Сьогодні ми підготували для вас інтерв'ю з нашим партнером Новохатським Олегом, директором СТК-НОВА. Чому бекап так важливий для бізнесу? Як перестрахуватися під час атак вірусу? На ці та інші питання ви отримаєте кваліфіковану відповідь від людини, який вже 18 років успішно займається автоматизацією бізнесу.
1. Як Ви прийшли в бізнес? Чому вирішили спробувати щастя саме в своїй сфері?
Програмуванням захоплювався ще зі школи. І хоча за освітою я інженер радіоелектронік, більшу частину часу присвячував саме програмування. Після випуску в 2000 році, коли роботи особливо не було, пішов працювати оператором і системним адміністратором і там вивчив 1С. Далі став програмістом 1С і в 2005 році запропонували бути компаньйоном і розвивати бізнес (програмування 1С для клієнтів). Як часто буває, партнери розійшлися. І в 2011 році я відкрив свій бізнес — компанію СТК-НОВА. Сам працюю в сфері 1С вже 18 років.
2. Розкажіть коротко про свою компанію. Як створювалася компанія, чим займається? Скільки в компанії співробітників? Хто ваші клієнти, чому вони вибирають Вашу компанію?
Ми займаємося автоматизацією бізнесу за допомогою потужного і найвідомішого продукту 1С: Підприємство 8. Входимо в в трійку кращих партнерів САБ (Спілка автоматізаторів бізнесу) в Харкові. Компанія почала свій шлях з 4-х співробітників і 10-20 клієнтів. Зараз з нами працюють 12 крутих фахівців, а число наших постійних клієнтів вже давно більше ста. Нашими клієнтами є як невеликі торгові або виробничі компанії, так і відомі організації, в штаті яких кілька сотень людей.
Всі наші співробітники постійно підвищують кваліфікацію, проходячи сертифікацію з прикладних рішень 1С: Підприємство 8. Я також намагаюся не відставати і в минулому році отримав диплом MBA (в галузі фінансів, маркетингу, управління персоналом та діяльністю підприємства).
Щоб зрозуміти, чому наші клієнти з нами працюють, ми провели опитування. З'ясувалося, що клієнти цінують нашу надійність і професіоналізм.
Мы занимаемся автоматизацией бизнеса с помощью мощного и самого известного продукта 1С:Підприємство 8. Входим в в тройку лучших партнеров САБ (Спілка автоматизаторів бізнесу) в Харькове. Компания начала свой путь с 4-х сотрудников и 10-20 клиентов. Сейчас с нами работают 12 крутых специалистов, а число наших постоянных клиентов уже давно больше ста. Нашими клиентами являются как небольшие торговые или производственные компании, так и известные организации, в штате которых несколько сотен людей.
Все наши сотрудники постоянно повышают квалификацию, проходя сертификацию по прикладным решениям 1С:Підприємство 8. Я также стараюсь не отставать и в прошлом году получил диплом MBA (в области финансов, маркетинга, управления персоналом и деятельностью предприятия).
3. Як давно Ви задумалися про те, щоб пропонувати своїм клієнтам хмарні сервіси? Як вони відреагували на це спочатку і як реагують зараз?
Після сумнозвісного вірусу Petya ми стали пропонувати клієнтам, як мінімум, зберігати в хмарі резервні копії. Пригадую той липневий день. Я був в Литві на конференції і мені подзвонили мінімум 10 ключових клієнтів. Одних вже торкнувся вірус, інші консультувалися, що робити, щоб цього уникнути. У минулому клієнти цікавилися хмарними сервісами. Деякі з них навіть стали переїжджати в хмари, але таких було мало. А коли історія з вірусом повторилася, то задумалися серйозніше вже. Деякі вирішили перевести сервера в хмару, інші стали зберігати в хмарі резервні копії баз 1С.
После печально известного вируса Петя мы стали предлагать клиентам, как минимум, хранить в облаке резервные копии.
4. Які з наших хмарних сервісів найбільш популярні у клієнтів? Як вони вирішували свої завдання до цього? Які вигоди хмар Ви і Ваші клієнти цінуєте найбільше (безпека, надійність, гнучкість, мобільність, економія, зручність адміністрування, свій варіант)?
Найпопулярніший сервіс на поточний момент — це резервне копіювання. Деякі робили, звичайно, резервні копії і раніше, але зберігали їх на фізичному носії. А вірусу адже все одно, які файли пошкоджувати на комп'ютері.
Найпопулярніший сервіс на поточний момент — це резервне копіювання.
5. Чи подобається Вам і клієнтам працювати з Tucha? Можливо, у Вас є якісь побажання по роботі існуючих сервісів або розробці нових?
У співпраці з Tucha можу відзначити мегашвидкість з боку підтримки, гнучкість в конфігурації сервісів і кваліфікацію команди. Я звертався в кілька місць, коли шукав хостинг для бекапів. І деякі після спілкування навіть не передзвонювали для виставлення рахунку. Якщо на етапі продажу вже є проблеми, то що буде на етапі підтримки?
У співпраці з Tucha можу відзначити мегашвидкість з боку підтримки, гнучкість в конфігурації сервісів і кваліфікацію команди.
6. Що б Ви порадили або побажали тим, хто тільки думає про хмарах?
Думайте про хмари. Вони в один і той же час і далеко, і близько. Розміщуйте в хмарі резервні копії, переносите бази 1С — особливо актуально для невеликих підприємств (до 5-ти комп'ютерів). Це надійно і зручно. Доступ з будь-якої точки земної кулі!
Розміщуйте в хмарі резервні копії, переносите бази 1С ...
Дякую за партнерство і довірче спілкування, Олег. Обіцяємо і далі утримувати високу планку по всіх фронтах, щоб Вам було все так само зручно і комфортно працювати з нами.