Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Успішний кейс партнера: як стати провайдером зберігання резервних копій для своїх клієнтів

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Успішний кейс партнера: як стати провайдером зберігання резервних копій для своїх клієнтів
Категорії

Кейс можна використовувати як готову ідею для старту бізнесу або нового напряму в ньому, так і в якості ілюстрації того, що на базі нашого хмари можна з користю для себе і своїх клієнтів реалізувати практично будь-яку сміливу фантазію.

Вихідна позиція і передумови

Орбіс-Т допомагає іншим компаніям оптимізувати і робити більш зручним фінансовий облік за допомогою 1С.

Також компанія продає своїм клієнтам 1С та додатково — інформаційно-технічний супровід (ІТС).

Про збереження даних і бекап до недавнього часу клієнти дбали самі. А іноді, як водиться, і не вважали за потрібне. При цьому з сумними наслідками такої безпечності все одно доводилося розбиратися партнеру.

У чому ідея і як вона була реалізована

З недавнього часу в Орбіс-Т почали використовувати наші послуги, щоб зробити життя своїх клієнтів краще, а свій сон — міцніше. І ось як це було.

Щоб надавати послуги в комплексі, компанія вирішила забезпечити клієнтам надійний захист даних і додала в свою лінійку пропозицію по зберіганню резервних копій на віддалених зарубіжних серверах.

Щоб здійснити це, Орбіс-Т купує у нас великий обсяг хмарного сховища зі значною знижкою і невеликий віртуальний сервер для управління цим сховищем — всього 2 процесора, 1 ГБ оперативної пам'яті і SSD-диск на 10 ГБ. Цих ресурсів досить для роботи операційної системи, панелі управління і служби доступу до файлів, які зберігаються в окремому сховищі, доступ до якого є тільки з цього сервера.

Схематично рішення виглядає так:

uspeshnyj_keys_partnyora_kak_stat_provajderom_2

Ми допомогли налаштувати сховище таким чином, що компанія може роздавати його клієнтам невеликими об'ємами (по 60 ГБ) і сама виступати провайдером послуги хмарного сховища.

Важливо відзначити, що ми ніяк не обмежуємо партнера в ціноутворенні для клієнтів. Партнер сам визначає, яку ціну назвати, щоб отримати прибуток.

Від такої схеми роботи суцільна користь:

  • Клієнти отримують більш повний комплекс послуг. Для них це зручно, тому що все надходить з одних рук. Крім того, вони гарантовано поінформовані про необхідність резервного копіювання та знають, що це легко зробити за допомогою партнера, якому довіряють.
  • Орбіс-Т отримує задоволених клієнтів, додатковий прибуток (в тому числі на налаштуванні резервного копіювання) і нашу традиційно якісну технічну підтримку своєї послуги.
  • Ми теж не в образі і приносимо користь, чого ще бажати. :)
Хороший привід задуматися

У Орбіс-Т вирішили зробити життя клієнтів краще і знайшли рішення, при якому виграють усі. Ви теж можете використовувати наші сервіси, щоб заробити більше, надати своїм клієнтам ще більше зручності і підвищити їх лояльність.

Щоб повторити успішний досвід, обговорити нову ідею або задати додаткові питання, телефонуйте або пишіть нам. Ми раді вам 24/7.

Розкажіть нам про свою задачу

Наші експерти зв'яжуться з Вами найближчим часом і допоможуть підібрати найкраще рішення

Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.
Поділитися:
Статті по темі

На основі одного з впроваджених нами проєктів ми вирішили детально розібрати типовий випадок того, як організувати віддалений офіс для команди з 25 осіб за 3 дні без простоювань у роботі та з мінімальними витратами

Винесення бухгалтерії у хмари — перевірений спосіб забезпечити надійну віддалену роботу з програмами і даними. А для того щоб процес організації не був задачею з кількома невідомими, ми зібрали в одній статті добірку корисних матеріалів з цієї теми: від вибору хмарного провайдера до етапу безпосередньої роботи з даними на сервері. Читайте, користуйтеся та мігруйте впевнено! 

Продовжуємо розбирати вирішення типових хмарних задач для клієнтів. На черзі — приклад вирішення ще однієї популярної задачі з перенесення коробкової версії CRM-системи Бітрікс24 у хмару, яку ми нещодавно реалізували для клієнта. 

Досить часто компаніям потрібно перенести у хмару роботу окремої служби, і один з найбільш популярних запитів — винесення бухгалтерії на віртуальний сервер. Тому на основі однієї з численних реалізованих задач ми вирішили поетапно розібрати типовий приклад перенесення бухгалтерії у хмару

Чуйне ставлення та повага вибору — основа наших відносин з клієнтами. І хай по всьому світу чимало компаній намагаються заманити клієнтів шаленими знижками, ми неухильно дотримуємося іншого підходу. Замість величезних знижок раз на рік ми надаємо перевагу свідомому споживанню на постійній основі. Наші принципи — це адекватне ціноутворення та прозора вартість послуг. 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись