Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Хмарні сервіси та аутсорсинг ІТ-задач

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. Хмарні сервіси та аутсорсинг ІТ-задач
Категорії
 провідні експерти ІТ-галузі

Чим корисні для бізнесу хмари та аутсорсинг? Як правильно обрати підрядника, що впевнено впорається з ІТ-процесами, та хмарного провайдера, якому можна довірити важливі дані? 

Ми розглянули тему хмарних сервісів та аутсорсингу ІТ-задач, а також дізналисящо думають з вищеозначених питань наші партнери, провідні експерти ІТ-галузі:

  • Максим Робочий, виконавчий директор ItUa;
  • Анатолій Дєньгін, керівник відділу розробки та впровадження IT-рішень СОФТКОМ;
  • Микола Саранюк, власник веб-агентства Red Chameleon.
1

Одна з найголовніших речей, про яку має подбати власник будь-якого бізнесу, на нашу думку, — це безпека даних. Яким би гарним фахівцем не був підрядник зі створення та обслуговування сайтів, маркетингу або автоматизації, бізнес може в будь-який момент зруйнуватися, якщо зберіганню даних не приділяти належної уваги. Дійсно, можна вкладати величезні кошти у розвиток бізнесу, рекламу, просування, залучати найкращих експертів. Та якщо не піклуватися про надійне розміщення даних, не робити знімки системи, не створювати регулярно резервні копії файлів, дані можуть в одну мить втратитися — і бізнесу як не бувало. А відновити все часом просто неможливо. 

Максим Робочий під час спілкування з власниками бізнесу помітив, що вони, маючи своїх аутсорс-фахівців серед маркетологів, розробників тощо, не приділяють достатньої уваги зберіганню даних. Багато компаній розміщують важливі дані на фізичних носіях. «Це не є правильним, — стверджує Максим, — адже доступ сторонньої особи до сервера або перепад напруги — і бізнес може зруйнуватися за одну секунду. А ще, на жаль, не всі користувачі розуміють важливість ІТ-підтримки бізнесу.  Мінімальний платіж за технічну підтримку роботи компанії — цілком доступне рішення». Наш партнер впевнений, що ІТ-підтримка і безпека даних — це запорука успішного існування бізнесу.

Микола Саранюк запевняє, що для бізнесу дуже важливо, аби були резервні копії всіх важливих даних, а веб-сайт, програми та додатки для роботи (наприклад, 1С), CRM та ERP-системи були завжди доступні та захищені від потрапляння до рук зловмисників.

За словами ж Анатолія Дєньгіна, всі ІТ-фахівці ділять на два типи: одні вже роблять бекапи, а інші — лише будуть їх робити. Хмари допоможуть спати більш спокійно і власникам бізнесу, і фахівцям, які відповідають за збереження даних. А все тому, що хмарні технології мають такі додаткові інструменти захисту даних, як створення снапшотів та можливість робити бекапи

«ІТ-підтримка і безпека даних — це запорука успішного існування бізнесу»

Максим Робочий

2

Отже, хмари допомагають зберігати дані у захищеному місці, заощаджувати на ІТ-обладнанні та технічній підтримці серверів. Аутсорсинг ІТ-задач неоціненний тоді, коли необхідно виконати одну або декілька задач і винаймати штат фахівців при цьому недоцільно. Що схожого між цими підходами? І чи варто віддавати ІТ-процеси на аутсорс, а програми й дані – у хмару? 

Максим Робочий вважає, що у винайманні штату фахівців та побудові залізного зоопарку є сенс тільки для великих холдингів. Але якщо йдеться про малий бізнес, це не дуже безпечно та рентабельно. Звичайно, якщо у власника бізнесу є багато часу, то можна впоратися із задачами самотужки. Але власник найперше повинен займатися розвитком компанії, а не розбиратися у залізі та винаходити велосипед, коли це вже давно зроблено.

Анатолій Дєньгін переконаний, що ІТ-процеси варто віддавати на аутсорс, адже «складно знайти ІТ-фахівця, який одночасно буде на відмінно розбиратися в усіх процесах та інструментах: і CRM-системі, і роботі сайту та пошти, і розробці додатків та чат-ботів». Щодо безпеки даних, зберігати їх у себе в кишені — це минуле століття. Такий підхід не надійний, адже неможливо зберігати інформацію у себе так, щоб вона була доступною всюди та завжди. «Та й навіщо, — каже Анатолій, — якщо є хмари».

Схожі поради дає і Микола Саранюк. Він рекомендує вибрати надійний хмарний сервер та не тримати у штаті фахівців. Залізні сервери нерідко виходять з ладу. А ще можуть виникати збої в електропостачанні та інтернет-з’єднанні в офісі. В результаті сайт, 1С, CRM-система або телефонія просто не працюють, тому що все зав’язано в єдиному місці — на фізичному сервері. Тож наш партнер радить обирати хмари для економії часу та коштів.

«Зберігати дані у себе в кишені — це минуле століття»

Анатолій Дєньгін

3

Наприклад, ви вирішили розміщувати дані у хмарі, а ІТ-процеси віддавати на аутсорс. Як правильно обрати ІТ-підрядника та хмарного провайдера, на що звернути увагу? Ми радимо керуватися тим, чи легко знайти спільну мову з фахівцями компанії, наскільки швидкою, ввічливою та зрозумілою є комунікація. Поцікавтеся також відгуками про співпрацю від інших користувачів. Та є й інші чинники, на які радять звернути увагу експерти. 

Наприклад, Анатолій Дєньгін рекомендує найперше звертати увагу на якість технічної підтримки. Хоча хмари знаходяться далеко, служба технічної підтримки завжди має бути поруч: швидко відповідати та розуміти потреби клієнта. Будь-яке простоювання у роботі — це втрата грошей. А якщо клієнт втрачає гроші, значить, він не задоволений виконавцем. Головні цінності компанії СОФТКОМ, як і Tucha, — щоб клієнт був завжди задоволеним, а команда надавала йому максимум користі. 

«Першочергово, на що слід звернути увагу, — це портфоліо клієнтів», — впевнений Максим Робочий. Якщо знані компанії довірили свій бізнес певному виконавцю, це свідчить про те, що на нього можна покластися. Ще один чинник — живі відгуки: люди, які їх залишають, вже пройшли шлях з цією компанією і відчувають свою відповідальність за вибір та рекомендації. 

На відгуки також радить звертати увагу і Микола Саранюк: «Зважайте на реальні кейси та особисто дізнавайтеся відгуки у тих, хто вже співпрацював з певною компанією». Краще витратити час на вибір, ніж потім виявити, що підрядник не може або не бажає надавати гідний рівень послуг. Як вибір підрядника, так і вибір хмарного провайдера слід робити усвідомлено. 

«Краще витратити час на вибір підрядника, ніж потім виявити, що він не може або не бажає надавати гідний рівень послуг»

Микола Саранюк

4

Ось ви обрали найбільш надійні хмарні сервери та найкращих віддалених фахівців, які будуть вирішувати ІТ-задачі компанії. Що далі? Як спростити взаємодію компанії з ІТ-підрядником та забезпечити надійну дистанційну роботу? 

Власник веб-агентства Микола Саранюк наводить такий приклад: якщо під час роботи підрядникам знадобиться додатковий доступ або виникне потреба кого-небудь ще підключити до робочого середовища (наприклад, фахівця з 1С), із хмарами зробити це можна швидко та легко. 

«Найбільш зручний варіант, коли організацію ІТ-інфраструктури бере на себе хмарний провайдер, а технічне налаштування усіх інструментів для роботи — аутсорс-компанія», — зазначає виконавчий директор ItUa Максим Робочий. 

Анатолій Дєньгін, керівник відділу розробки та впровадження IT-рішень СОФТКОМ, вбачає переваги у швидкому налаштуванні віртуальних серверів для роботи. А ще вигідне рішення — не тримати у штаті фахівців з налаштування 1С, CRM Бітрікс24 тощо, а передавати ці задачі на аутсорс, заощаджуючи при цьому час і гроші. 

«Найбільш зручний варіант, коли організацію ІТ-інфраструктури бере на себе хмарний провайдер, а технічне налаштування усіх інструментів для роботи — аутсорс-компанія»

Максим Робочий

5

Важливим питанням для будь-якого бізнесу є заощадження коштів. Йдеться не про тотальну економію на всьому, а про вміння робити правильний вибір та здійснювати розумні вкладення. Так, хмари допомагають заощадити кошти на дорогому ІТ-обладнанні та на його обслуговуванні. Щодо аутсорсингу, робота з підрядниками не потребує пошуку цілого штату фахівців, особливо, якщо задачі виникають час від часу. До того ж, так компанія може заощадити на облаштуванні додаткових робочих місць. 

Анатолій Дєньгін погоджується, що і хмари, і аутсорсинг ІТ-задач дозволяють заощадити кошти. Микола Саранюк доповнює: «Купівля серверів — це капітальне вкладення фінансів. При використанні хмар треба лише регулярно сплачувати ті ресурси, які необхідні просто зараз. А кошти, які можна було б вкласти у фізичні сервери, краще інвестувати у розвиток бізнесу».

Певну тенденцію спостерігає і Максим Робочий. Він помітив, що чимало власників бізнесу думають так: тримати власного фахівця у штаті — набагато вигідніше, ніж звертатися на аутсорс. На перший погляд, дійсно може так здатися, адже це фіксована оплата праці. Проте рівень кваліфікації штатних фахівців не завжди відповідає рівню аутсорс-спеціалістів. ІТ-підрядники працюють з різними видами бізнесу, тож швидше прогресують. «А ще завдяки ІТ-аутсорсу та хмарам можна заощадити кошти на оплаті праці системного адміністратора у штаті, утриманні його робочого місця, відпустках тощо, — продовжує Максим. — Питання безпеки конфіденційних даних також не менш важливе, адже підрядники беруть на себе відповідальність про нерозголошення інформації».

«Кошти, які можна було б вкласти у фізичні сервери, краще інвестувати у розвиток бізнесу»

Микола Саранюк

6

Усе більше компаній залучають до своєї роботи такі тренди, як віддалена робота, хмарні технології, аутсорсинг ІТ-задач, автоматизація бізнесу тощо. Це допомагає працювати будь-якому бізнесу більш ефективно. 

Максим Робочий зауважує, що серед головних трендів майбутнього також є штучний інтелект. А Микола Саранюк серед інших тенденцій зазначає: «Світ буде ставати все швидшим, а всі процеси — простішими. І хмари та розвиток всієї ІТ-галузі цьому всіляко посприяють». Анатолій Дєньгін також відмітив дещо важливе: те, що існує зараз, вже завтра може бути неактуальним. Проте він впевнений, що ІТ-сфера буде розвиватися, а все більше компаній перейдуть у хмари.

Ми теж переконані, що за цими трендами — майбутнє всіх сучасних компаній.

«Те, що існує зараз, вже завтра може бути неактуальним»

Анатолій Дєньгін

Висновок

Зрозуміло, що розвиток бізнесу не може відбуватися без помилок. Та їх кількість можна зменшити, якщо заздалегідь продумувати дії на декілька кроків вперед, дослухатися до досвіду фахівців та залучати нові, більш надійні та ефективні, технології. Хмари та аутсорсинг ІТ-задач — це те, що допоможе будь-якому бізнесу працювати продуктивно, заощадити кошти та поліпшити комунікацію між усіма співробітниками. Дякуємо експертам за активну співпрацю і за те, що вони поділилися неупередженою думкою та особистим досвідом.

Звертайтеся до нас, і ми допоможемо вам швидко підібрати влучне хмарне рішення для вашого бізнесу та налагодити віддалену роботу! 

Поділитися:
Статті по темі

Весна видалась особливо багатою на зустрічі та бесіди з партнерами. На семінарі «Анатомія бізнесу» у Запоріжжі, який відбувся 12 квітня...

Сьогодні все більше компаній вибирають хмарні рішення для бухгалтерії. Перехід на хмарний хостинг допомагає спростити роботу з програмами і даними, оптимізувати витрати на утриманні серверів та налаштувати доступ до даних з будь-якої точки світу. Якщо ви й досі вагаєтеся, чи варто переносити бухгалтерію на віддалений сервер, рекомендуємо ознайомитися з основними критеріями, які вказують на потребу в міграції.

Як хмари допомагають у посиленні захисту даних та чому наші партнери рекомендують використовувати їх в роботі своїм клієнтам? Щоб дізнатися відповіді на ці питання, скористалися нагодою поспілкуватися з партнеркою Мариною Бурдановою, керівницею відділу продажів компанії БВК-Софт. З пані Мариною ми активно співпрацюємо вже досить давно, і нещодавнє спілкування присвятили обговоренню теми посилення безпеки даних.

Безпека інформації — важливе питання сьогодення. Як захистити свої дані? Які практики впроваджують в роботу компанії та що рекомендують робити своїм клієнтам? Обговорили актуальну тему з нашим давнім і надійним партнером Сергієм Басовим, технічним директором ТОВ «ТСПС». 

Вибір між віртуальними та фізичними серверами постає чи не перед кожною компанією. На рішення, зазвичай, впливає декілька чинників, серед яких: особистий досвід у минулому; поради колег або знайомих; відгуки користувачів в інтернеті та інше. Як все ж таки зробити розумний вибір? Думками, що сформувалися на основі особистого досвіду та досвіду своїх клієнтів, діляться наші експерти, знані фахівці в ІТ-галузі — Спартак Поліщук, засновник Rubicon, та Роман Герштун, засновник ProCRM.
 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись