З компанією Uniqid та її засновницею Юлією Павловою, що з міста Львів, наша співпраця триває досить давно. Команда партнерів спеціалізується на проведенні інформаційно-тематичних заходів, супроводі та автоматизації спеціалізованого програмного забезпечення, наданні правових, юридичних, бухгалтерських консультацій та інших поширених послуг.
З початком повномасштабної війни у веденні українського бізнесу відбулося чимало змін, про що ми й поговорили з партнеркою нещодавно. Пані Юлія розповіла про те, як змінилися її професійні ролі та особливості роботи компанії Uniqid, а також поділилася важливою ініціативою — розвитком волонтерської справи та підтримкою військових, лікарень і цивільних людей у прифронтових зонах.
2022 рік став часом початку повномасштабної війни. Через які етапи розвитку за цей період пройшла Ваша компанія?
Стійкійсть — девіз минулого року. Передусім це був розвиток у собі: треба було навчитися працювати в нових умовах, навчити не тільки себе, а й свою команду. Стати прикладом того, що ні за яких умов не можна опускати руки.
Ми загубили третину клієнтів, і це не могло не вплинути на фінансову сторону. Викликом став пошук нових клієнтів і обов'язково — утримання тих, які залишилися. Зберегти команду й триматися на ринку.
Які конкретні кроки для продовження роботи виявилися найбільш дієвими для того, аби бізнес продовжив працювати далі?
В перші дні повномасштабної війни, коли ніхто не знав, як будуть розвиватися події далі, ми не просто сиділи вдома, а працювали, просто для того, щоб щось робити.
За днів 10 ми почали обдзвонювати клієнтів, щоб розуміти, хто де знаходиться і як працює. Звичайно, також тримали зв’язок з нашими лекторами, партнерами.
І вже за два тижні почали запускати проєкти: спочатку один, потім — другий, і процес пішов. Складно, але головне, що процес був. Ми побачили, що всі хочуть повернути життя таким, яким воно було до повномасштабної війни, і були раді, коли повернули наші заходи в конференц-зали. Головне — це рух, процес.
Що принципово нового з’явилося в роботі компанії Uniqid, порівнюючи з тим, як це було до повномасштабного вторгнення?
Не так давно запустили ІР-телефонію, але це було тимчасово. Також з нових бізнес-процесів з’явилися юридичні послуги, консультації, рекрутинг. Відкрили Громадську організацію.
Викликом було навчитися працювати в нових реаліях. Реаліях війни. Це і найскладніше
Чи змінилися Ваші професійні ролі як засновниці компанії?
Роль керівника завжди одна — він задає напрям, тримає процеси в компанії, є прикладом для команди.
Моя роль містила в собі все: ні в якому разі не показувати, що страшно, а зробити все для того, щоб у команди була впевненість. Ми працювали, працюємо і будемо працювати ще краще.
Де зараз берете натхнення та нові ідеї для роботи?
Сили надають сім'я, друзі, спорт, моя робота, нові знайомства, читання, вивчення англійської мови, подорожі. І нове натхеення — це волонтерство.
Любити свою справу, своїх людей, клієнтів — це головне для того, щоб рухатися далі. І, звісно ж, такі риси, як відповідальність і впертість
Як змінився підхід компанії Uniqid до залучення нових клієнтів і здійснення продажів?
Підхід до залучення нових клієнтів, як і до продажів, той, що й був — це любов до клієнта і до своєї справи.
Всі партнери тримаються разом, такий час. Панує підтримка та лояльність один до одного
Пані Юліє, як давно Ви рекомендуєте хмари клієнтам і чому прийшли до такого рішення?
Рекомендую хмари клієнтам впродовж трьох років. Сама прийшла до хмарних сервісів і рекомендую їх через низку переваг: доступ з будь-якої точки світу (особливо для того, хто працює 24×7 і любить подорожувати), безпека, контроль, надійність.
Як Ваша компанія використовує хмари у роботі з клієнтами? Які задачі допомагають вирішити хмари?
Користуємося хмарами для обміну документами, зберігання бази даних. Хмари — це налагоджена робота компаній. Надійний офіс, який мінімізує витрати для керівника компанії.
Серед задач, які допомагають вирішити хмари, — це забезпечення контролю, надійності, доступності, технічної підтримки від постачальника 24×7, функціональності, зручності в роботі.
Головні причини використовувати хмарні рішення для бізнесу — це доступ, надійність і безпека даних
Якщо бажаєте, можете розповісти про соціальні проєкти на користь перемозі, які підтримуєте:
Почали з літа займатися волонтерством: возимо та доставляємо до прифронтових зон гуманітарну допомогу для військових, лікарень, цивільних. Відкрили Громадську організацію.
Яким вбачаєте майбутнє України після перемоги?
Нашу країну вбачаю незалежною та сильною, з сильними і патріотичними людьми.
Мрію про те, щоб у країні не було корупції, про те, щоб все було спрямовано на розвиток українців, на розвиток бізнесу, прозорість, вкладення в майбутнє дітей. Підтримку і реабілітацію цивільних прифронтових територій, які більш постраждали від війни, реабілітацію та фінансову підтримку від держави військовим, щоб не забули про них. Нашу Україну.
Наразі метою є тримати ринок завдяки новим проєктам, більшому обсягу послуг для зручності клієнта, програми лояльності
Дякуємо пані Юлії та компанії Uniqid за партнерство, в основі якого — спільні цінності, зокрема й соціальна відповідальність. Бажаємо команді успіхів у всіх напрямах діяльності та зростання, попри всі виклики сучасних реалій!