватися і про безпечну міграцію всіх даних у хмару, аби нічого не втратити. Це можуть зробити, наприклад, ІТ-фахівці вашої компанії, та якщо їх немає, просто зверніться до нас. Ми допоможемо якісно перенести всі програми та дані для роботи, а весь процес для невеликої інфраструктури зазвичай відбувається впродовж одного дня. Вартість послуги міграції така ж, як і сума оренди віртуальної машини за 1 місяць.
Якісна технічна підтримка — важливий чинник, від якого залежить комфортна робота у хмарах всієї команди. У численних відгуках про Tucha клієнти та партнери стверджують, що наша техпідтримка є найкращою серед українских (і не лише) хмарних провайдерів.
Дізнатися про види підтримки та визначити, яка закриває потреби компанії якнайкраще, ми радимо вже на етапі тестування сервісів. Загалом, можна вибрати один з таких видів:
- Базова підтримка (безкоштовно).
- Постійне адміністрування сервера (50% від вартості сервера, але не менш ніж 30 євро/місяць).
- Погодинне адміністрування сервера (20 євро/годину).
- Підтримка по гарантії (безкоштовно).
Більш детально про кожен з видів технічної підтримки можна дізнатися на сайті.
Важливо, що, який би вид технічної підтримки ви не вибрали, наша команда буде на зв’язку цілодобово і швидко допоможе у вирішенні будь-яких задач. Серед каналів зв’язку зі службою — телефон, електронна пошта та тікет-система. А отримати максимум користі від роботи з командою Tucha допоможуть лайфхаки по роботі зі службою техпідтримки.
Кожен клієнт при роботі з Tucha отримує повний пакет бухгалтерських документів: акти виконаних робіт, податкові накладні (для тих, кому потрібні), оригінали рахунків тощо. Ми також надаємо можливість електронного документообігу, але працюємо і за допомогою «голубиної пошти».
Щодо оплати послуг, доступний великий вибір способів оплати на вибір: розрахунковий рахунок, оплата картою через Приват24 або термінали ПриватБанку, онлайн-оплата LiqPay. Плату за наші сервіси можна віднести на витрати підприємства. Попри те, що ціни вказані в євро та прив'язані до його курсу, оплата сервісів здійснюється в національній валюті за курсом НБУ на перше число поточного місяця. Також ціни вже містять ПДВ (для тих, хто є платником цього податку).
Важливо, що всі наші ціни прозорі: вони опубліковані на сайті і від початку єдині для всіх клієнтів. А співпраця з нами будується на підставі публічного договору (оферти). Якщо клієнту потрібна паперова версія цих документів, ми також надамо заяву про приєднання до договору публічної оферти.
Винесення робочих місць команди у хмари дозволить налаштувати якісну віддалену роботу, де б не знаходились у цей час співробітники. Завдяки віртуальним серверам дані компанії надійно розміщені та додатково захищені від втрат і доступу до них сторонніх осіб. А служба технічної підтримки Tucha буде на зв’язку 24×7 і зробить все для того, аби робота кожного окремого співробітника була комфортною.
Якщо ви теж бажаєте розгорнути офіс у хмарі, звертайтеся до нас! Знайомтеся з відгуками і пишіть нам на sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583. Будемо раді якісно вирішити вашу задачу!