Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Як хмари змінюють світ. Інтерв’ю з партнерами Tucha

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Як хмари змінюють світ. Інтерв’ю з партнерами Tucha
Категорії

Карантин приніс новий важливий досвід компаніям по всьому світу, навчивши швидко пристосовуватися до змін. Багато в чому організувати віддалену роботу у цей час та підтримати працездатність бізнесу допомогли хмари. Ми дізналися у партнерів, як їхні компанії переходили в онлайн-режим, та поставили кілька запитань:

  • Як хмари допомагають організувати віддалену роботу бізнесу на час карантину?
  • Для яких фахівців та відділів компанії хмари стали у нагоді найбільше?
  • Які інші інструменти, крім хмарних рішень, допомагають працювати дистанційно?
  • Як плануєте використовувати хмари для роботи у майбутньому?
  • Як би працював бізнес у всьому світі зараз, якби не було хмар?
     
Саранюк
Микола Саранюк, власник веб-агентства Red Chameleon

Про хмари під час карантину. 

Наші клієнти, власники інтернет-магазинів, які користуються сервісами Tucha, змогли швидко почати працювати віддалено. Усі дані знаходяться у хмарі, за серверами пильно стежать адміністратори, все працює.

У багатьох клієнтів 1С теж знаходиться у хмарі, тому це ніяк не позначилося на зручності роботи.

Багато хто використовує хмарну CRM-систему Плафікс, яку можна налаштувати під себе, або інші СRM. IP-телефонія продовжила працювати.

Також, якщо раніше відправляли документи Новою поштою, Укрпоштою, то зараз всі документи відправляються через сервіс «Вчасно», M.E. Doc або аналоги.

У багатьох, хто давно перейшов на сучасні інструменти і методи роботи, все залишилося, як і раніше. Єдине, що всі працюють не в офісі, а у себе вдома.

Для кого корисно.

Я б сказав, що для всіх хмара стала єдиним центром, тому що робота не залежить від місця розташування.

Корисні інструменти.

Для роботи також потрібні смартфон, ноутбук та інтернет-підключення. 

Хмари для майбутнього.
Плануємо надалі переносити 1С у хмару, адже у деяких наших клієнтів 1С розміщується на ноутбуці. 

Якби не хмари…

Бізнес би не працював взагалі.

Коваль Олександр
Коваль Олександр

Про хмари під час карантину. 

Без хмар як без рук. У будь-якому місці світу, у будь-яку погоду та час доби можна взяти будь-який ґаджет і продовжити працювати. Хіба це не круто?

Для кого корисно.

Усі без винятку відділи нашої компанії та їх робота безпосередньо зав’язані на хмарах. Усі сервіси, якими користуються співробітники, — все у хмарі. Тримати сервери в офісі та обслуговувати їх самостійно мають лише компанії-гіганти. Хоча і тут я б не був так певен…

Корисні інструменти.

Витратив хвилин 10 часу на роздуми, які ще інструменти стали корисними. І нічого не спало на думку. Все, що використовуємо, — хмарні рішення.

Хмари для майбутнього.

Надалі також плануємо використовувати хмари на повну. Рішень існує просто нереально багато. Є круті рішення, що сильно поліпшують роботу. А є такі, що спробував та розчарувався. Але все одно знаходиш ті, що тобі стануть у пригоді. Я хотів би звернути увагу на ціни таких рішень. Іноді здається, що це занадто дорого, мовляв, компанія ще не «доросла» у процесах до необхідності використання того чи іншого сервісу. Але чим довше ви вагаєтесь, тим швидшими є ваші конкуренти.

Якби не хмари…

Без них навіть не хочу уявляти роботу. :)

Олена Шаталіна
Олена Шаталіна, керівниця відділу продажів групи компаній «Форт»

Про хмари під час карантину. 

Сьогодні запит на хмарні сервіси для віддаленої роботи виявився високим, як ніколи раніше. Всередині компанії ми вже давно працювали віддалено, але більша частина клієнтів хотіла все ж особисту присутність та виїзд. Зараз, звичайно, все змінилося, і клієнт сам зміг переконатися в ефективності та швидкості роботи у хмарі.

Для кого корисно.

Хмари стали у пригоді для всіх: від керівництва та фінансового відділу до адміністративних відділів.

Корисні інструменти.

У роботі, окрім хмар, ми використовуємо будь-які засоби, доступні та зручні нашому клієнтові: від TeamViewer до звичайного месенджера.

Хмари для майбутнього.

Щодо застосування хмар у майбутньому, плануємо поєднати високу якість та доступні ціни, щоб і підприємець міг оцінити зручність та швидкість роботи.

Якби не хмари…

Бізнес працював би повільно, за допомогою телефону та електронної пошти.

Спартак Поліщук
Спартак Поліщук, засновник компанії Rubicon

Про хмари під час карантину. 

Для малого бізнесу хмари корисні можливістю винести в них корпоративні портали та мати доступ до даних у будь-який час з будь-якої точки світу. Залишатися на зв'язку зі співробітниками, планувати спільну віддалену діяльність та контролювати виконання задач набагато простіше, коли портал перебуває у хмарі з доступністю 99,9% у часі. 

Для середнього і великого бізнесу, крім корпоративних порталів, актуалізується також питання винесення всього офісу у хмари. Таким чином, маючи потрібні права доступу, співробітники завжди зможуть працювати, незалежно від того, який пристрій є у них вдома. 

Для кого корисно.

З нашого досвіду, найбільше користі від хмарних технологій відчули співробітники відділів продажів та фахівці проектних відділів. Не втратити жодного файлу, коментаря та дзвінка вдалося всім нашим клієнтам, які встигли впровадити Бітрікс24 до карантину та почали повноцінно працювати у хмарах, не покладаючись на локальні копії файлів і записки на столах.

Корисні інструменти.

Серед корисних інструментів для роботи, окрім хмар, можна виділити всі сервіси, які допомагають вести віддалену комунікацію як з колегами, так і з клієнтами, а також сервіси для постановки та контролю задач. Саме такий сервіс, який об'єднує всі ці функції в єдиному місці, Бітрікс24, викликав великий інтерес у сотень компаній, з якими ми спілкувалися за час карантину, і багатьом з них він допоміг без втрат адаптуватися до нових умов.

Якби не хмари…

Більшість бізнесів були б змушені просто припиняти свою діяльність або значно знижувати оберти. Навіть якщо за приклад взяти нашу компанію, то вести проектну діяльність командами на тому ж рівні було б набагато складніше без хмарних сервісів. Від цього точно постраждали б терміни надання послуг і, можливо б, навіть якість. Але завдяки тому, що з самого початку існування компанії ми використовували хмарні технології для організації внутрішніх процесів, взагалі не відчули складнощів під час переходу на віддалену роботу.

В’ячеслав Лебедєв
В’ячеслав Лебедєв, засновник компаній Papacha, Luxlabel, керівник відділу продажів Ukrsnab, продакт-менеджер ПП «Ідель»

Про хмари під час карантину. 

Наш бізнес у хмарі давно. В одній з компаній, де я працюю, вся робота була налаштована на віддалений формат з першого дня. Ми відчуваємо на собі спад купівельної спроможності, але ніяк не дискомфорт у роботі. Телефонія налаштована так, що навіть у вихідний день ми відповідаємо на дзвінки клієнтів. Директор теж включений у ланцюжок переадресації.

Для кого корисно.

Найбільш корисними хмари стали для менеджерів, керівництва та бухгалтерії. Серед задач, які успішно вирішують хмари, можна виділити управління сайтом. 

Корисні інструменти. 

IP-телефонія та месенджери — це інструменти, котрі, як і хмари, допомагають успішно працювати з дому.

Хмари для майбутнього.

Плануємо використовувати хмари по мірі зростання компанії та штату, а також наявності ефективних рішень.

Якби не хмари… 

Працювали б, як динозаври: поки голова щипає траву, хвоста вже немає.

Денис Козицький
Денис Козицький, керуючий партнер групи компаній «Rearden Group»

Про хмари під час карантину. 

Якщо облікова база, пошта, документи знаходяться у хмарі, то організувати перехід на віддалену роботу набагато простіше та ефективніше. При цьому практично нічого не потрібно змінювати або переналаштовувати — доступ до інформації є всюди, де б ви не знаходилися.

Для кого корисно.

Rearden Group — ІТ-компанія, тож практично всі наші фахівці користуються програмами та інформацією, що знаходяться у хмарах.

Корисні інструменти. 

У роботі, окрім хмар, використовуємо також IP-телефонію та додаток Zoom.

Хмари для майбутнього.

Надалі будемо все більше інструментів та програм переносити у хмари, а також рекомендувати цю модель клієнтам і партнерам компанії.

Якби не хмари…

Бізнес працював би приземлено.

Євген Деркач
Євген Деркач, керівник компанії Ciframe

Про хмари під час карантину. 

В роботі нашого підприємства з настанням карантину особливо не було змін. Ми будуємо бізнес на основі хмарних сервісів: частково через зручності, частково через те, що є частиною цих сервісів — займаємося їх впровадженням та інтеграцією. У наших клієнтів під час карантину явно збільшився інтерес до автоматичної взаємодії з маркетплейсами, а також до автоматизації рутинних дій.

Для кого корисно.

Ми — про малий бізнес. У нашому випадку хмари стали найбільш корисними для напрямів логістики та продажів, тому що тут підприємства змушені змінювати бізнес-процеси відповідно до нової реальності. Водночас явно простежується падіння бюджету на аналітику та маркетинг.

Корисні інструменти.

Щодо інших інструментів, складно відповісти. Більшість компаній якщо ще не розміщують бізнес-процеси у хмарі, то мають явну тенденцію руху до цього. 

Хмари для майбутнього.

Робимо ставки на напрям автоматизації фінансового обліку, завдяки хмарам зокрема.

Якби не хмари…

Бізнес працював би повільно. 

Максим Робочий
Максим Робочий, виконавчий директор компанії ItUA

Про хмари під час карантину. 

Ще до карантину великий відсоток власників бізнесу відчув, наскільки хмари спрощують їм життя та роблять її більш спокійною. Пандемія лише зайвий раз показала, що хмари — це вже не зручність, а необхідність, оскільки немає потреби піддавати себе ризику в період карантину, їздячи в офіс, та обслуговувати там залізо.

Для кого корисно.

Насамперед хмари стали корисними для системних адміністраторів, які могли спокійно дотримуватися карантинного режиму та управляти інфраструктурою компанії у віддаленому режимі.
Також для власників, які вирішили в цей складний кризовий час відкрити новий напрямок бізнесу, та для компаній, у яких інфраструктура повністю оцифрована, і тому карантин ніяк не вплинув на стабільну роботу їх процесів у віддаленому режимі.

Корисні інструменти.

На додачу до хмар, серед корисних речей — CRM-система та допоміжні інструменти на зразок тайм-трекера, месенджерів, файлового сховища, сервісу для онлайн-зустрічей або органайзера. Однак ми рекомендуємо вибирати CRM-систему, як-от Бітрікс24, де є всі ці інструменти. Чим менше програм, тим легше.

Хмари для майбутнього.

У майбутньому плануємо використовувати хмари так само активно, як і зараз. У хмарах знаходиться вся інфраструктура як нашої компанії, так і клієнтів. Можливо, в майбутньому з'являться ще які-небудь ідеї-фікс, а поки що хмарні рішення покривають всі 100% наших запитів.

Якби не хмари…

Власники бізнесу стали б спати гірше, переживаючи через те, що їх твердотілий накопичувач на сервері в будь-який момент може вийти з ладу та зупинити роботу компанії. Виробники віртуальної пам'яті (диски, флешки) стали б мультимільярдерами. А сисадміни були б на вагу золота, тому що без хмарного провайдера самостійно обслуговувати IT-інфраструктуру вкрай складно та неефективно.

Микола Троянчук
Микола Троянчук, керівник відділу по роботі з партнерами компанії Stream Telecom

Про хмари під час карантину. 

Складні часи, карантин та віддалена робота — це не привід для паніки. Саме час подивитися на бізнес під новим кутом. Це виклик для нас і наших клієнтів, який дає можливість прокачати свої бізнес-процеси та навчити працювати команду в нових умовах. За допомогою хмарної CRM-системи та IP-телефонії наша команда перейшла на віддалену роботу всього за один день. І ми допомагаємо нашим клієнтам завдяки послугам IP-телефонії не втрачати дзвінки, навіть працюючи з дому.

Для кого корисно.

У компанії Stream Telecom використовує хмарні рішення вся команда: відділ продажів, технічна підтримка, відділ контролю якості, бухгалтерія та маркетолог. Хмари допомагають завжди залишатися на зв'язку з колегами і оперативно вирішувати всі питання та задачі з поточних проектів.

Корисні інструменти.

Окрім хмар, без CRM-системи ми також навіть не можемо уявити роботу. Це як найголовніший співробітник в компанії, котрий пам'ятає, коли і з ким потрібно зв'язатися.

Так само всередині компанії ми стали використовувати Microsoft Teams для відеодзвінків. Досить зручний і простий інструмент, раджу звернути на нього увагу.

Хмари для майбутнього.

Можу сказати, що відмовлятися від хмар ми точно не плануємо.

Якби не хмари…

Навіть не уявляю, як би існував зараз, оскільки фізичні сервери — це не зовсім безпечне рішення для бізнесу. До того ж, вони вимагають певних зусиль з боку клієнта, дорого коштують, потребують фахівців у штаті, які будуть підтримувати залізо. Як показує практика, це дорого і найчастіше не вигідно. Мене дуже порадувала статистика в нашій компанії, яка відобразила, що клієнти під час карантину усвідомлено розуміють: щоб не втратити свій бізнес, необхідно перебудуватися під реалії поточного ринку та переходити в онлайн. Вони просять допомоги в цьому. І саме партнери з компанії Tucha готові допомогти. Команда, як і завжди, надає клієнтам хмару швидко та безболісно, а технічна підтримка компанії є однією з найкращих у цій сфері, говорю це з досвіду.

Колеги і партнери, всім великих продажів!

Дякуємо партнерам за те, що з готовністю поділилися досвідом та порадами. Бажаємо і надалі такої ж гнучкості, швидкості у прийнятті рішень, гарної реакції на зміни і процвітання бізнесу за будь-яких умов!

Друзі, якщо вам теж потрібно організувати віддалену роботу за допомогою хмар для своєї команди, звертайтеся просто зараз: +380 44 583-5-583 або sales@tucha.ua. Підберемо найкраще рішення та все організуємо. 
 

Поділитися:
Статті по темі

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Вибір між віртуальними та фізичними серверами постає чи не перед кожною компанією. На рішення, зазвичай, впливає декілька чинників, серед яких: особистий досвід у минулому; поради колег або знайомих; відгуки користувачів в інтернеті та інше. Як все ж таки зробити розумний вибір? Думками, що сформувалися на основі особистого досвіду та досвіду своїх клієнтів, діляться наші експерти, знані фахівці в ІТ-галузі — Спартак Поліщук, засновник Rubicon, та Роман Герштун, засновник ProCRM.
 

Як українські компанії впоралися з задачами, котрі приніс карантин? Ми поділилися своїми спостереженнями та дізналися, який досвід мають наші партнери — експерти у галузі автоматизації бізнесу

Практика показує, що далеко не всі клієнти знають про реальні можливості хмарних серверів і не завжди використовують їх ресурс на 100%...

Інтернет-торгівля швидко поширюється світом. Вже понад 70% покупців надають перевагу онлайн-магазинам. Чималою мірою успіх e-shop залежить від швидкості завантаження сайту...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись