Тарас Шевченко: Ми бачимо багато перспективних напрямів у співпраці з Tucha

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Тарас Шевченко: Ми бачимо багато перспективних напрямів у співпраці з Tucha
Категорії

З групою компаній RaHuBa Group, що у Харкові, ми стали партнерами не так давно. Проте ця співпраця вже обіцяє бути плідною — молода та амбітна команда партнерів завзято підтримує спільні активності, знається на користі хмар для бізнесу та готова приносити чимало користі іншому бізнесу. Нещодавно ми особисто поспілкувалися з одним із засновників RaHuBa Group Тарасом Шевченком. Партнер розповів, які саме напрями активно розвиває група компаній, що допомагає всій команді та особисто йому впевнено зростати і які помилки зрештою обернулися цінними уроками. Про історію знайомства з Tucha, перспективи та вагомі переваги хмар для бізнесу — у нашому інтерв’ю.

Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про себе та свій бізнес: як давно Ви заснували групу компаній RaHuBa Group, яка її спеціалізація, хто Ваші клієнти:

RaHuBa

Взагалі, група компаній, якою я зараз керую, почала своє існування близько 2,5 років тому — з вересня 2018 року. Проте як самостійна компанія ми працюємо з травня 2020 року. До цього існувала ще одна компанія, яка була заснована влітку 2019 року та згодом, власне, і розрослася у групу компаній.

Я — співзасновник RaHuBa Group. Загалом, уже близько п’яти років займаюся керуванням компаній. Наразі маю двох партнерів: один є партнером в усіх компаніях, що входять до складу групи, ще один є партнером тільки в одній з них. Загалом, у нас 5 компаній та 4 проєкти.

Власне RaHuBa Group — це керуюча компанія, яка забезпечує працездатність і фінансове планування всієї групи та не має своїх певних функцій. Натомість кожна з п’яти компаній, що входить до групи, має конкретну сферу діяльності. Наприклад, одна з них спеціалізується на напрямі відеопродакшн замкнутого циклу і створює від 10-секундних роликів для Instagram до повноцінних YouTube-шоу, які виходять тричі на місяць.

Друга компанія — це digital-агентство, яке має широкий спектр діяльності: від таргетованої реклами до великих маркетингових стратегій з оцінкою вартості аудіовізуальних контактів з усіх джерел, які можуть бути корисними замовникам. Це ж агентство займається створенням лендінгів. Також є ще одна компанія, яка займається консалтингом.

Щодо наших клієнтів, найбільше серед них представників сфери HoReCa (а саме — кафе та ресторанів) і великих корпоративних замовників.

Поділіться задачами, які успішно вирішує Ваш бізнес завдяки хмарним технологіям зокрема:

Розповім для початку на прикладі нашого digital-агентства. Ми зберігаємо у хмарах як інформацію своєї компанії, так і дані клієнтів. Серед задач — і хостинг вебсайтів, створених для замовників. Зазначу, що з метою безпеки наша команда майже нічого не зберігає на локальних робочих комп’ютерах.

Також, наприклад, деяким клієнтам, які звертаються до консалтингового агентства, задля безпеки ми ставимо задачу мігрувати у хмари.

Ми зберігаємо у хмарах як інформацію своєї компанії, так і дані клієнтів. Серед задач — і хостинг вебсайтів, створених для замовників

Факапи і життєві уроки:

Про які важливі речі Ви хотіли б знати на початку кар'єри?

Гарне питання. :) Я — досить іронічна людина, схильна до самоаналізу. Якщо говорити про минуле, напевно, нічого б не змінював. А ось про що хотів би знати, окрім біткоїнів, курсу валют та грядущих економічних криз... Хотілося б отримати деякі навички з адміністрування та керування колективом. Та для цього потрібен життєвий досвід і певна кількість життєвих ситуацій, які допомогли б зрозуміти психологію співробітників і клієнтів. Вважаю, що на старті цьому так просто не навчитись. Це приходить з роками та досвідом.

Поділіться речами, про які Ви з часом перестали хвилюватися:

Напевно, більше не хвилююся через гроші. Є відчуття, що навіть якщо ми робимо певні помилки та щось втрачаємо у загальній бізнес-стратегії, на 100% все одно не можемо помилитися. Адже ми ґрунтовно займаємося річним плануванням: будуємо фінансові цілі, робимо розрахунки кількості лідів, товарів на високий, середній та дрібний чеки, оцінюємо рекламні активності тощо. Тому навіть якщо таке планування і буде хибним на певний відсоток, у такій глибокій аналітиці просто неможливо зробити помилок абсолютно у всьому.

Також менше хвилююся через імовірну втрату колективу, тому що в нас низька плинність кадрів. Чимало співробітників працюють зі мною вже не один рік, усі великі кризи ми пройшли разом. Тому з цього питання хвилююся значно менше, ніж, наприклад, 5 років тому.

Є відчуття, що навіть якщо ми робимо певні помилки та щось втрачаємо у загальній бізнес-стратегії, на 100% все одно не можемо помилитися

Розкажіть про помилки, яких Ви припустилися на кар’єрному шляху, і що корисного здобули завдяки їм:

Помилки ми робимо щомісяця. Напевно, найбільшою серед них була саме відсутність планування ще 7-8 років тому. Йдеться не лише про те, скільки ми плануємо заробити, а й про те, з яких джерел будемо отримувати надходження, де брати заявки від клієнтів та інше. Це, мабуть, основна помилка та головний урок, який виніс на кар’єрному шляху.
Крім того, орієнтованість на клієнтів і співробітників — речі, які також прийшли через деякі помилки.

А як на веденні Вашого бізнесу позначився карантин?

З останньої кризи, пов’язаної з локдауном, ми вийшли з ростом. Як тільки-но події почали розгортатися, ми одразу зрозуміли, що вони відіб’ються на нас, і вже були готові до цього. Тому в березні 2020 року почали вживати антикризових заходів для збереження працездатності компаній.

Які корисні звички та навички допомагають Вам досягати своїх цілей?

Це, знову ж таки, планування. А ще не менш важливим є делегування. Без свого чудового штату, правильного розподілення задач та контролю за їх виконанням, мотивації досягнення цілей разом з командою я б точно не досяг усього, що зараз маю. Навіть якщо я їду у відпустку або відрядження, моя команда впевнено справляється з усіма задачами.

Без свого чудового штату, правильного розподілення задач та контролю за їх виконанням, мотивації досягнення цілей разом з командою я б точно не досяг усього, що зараз маю

Про Tucha і партнерство:

Розкажіть, як Ви познайомилися з нами:

Зараз ми розвиваємо новий напрям у бізнесі — консалтинг, про що і говорив раніше. Деякий час тому до нашої команди приєднався новий співробітник — Олександра, керівник відділу Автоматизації бізнесу. Колега вже знала про Tucha та всі можливості партнерства з вами. І коли в період планування розвитку цього бізнесу ми почали виводити ключові речі, які нам допоможуть зростати, Олександра порекомендувала саме партнерство з Tucha.

Поділіться враженнями від співпраці з нами:

Попри те, що співпрацюємо ми не так давно, команда RaHuBa Group задоволена партнерством. Зокрема Олександра бачить багато перспективних напрямів, у яких ми могли б ефективно співпрацювати разом з Tucha.

Попри те, що співпрацюємо ми не так давно, команда RaHuBa Group задоволена партнерством

Про хмари:

Чи зустрічалися Вам які-небудь міфи про хмари?

Наш підхід передбачає, що, перед тим, як розпочати роботу над певними проєктами, ми завжди вивчаємо міфи, які можуть зустрічатися на шляху. Тому наша команда добре вивчила особливості роботі у хмарах перед тим, як почату роботу.

Щодо міфів від клієнтів або знайомих, такі особисто мені не зустрічалися.

Назвіть причини використовувати хмари у бізнесі:
Перш за все, це безпека даних компанії. Також хмари допомагають бізнесу заощадити кошти. І таких переваг насправді багато. Наприклад, якщо зараз ми вийдемо за межі тих потужностей, які маємо, або додасться інформація, що потребує особливої конфіденційності, ми навряд чи будемо нарощувати фізичні сервери, а будемо використовувати хмари.

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:

Якщо бізнес піклується про безпеку та конфіденційність інформації, а також бажає заощадити кошти, йому слід переходити у хмари. Якщо компанія інтенсивно розвивається, то у цей непростий час я не бачу жодних переваг у тому, щоб витрачати фінанси на облаштування фізичного обладнання в офісі. Це не захищає дані від доступу сторонніх осіб, тому краще все ж використовувати хмарні сервіси. Порада актуальна і для хостингу вебсайтів: наприклад, якщо є перспектива швидкого зростання трафіку, треба використовувати хмарні рішення, які будуть забезпечувати сайту безперебійну роботу.

Якщо бізнес піклується про безпеку та конфіденційність інформації, а також бажає заощадити кошти, йому слід переходити у хмари


 

Ось таким щирим і насиченим дієвими порадами вийшло наше інтерв’ю з Тарасом. Дякуємо партнеру за бесіду, а всій команді RaHuBa Group — за активну співпрацю! Бажаємо і далі розвиватися та успішно втілювати в життя сміливі задуми.

А ми вже працюємо над новими цікавими матеріалами для вас, друзі. Слідкуйте за оновленнями!

Поділитися:
Статті по темі

З рекламним агентством «Прайд» ми співпрацюємо з 2013 року, і за цей час партнерство переросло в міцну дружбу. Нещодавно ми поспілкувалися із засновником і керівником компанії Євгеном Рясним. Під час бесіди Євген поділився історією створення своєї справи та можливостями агентства, а також розповів, як підходив би до відкриття бізнесу сьогодні. Про корисні якості для досягнення цілей, хмарні міфи та практичне застосування хмар у роботі — у нашому новому інтерв'ю.

Карантинні обмеження — не завада проведенню традиційних інтерв’ю з партнерами. Цього місяця ми віддалено поспілкувалися з Дмитром Тіщенком, директором компанії Geniustudio. Під час бесіди партнер розповів, з чого починався та як розвивався його кар’єрний шлях і чому навчили зроблені помилки. А ще наш колега поділився досвідом роботи із хмарами та розповів, вирішенню яких бізнес-задач вони суттєво сприяють. 

Як українські компанії впоралися з задачами, котрі приніс карантин? Ми поділилися своїми спостереженнями та дізналися, який досвід мають наші партнери — експерти у галузі автоматизації бізнесу

Партнер поділився з нами філософією своєї команди, підходом до роботи і клієнтів, а також розповів про те, яким був його шлях до створення власного бізнесу. І, звичайно ж, поговорили про користь хмар та практичне застосування їх у роботі.

Друзі, продовжуємо традицію щомісяця спілкуватися з нашими партнерами про бізнес та місце хмарних технологій у ньому. Цього разу історією про кар’єрний шлях та важливі життєві уроки поділився Сергій Оношенко, директор компанії QWERTY Group. Впевнені, досвід та практичні поради Сергія стануть у пригоді багатьом з нас! 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись