Винесення бухгалтерії у хмару: скільки коштує та як організувати
- Головна
- Хмарні рішення
- Винесення бухгалтерії у хмару: скільки коштує та як організувати
Одна з найбільш частих задач, з якою до нас звертаються клієнти, — винесення бухгалтерії у хмару. Скільки це коштує, де можна розміститися та як перенести роботу бухгалтерії на віртуальний сервер — відповіді на всі ці питання ми зібрали в одній статті. А також записали відео-презентацію. Прокрутіть статтю до кінця, щоб подивитися відео.
Якщо є додаткові запитання або потрібна наша допомога, звертайтеся 24×7!
Якщо говорити просто, хмара — це заміна залізної ІТ-інфраструктури її віртуальними аналогами. Наприклад, в офісі компанії є сервер, на якому «живе» бухгалтерія. Ми, як провайдер хмарних рішень, надаємо необхідну кількість ІТ-ресурсів та збираємо віртуальний сервер, який замінить свого залізного побратима. Компанія самостійно або з нашою допомогою виносить на віртуальну машину бухгалтерські дані та організовує роботу компанії у хмарі.
Про користь і переваги винесення бухгалтерії на віртуальні сервери ми писали неодноразово. Ось, наприклад, докладна стаття про це.
Тут усе просто. Коли користувач звертається до нас із задачею перенести бухгалтерію у хмару, ми ставимо всього два запитання:
1. Де ви бажаєте зберігати дані — в Україні або за кордоном?
Від відповіді на це запитання залежить вибір сервісу — TuchaFlex+ або TuchaBit. Яка між ними різниця?
Сервіс TuchaFlex + працює на базі європейських майданчиків, переважно розташованих у Німеччині. Гарантована доступність послуг — 99,9%. Віртуальні сервери, які працюють на базі TuchaFlex+, дозволяють встановити операційну систему на свій вибір. Сервіс максимально гнучкий, тому можна зібрати майже будь-яку конфігурацію.
Сервіс TuchaBit працює на базі дата-центрів, розміщених в Україні. Рівень гарантованої доступності послуг становить 99,0%. У сервісі TuchaBit операційну систему Windows вже включено у вартість. TuchaBit складається з юнітів, які містять збалансований набір ресурсів.
За допомогою кожного з цих сервісів можна зібрати віртуальний сервер достатньої для вирішення тієї чи іншої задачі конфігурації, з потрібною кількістю ядер, оперативної пам'яті, IP-адрес та обсягом жорсткого диска.
2. Яка кількість користувачів буде працювати з програмами на цьому сервері?
Це запитання ми ставимо для того, щоб визначити, скільки ресурсів вам необхідно. З нашого досвіду, один користувач в середньому генерує навантаження на сервер, з яким впорається 1 ГБ оперативної пам'яті. Тому, якщо у вас у хмарі будуть працювати два користувачі (наприклад, два бухгалтери), для старту буде достатньо і 2 ГБ оперативної пам'яті. Якщо в процесі роботи стане зрозуміло, що цього недостатньо, ресурси можна буде дуже швидко додати.
Уявімо, що необхідно винести на віртуальний сервер бухгалтерські програми для роботи двох користувачів.
Розглянемо вартість перенесення бухгалтерії у хмару на українські майданчики з сервісом TuchaBit, який складається з юнітів: 1 юніт — це 1 ГБ оперативної пам'яті та 25 ГБ пам'яті жорсткого диска. Вартість оренди одного юніта складає 9 євро на місяць + 1 IP-адреса вартістю 2 євро. Разом — 11 євро на місяць.
Для вирішення задачі з міграції двох користувачів у хмару ми запропонуємо зібрати сервер з двох юнітів. Віртуальна машина при цьому буде мати таку конфігурацію:
- 1 CPU;
- 2 ГБ RAM;
- 50 ГБ SSD;
- 1 IP-адреса.
Ціна оренди цього сервера містить також ліцензію Windows Server Datacenter та два знімки системи — снапшоти (що це таке і чим вони корисні, ми писали раніше в окремій статті). Таке рішення коштує всього лише 20 євро на місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен).
Тепер розглянемо таку ж конфігурацію на базі сервісу TuchaFlex+ (Німеччина):
- 1 CPU = 2,50 євро/місяць;
- 2 ГБ RAM = 20 євро/місяць;
- 50 ГБ SSD = 10 євро/місяць;
- 1 IP-адреса = 2 євро/місяць.
Така віртуальна машина обійдеться в 34,50 євро/місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен). У вартість оренди також входять два знімки системи.
Ознайомитися з іншими популярними конфігураціями для різної кількості користувачів можна на нашій сторінці з рішенням «Бухгалтерія у хмарі».
Для частини клієнтів стартової конфігурації вистачає надовго. Однак якщо є потреба масштабуватися, наприклад, у разі зростання бізнесу, додавання нових процесів, розширення штату співробітників, зробити це дуже легко.
TuchaFlex+ — це гнучкий конструктор. Ви самі обираєте необхідний обсяг оперативної пам'яті, розмір жорсткого диска або ж додаєте більш повільні диски HDD для даних, до яких не потрібен інтенсивний доступ.
TuchaBit масштабується юнітами, тобто додаванням наборів ресурсів. Нагадаємо, що 1 юніт складається з 1 ГБ CPU та 25 ГБ SSD.
Однак вам зовсім не обов'язково вдаватися у всі тонкощі розрахунку необхідних для роботи ресурсів. Перед початком співпраці наші фахівці підберуть мінімальний поріг для входу, який буде легко масштабувати, у разі потреби.
За весь час роботи ми з'ясували, що саме можемо запропонувати для того, аби ваша робота з нами була максимально комфортною, а розміщення даних — безпечним.
Ми допоможемо визначитися і з вибором інструментів захисту даних, серед яких:
- додаткові IP-адреси (з українською або закордонною геолокацією);
- додаткові знімки дисків сервера;
- можливість шифрування каналів зв'язку;
- спеціальні шаблони серверів з активованим шифруванням дисків;
- механізми тривожних кнопок тощо.
Також у нашій лінійці є ще один корисний сервіс, який допоможе посилити безпеку даних, — TuchaBackup. Він дозволяє організувати безпечне зберігання резервних копій всіх важливих файлів у хмарі.
TuchaBackup працює на базі майданчика в Німеччині. Сервіс доступний за ціною: мінімальне замовлення (50 ГБ) обійдеться всього в 5 євро/місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен). Для початку роботи такого обсягу часто цілком достатньо. У разі потреби, в майбутньому можна легко збільшити сховище.
Хмарний сервер дозволяє підключити всі необхідні для роботи пристрої, наприклад, принтери або сканери. Також на сервер можна встановити робочі програми, додатки, CRM- або ERP-систему, месенджери, корпоративну пошту тощо.
Хмара дозволяє розгорнути повноцінний робочий стіл. При цьому на пристрої, на якому ви працюєте (ноутбук, ПК або тонкий клієнт), інформація не зберігається. Тому при поломці або втраті гаджета всі дані залишаються в надійному місці.
Ми впевнені в якості своїх послуг, тому клієнти можуть безкоштовно протестувати більшість сервісів впродовж 7 днів. У разі потреби ми проконсультуємо з усіх нюансів роботи у хмарі та допоможемо з перенесенням програм і даних з фізичного сервера.
Після прийняття рішення про співпрацю ви можете перенести програми і дані на віртуальний сервер самостійно. Та якщо немає своїх ІТ-фахівців або не хочеться відволікати їх від інших задач, звертайтеся з цим до нас. Вартість перенесення дорівнює сумі оренди віртуальної машини обраної конфігурації за 1 місяць.
Безперебійна робота серверів важлива для будь-якого бізнесу. І наша служба техпідтримки працює над цим в режимі 24×7. Є кілька видів технічної підтримки на вибір.
- Базова підтримка (безкоштовно).
- Постійне адміністрування сервера (50% від вартості сервера, але не менш ніж 30 євро/місяць).
- Погодинне адміністрування сервера (20 євро/год).
- Підтримка по гарантії (безкоштовно).
Детально про те, що ви отримуєте з кожним видом технічної підтримки, можна ознайомитися тут.
Іноді постає запитання про те, в якій валюті здійснюється оплата. Попри те, що всі наші ціни і прив'язані до євро, всі розрахунки за послугу здійснюються в гривні за дуже гуманним курсом. Вартість на весь місяць фіксується за курсом НБУ на перше число кожного місяця. Якщо ж є необхідність придбати хмарні сервіси з оплатою в євро (PayPal або класичні банківські перекази (Bank Transfer)), ми порекомендуємо скористатися послугами нашого партнера в Польщі.
В Україні наразі доступний такий вибір способів оплати: розрахунковий рахунок, оплата картою через Приват24 або термінали ПриватБанку, онлайн-оплата LiqPay.
Ми надаємо всі первинні бухгалтерські документи, акти виконання робіт, оригінали рахунків тощо. Дуже вподобаємо електронний документообіг, але вміємо і в Укрпошту. :)
Співпраця з нами будується на підставі публічного договору (оферти). Клієнтам, яким потрібні паперові варіанти цих документів, ми надаємо заяву про приєднання до договору публічної оферти.
Винесення бухгалтерії у хмару — це рішення, яке допомагає посилити безпеку даних будь-якої компанії. Крім того, це дозволяє бухгалтеру або керівнику працювати з будь-якої точки світу та заощаджує кошти компанії на облаштуванні фізичної ІТ-інфраструктури.
Якщо ви теж бажаєте зробити роботу з бухгалтерією або всього офісу більш комфортною та захищеною, звертайтеся до нас! Знайомтеся з відгуками і пишіть нам на sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583. Ми вже реалізували понад 1500 проектів з перенесення у хмару. Будемо раді якісно вирішити і вашу задачу!