IP-телефонія для бізнесу – переваги та можливості

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. IP-телефонія для бізнесу – переваги та можливості
Категорії

Друзі, ми завжди раді ділитися корисними інструментами, які допоможуть вашому бізнесу працювати більш ефективно. Серед них, наприклад, комплексна телефонізація. Так, ми спільно з компанією Stream Telecom, що надає сервіс віртуальної АТС, підготували статтю про можливості IP-телефонії для бізнесу та переваги її розміщення у хмарах. 

Сучасний бізнес повинен мати винятковий зв’язок із клієнтами та партнерами. Застарілі технології телефонії не допомагають у цьому питанні. Якщо ви змушуєте людей чекати або слухати набридливі гудки «зайнято», ваш зв’язок можна назвати застарілим та неякісним. Сучасні можливості IP-телефонії підходять для компаній будь-якого рівня. Ви можете отримати переваги безперебійного, якісного та дешевого зв’язку, що враховує усі особливості вашого бізнесу.

Які переваги дає хмарна IP-телефонія?

Хмарна IP-телефонія — це розміщення сервісу на віртуальному сервері, на котрому обробляються усі дзвінки. Раніше компанії вимушені були купувати АТС, підключати їх до мереж стаціонарного зв’язку та платити великі гроші за кожен дзвінок та факс. Сьогодні все змінилося. Тепер ви самі обираєте операторів та можете оптимізувати тарифи, отримуєте функціональну та сучасну телефонну лінію, а також можете відмовитися від придбання дорогих станцій.

Переваги хмарної телефонії для бізнесу:

  1. Зв’язок із будь-яких пристроїв – смартфонів, планшетів, комп'ютерів, IP-телефонів.
  2. Оптимізація видатків. Ви можете використовувати послуги усіх операторів, віртуальна АТС сама обере найкращі тарифи.
  3. Багатоканальні номери. Один номер може обслуговувати одразу декілька ліній, немає потреби купувати десятки SIM-карток.
  4. Безкоштовні дзвінки у внутрішній мережі. Ваші співробітники можуть спілкуватися один з одним за короткими номерами.
  5. Інтеграція із CRM. Статистика дзвінків, формування автоматичних звітів, повний контроль та оптимізація роботи менеджерів.
  6. Якісний зв’язок. Ви отримуєте швидкий та зручний телефонний сервіс, котрий оптимізовано саме для бізнесу.

Враховуючи такі переваги, ви можете значно збільшити кількість успішних дзвінків, реалізувати розсилки для клієнтів, створити IVR-меню для автоматичного інформування клієнтів. Це лише найбільш популярні функції IP-телефонії, котрі гарантують гнучкий та якісний зв’язок із партнерами, клієнтами та співробітниками. Для кожної компанії можливості будуть налаштовані індивідуально.

Як зрозуміти, що вам потрібна хмарна телефонія?

У сучасному світі вам необхідна IP-телефонія в будь-якому разі при комунікації з клієнтами та партнерами за допомогою дзвінків. Віртуальна АТС від нашого партнера Stream Telecom — це зручний та якісний зв’язок для вашого бізнесу. Хмарна телефонія зекономить ваші кошти на облаштуванні ІТ-інфраструктури і дозволить усій команді або окремим співробітникам працювати звідусіль. Навіть маленькі компанії з невеликою командою отримають переваги від правильно налаштованої хмарної телефонії. А це, у свою чергу, сприятиме розвитку бізнесу та спрощенню бізнес-процесів компанії.

Впроваджуйте IP-телефонію та інші сучасні корисні ІТ-інструменти і розміщуйте їх у хмарах від Tucha, щоб забезпечити стабільну та безперебійну роботу бізнесу. 

Поділитися:
Статті по темі

Весна видалась особливо багатою на зустрічі та бесіди з партнерами. На семінарі «Анатомія бізнесу» у Запоріжжі, який відбувся 12 квітня...

Як українські компанії впоралися з задачами, котрі приніс карантин? Ми поділилися своїми спостереженнями та дізналися, який досвід мають наші партнери — експерти у галузі автоматизації бізнесу

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Карантин приніс новий важливий досвід компаніям по всьому світу, навчивши швидко пристосовуватися до змін. Багато в чому організувати віддалену роботу у цей час та підтримати працездатність бізнесу допомогли хмари. Ми дізналися у партнерів, як їхні компанії переходили в онлайн-режим, та поставили кілька запитань...

Вибір між віртуальними та фізичними серверами постає чи не перед кожною компанією. На рішення, зазвичай, впливає декілька чинників, серед яких: особистий досвід у минулому; поради колег або знайомих; відгуки користувачів в інтернеті та інше. Як все ж таки зробити розумний вибір? Думками, що сформувалися на основі особистого досвіду та досвіду своїх клієнтів, діляться наші експерти, знані фахівці в ІТ-галузі — Спартак Поліщук, засновник Rubicon, та Роман Герштун, засновник ProCRM.
 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись