Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Винесення бухгалтерії у хмару: скільки коштує та як організувати

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Винесення бухгалтерії у хмару: скільки коштує та як організувати
Категорії
вынос бухгалтерии в облако

Одна з найбільш частих задач, з якою до нас звертаються клієнти, — винесення бухгалтерії у хмару. Скільки це коштує, де можна розміститися та як перенести роботу бухгалтерії на віртуальний сервер — відповіді на всі ці питання ми зібрали в одній статті. А також записали відео-презентацію. Прокрутіть статтю до кінця, щоб подивитися відео.

Якщо є додаткові запитання або потрібна наша допомога, звертайтеся 24×7!

Коротко про те, що таке хмара

Якщо говорити просто, хмара — це заміна залізної ІТ-інфраструктури її віртуальними аналогами. Наприклад, в офісі компанії є сервер, на якому «живе» бухгалтерія. Ми, як провайдер хмарних рішень, надаємо необхідну кількість ІТ-ресурсів та збираємо віртуальний сервер, який замінить свого залізного побратима. Компанія самостійно або з нашою допомогою виносить на віртуальну машину бухгалтерські дані та організовує роботу компанії у хмарі.

Про користь і переваги винесення бухгалтерії на віртуальні сервери ми писали неодноразово. Ось, наприклад, докладна стаття про це.

Скільки коштує переїхати у хмару

Тут усе просто. Коли користувач звертається до нас із задачею перенести бухгалтерію у хмару, ми ставимо всього два запитання:

1.    Де ви бажаєте зберігати дані — в Україні або за кордоном?

Від відповіді на це запитання залежить вибір сервісу — TuchaFlex+ або TuchaBit. Яка між ними різниця?

Сервіс TuchaFlex + працює на базі європейських майданчиків, переважно розташованих у Німеччині. Гарантована доступність послуг — 99,9%. Віртуальні сервери, які працюють на базі TuchaFlex+, дозволяють встановити операційну систему на свій вибір. Сервіс максимально гнучкий, тому можна зібрати майже будь-яку конфігурацію.

Сервіс TuchaBit працює на базі дата-центрів, розміщених в Україні. Рівень гарантованої доступності послуг становить 99,0%. У сервісі TuchaBit операційну систему Windows вже включено у вартість. TuchaBit складається з юнітів, які містять збалансований набір ресурсів.

Сервіси

За допомогою кожного з цих сервісів можна зібрати віртуальний сервер достатньої для вирішення тієї чи іншої задачі конфігурації, з потрібною кількістю ядер, оперативної пам'яті, IP-адрес та обсягом жорсткого диска.

2.    Яка кількість користувачів буде працювати з програмами на цьому сервері?

Це запитання ми ставимо для того, щоб визначити, скільки ресурсів вам необхідно. З нашого досвіду, один користувач в середньому генерує навантаження на сервер, з яким впорається 1 ГБ оперативної пам'яті. Тому, якщо у вас у хмарі будуть працювати два користувачі (наприклад, два бухгалтери), для старту буде достатньо і 2 ГБ оперативної пам'яті. Якщо в процесі роботи стане зрозуміло, що цього недостатньо, ресурси можна буде дуже швидко додати.

Тепер конкретний приклад

Уявімо, що необхідно винести на віртуальний сервер бухгалтерські програми для роботи двох користувачів.

Розглянемо вартість перенесення бухгалтерії у хмару на українські майданчики з сервісом TuchaBit, який складається з юнітів: 1 юніт — це 1 ГБ оперативної пам'яті та 25 ГБ пам'яті жорсткого диска. Вартість оренди одного юніта складає 9 євро на місяць + 1 IP-адреса вартістю 2 євро. Разом — 11 євро на місяць.

Для вирішення задачі з міграції двох користувачів у хмару ми запропонуємо зібрати сервер з двох юнітів. Віртуальна машина при цьому буде мати таку конфігурацію:

  • 1 CPU;
  • 2 ГБ RAM;
  • 50 ГБ SSD;
  • 1 IP-адреса.

Ціна оренди цього сервера містить також ліцензію Windows Server Datacenter та два знімки системи — снапшоти (що це таке і чим вони корисні, ми писали раніше в окремій статті). Таке рішення коштує всього лише 20 євро на місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен).

Тепер розглянемо таку ж конфігурацію на базі сервісу TuchaFlex+ (Німеччина):

  • 1 CPU = 2,50 євро/місяць;
  • 2 ГБ RAM = 20 євро/місяць;
  • 50 ГБ SSD = 10 євро/місяць;
  • 1 IP-адреса = 2 євро/місяць.

Така віртуальна машина обійдеться в 34,50 євро/місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен). У вартість оренди також входять два знімки системи.

Ознайомитися з іншими популярними конфігураціями для різної кількості користувачів можна на нашій сторінці з рішенням «Бухгалтерія у хмарі».

Масштабування та додаткові корисні інструменти

Для частини клієнтів стартової конфігурації вистачає надовго. Однак якщо є потреба масштабуватися, наприклад, у разі зростання бізнесу, додавання нових процесів, розширення штату співробітників, зробити це дуже легко.

TuchaFlex+ — це гнучкий конструктор. Ви самі обираєте необхідний обсяг оперативної пам'яті, розмір жорсткого диска або ж додаєте більш повільні диски HDD для даних, до яких не потрібен інтенсивний доступ.

TuchaBit масштабується юнітами, тобто додаванням наборів ресурсів. Нагадаємо, що 1 юніт складається з 1 ГБ CPU та 25 ГБ SSD.

Однак вам зовсім не обов'язково вдаватися у всі тонкощі розрахунку необхідних для роботи ресурсів. Перед початком співпраці наші фахівці підберуть мінімальний поріг для входу, який буде легко масштабувати, у разі потреби.

За весь час роботи ми з'ясували, що саме можемо запропонувати для того, аби ваша робота з нами була максимально комфортною, а розміщення даних — безпечним.

Безпека роботи з бухгалтерією у хмарі

Ми допоможемо визначитися і з вибором інструментів захисту даних, серед яких:

  • додаткові IP-адреси (з українською або закордонною геолокацією);
  • додаткові знімки дисків сервера;
  • можливість шифрування каналів зв'язку;
  • спеціальні шаблони серверів з активованим шифруванням дисків;
  • механізми тривожних кнопок тощо.

Також у нашій лінійці є ще один корисний сервіс, який допоможе посилити безпеку даних, — TuchaBackup. Він дозволяє організувати безпечне зберігання резервних копій всіх важливих файлів у хмарі.

TuchaBackup працює на базі майданчика в Німеччині. Сервіс доступний за ціною: мінімальне замовлення (50 ГБ) обійдеться всього в 5 євро/місяць за курсом НБУ на перше число поточного місяця з урахуванням ПДВ (для тих, кому він потрібен). Для початку роботи такого обсягу часто цілком достатньо. У разі потреби, в майбутньому можна легко збільшити сховище.

Робота з периферійними пристроями, які зазвичай знаходяться в офісі та підключені до залізного сервера або ПК, встановлення програм, зберігання даних

Хмарний сервер дозволяє підключити всі необхідні для роботи пристрої, наприклад, принтери або сканери. Також на сервер можна встановити робочі програми, додатки, CRM- або ERP-систему, месенджери, корпоративну пошту тощо.

Хмара дозволяє розгорнути повноцінний робочий стіл. При цьому на пристрої, на якому ви працюєте (ноутбук, ПК або тонкий клієнт), інформація не зберігається. Тому при поломці або втраті гаджета всі дані залишаються в надійному місці.

Чи можна протестувати сервіси перед оплатою?

Ми впевнені в якості своїх послуг, тому клієнти можуть безкоштовно протестувати більшість сервісів впродовж 7 днів. У разі потреби ми проконсультуємо з усіх нюансів роботи у хмарі та допоможемо з перенесенням програм і даних з фізичного сервера.

Скільки коштує послуга міграції у хмару?

Після прийняття рішення про співпрацю ви можете перенести програми і дані на віртуальний сервер самостійно. Та якщо немає своїх ІТ-фахівців або не хочеться відволікати їх від інших задач, звертайтеся з цим до нас. Вартість перенесення дорівнює сумі оренди віртуальної машини обраної конфігурації за 1 місяць.

Які типи технічної підтримки надаються?

Безперебійна робота серверів важлива для будь-якого бізнесу. І наша служба техпідтримки працює над цим в режимі 24×7. Є кілька видів технічної підтримки на вибір.

  1. Базова підтримка (безкоштовно).
  2. Постійне адміністрування сервера (50% від вартості сервера, але не менш ніж 30 євро/місяць).
  3. Погодинне адміністрування сервера (20 євро/год).
  4. Підтримка по гарантії (безкоштовно).

Детально про те, що ви отримуєте з кожним видом технічної підтримки, можна ознайомитися тут.

техпідтримка
Юридичні та фінансові питання

Іноді постає запитання про те, в якій валюті здійснюється оплата. Попри те, що всі наші ціни і прив'язані до євро, всі розрахунки за послугу здійснюються в гривні за дуже гуманним курсом. Вартість на весь місяць фіксується за курсом НБУ на перше число кожного місяця. Якщо ж є необхідність придбати хмарні сервіси з оплатою в євро (PayPal або класичні банківські перекази (Bank Transfer)), ми порекомендуємо скористатися послугами нашого партнера в Польщі.

В Україні наразі доступний такий вибір способів оплати: розрахунковий рахунок, оплата картою через Приват24 або термінали ПриватБанку, онлайн-оплата LiqPay.

Ми надаємо всі первинні бухгалтерські документи, акти виконання робіт, оригінали рахунків тощо. Дуже вподобаємо електронний документообіг, але вміємо і в Укрпошту. :)

Співпраця з нами будується на підставі публічного договору (оферти). Клієнтам, яким потрібні паперові варіанти цих документів, ми надаємо заяву про приєднання до договору публічної оферти.

Підіб’ємо підсумки

Винесення бухгалтерії у хмару — це рішення, яке допомагає посилити безпеку даних будь-якої компанії. Крім того, це дозволяє бухгалтеру або керівнику працювати з будь-якої точки світу та заощаджує кошти компанії на облаштуванні фізичної ІТ-інфраструктури.

Якщо ви теж бажаєте зробити роботу з бухгалтерією або всього офісу більш комфортною та захищеною, звертайтеся до нас! Знайомтеся з відгуками і пишіть нам на sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583. Ми вже реалізували понад 1500 проектів з перенесення у хмару. Будемо раді якісно вирішити і вашу задачу! 

Поділитися:
Статті по темі

Вибору хостингу для бухгалтерських програм і даних слід приділяти підвищену увагу. Вони містять конфіденційну інформацію, а тому особливо потребують захисту від втрат, втручань і потраплянь до рук сторонніх осіб, і водночас — наявності безперебійного підключення для співробітників, яким надано доступ. Усім цим вимогам відповідає хостинг бухгалтерії на віртуальних серверах від Tucha.

Винесення бухгалтерії на віртуальні сервери є одним з найчастіших запитів до команди Tucha. Та нерідко перед тим, як прийняти рішення про перенесення програм і даних у хмари, у клієнтів виникає низка питань:

Українські компанії, які відмовляються від користування російським софтом, шукають інші варіанти для роботи. Пропонуємо ознайомитися з продуктами для заміни 1С, BAS та подібних до них. І попри те, що, за досвідом користувачів, повнофункціональні аналоги цим програмам наразі в процесі доопрацювання, все ж існують рішення, які також допомагають систематизувати роботу бухгалтерії.

Коробка Бітрікс24 потребує надійного хостингу. Від нього суттєво залежить якість та стабільна робота CRM-системи, а значить — певною мірою і продуктивність команди. Для того щоб завжди бути впевненими у безперебійності роботи програмного продукту, довірте розміщення коробки нам — рекомендованому хостинг-партнеру Бітрікс24.

Винесення бухгалтерії у хмари — перевірений спосіб забезпечити надійну віддалену роботу з програмами і даними. А для того щоб процес організації не був задачею з кількома невідомими, ми зібрали в одній статті добірку корисних матеріалів з цієї теми: від вибору хмарного провайдера до етапу безпосередньої роботи з даними на сервері. Читайте, користуйтеся та мігруйте впевнено! 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись