Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Скільки коштує зберігання резервних копій у хмарі

  1. Головна
  2. Хмарні рішення
  3. Скільки коштує зберігання резервних копій у хмарі
Категорії

Значення бекапів для бізнесу важко переоцінити. Оскільки від втрати даних не захищена жодна компанія, регулярне створення резервних копій допоможе уникнути непоправних наслідків та убезпечити бізнес від матеріальних збитків і навіть руйнування.

У цій статті розповідаємо, як організувати надійне зберігання резервних копій з хмарами від Tucha, які дані можна розмістити та скільки коштує користування хмарним бекап-хостингом.

Резервні копії та зберігання їх у хмарі — чому це важливо

Насправді, причин залишитися без частини або навіть усіх даних існує чимало. Ось, наприклад, лише найбільш розповсюджені з них: 

  • хакерські атаки та використання вразливостей системи;
  • потрапляння вірусів, якщо не користуватися антивірусними програмами або своєчасно їх не оновлювати;
  • збої в роботі програмного забезпечення або на рівні операційної системи — і даних як не бувало;
  • випадкове видалення окремих файлів, архівів, папок або програм тощо;
  • вихід ІТ-обладнання з ладу — жорсткого диска, ноутбука, локальної машини.

При цьому відновити дані самотужки або навіть з допомогою фахівців не завжди можливо. 

Для того, щоб уникнути неприємних, а часто і фатальних для бізнесу наслідків втрати даних, найкраще рішення — регулярно створювати резервні копії всіх важливих даних та зберігати їх у хмарі. Навіть якщо основні версії даних втратяться або пошкодяться, бекапи дозволять відновити їх та продовжити роботу. А зберігання резервних копій саме у хмарах, а не на фізичних носіях, забезпечить додатковий захист і дозволить мати безперебійний доступ до них у будь-який час. Цю задачу ефективно вирішує наш сервіс TuchaBackup.

TuchaBackup — надійний хмарний бекап-хостинг
Про TuchaBackup — надійний хмарний бекап-хостинг

Сервіс допомагає розмістити дані на віддалених серверах поза межами України (здебільшого у Німеччині). Гарантована доступність послуг складає 99,9%. Завдяки зберіганню бекапів у хмарах ви отримаєте цілодобовий доступ до всіх розміщених даних з будь-якого пристрою, на якому є доступ до інтернету, — смартфона, планшета, ноутбука або ПК. 

Які резервні копії можна зберігати у хмарі?

У хмарах від Tucha можна зберігати бекапи будь-яких даних. Наприклад:

  • файлів та баз даних веб-сайтів;
  • CRM- та ERP-систем, сервера 1С;
  • баз даних всієї компанії, систем обліку та окремих програм;
  • електронної пошти та архівів документів;
  • робочих проектів, презентацій, відео- та аудіоматеріалів, графічних файлів та файлів будь-яких інших форматів. 

Які важливі особливості сервісу TuchaBackup?

З TuchaBackup можна використовувати захищені протоколи доступу:

  • FTP (за замовчуванням);
  • SFTP;
  • SCP;
  • RSYNCoSSH.

Також важливо, що сервіс дозволяє передавати файли великих розмірів та не має обмежень щодо кількості трафіку.

Як порахувати вартість зберігання бекапів у хмарі

Вартість користування хмарним бекап-хостингом на базі сервісу TuchaBackup залежить від кількості місця на диску. 1 ГБ коштує 0,1 євро/місяць. При замовленні від 1000 ГБ діє система знижок.

Мінімальна конфігурація, яку можна замовити, складається з 50 ГБ та коштує 5 євро/місяць. Надалі, вже під час користування бекап-хостингом, конфігурацію можна легко збільшити, якщо знадобиться більше місця на диску для зберігання резервних копій. 

Швидко розрахувати вартість потрібного тарифу для зберігання бекапів можна, скориставшись спеціальним калькулятором на сайті. Або ж просто зверніться до наших фахівців зі служби підбору рішень: вони допоможуть з вибором, відштовхуючись від умов вашої задачі.

Як налаштувати створення резервних копій

Організувати регулярне створення резервних копій та їх безпечне розміщення у хмарі ви можете власноруч. Це просто та безкоштовно, тим паче, що у нас є декілька наочних матеріалів з цієї теми. Один з них — стаття про те, як зробити бекап сайту на IPSmanager та cPanel.

До речі, влучно підібране програмне забезпечення — ще один важливий чинник якісної роботи з резервними копіями. Наразі існує софт, який відповідає будь-яким вимогам: безкоштовний або платний, для ОС Windows та ОС Linux. 
Найчастіше ми рекомендуємо такі програми для керування бекапами:

  • Для ОС Windows — Cobian Backup. Це безкоштовна та зрозуміла програма для створення резервних копій, яка підтримує повідомлення на пошту, тіньове копіювання, FTP-протоколи. Може працювати як із графічним інтерфейсом, так і через командний рядок. Зі спеціальної статті ви дізнаєтеся більше про те, як встановити та налаштувати інструмент Cobian Backup.

Також є такі програми, як Handy Backup, Exiland Backup, Fbackup. Більш детальний огляд основних програм для створення програм для ОС Windows міститься в окремій статті.

  • Для UNIX-систем — це rsync, безкоштовна програма з відкритим кодом, що підтримує роботу через «демона», запуск через cron, кодування даних, різні протоколи зв’язку. Спеціальна стаття розповість, як налаштувати синхронізацію з сервісом TuchaBackup через rsync.

Для ОС Windows також є окрема версія цієї програми — cwRsync.

Крім rsync, існують також Backup-manager, BackupPC або скрипт rdiff-backup.

  • Для обох версій операційних систем — CloudBerry, платна та найбільш функціональна програма.

Як бачите, вибирати є серед чого. А якщо у вас виникнуть які-небудь питання щодо відповідного софту для своїх задач, не соромтеся поставити їх наших фахівцям зі служби технічної підтримки.

Якщо ж ви не бажаєте вдаватися до всіх тонкощів налаштування збору бекапів, просто довірте цю задачу нам. Ми знаємо все про правильне створення резервних копій та організацію їх зберігання у хмарі, тому налаштуємо для вас збір бекапів за невелику винагороду — 500 грн/годину.

Про дата-центри

Усі потужності Tucha знаходяться в надійних дата-центрах, які мають рівень захищеності Tier 3 і вище. Серед іншого, це означає, що сервіси доступні навіть тоді, коли всередині дата-центрів будуть проводитися профілактичні або ремонтні роботи. Така можливість забезпечується наявністю не лише всіх основних, але і резервних каналів комунікації, серед яких — джерела електропостачання, інтернет-з’єднання, системи охолодження тощо.

Про можливість протестувати сервіс

Більшість наших сервісів, зокрема і TuchaBackup, можна безкоштовно протестувати впродовж 7 днів. Тестовий період допоможе переконатися у зручності роботи із хмарами, безперебійній доступності сервісів та якісній комунікації зі службою технічної підтримки.

Перед початком співпраці наші фахівці допоможуть визначитися з потрібною конфігурацією та, за потреби, налаштувати збір резервних копій.

Про значення і види технічної підтримки

Високий рівень зацікавленості у вирішенні кожної задачі, уважність та оперативна цілодобова допомога — те, що отримують усі наші клієнти. Це підтверджують численні відгуки користувачів на сайті Tucha. 

Служба технічної підтримки на зв’язку 24×7, а серед завжди доступних каналів зв’язку — телефон, тікет-система та електронна пошта. Сфера нашої відповідальності залежить від виду технічної підтримки.

Про оплату послуг і бухгалтерські документи

Оплата всіх сервісів і послуг Tucha здійснюється у гривнях. Вартість фіксується на місяць за курсом НБУ на перше число кожного місяця та вже містить у собі ПДВ (для тих, хто є платником цього податку). 

Щодо способів оплати сервісів в Україні, наразі існують такі: 

  • розрахунковий рахунок компанії;
  • банківська картка — через термінали ПриватБанку або додаток Приват24;
  • електронний гаманець LiqPay. 

Якщо є потреба оплатити послуги в євро, скориставшись PayPal або Bank Transfer, ми порекомендуємо звернутися до нашого партнера в Польщі.

Кожен клієнт Tucha отримує повний пакет бухгалтерських документів: рахунки, акти виконаних робіт, податкові накладні тощо. Активно використовуємо електронний документообіг, проте, якщо потрібно, залюбки надаємо паперові версії всіх необхідних документів.

Співпраця з клієнтами будується на основі публічного договору (оферти), паперовий варіант якого, за потреби, також оперативно надаємо.

Висновки

Сервіс TuchaBackup допоможе надійно розмістити резервні копії всієї важливої інформації у хмарі і мати стабільний доступ до них у будь-який час. Навіть якщо основні версії даних будуть втрачені або пошкоджені, бекапи допоможуть відновити їх для подальшої роботи компанії. 

Наша команда допоможе визначитися з потрібним тарифом сервісу, необхідним програмним забезпеченням і докладе всіх зусиль, або ваша робота з хмарним бекап-хостингом була простою та ефективною. Звертайтеся за хмарними рішеннями у будь-який час! Пишіть нам на електронну адресу sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583

Поділитися:
Статті по темі

Чуйне ставлення та повага вибору — основа наших відносин з клієнтами. І хай по всьому світу чимало компаній намагаються заманити клієнтів шаленими знижками, ми неухильно дотримуємося іншого підходу. Замість величезних знижок раз на рік ми надаємо перевагу свідомому споживанню на постійній основі. Наші принципи — це адекватне ціноутворення та прозора вартість послуг. 

Сьогодні все більше компаній вибирають хмарні рішення для бухгалтерії. Перехід на хмарний хостинг допомагає спростити роботу з програмами і даними, оптимізувати витрати на утриманні серверів та налаштувати доступ до даних з будь-якої точки світу. Якщо ви й досі вагаєтеся, чи варто переносити бухгалтерію на віддалений сервер, рекомендуємо ознайомитися з основними критеріями, які вказують на потребу в міграції.

На основі одного з впроваджених нами проєктів ми вирішили детально розібрати типовий випадок того, як організувати віддалений офіс для команди з 25 осіб за 3 дні без простоювань у роботі та з мінімальними витратами

Винесення бухгалтерії у хмари — перевірений спосіб забезпечити надійну віддалену роботу з програмами і даними. А для того щоб процес організації не був задачею з кількома невідомими, ми зібрали в одній статті добірку корисних матеріалів з цієї теми: від вибору хмарного провайдера до етапу безпосередньої роботи з даними на сервері. Читайте, користуйтеся та мігруйте впевнено! 

Продовжуємо розбирати вирішення типових хмарних задач для клієнтів. На черзі — приклад вирішення ще однієї популярної задачі з перенесення коробкової версії CRM-системи Бітрікс24 у хмару, яку ми нещодавно реалізували для клієнта. 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись