Ефективна робота команди в сучасних умовах. Досвід експертів

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Ефективна робота команди в сучасних умовах. Досвід експертів
Категорії

Світ невпинно трансформується, а з ним змінюються і вимоги до ведення бізнесу та роботи команди. Додатковим каталізатором змін став карантин. Яким є сучасне бізнес-середовище? Які навички повинен мати кожен фахівець та що допомагає українським компаніям ефективно працювати в умовах пандемії? Досвідом поділилися наші партнери — фахівці у галузях автоматизації бізнесу та ІТ:

  • Михайло Білий, виконавчий директор компанії CRM Genesis;
  • Захар Кас’яненко, засновник компанії Prime Lab;
  • Головатенко Олексій, технічний консультант і викладач освітнього центру ІТ Столиця.

У цій статті ми наводимо головні тези експертів. З повною версією інтерв’ю з партнерами рекомендуємо ознайомитись на нашому YouTube-каналі.

Досвід експертів
Аспект 1. Про глобальні зміни у веденні бізнесу

Впродовж останніх двох років компанії пережили значні зміни: перехід на віддалений формат роботи, впровадження нових ІТ-технологій, реорганізація взаємодії з командою. Що ще змінилося у бізнес-середовищі?

  • Позиціювання та ведення бізнесу

«Бізнес став більш оптимізованим та більш автоматизованим», — говорить Михайло Білий. Під час пандемії виявилося, що частина речей, які виконувалася роками, — неважлива. Зараз все спрямовано на те, щоб робити якісний, швидкий та універсальний продукт.

Захар Кас’яненко зазначає такий важливий факт, як появу позиціювання у великої частки компаній з початком карантину. Раніше всі працювали з принципу «аби продати якомога більше товарів і продуктів». А у зв’язку з пандемією більшість почали концентруватися на тих послугах, в яких вони є експертами. «Друга половина 2020-го року була пронизана оцифровуванням. Ми почали більше зосереджуватися на діях, які призводять до результатів, та прибирати непотрібні», — підсумовує партнер.

Разом з цим, компанія, в якій працює Олексій Головатенко, завжди позиціювала себе в інтернеті як така, що працює 24×7. «Але карантин все одно наклав свій відбиток: команді довелося перейти у віддалений формат роботи», — додає Олексій.

  • Вимоги до працівників

На думку наших експертів, провідними вимогами до особистих якостей фахівців є самоорганізація, відповідальність та здатність до самонавчання. Також, аби якісно працювати онлайн, не обійтися без базових навичок роботи з такими технологіями, як інтернет, віддалений офіс, хмарне сховище тощо. 

Такі вимоги зумовлені головною задачею сьогодення — відповідати навколишнім змінам та швидше змінюватися самому.

Бізнес став більш оптимізованим та більш автоматизованим

Михайло Білий

Аспект 2. Про вимоги до вмінь та навичок фахівців

Разом з трансформацією бізнес-середовища зросли і вимоги до універсальних компетенцій співробітників. Важливими якостями стали вміння прилаштовуватися до змін та працювати у віддалених умовах. А яким має бути сучасний фахівець на думку наших експертів?

На вмінні самостійно розвиватися та бути відкритим до нового наголошує Захар Кас’яненко. Позиція «я навчився добре виконувати свою роботу і більшого мені не треба» вже не працює. «Весь світ кардинально прискорився в розрізі змін, тому потрібно вчитися змінювати і себе», — підводить партнер.

Олексій Головатенко додає ще декілька важливих компетенцій: здатність самостійно охоплювати великі обсяги інформації, що постійно зростають, та розуміння щонайменше таких понять, як інтернет та хмари.

Для того аби визначити важливі якості фахівців, потрібен також огляд на майбутнє. Найближчими роками буде значущою навичка фахівця бачити кінцевий продукт своєї діяльності, розуміти, що саме слід робити та в які терміни. Крім цього, як зазначає Михайло Білий, важливими компетенціями стають допитливість і вміння оптимізувати свій час, а з ним — і роботу компанію.

Весь світ кардинально прискорився в розрізі змін, тому потрібно вчитися змінювати і себе

 

Захар Кас’яненко

Аспект 3. Про баланс між роботою і вільним часом

Питання розподілу часу стало особливо актуальним після переходу компаній у віддалений формат роботи, адже межі робочого простору дещо розмилися. Як утримувати рівновагу та де брати наснагу на генерацію нових ідей?

Як виявилося, це питання не завжди просте для тих, хто живе своєю справою. :) Так, Захару Кас’яненко знайти золоту середину поки що не вдається, адже баланс переважує то на бік роботи, то на бік особистого життя: «Наша мотивація — це цілі та мрії, про які ми забуваємо. Пам’ятайте про те, що ви завжди можете досягти більшого, якщо будете захоплені конкретною метою. Тому знайдіть для себе мрію та досягайте її!».

До речі, ще один відмінний спосіб підтримувати працездатність — шукати приємні речі у повсякденні. Зокрема Олексія Головатенка як викладача надихають успіхи його учнів, спілкування з колегами та партнерами Tucha зокрема. І ми погоджуємося, адже партнери — це справжні однодумці та підтримка. Особливо, якщо йдеться про партнерів компанії Tucha. ;-)

Ще одне цікаве спостереження: для зростання потрібно чітко розуміти, куди йти та якого алгоритму дій дотримуватися. А для цього фахівець має знаходитися у своїй зоні комфорту, що б там не говорили різні коучі. Як зазначає Михайло Білий, насправді все навпаки — потрібно потрапити в цю зону: «Тоді співробітник не буде стресувати, а буде виконувати роботу ще краще, отримувати більшу винагороду та матиме мотивацію працювати ще більш сумлінно».

Мене надихають успіхи учнів, спілкування з колегами та партнерами Tucha зокрема

Олексій Головатенко

Аспект 4. Про роботу в умовах пандемії

Нові умови, які принесла пандемія, не оминули й такі аспекти, як робота з клієнтами та способи мотивації команди в умовах віддаленої роботи. Ми поцікавилися в експертів, що допомагає їм зберегти працездатність компанії та яку роль при цьому відіграють хмари.

  • Робота команди та ведення бізнесу. 3 практичні поради:

1.    Зберігати людяність. Оскільки формальні відносини «керівник-підлеглий» вже відходять у минуле разом зі старими правилами та бюрократією, з’являтимуться умовні команди за інтересами. Аби мотивувати працівників, доречно використовувати нові форми роботи, наприклад, змагання між сформованими командами. 

Насправді лідерство закладено у кожній людині. Потрібен лише мінімальний контроль, який буде комфортним для працівників. Це має бути гра, що захоплює

Михайло Білий

2.    Вимкнути негативний шум, зменшити спілкування з людьми, що негативно налаштовані до життя. Якщо кожен фахівець почне змінювати свій підхід до роботи, продукту, прокачувати себе, це допоможе йому швидше реалізуватися та покращити роботу компанії загалом.

Якщо у вас справи почали йти гірше, це лише означає, що ви не змінюєтеся, в той час як світ навколо трансформується

Захар Кас’яненко

3.    Робити акцент на постійному контакті з командою за допомогою месенджерів та соціальних мереж. 

Використовуйте всі можливості інтернету, зокрема програми для відеозв’язку, а також хмарні сервіси від Tucha

Олексій Головатенко

  • Значення хмар

Усі експерти сходяться на єдиній думці: якщо залучити хмари, ведення бізнесу стає простішим. Не потрібно перейматися безпекою серверів, які знаходяться в офісі або вдома, наявністю електроенергії чи інтернету, питанням витрат на модернізацію ресурсів. Краще одразу віддати ці задачі підряднику. До того ж хмари допомагають спростити робочий процес завдяки організації віддалених робочих місць, що особливо актуально під час карантину. Взагалі, купувати певні послуги чи продукти в оренду — це тренд, що буде зростати щороку.

Хмарні рішення — наше майбутнє. Tucha надає дуже якісний сервіс за невеликі гроші

Михайло Білий

Аспект 5. Про роль партнерства

Партнерство — невіддільна складова бізнесу. Саме партнери допомагають компаніям розвиватися, надихатися ідеями та залучати нових клієнтів. Крім того, така співпраця розширює межі бізнесу та дозволяє обмінюватися корисним досвідом.

Про важливу роль партнерів, особливо під час пандемії, говорить і Олексій Головатенко. «Освітній центр ІТ Столиця постійно шукає нові форми роботи. Цьому сприяє зокрема компанія Tucha. Партнерство допомагає нам у непрості часи пандемії організовувати віддалені робочі місця, налагоджувати зв’язок між працівниками та залучати нових клієнтів», — розповідає експерт.

Захар Кас’яненко теж підтверджує, що партнерство відіграє надзвичайно важливу роль. Для того щоб досягати нових результатів, потрібно об’єднуватися, взаємодіяти, шукати нові точки дотику та підтримувати один одного, що особливо важливо наразі. «Кожен має бути експертом у своїй справі. Ми вибрали Tucha з метою, аби експерти допомагали у розміщенні коробок Бітрікс24, котрі продає клієнтам компанія Prime Lab, на своїх серверах. Продукти відмінно почувають себе у хмарах від Tucha, а фахівці служби технічної підтримки сумлінно підтримують їх працездатність».

На ще одній функції партнерства наголосив Михайло Білий: «Компанія CRM Genesis створює ті чи інші готові рішення, котрі продає своїм клієнтам. Також ці ж самі послуги можемо продавати не ми, а наші партнери». І додає: «Ми піклуємося про наших клієнтів і несемо відповідальність за рекомендації їм, тому працюючи з Tucha, точно впевнені в якості надання їх послуг».

Партнерство допомагає нам у непрості часи пандемії організовувати віддалені робочі місця, налагоджувати зв’язок між працівниками та залучати нових клієнтів

Олексій Головатенко

Висновки

Отже, підсумовуючи досвід наших експертів, наводимо головні тези:

  • Для ефективної роботи команди велике значення мають якості кожного окремого співробітника.
  • Успішний фахівець має володіти навичками тайм-менеджменту, самоорганізації та здатністю до самостійного навчання.
  • Підтримувати роботу компанії в умовах пандемії допомагають новітні ІТ-технології: месенджери, додатки для відеоконференцій та планування задач, а також хмари.
  • Саме хмарним сервісам під силу якісно організувати віддалений доступ до робочих місць для всієї команди або окремих співробітників.

Тому залучайте сучасні технології в роботу вже зараз! Пишіть нам на адресу sales@tucha.ua або телефонуйте за номером +380 44 583-5-583. Радо запропонуємо найкраще хмарне рішення для вирішення саме вашої задачі.

Поділитися:
Статті по темі

Сучасний світ — це щоденні зміни та виклики. Яка формула ведення бізнесу існує у тих, хто вже давно створив та розвиває власну справу? Які перешкоди доводиться долати підприємцям та на яких помилках вчитися? Про все це і більше розповіли наші експерти — власники компаній з автоматизації бізнесу

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

Як українські компанії впоралися з задачами, котрі приніс карантин? Ми поділилися своїми спостереженнями та дізналися, який досвід мають наші партнери — експерти у галузі автоматизації бізнесу

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись