Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Кирило Коваленко: З Tucha приємно співпрацювати

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Кирило Коваленко: З Tucha приємно співпрацювати
Категорії
Kirilo Kovalenko Z Tucha priєmno spіvpracyuvati_2

Для Tucha зустрічі з партнерами — це завжди дещо більше, ніж розмови про співпрацю. Так ми обмінюємося досвідом, дізнаємося більше про наших колег та будуємо ще більш міцні партнерські відносини. Саме такою видалася і наша нещодавня зустріч з Кирилом Коваленком, засновником компанії Planet-IT, що спеціалізується на комп’ютерному сервісі. Співпрацюємо з Кирилом ми вже досить давно, тож обговорити було що. Про те, як виникла ідея заснувати бізнес, чи завжди справа йде легко та як впоратися зі страхом починати власну підприємницьку діяльність — у нашому інтерв’ю. І, звичайно, не обійшлося без теми партнерства та користі хмарних рішень для різних напрямків бізнесу.

Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:

Компанію Planet-IT ми заснували приблизно 5 років тому. Спочатку набивали руку та набивали гулі, а через 3 роки вирішили зробити нашу компанію офіційною.
У нас є клієнти майже з усіх галузей. Зокрема, медичні та будівельні організації, архітектурні бюро, швейні фабрики, освітні центри, з якими ми співпрацюємо та вирішуємо для них конкретні задачі. Також є клієнти з аграрного сектору, які теж користуються нашими послугами та сервісами, і вони дуже задоволені.
 

Як і чому прийшла ідея заснувати власний бізнес?

Просто захотіли автономності. Справа бере свій початок з ІТ, а ця сфера мені подобається і є дуже близькою, тому і вирішили заснувати саме такий вид бізнесу. А поштовхом послужило те, що в 2014 році ми створили прототип власної соціальної мережі, яку хотіли позиціювати як першу українську незалежну соціальну мережу, повністю відкриту для клієнтів, але закриту для спецслужб. Ми запустили цей проект, він почав працювати, але особливо великої кількості користувачів та інвесторів ми там не побачили, тож, можна сказати, соціальна мережа жила своїм життям. Вона має назву «Образ.юа». А взагалі, ми планували зробити «інтернет всередині інтернету». Ось так ми офіційно і зареєстрували свій бізнес.
 

Ця соціальна мережа і наразі доступна користувачам?

Так, наразі доступний увесь функціонал класичної соціальної мережі. У розробці — такі можливості, як пошук та бронювання готелів, оренда житла та багато інших. Насправді, соціальна мережа має багато цікавого функціоналу, але поки ми їх не впроваджуємо в свій проект. Є, наприклад, і освітній портал, який працює одразу з можливістю видачі сертифікатів.
 

Які Ваші плани з розвитку компанії на найближчі 5 років?

Плани такі: ще більше клієнтів та більше можливостей. Тобто, залучення нових клієнтів та інвесторів, якщо вони будуть. Це завжди цікаво, адже нові клієнти постійно навчають чомусь новому, і кожен з них приносить щось по-своєму цікаве. Взагалі, кожен проект для нас цікавий, навіть найпростіший.

…нові клієнти постійно навчають чомусь новому…

Факапи і життєві уроки:

Як впоратися зі страхом розпочинати власну справу?

Просто не боятися та йти вперед, брати і робити. Якщо ти падаєш, потрібно встати, обтруситися та йти далі. Ніколи не потрібно боятися. Коли починали офіційну діяльність, ми довгий час боролися за місце під сонцем. Падали, від нас відмовлялися, писали негативні відгуки... Але, як виявилося, усе це можна подолати. Потрібно просто переступити і йти далі.
 

Помилки, яких Ви припустилися на кар’єрному шляху, і що корисного здобули завдяки їм:

Насправді, помилки є завжди. Наприклад, незнання якогось матеріалу теж може бути помилкою. Відмова від вирішення якої-небудь задачі клієнта через незнання того, як її, власне, вирішити, може бути помилкою. А от коли ви беретесь за цю справу і разом з клієнтом узгоджено рухаєтеся вперед — це і є ваша перевага. Тому боятися не треба, навіть якщо будуть помилки і негативні думки.
 

Важливі речі, про які Ви хотіли би знати на початку заснування свого бізнесу:

Такі речі теж є завжди. Наприклад, пов’язані з новими технологіями. Якщо у 2012 році їх не було, то зараз вони більш розвинені. Візьмемо, зокрема, технології побудови безшовної мережі Wi-Fi. Тоді вони розвивалися, але були дуже дорогими, а на більш бюджетному обладнанні це було розробити складно.
 

Речі, про які з часом Ви перестали турбуватися:

Ми просто перестали боятися: боятися брати щось нове або невідоме нам. Тому що є партнери, наприклад, такі як Tucha. Ми звертаємося до вас і ви нам допомагаєте. Саме тому ми не боїмося брати нові завдання.
 

Корисні звички та якості, які допомагають Вам досягати своїх цілей:

Це бажання працювати і цілеспрямованість.

Якщо ти падаєш, потрібно встати, обтруситися та йти далі
 

Як Ви вважаєте, потрібно займатися тією справою, що подобається, або тією, котра приносить дохід?

Ми вибирали сферу, яка нам подобається. Тобто, не ставили спочатку за мету багато заробляти. Звичайно, це завжди є ціллю будь-якого бізнесу. Але для нас мета — принести в українське суспільство сервіс вищої якості та нового рівня. Дійсно, велика частка ІТ-компаній, які працюють в Україні, дбають тільки про те, щоб побільше заробити грошей. Ми ж пішли іншим шляхом: поспілкувалися з нашими друзями і партнерами в США, з компаніями, які працюють в Європі та ОАЕ, і зрозуміли, що для них найголовніше — це якість обслуговування клієнтів та сервіс для них. Тому ми взяли за основу їх досвід і десь теж ідемо назустріч клієнту, хоча і на шкоду собі. Але при цьому клієнт у нас завжди задоволений. Це один з основних принципів роботи компанії. Є правило — клієнт завжди правий. Ось його ми і дотримуємося.
 

Поділіться порадою, як Вам вдалося реалізувати себе в професії:

Спочатку це було просто хобі. Додали любов до розвитку і, власне, прагнення розвиватися, тому що в ІТ-сфері постійно з'являється щось нове, унікальне. Ми завжди хочемо навчитися чогось більшого.

Для нас мета — принести в українське суспільство сервіс вищої якості та нового рівня

Про Tucha і партнерство:

Як Ви познайомилися з нами?

Перша зустріч з Tucha була в далекому 2012 році на одній з конференцій. Спочатку познайомилися з Володимиром Мельником, технічним директором Tucha, а я на той час працював у медичній клініці. Саме тоді ми вперше замовили у Tucha поштовий сервер. Відтоді і почалася наша співпраця. А партнерами ми стали 2 роки тому.
 

Ваші враження від партнерства з Tucha впродовж цього часу:

Скажімо так, ми пробували співпрацювати з іншими компаніями, хмарними провайдерами. Але з ними не так комфортно працювати, як з Tucha. Тож змінювати вашу компанію на інші — нецікаво, а ось навпаки — дуже навіть цікаво. У вас більш гнучкий сервіс та умови, гнучкий підхід до кожного клієнта, і це підкуповує.
За період співпраці ніякого негативу не було, тільки всебічна допомога і підтримка. З Tucha приємно співпрацювати.
 

А як щодо техпідтримки Tucha, чи є у цьому переваги?

Перевага Tucha перед іншими компаніями в тому, що в решті компаній повідомляють про техпідтримку 24х7, але по факту, її немає. У Tucha є цілодобова техпідтримка, завжди можна зателефонувати, отримати відповідь і все вирішити. Так, час вирішення питання залежить від складності самої задачі, але воно все одно буде вирішене.
Інші компанії часто не вміють цього робити: не відповідають за регламентований час відповіді, наприклад. Якщо говорити про європейські компанії, у них техпідтримка дійсно працює 24х7. Та нерідко бувають складнощі через мовний бар'єр. А ще часто це дорого.

За період співпраці ніякого негативу не було, тільки всебічна допомога і підтримка

Про хмари:

Які переваги надають хмари у порівнянні з фізичними серверами?

Хмари вигідні для компаній тим, що вони набагато безпечніші. При роботі з фізичними серверами, якщо інтернет-доступ зникає, сервери стають недоступними. Відповідно, хмара у цьому плані більш надійна. А ще — швидша та безпечніша, при цьому використовуються додаткові технології, наприклад, резервне копіювання. Крім того, хмари більш відмовостійкі. Тим паче, що сервери знаходяться не в офісі компанії, а, найчастіше, навіть за межами України.

Як Ви вважаєте, чи зміниться ставлення користувачів до хмар у найближчі 5-10 років? Або, можливо, з’являться нові технології на хмарному ринку?
Як показує практика, зараз клієнти переходять у хмари, але нерідко з деякими побоюваннями. Вони бояться розлучатися зі своїми даними, бояться, що ці дані можуть бути використані проти них. Найчастіше клієнти намагаються розмістити ці дані десь всередині компанії, заховати «під стелею». Років через 10, можливо, менталітет нашого суспільства зміниться. Але зробити це буде дуже складно.
 

Поділіться порадою з тими, хто хоче перейти у хмари, але все ще має сумніви:

Не боятися та читати умовами договору з вашим провайдером. І все одно треба брати відповідальність за збереження власних даних на себе, де б ці дані не були: в офісі або на віддаленому сервері.

Хмари вигідні для компаній тим, що вони набагато безпечніші

Дуже вдячні Кирилові за змістовне інтерв’ю і практичні поради, а всій компанії Planet-IT — за надійне партнерство та активну співпрацю. Бажаємо успіхів та нових звершень!

Поділитися:
Статті по темі

Чим корисні для бізнесу хмари та аутсорсинг? Як правильно обрати підрядника, що впевнено впорається з ІТ-процесами, та хмарного провайдера, якому можна довірити важливі дані? 

Ми розглянули тему хмарних сервісів та аутсорсингу ІТ-задач, а також дізналисящо думають з вищеозначених питань наші партнери, провідні експерти ІТ-галузі

Весна видалась особливо багатою на зустрічі та бесіди з партнерами. На семінарі «Анатомія бізнесу» у Запоріжжі, який відбувся 12 квітня...

Як хмари допомагають у посиленні захисту даних та чому наші партнери рекомендують використовувати їх в роботі своїм клієнтам? Щоб дізнатися відповіді на ці питання, скористалися нагодою поспілкуватися з партнеркою Мариною Бурдановою, керівницею відділу продажів компанії БВК-Софт. З пані Мариною ми активно співпрацюємо вже досить давно, і нещодавнє спілкування присвятили обговоренню теми посилення безпеки даних.

Безпека інформації — важливе питання сьогодення. Як захистити свої дані? Які практики впроваджують в роботу компанії та що рекомендують робити своїм клієнтам? Обговорили актуальну тему з нашим давнім і надійним партнером Сергієм Басовим, технічним директором ТОВ «ТСПС». 

З компанією Uniqid та її засновницею Юлією Павловою, що з міста Львів, наша співпраця триває досить давно. Команда партнерів спеціалізується на проведенні інформаційно-тематичних заходів, супроводі та автоматизації спеціалізованого програмного забезпечення, наданні правових, юридичних, бухгалтерських консультацій та інших поширених послуг.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись