«Tucha добре знає свого клієнта», — засвідчує Олександр Фролов, директор BX-master

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. «Tucha добре знає свого клієнта», — засвідчує Олександр Фролов, директор BX-master
Категорії

Весна видалась особливо багатою на зустрічі та бесіди з партнерами. На семінарі «Анатомія бізнесу» у Запоріжжі, який відбувся 12 квітня 2019 року, ми поспілкувалися з Олександром Фроловим, директором веб-студії BX-master. Саме компанія BX-master виступила організатором масштабного заходу у Запоріжжі разом з Бітрікс24.

bx_master_1

Олександр щиро поділився з нами, що надихнуло його на створення власної справи, та розповів, якою має бути обрана сфера діяльності. Про міфи, пов’язані із хмарами, побоювання та переваги хмарних рішень для бізнесу — у нашому інтерв’ю.

Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, що надихнуло на створення власної справи:

Веб-студію ми відкрили 6 років тому. Вийшло це досить спонтанно, і зараз продовжуємо рухатися в напрямку того, що найбільше подобається. За цей час зібрали цікаві кейси, тож, можна сказати, є чим похвалитися. Взагалі, створювали веб-студію не з позиції, аби заробити грошей, а з позиції того, чим найбільше подобається займатися. Це, власне, і було натхненням для заснування бізнесу.

«Створювали компанію не з позиції, аби заробити грошей, а з позиції того, чим найбільше подобається займатися»

Факапи і життєві уроки:

Важливі речі, про які Ви хотіли б знати на початку свого бізнесу:

Є таке гарне прислів’я «Знав би, де впадеш, то соломки підстелив би». Ми ніколи не знаємо, де впадемо, тому не можна і виділити якісь параметри, які можна було б порекомендувати іншим. Мені здається, найбільш правильно сказати так: те, чим ви займаєтеся, повинно подобатися і приносити достатньо грошей. Останнє теж важливо, аби не дивитися у бік якихось інших сфер бізнесу, які вам не до вподоби, але мають вищу маржинальність.
 

Поділіться головною порадою, як знайти свою сферу діяльності:

Вам має подобатися те, що ви робите. І, звичайно, при цьому не повинно хотітися їсти.
 

Риси характеру та навички, які допомагають Вам досягти своїх цілей:
Це наполегливість і завзятість. Важливо не відступати від поставлених цілей та попри все йти до них. Рано чи пізно ви прийдете до своєї мети. У нас в офісі є плакат з написом «Не важливо, в який бік ти йдеш, головне, що ти рухаєшся». Тож дорогу здолає той, хто йде.

«Вам має подобатися те, що ви робите. І, звичайно, при цьому не повинно хотітися їсти»

bx_master_2
Про Tucha і партнерство:

Як Ви познайомилися з нами? Поділіться враженнями про Tucha.

Познайомилися на одному із семінарів «Анатомія бізнесу», де ми були організаторами, а Tucha.ua — інфопартнерами. Ви веселі та класні. Загалом, завжди приємно, коли у нашій конференції беруть участь партнери, які знають, як себе продати, і розуміють, що потрібно клієнту. На жаль, існують і такі компанії, які просто беруть участь у заходах та не усвідомлюють, навіщо вони сюди прийшли, а часом навіть не знають свого клієнта. Tucha, навпаки, добре знає свого клієнта і завжди пропонує їм корисні речі, а не просто з огляду «аби продати».

«Tucha добре знає свого клієнта і завжди пропонує їм корисні речі»

bx_master_3
Про хмари:

Назвіть причини застосовувати хмари в бізнесі:

Одна з головних переваг хмарних рішень — це постійний аптайм, тобто, безперервна робота серверів. А ще не потрібно перейматися щодо технічної підтримки. Співробітники компанії все контролюють, а також підтримують у належному стані будь-який програмний продукт або додаток, котрий ви встановили на сервер.
 

Чи зустрічалися вам міфи, пов’язані із хмарами?

Деякі користувачі хвилюються, що з хмар їх інформація кудись подінеться, її хтось забере, викраде або буде поширювати далі. Такі побоювання зустрічається нерідко, і цей міф зупиняє деяких переходити у хмари. Та не потрібно хвилюватися. Важливо обрати надійного провайдера.
 

Порада тим, хто ще не перейшов в хмари:

Рекомендувати тут можна одне: просто переходьте у хмари!

«Одна з головних переваг хмарних рішень — це постійний аптайм»

Дякуємо Олександру Фролову за запрошення на семінар «Анатомія бізнесу», щире інтерв’ю та плідне партнерство. Впевнені, попереду ще багато зустрічей та яскравих спільних заходів. Бажаємо подальших успіхів усій команді BX-master!

Поділитися:
Статті по темі

Чим корисні для бізнесу хмари та аутсорсинг? Як правильно обрати підрядника, що впевнено впорається з ІТ-процесами, та хмарного провайдера, якому можна довірити важливі дані? 

Ми розглянули тему хмарних сервісів та аутсорсингу ІТ-задач, а також дізналисящо думають з вищеозначених питань наші партнери, провідні експерти ІТ-галузі

Зустрічі із партнерами Tucha.ua у дружній атмосфері, змістовні бесіди про життєві уроки, шлях до успіху, партнерство та хмари — незмінна...

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Карантин приніс новий важливий досвід компаніям по всьому світу, навчивши швидко пристосовуватися до змін. Багато в чому організувати віддалену роботу у цей час та підтримати працездатність бізнесу допомогли хмари. Ми дізналися у партнерів, як їхні компанії переходили в онлайн-режим, та поставили кілька запитань...

Вибір між віртуальними та фізичними серверами постає чи не перед кожною компанією. На рішення, зазвичай, впливає декілька чинників, серед яких: особистий досвід у минулому; поради колег або знайомих; відгуки користувачів в інтернеті та інше. Як все ж таки зробити розумний вибір? Думками, що сформувалися на основі особистого досвіду та досвіду своїх клієнтів, діляться наші експерти, знані фахівці в ІТ-галузі — Спартак Поліщук, засновник Rubicon, та Роман Герштун, засновник ProCRM.
 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись