Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

5 помилок при міграції у хмари та як їх уникнути

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. 5 помилок при міграції у хмари та як їх уникнути
Категорії

Навіть в умовах, коли світ сповнений інформацією з відповідями на будь-які запитання, міграція бізнесу у хмари не завжди відбувається гладко. У статті розглянемо п'ять поширених помилок, які можуть виникнути під час переходу у хмари, а головне — поділимось рекомендаціями щодо того, як одразу зробити правильні кроки до надійної роботи у хмарах.

авто
Помилка 1. Недостатній аналіз потреб і задач бізнесу.

Уявіть, що ви зібралися у подорож автівкою, але не прорахували заздалегідь кількість попутників та багажу. Чи буде подорож легкою, якщо при відправленні виявиться, що ви врахували далеко не все, а кількість пасажирів і валіз більша, ніж здатна вмістити автівка?  

Так і шлях до хмарних технологій — своєрідна подорож. Розпочати її без прорахованих потреб — це ризик підібрати або занадто малу, або завелику кількість хмарних ресурсів, що може призвести до неефективного їх використання та незапланованого збільшення витрат.

Рішення: проведіть ретельний аналіз задач бізнесу, вимог програмного забезпечення та кількості співробітників для роботи у хмарах.

Рекомендуємо ґрунтовно проаналізувати потреби бізнесу, тобто скласти свій багаж — перелік програм і даних, які плануєте перенести, та визначити їх вимоги до обчислювальних ресурсів. З’ясуйте, які процеси можна оптимізувати для того, щоб не брати у подорож зайвого.
Також порахуйте кількість співробітників, які працюватимуть на сервері, їх потреби та вимоги до ресурсів. Обов’язково враховуйте плани на майбутнє розширення бізнесу: чи долучатимуться ще фахівці, чи буде впроваджуватись додаткове програмне забезпечення.

Підсумок

Завдяки глибокому аналізу потреб бізнесу можна заздалегідь підібрати оптимальну кількість ресурсів, забезпечити ефективне їх використання та вберегти бізнес від зайвих витрат.

гроші
Помилка 2. Недооцінювання фінансових витрат.

Скажімо, ви з’ясували потреби в речах, які стануть у пригоді під час подорожі, але не прорахували витрати: скільки саме коштів знадобиться на пальне, проживання, харчування тощо. Яке враження справить подорож, якщо витрати виявляться вищими за очікувані?

Нерідко компанії, які вирішують мігрувати у хмари без вичерпного аналізу витрат, виявляють, що фактична сума не зовсім відповідає їх прогнозам. Робота у хмарах передбачає як щомісячні, так і разові платежі. Зокрема до щомісячних можна віднести оплату за оренду віддалених серверів, користування ліцензійним програмним забезпеченням, технічний супровід тощо, а до разових витрат, скажімо, — оплату за послугу з перенесення програм і даних. 

Рішення: прорахуйте витрати як на етапі переїзду, так і в процесі роботи у хмарах.

Заздалегідь визначте наявний бюджет на вирішення задачі та приділіть час ретельному аналізу всіх можливих витрат — як разових, так і регулярних, для того щоб надалі уникнути фінансових несподіванок та забезпечити стабільність роботи проєкту у хмарах.

Підсумок

Оцінювання витрат при міграції подібне до планування фінансів на подорож: заздалегідь аналізуючи бюджет, ви уникнете ситуацій, коли гроші закінчуються на середині шляху.

гори
Помилка 3. Нехтування заходами безпеки даних.

Мандрівки бувають різними, і, наприклад, під час подорожі в гори для катання на лижах особливого значення набуває питання безпеки. Без попереднього навчання, знання техніки і правил, належного екіпірування суттєво зростають ризики, пов’язані з безпекою процесу.

Так само і під час підготовки до переходу у хмари. Нехтування заходами посилення захисту даних може призвести до того, що конфіденційна інформація стане вразливою внаслідок кібератак, технічних збоїв, помилок користувачів та багатьох інших причин.

Рішення: приділіть значну увагу захисту інформації та навчанню співробітників безпечній роботі.

Заходи для посилення безпеки даних — ваше захисне екіпірування під час подорожі. Для того щоб запобігти проблемам з відновленням інформації, а також втраті часу, зусиль і фінансів, приділяйте належну увагу безпековим заходам. А саме: використовуйте інструменти захисту даних (резервне копіювання, snapshots, можливість шифрування каналів зв’язку тощо), контролюйте надані співробітникам доступи, навчайте фахівців правил безпеки роботи з інформацією, зокрема культурі створення, зберігання та передачі паролів.

Підсумок

Інвестуйте в підготовку своєї команди до міграції у хмари: конфіденційна інформація — це скарб, а заходи для посилення безпеки — ключ до її захисту та надійної роботи.

фото
Помилка 4. Відсутність системи резервного копіювання.

Випадкова втрата фотокамери з усіма світлинами з подорожі — неприємний досвід, адже зафіксувати важливі моменти та повернутися до них у будь-який час стане неможливим.

Звісно, втрата світлин з подорожі є не такою критичною, як втрата важливих файлів через відсутність системи резервного копіювання. У роботі бізнесу такий випадок може призвести до безповоротної втрати інформації та суттєво нашкодити компанії.

Рішення: розробіть та впровадьте в роботу стратегію резервного копіювання.

Регулярно створюйте резервні копії всіх важливих файлів і зберігайте їх окремо від основної інформації, найкраще — на базі хмарного бекап-сховища TuchaBackup. Проаналізуйте обсяг даних, бекапи яких плануєте зберігати. Виберіть і встановіть програму для створення копій, налаштуйте оптимальну частоту створення бекапів, що відповідає вашим потребам.

Підсумок

Резервне копіювання — інструмент, який важливо налаштувати ще на початку роботи, аби мати можливість відновити файли у будь-який час і вберегти бізнес від непоправних втрат.

карта
Помилка 5. Відсутність стратегії міграції.

Якщо ви зібралися у подорож, але не маєте навігатора, така мандрівка навряд буде безперешкодною. Для того щоб побудувати правильний маршрут, доведеться витратити багато часу та ресурсів. Шлях до хмарних технологій — це теж своєрідна подорож. Сприйняти її як мандрівку без карт означає зіштовхнутися з перешкодами та довшим шляхом до результату.

Рішення: побудуйте стратегію міграції з послідовним планом дій.

Разом з хмарним провайдером складіть чіткий маршрут переїзду у хмари: визначте потрібну кількість ресурсів і наявний бюджет, з’ясуйте, де саме зберігатимуться дані. Погодьте етапи міграції крок за кроком, розробіть план навчання співробітників роботі з новими технологіями. Важливо, щоб усі учасники процесу були проінформовані та підготовлені до роботи у хмарах.

Підсумок

Чіткий та структурований план дій допоможе зробити процес міграції більш ефективним, а розроблена стратегія стане системою орієнтування у світі хмарних технологій.

Не бійтесь мігрувати у хмари!
5 помилок

Досвід компаній, які вже перенесли роботу у хмари, дотримання рекомендацій щодо процесу міграції та підтримка з боку надійного провайдера допоможуть почати роботу у хмарах в короткий термін і з найменшими перешкодами. 

Розкажіть нам, які саме програми та дані плануєте перенести у хмари та для скількох співробітників необхідно організувати роботу, і ми підберемо оптимальну конфігурацію ресурсів та допоможемо безпечно мігрувати на віддалені сервери. Звертайтеся, завжди вам раді!

Поділитися:
Статті по темі

Кожен бізнесмен, який планує створити процвітаючий бізнес або ж бажаючий значно його розширити, стикається з одним і тим же питанням — Як вибрати кращий хостинг для онлайн-магазину? Відразу ж виключіть безкоштовний варіант, так як він сильно обмежить ваші можливості. По суті, вибираючи хостинг, ви повинні розуміти, що створюєте собі «трамплін», з якого зробите «стрибок» до успіху. Від надійності цього «трампліна» буде залежати стартовий ривок

Сьогодні все більше компаній вибирають хмарні рішення для бухгалтерії. Перехід на хмарний хостинг допомагає спростити роботу з програмами і даними, оптимізувати витрати на утриманні серверів та налаштувати доступ до даних з будь-якої точки світу. Якщо ви й досі вагаєтеся, чи варто переносити бухгалтерію на віддалений сервер, рекомендуємо ознайомитися з основними критеріями, які вказують на потребу в міграції.

Команди, які чітко та злагоджено працюють разом, досягають кращих результатів, генерують більше ідей та швидше реагують на зміни. А все це — підвищує ефективність роботи бізнесу.
Те, наскільки зручно, швидко та без затримок відбувається взаємодія в команді, чимало залежить від інструментів, які залучає команда для організації роботи. Та для того щоб отримати максимум користі, ми пропонуємо організувати роботу фахівців та потрібних їм інструментів (тобто програм, вебзастосунків, систем і даних) у хмарах від Tucha. Розповідаємо, як можна залучити хмари до роботи бізнесу та підвищити ефективність взаємодії між співробітниками.

Вибору хостингу для бухгалтерських програм і даних слід приділяти підвищену увагу. Вони містять конфіденційну інформацію, а тому особливо потребують захисту від втрат, втручань і потраплянь до рук сторонніх осіб, і водночас — наявності безперебійного підключення для співробітників, яким надано доступ. Усім цим вимогам відповідає хостинг бухгалтерії на віртуальних серверах від Tucha.

Винесення бухгалтерії на віртуальні сервери є одним з найчастіших запитів до команди Tucha. Та нерідко перед тим, як прийняти рішення про перенесення програм і даних у хмари, у клієнтів виникає низка питань:

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись