Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Перша оплата хмарних послуг Tucha: з’ясовуємо нюанси

  1. Головна
  2. Блог
  3. FAQ
  4. Перша оплата хмарних послуг Tucha: з’ясовуємо нюанси
Категорії

Робота із сервісами Tucha є прозорою та регламентованою юридичним документом — Публічним договором (офертою). Він містить роз’яснення щодо умов та порядку надання хмарних послуг, їх вартості, порядку розрахунків тощо. Та все ж у клієнтів іноді виникають питання щодо першої оплати: як формуються рахунок та акт виконаних робіт, коли здійснювати оплату, який алгоритм дій при наступному здійсненні платежів. Наводимо короткий інструктаж, якщо ви щойно стали нашим клієнтом.

Про виставлення першого рахунку
Про виставлення першого рахунку

Після того, як клієнт зупинив вибір на потрібному сервісі та конфігурації ресурсів, а також приєднався до оферти, він отримує електронний лист з рахунком для оплати послуг на місяць або вибраний період.

Усі наші ціни прив’язані до євро. Та відповідно до пункту договору 13.1., рахунки оплачуються у гривнях за курсом Національного банку України на перше число поточного місяця (пункт 12.2.). Якщо перше число припадає на вихідний або святковий день, варто орієнтуватися на офіційний курс гривні до євро в останній банківський день попереднього місяця.

До речі, будь-який із сервісів Tucha можна оплатити одразу на 12 місяців і таким чином зафіксувати курс гривні на поточному рівні на весь оплачений період. Якщо ж оплачений період менший за 12 місяців, курс гривні не фіксується, а так само перераховується кожного місяця.

Як нараховується та здійснюється перша оплата

Незалежно від дня замовлення хмарних сервісів, перший рахунок клієнту виставляється одразу на повний місяць, тоді як акт виконаних робіт закриває фактичні дні користування послугами в поточному місяці. Відповідно, сума коштів, вказана у рахунку та акті, може відрізнятися.

Як бути з різницею між оплаченими за рахунком та фактично використаними коштами? У пунктах оферти 13.6. та 13.7. зазначено:

  • Якщо клієнт скористався послугами на суму, меншу за оплачену ним за рахунком, надлишок цієї суми зараховується як попередня оплата на наступний місяць.

Наприклад: у грудні 2022 року клієнт замовив хмарні послуги на суму 25 євро. Офіційний курс гривні до євро на 1 грудня 2022 року складав 37,9198 грн. За цим курсом клієнту виставили рахунок на місяць: 25 євро*37,9198 грн=948,00 грн. 

Оскільки замовник почав користуватися послугами 16 грудня, актом за грудень закрили фактичні дні користування послугою — з 16 по 31 грудня включно: 25 євро*37,9198 грн/31 календарний день*16 днів фактичного користування=489,29 грн.

Отже, виникла переплата на суму 458,71 грн, яка переходить на оплату наступного місяця.

Курс гривні до євро за НБУ на 1 січня 2023 року склав 38,951 грн, тому оплата послуг за актом на поточний місяць склала 973,78 грн (25 євро*38,951 грн). Враховуючи переплату в розмірі 458,71 грн у грудні, клієнту був виставлений рахунок за січень на суму 515,07 грн (973,78 грн за актом − 458,71 грн переплата за грудень).

  • Якщо за поточний місяць клієнт скористався послугами на суму, більшу за оплачену за рахунком, він має доплатити необхідну різницю.

В такому разі замовник отримує рахунок із зазначенням різниці коштів між фактично використаною сумою за місяць, сумою попередньої оплати за рахунком та загальною вартістю послуг. 

Щодо подальшої оплати послуг

Наступний рахунок за користування послугами буде виставлений першого числа наступного місяця (за винятком, якщо воно припадає на вихідний або святковий день). При цьому також враховується переплата за попередній місяць, якщо вона була. У випадках, коли в попередньому місяці виникла недоплата, ця сума додається до наступного рахунку клієнту.

Подальша оплата послуг здійснюється за 100% передоплатою, про що вказано в пункті 13.4. оферти. Якщо клієнт не отримав рахунок до 5 числа поточного місяця, він має повідомити про це фахівців служби взаєморозрахунків Tucha. Неотримання рахунку не означає, що можна не оплачувати користування послугами за поточний місяць.

Про зміну конфігурації

В процесі роботи клієнт може змінювати конфігурацію ресурсів відповідно до потреб. Оплату послуг в такому разі регламентує пункт 12.6. Публічного договору. 

Розглянемо декілька варіантів зміни конфігурації на прикладі оренди віртуального сервера TuchaBit.

Якщо конфігурація збільшилась:
Якщо конфігурація збільшилась:

1 грудня замовник отримав рахунок на оплату сервера в конфігурації 2 юніти вартістю 20 євро. Клієнт оплатив рахунок, а вже 10 грудня за потребою до сервера додали 1 юніт, вартість якого — 9 євро. Після цього клієнт отримав рахунок на оплату 9 євро — тобто на повну вартість зміни конфігурації. Актом виконаних робіт наприкінці календарного місяця закрили дні фактичного користування сервером — 9 днів у попередній конфігурації та 22 дні — в оновленій. 

Якщо конфігурація зменшилась:
Якщо конфігурація зменшилась:

1 грудня клієнт оплатив рахунок на суму 29 євро — це вартість оренди машини у конфігурації 3 юніти. 5 грудня конфігурацію сервера зменшили на 1 юніт, вартість якого — 9 євро. Наприкінці місяця актом закрили 5 днів фактичного користування сервером у попередній конфігурації та 26 днів оренди машини у новій конфігурації. Різниця коштів була зарахована як попередня оплата послуг на наступний місяць. 

Якщо змін конфігурації за добу було декілька, сума оплати послуг визначається за набором ресурсів, що має найбільшу вартість. 

Звертайтеся до Tucha!

Будемо раді, якщо цей огляд зробить вашу першу оплату хмарних послуг більш простою та зрозумілою! А якщо все ж залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до фахівців відповідних служб:

Поділитися:
Статті по темі

Сьогодні все більше компаній вибирають хмарні рішення для бухгалтерії. Перехід на хмарний хостинг допомагає спростити роботу з програмами і даними, оптимізувати витрати на утриманні серверів та налаштувати доступ до даних з будь-якої точки світу. Якщо ви й досі вагаєтеся, чи варто переносити бухгалтерію на віддалений сервер, рекомендуємо ознайомитися з основними критеріями, які вказують на потребу в міграції.

Одна з найбільш частих задач, з якою до нас звертаються клієнти, — винесення бухгалтерії у хмару. Скільки це коштує, де можна розміститися та як перенести роботу бухгалтерії на віртуальний сервер — відповіді на всі ці питання ми зібрали в одній статті. Якщо є додаткові запитання або потрібна наша допомога, звертайтеся 24×7!

Вибору хостингу для бухгалтерських програм і даних слід приділяти підвищену увагу. Вони містять конфіденційну інформацію, а тому особливо потребують захисту від втрат, втручань і потраплянь до рук сторонніх осіб, і водночас — наявності безперебійного підключення для співробітників, яким надано доступ. Усім цим вимогам відповідає хостинг бухгалтерії на віртуальних серверах від Tucha.

Винесення бухгалтерії на віртуальні сервери є одним з найчастіших запитів до команди Tucha. Та нерідко перед тим, як прийняти рішення про перенесення програм і даних у хмари, у клієнтів виникає низка питань:

Українські компанії, які відмовляються від користування російським софтом, шукають інші варіанти для роботи. Пропонуємо ознайомитися з продуктами для заміни 1С, BAS та подібних до них. І попри те, що, за досвідом користувачів, повнофункціональні аналоги цим програмам наразі в процесі доопрацювання, все ж існують рішення, які також допомагають систематизувати роботу бухгалтерії.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись