Юлія Павлова, Uniqid: Нове натхнення для мене — це волонтерство

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Юлія Павлова, Uniqid: Нове натхнення для мене — це волонтерство
Категорії

З компанією Uniqid та її засновницею Юлією Павловою, що з міста Львів, наша співпраця триває досить давно. Команда партнерів спеціалізується на проведенні інформаційно-тематичних заходів, супроводі та автоматизації спеціалізованого програмного забезпечення, наданні правових, юридичних, бухгалтерських консультацій та інших поширених послуг.

З початком повномасштабної війни у веденні українського бізнесу відбулося чимало змін, про що ми й поговорили з партнеркою нещодавно. Пані Юлія розповіла про те, як змінилися її професійні ролі та особливості роботи компанії Uniqid, а також поділилася важливою ініціативою — розвитком волонтерської справи та підтримкою військових, лікарень і цивільних людей у прифронтових зонах.

Трансформація бізнесу в умовах війни

2022 рік став часом початку повномасштабної війни. Через які етапи розвитку за цей період пройшла Ваша компанія?

Стійкійсть — девіз минулого року. Передусім це був розвиток у собі: треба було навчитися працювати в нових умовах, навчити не тільки себе, а й свою команду. Стати прикладом того, що ні за яких умов не можна опускати руки.

Ми загубили третину клієнтів, і це не могло не вплинути на фінансову сторону. Викликом став пошук нових клієнтів і обов'язково — утримання тих, які залишилися. Зберегти команду й триматися на ринку.

Які конкретні кроки для продовження роботи виявилися найбільш дієвими для того, аби бізнес продовжив працювати далі?

В перші дні повномасштабної війни, коли ніхто не знав, як будуть розвиватися події далі, ми не просто сиділи вдома, а працювали, просто для того, щоб щось робити.

За днів 10 ми почали обдзвонювати клієнтів, щоб розуміти, хто де знаходиться і як працює. Звичайно, також тримали зв’язок з нашими лекторами, партнерами.

І вже за два тижні почали запускати проєкти: спочатку один, потім — другий, і процес пішов. Складно, але головне, що процес був. Ми побачили, що всі хочуть повернути життя таким, яким воно було до повномасштабної війни, і були раді, коли повернули наші заходи в конференц-зали. Головне — це рух, процес.

Що принципово нового з’явилося в роботі компанії Uniqid, порівнюючи з тим, як це було до повномасштабного вторгнення?

Не так давно запустили ІР-телефонію, але це було тимчасово. Також з нових бізнес-процесів з’явилися юридичні послуги, консультації, рекрутинг. Відкрили Громадську організацію.

Викликом було навчитися працювати в нових реаліях. Реаліях війни. Це і найскладніше

Про особисті зміни

Чи змінилися Ваші професійні ролі як засновниці компанії?

Юлія Павлова, Uniqid

Роль керівника завжди одна — він задає напрям, тримає процеси в компанії, є прикладом для команди.

Моя роль містила в собі все: ні в якому разі не показувати, що страшно, а зробити все для того, щоб у команди була впевненість. Ми працювали, працюємо і будемо працювати ще краще.

Де зараз берете натхнення та нові ідеї для роботи?

Сили надають сім'я, друзі, спорт, моя робота, нові знайомства, читання, вивчення англійської мови, подорожі. І нове натхеення — це волонтерство.

 

Любити свою справу, своїх людей, клієнтів — це головне для того, щоб рухатися далі. І, звісно ж, такі риси, як відповідальність і впертість

Про ведення бізнесу сьогодні

Як змінився підхід компанії Uniqid до залучення нових клієнтів і здійснення продажів?

Підхід до залучення нових клієнтів, як і до продажів, той, що й був — це любов до клієнта і до своєї справи.

Всі партнери тримаються разом, такий час. Панує підтримка та лояльність один до одного

Про користь хмар

Пані Юліє, як давно Ви рекомендуєте хмари клієнтам і чому прийшли до такого рішення?

Рекомендую хмари клієнтам впродовж трьох років. Сама прийшла до хмарних сервісів і рекомендую їх через низку переваг: доступ з будь-якої точки світу (особливо для того, хто працює 24×7 і любить подорожувати), безпека, контроль, надійність.

Як Ваша компанія використовує хмари у роботі з клієнтами? Які задачі допомагають вирішити хмари?

Користуємося хмарами для обміну документами, зберігання бази даних. Хмари — це налагоджена робота компаній. Надійний офіс, який мінімізує витрати для керівника компанії. 

Серед задач, які допомагають вирішити хмари, — це забезпечення контролю, надійності, доступності, технічної підтримки від постачальника 24×7, функціональності, зручності в роботі.

Головні причини використовувати хмарні рішення для бізнесу — це доступ, надійність і безпека даних

Про перемогу та майбутнє

Якщо бажаєте, можете розповісти про соціальні проєкти на користь перемозі, які підтримуєте:

Почали з літа займатися волонтерством: возимо та доставляємо до прифронтових зон гуманітарну допомогу для військових, лікарень, цивільних. Відкрили Громадську організацію.

Яким вбачаєте майбутнє України після перемоги? 

Нашу країну вбачаю незалежною та сильною, з сильними і патріотичними людьми.

Мрію про те, щоб у країні не було корупції, про те, щоб все було спрямовано на розвиток українців, на розвиток бізнесу, прозорість, вкладення в майбутнє дітей. Підтримку і реабілітацію цивільних прифронтових територій, які більш постраждали від війни, реабілітацію та фінансову підтримку від держави військовим, щоб не забули про них. Нашу Україну.

Наразі метою є тримати ринок завдяки новим проєктам, більшому обсягу послуг для зручності клієнта, програми лояльності


 

Дякуємо пані Юлії та компанії Uniqid за партнерство, в основі якого — спільні цінності, зокрема й соціальна відповідальність. Бажаємо команді успіхів у всіх напрямах діяльності та зростання, попри всі виклики сучасних реалій!

Поділитися:
Статті по темі

Безпека інформації — важливе питання сьогодення. Як захистити свої дані? Які практики впроваджують в роботу компанії та що рекомендують робити своїм клієнтам? Обговорили актуальну тему з нашим давнім і надійним партнером Сергієм Басовим, технічним директором ТОВ «ТСПС». 

Один з найбільш функціональних варіантів на заміну 1С, BAS і подібних — це MASTER:Бухгалтерія, платформа для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності від українських розробників. Ми вирішили дізнатися докладніше, які особливості має система та які задачі вирішує, як відбувається процес перенесення даних з інших програм та за якими критеріями замовники обирають програмні продукти для роботи. І розібратися в цьому нам допомогла Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу MASTER. Партнерка спеціалізується на напрямі прямих і партнерських продажів, а також керуванні та участі у розробці маркетингової стратегії компанії. 

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

Сучасний світ — це щоденні зміни та виклики. Яка формула ведення бізнесу існує у тих, хто вже давно створив та розвиває власну справу? Які перешкоди доводиться долати підприємцям та на яких помилках вчитися? Про все це і більше розповіли наші експерти — власники компаній з автоматизації бізнесу

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись