Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Євген Рясний: У Tucha дуже гарний відділ технічної підтримки

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Євген Рясний: У Tucha дуже гарний відділ технічної підтримки
Категорії

З рекламним агентством «Прайд» ми співпрацюємо з 2013 року, і за цей час партнерство переросло в міцну дружбу. Нещодавно ми поспілкувалися із засновником і керівником компанії Євгеном Рясним. Під час бесіди Євген поділився історією створення своєї справи та можливостями агентства, а також розповів, як підходив би до відкриття бізнесу сьогодні. Про корисні якості для досягнення цілей, хмарні міфи та практичне застосування хмар у роботі — у нашому новому інтерв'ю.

Про себе і компанію:

Розкажіть трішки про себе та свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія:

Євен Рясний

Наша компанія «Прайд» відкрилася у 2008 році. Взагалі, ми починали працювати як рекламне агентство, були представниками однієї зі всеукраїнських нішевих рекламних компанії у Запоріжжі та Запорізькій області.

Компанію «Прайд» заснували люди, які працювали в різних сферах, зокрема в ІТ, тому у нас одразу були не тільки рекламні, але і вебпослуги: ми розробляли різні сайти для клієнтів. Першим більш-менш великим web-проєктом, над яким працювала наша компанія, стала інтерактивна карта Запоріжжя з нанесеними на ній підприємствами: починаючи з кафе і закінчуючи автомийками та заправками. Це був своєрідний каталог компаній з прив'язкою до геолокації. Проєкт можна назвати аналогом Google-карт, які в той час тільки починали впроваджуватися. Пізніше інтерактивна карта Запоріжжя перестала бути актуальною, і ми прийняли рішення її закрити.

Оскільки засновники компанії, і я зокрема, були ІТ-фахівцями різних напрямів, з часом ми стали активно розвивати напрям розробки сайтів, створюючи їх для клієнтів і працюючи над власними проєктами. Згодом, поєднуючи рекламний та web-напрями, у нас з'явився великий власний проєкт — агрегатор з продажу зовнішньої реклами спочатку по місту Запоріжжя — Billboard.zp.ua. Поступово ми почали розширюватися і зараз покриваємо всю Україну, займаючись розміщенням зовнішньої реклами в будь-якій точці країни — Billboards.com.ua.

Хто переважно є клієнтами компанії «Прайд»?

Наразі серед клієнтів здебільшого малий та середній бізнес України. Також ми працюємо з іноземними клієнтами — обслуговуємо європейські компанії, зокрема з продажу нерухомості, міжнародних перевезень, пошуку персоналу.

Поділіться задачами, які успішно вирішує Ваша компанія, завдяки хмарним технологіям зокрема:

У хмарі ми розміщуємо сайти, програми та інші програмні продукти, які створюємо для наших клієнтів.

Також у нас є свої власні проєкти. Оскільки зараз ми розвиваємося, звичайного хостингу вже не вистачає, і для обробки та зберігання інформації нам потрібні вже сервери. Власне, для цих задач і потрібні хмари.

У хмарі ми розміщуємо сайти, програми та інші програмні продукти, які створюємо для наших клієнтів

Факапи та життєві уроки:

Про які речі Ви хотіли б знати на початку свого бізнесу:

Якби я починав свій бізнес зараз, я б провів аналіз ринку, вивчив ніші, промоніторив конкуренцію. Далі намітив би цілі та задачі, розписав бізнес-процеси та розібрався б з організаційною структурою. А ще з'ясував загалом, чи в той час я перебуваю зі своєю бізнес-ідеєю на ринку, розібрав би місткість та можливості цього ринку. Усього цього ми не знали, коли починали свій бізнес. Все було на ентузіазмі, але як же це було круто!

Поділіться головною порадою, як реалізувати себе в професії:

Насамперед потрібно працювати, прагнути, йти вперед. Якщо у вибраній вами ніші ринку є місце, куди рости, і ця частина ринку дозволяє заробляти, рости вам та вашій компанії, тоді вперед! Усі можливості для цього є.

Чи є помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного отримали завдяки їм?

Звичайно, помилки були, як і у всіх, проте глобальних не було. Раніше ми боялися встановлювати партнерські відносини з іншими компаніями, боялися, що інвестори перекуплять «наших» людей, скопіюють ідеї та самі їх реалізують. Хоча зараз я розумію: якби ми залучили експертизу та ресурси ззовні, наші бізнес-ідеї реалізовувалися б набагато швидше.

Про які речі Ви з часом перестали турбуватися?

Про персонал. Спочатку хвилювався з приводу кожного співробітника: як складеться з ним співпраця, чому хтось звільняється. Зараз перестав перейматися цим.

Які корисні звички та якості допомагають Вам досягати своїх цілей?

Це працьовитість, наполегливість, віра у свою ідею та у свою мету, а ще — вміння йти до неї.

Щодо звичок, серед них передусім спорт. Саме він дає енергію.

Перш за все, потрібно працювати, прагнути, йти вперед. Якщо у вибраній вами ніші ринку є місце, куди рости, і ця частина ринку дозволяє заробляти, рости вам та вашій компанії, тоді вперед! 

Про Tucha і партнерство:

Розкажіть, як Ви познайомилися з нами?

Ми познайомилися на одній з виставок, організованій в Києві нашим спільним партнером Бітрікс24. Технічний директор Tucha Володимир Мельник виступав на конференції з доповіддю «Мій сайт — моя фортеця. Вибудовуємо систему протидії DDoS-атакам». Після заходу співробітники Tucha надіслали нам пропозицію щодо співпраці, і ми погодилися. Тим паче якраз шукали інфраструктуру для розміщення проєкту. Так ми почали взаємодіяти.

Поділіться враженнями від партнерства з Tucha:

До роботи з Tucha питань ніяких немає. Хочу особливо підкреслити технічний аспект роботи з вами. У Tucha дуже гарний відділ технічної підтримки: за весь час співпраці всі задачі вирішувалися вчасно.

Хочу особливо виділити технічний аспект роботи з вами. У Tucha дуже гарний відділ технічної підтримки: за весь час співпраці всі задачі вирішувалися вчасно

Об облаках:

3 міфи про використання хмарних рішень, які виявилися неправдою:

Раніше чув міф про те, що хмари — це дорого. Насправді ж, зараз це цілком доступно.

Ще один міф полягає в тому, що самому складно розібратися з хмарами.

Також і досі існують міфи на тему безпеки. Вони стосуються того, що хтось може викрасти інформацію з хмари та вона стане доступною.

Назвіть причини застосовувати хмари в бізнесі:

Найперше, це мобільність доступу. Хмари можна використовувати як для особистих цілей, так і для роботи компанії.

Крім того, хмари дозволяють швидко масштабувати ресурси, якщо з'явиться потреба їх наростити.

Ще одна причина застосовувати хмари в бізнесі — це безпека роботи з даними.

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:

Швидше переходьте у хмари!

Швидше переходьте у хмари!

 


 

Бесіда з Євгеном вийшла змістовною та корисною, за що ми щиро вдячні нашому партнеру. Бажаємо всій команді компанії «Прайд» впевненого подальшого розвитку та якомога більше цікавих проєктів!

Друзі, а ми вже готуємо для вас нові інтерв'ю. Не пропустіть!

Поділитися:
Статті по темі

Як хмари допомагають у посиленні захисту даних та чому наші партнери рекомендують використовувати їх в роботі своїм клієнтам? Щоб дізнатися відповіді на ці питання, скористалися нагодою поспілкуватися з партнеркою Мариною Бурдановою, керівницею відділу продажів компанії БВК-Софт. З пані Мариною ми активно співпрацюємо вже досить давно, і нещодавнє спілкування присвятили обговоренню теми посилення безпеки даних.

Компанія Smart працює у місті Кам’янець-Подільський та спеціалізу-ється на автоматизації бізнес-процесів, продажі та супроводі систем документообігу та подачі звітності, наданні інших поширених ІТ-послуг. Під час нещодавньої бесіди Юрій Завальський, керівник компанії, розповів про один з найбільш частих запитів від клієнтів — організацію віддаленої роботи, для вирішення якого корисні хмари. Також партнер з власного досвіду розповів про дієві способи залучення клієнтів, роль партнерів у веденні бізнесу та поділився порадою щодо того, як не втрачати натхнення вести діяльність далі.

Під час нещодавнього візиту до Львова ми відвідали нашого давнього та надійного партнера — компанію Auspex і мали нагоду особисто поспілкуватися з її керівником Ігорем Королем. Ігор розповів про істинні цінності та місію своєї компанії, а також про власний шлях у кар’єрі з його помилками та уроками. Крім цього, партнер поділився успішним досвідом використання хмарних рішень і окреслив бізнес-задачі, вирішенню яких щонайкраще сприяють хмари. Вийшло щиро та, як завжди, корисно.

Віталій розповів, коли та як розпочався його кар’єрний шлях, які фатальні помилки траплялися у цей період та які інструменти допомогли подолати їх наслідки та запобігти повторенню у майбутньому. Також наш партнер поділився думкою про незамінну користь хмар для сучасного ведення бізнесу. Особливо цінні поради Віталій надав початківцям в ІТ-галузі, які бажають розвиватися і ставати професіоналами. Словом, вийшло змістовно, рекомендуємо до прочитання.

Інтерв’ю з партнерами — чудова нагода обмінятися корисним досвідом щодо ведення бізнесу. Цього разу ми дистанційно поспілкувалися з Нестором Копитком, співзасновником і директором з маркетингу компанії Zrobleno Solutions. Партнер розповів, про що хотів би знати на початку свого бізнесу, як долає перешкоди зараз та що насправді криється за хмарними міфами.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись