Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Як вибрати хмарного провайдера?

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. Як вибрати хмарного провайдера?
Категорії

Отже, ви вирішили, що без хмарних сервісів не обійтися. Наступний крок — знайти надійного провайдера. Вбиваєте в пошукову систему запит «хмарний провайдер», і ... очі розбіглися. Пропозицій багато, а всі постачальники здаються вам однаковими: «якісний сервіс», «доступна ціна», «індивідуальний підхід» тощо. Як не розгубитися серед такої кількості схожих на вигляд пропозицій?

Ділимося з вами практичними порадами
Як вибрати хмарного провайдера

Ділимося з вами практичними порадами та корисним інструментом у вигляді таблиці. Для зручності використання можна завантажити чек-лист. Обов'язково ставте питання з переліку нижче потенційним постачальникам, позначайте відповіді в таблиці та вибирайте найкращий варіант за найважливішими для вас критеріями.

 

 

Завантажити чек-лист

 

Завантажити чек-лист

З'ясуйте надійність дата-центрів, де будуть зберігатися ваші дані

Це один з головних критеріїв вибору. Надійність дата-центрів складається з кількох чинників: географічного розташування, ступеня захищеності, фізичної безпеки, наявності необхідних джерел комунікації (безперебійного електроживлення, кондиціонування тощо). Розглянемо все за порядком.

  • Розташування дата-центрів. ЦОД розміщуються як в Україні, так і поза її межами. У кожного з варіантів є свої особливості. Здебільшого дата-центри поза межами України можуть похвалитися більш високим рівнем гарантованої доступності послуг. Перевага українських ЦОД — бюджетна вартість сервісів.

Ми пропонуємо декілька варіантів віртуальних серверів з різним місцерозташуванням дата-центрів: TuchaBit, TuchaBit+ і TuchaFlex+, TuchaHost з дата-центрами в Україні та Німеччині (переважно) відповідно.

  • Фізична безпека та захищеність дата-центрів. Містить у собі захист від сторонніх осіб на території дата-центрів, наявність електронних систем захисту, централізовані системи безперебійного живлення, кондиціонування та електроживлення, дублювання основних систем забезпечення працездатності дата-центру. Надійний дата-центр повинен бути сертифікованим.

Має сенс довіряти тільки тим провайдерам, які розміщують обладнання в дата-центрах рівнів Tier ІІІ і IV. Чому? У разі помилок і відмов системи в дата-центрах зі ступенем захищеності Tier I і II робота може бути повністю паралізована. Tier III і IV забезпечують працездатність систем навіть під час збоїв у роботі ЦОД, ремонтних і профілактичних робіт.

Наприклад, ми працюємо тільки з дата-центрами з рівнем захищеності Tier ІІІ і вище. Це гарантує високі показники відмовостійкості та збереження даних у хмарах, а також стабільну роботу навіть при збоях в постачанні електроенергії.

Всі важливі комунікації (джерела електроживлення, інтернет, лінії енерговведення, резервні канали, системи охолодження тощо) в наших дата-центрах продубльовані. Завдяки цьому відновлювальні процеси проводяться без зупинки роботи обладнання.

Переконайтеся, що провайдер надає послугу створення повних знімків дисків сервера (snapshots)

Перед тим, як довірити провайдеру свої важливі дані, вкрай важливо переконатися, що компанія надає послугу регулярного створення та зберігання повних знімків кожного диска сервера. Snapshots — гарантія надійності та безпеки зберігання ваших даних у хмарах. А ще — показник відповідальності провайдера.

На жаль, далеко не всі компанії надають таку послугу, оскільки це вимагає додаткових вкладень в обладнання. Але ми подбали про це, щоб забезпечити повне збереження ваших даних. До сервісів TuchaBit, TuchaBit+ і TuchaFlex+ вже включено вартість створення та зберігання двох останніх знімків. А якщо вам потрібно більше знімків, у разі потреби можна замовити додаткові snapshots.

Snapshots — це повні знімки дисків віртуальних машин клієнтів, які ми створюємо на регулярній основі. Знімок може бути використаний для відновлення диска машини в тому стані, в якому він був на момент створення знімка. Це допомагає повернути систему в початковий робочий стан після будь-яких критичних змін, наприклад, після атаки вірусами. Знімки зазвичай створюються вночі (з 20:00 до 6:00), але ви завжди можете змінити часовий проміжок.

Не варто плутати знімки та бекапи (резервні копії окремих файлів). Робити виключно бекапи недостатньо, оскільки вони створюють копії лише окремих файлів. Бекапи допоможуть відновити певні файли, а ось відновити стан системи під силу тільки знімкам. Тому найкращий варіант — використовувати ці інструменти разом.

Детальніше про snapshots, їхню роботу і користь читайте в нашій статті.

Визначте якість роботи техпідтримки: доступність, швидкість і ефективність реагування

Сама собою наявність техпідтримки ще не гарантує вам швидку реакцію на звернення та якісну допомогу. Дізнайтеся більше про службу техпідтримки вашого провайдера: графік роботи (для вашої зручності він повинен бути 24×7), швидкість відповідей, зацікавленість в задачах клієнта. Щоб перевірити доступність техпідтримки на практиці, зв'яжіться з нею різними каналами комунікації.

Добре, коли є декілька способів достукатися до техпідтримки: телефон, пошта, тікет-система. У техпідтримки Tucha діють всі з перерахованих каналів. І у вас завжди є можливість переконатися в нашій доступності.

Ознайомтеся з рівнями технічної підтримки, можливостями з адміністрування серверів

Щоб не залишитися в потрібний момент без допомоги, заздалегідь ознайомтеся з видами підтримки у провайдера.

Яку підтримку надає провайдер? Розглянемо на прикладі роботи нашої компанії. Ми надаємо 4 види підтримки:

  • Безкоштовна базова підтримка. Співробітники нашої служби підтримують працездатність інфраструктури, забезпечують її стабільність і доступність. Доступу до операційної системи на вашому сервері у нас немає, тому ми не втручаємося в його роботу, обмежуючись професійними консультаціями.
  • Адміністрування серверів постійне. Ми отримуємо доступ до всієї системи та можемо не тільки консультувати вас, але і вирішувати задачі, пов'язані з операційною системою та програмним забезпеченням, що встановлені на сервері. Вартість послуги — 50% від вартості сервера, але не менше ніж 30 євро/місяць.
  • Адміністрування серверів погодинне. Права адміністратора видаються нам тільки на період проведення разових робіт з усунення помилок на боці ОС і ПЗ. Вартість послуги — 20 євро/годину.
  • Підтримка по гарантії. По суті, це те ж саме, що й адміністрування серверів, але безкоштовно. Важлива умова — нова віртуальна машина та наявність прав адміністратора тільки у співробітників нашої служби. Працює тільки для хостингу вебсайтів, електронної пошти, доменних зон і файлів.

Як бачите, є де розгулятися. :)

Перед початком співпраці уточніть наявність та умови підтримки у провайдера.

Запитайте, чи забезпечує провайдер міграцію у хмару, чи допомагає «подружитися» з хмарними технологіями

Часто при переході у хмари користувачам необхідно перенести дані (сайти, пошту тощо).

Tucha — провайдер, який з розумінням ставиться до такого роду запитів клієнтів. Для цього є послуга міграції. Ми не тільки швидко перенесемо ваші робочі місця, сайти, пошту або інші дані у хмару, а й відповімо на ваші запитання про міграцію і не тільки.
 

З'ясуйте рівень гарантованої доступності сервісів

Якщо вам важливий безперебійний доступ до хмари (а ми точно знаємо, він важливий :)), уточніть показники гарантованої доступності послуг. Доступність послуг — це гарантія їх відмовостійкості в конкретних цифрах. Наприклад, відмовостійкість і показники гарантованої доступності наших послуг складають 99,0-99,9%, залежно від сервісу та територіального розташування дата-центру.

Поцікавтеся, чи піклується провайдер про юридичну безпеку послуг?

Важливо, щоб компанія надавала грамотну угоду з чітким розподілом зон відповідальності сторін. Крім того, уточніть, як провайдер реагує на запити про вилучення даних клієнта або обладнання.

Ми працюємо на підставі детальної публічної оферти, єдиної для всіх клієнтів.

Дізнайтеся про можливості шифрування інформації та каналів зв'язку, наявності додаткових послуг для захисту даних

Звертайте увагу на можливість шифрування даних і каналів. Чи передбачив провайдер спеціальні шаблони віртуальних машин з активованим шифруванням дисків? Наскільки доступною є функція шифрування каналів зв'язку?

Також добре, коли у провайдера є додаткові послуги для забезпечення безпеки. У нас, це, наприклад, «Анонімність на вимогу». Послуга дозволяє анонімно відвідувати сайти і працювати з додатками, які використовують протоколи TCP.

Всілякі рішення та функції для захисту інформації — вигода для вас і плюс до карми вашого провайдера. :)

Дізнайтеся, чи надає провайдер комплекс послуг

Зручно, коли у одного постачальника є все, що необхідно вам для роботи та особистого користування! Наприклад, не тільки віртуальні машини, але й одразу до них же сервіс зберігання бекапів.

У Tucha, крім надання віртуального середовища для винесення робочих місць і окремих вебзастосунків (TuchaBit, TuchaBit+TuchaFlex+, TuchaHost), є ціла лінійка сервісів, які зазвичай закривають основну потребу компанії в хмарних сервісах.

Сервіс TuchaBackup — це безпечне сховище резервних копій ваших даних на віддалених серверах за межами України. Розміщення копій у хмарі допомагає досягти фізичної безпеки даних, посилити захист їх від втрати та доступу сторонніх осіб. Ви можете вибрати будь-яку конфігурацію сервісу, а крок масштабування складає 10 ГБ.

Сервіс TuchaHosting дозволяє вам безпечно розміщувати сайти та корпоративну пошту у хмарі на віртуальних серверах в Європі (переважно — Німеччина). Трафік, бази даних, поштові скриньки, FTP-акаунти не тарифікуються та не обмежуються. Доступні конфігурації у 2, 10, 25, 50 ГБ і вище. А ще ми допоможемо з перенесенням сайтів і пошти.

Із хмарним сховищем для синхронізації і обміну файлами TuchaSync ви можете завантажувати, зберігати та редагувати файли на будь-якому пристрої. Інформація зберігається в надійних дата-центрах поза межами України, а отримати доступ до неї можна в будь-який час. Якщо, звичайно, ви авторизований користувач. Все, що потрібно для роботи, — інтернет-підключення.

Ми завжди з радістю допоможемо вам у виборі потрібного сервісу та його конфігурації. Звертайтеся 24×7!

Ознайомтеся з вартістю сервісів

Ціна повинна бути адекватною, тому заздалегідь вивчіть цінові пропозиції на сервіси. Остерігайтеся занадто дорогих і підозріло дешевих пропозицій. Завищена вартість не завжди гарантує надзвичайну якість, а неприродно низька ціна може свідчити про сумнівні технології та ризики втрати даних.

Чимало провайдерів розміщують на сайті спеціальні калькулятори, наприклад, як це робимо ми. Калькулятори допоможуть вам швидко розрахувати вартість будь-якого сервісу.

З'ясуйте, чи прозоре ціноутворення у компанії

Вартість сервісів повинна не тільки відповідати співвідношенню «ціна-якість», а й бути прозорою для всіх клієнтів. Що це означає? Якщо провайдер готовий на все в питаннях ціни — це, звичайно, заманливо, але водночас і привід насторожитися. Або провайдер не зовсім чітко розуміє свою математику, а значить стабільність компанії (і ваших даних) під питанням, або ви зіткнетеся з підводними каменями та переплатите за неочевидні одразу моменти. Наші ціни доступні на нашому сайті та єдині для всіх клієнтів.

Уточніть, чи є безкоштовний тест-драйв сервісів

Тестовий період — відмінна можливість випробувати провайдера на практиці, оцінити сервіс і роботу техпідтримки.

Крім технічних факторів, звертайте увагу на якість спілкування зі співробітниками компанії. Чи легко знаходите спільну мову, чи є взаєморозуміння? Якщо вам некомфортно спілкуватися на початковому етапі, тривала та ефективна співпраця навряд чи вийде.

Ми пропонуємо 7 днів безкоштовного тестового користування будь-яким з наших сервісів. Тестовий період привабливий тим, що дозволяє стати клієнтом на певний час та оцінити, підходить вам провайдер чи ні.

Перегляньте відгуки про провайдера та рекомендації

Поцікавтеся, що говорять інші клієнти. Відгуки та особистий досвід користувачів — найпотужніший інструмент формування думки про компанії та прийняття рішення.

Крім відгуків на сайті самого постачальника, не полінуйтеся почитати незалежні ресурси (об'єктивні огляди хостинг-компаній, відгуки в соціальних мережах). І хоча цей пункт ми поставили в кінці, відгуки — те, з чого варто починати пошук хмарного провайдера.

Вибір надійного провайдера — відповідальний крок. Ми зібрали для вас головні підказки, як серед безлічі компаній знайти свою та не помилитися. Читайте, вивчайте, а ми завжди готові вам допомогти і стати вашим надійним постачальником хмарних рішень. Звертайтеся 24×7!

Ми підготували для вас зручний чек-лист для завантажування! Зберігайте собі, позначайте в таблиці характеристики кожного потенційного постачальника за всіма основними критеріями та вибирайте найкращого провайдера.

hek_list_kak vybrat_oblachnogo_provajdera_2
Поділитися:
Статті по темі

Будь-яку ситуацію можна обернути на користь, якщо знати, як цим правильно та вчасно скористатися. Так, зокрема, і з нестабільним курсом...

Тепер оплата сервісів Tucha стала ще зручніше! Ви можете швидко і легко оплатити будь-який сервіс в Приват24 або через термінали ПриватБанку...

У будь-якого стартапера виникає питання: як зменшити фінансові вкладення і збільшити свої шанси на створення успішного проекту? Ми розібралися у цьому та пропонуємо свою відповідь — хмарні технології

Безпека і збереження даних — важливе питання для будь-якого бізнесу. На відміну від фізичних серверів, у хмарі ці можливості набагато ширше. Наприклад, можна повністю відновити «з минулого» диск віртуальної машини. Це доступно завдяки корисному інструменту — snapshots.

Інтернет-торгівля швидко поширюється світом. Вже понад 70% покупців надають перевагу онлайн-магазинам. Чималою мірою успіх e-shop залежить від швидкості завантаження сайту...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись