Брати участь в офлайн-подіях — традиція, що змогла відновитись завдяки Силам оборони України. І зокрема — організаторам подій для бухгалтерів 7eminar.com, які 11 квітня провели Великий квартальний семінар у Києві. Захід вкотре зібрав фахівців, які бажають дізнатися новини та актуальні зміни у галузях ведення бухгалтерії та кадрового обліку.
Сотні слухачів як в офлайн-, так і в онлайн-форматах провели цей день з користю. Не зупиняють українських бухгалтерів ані можливі тривоги, ані постійні загрози обстрілів. Адже спілкування, обмін досвідом, нові знайомства, зустрічі з давніми колегами та партнерами і, звісно, нові знання від експертів — все це стає підтримкою для фахівців у непрості часи.
Tucha також приєдналась до заходу, щоб розповісти учасникам у кулуарах, як хмарні рішення допомагають бухгалтерам у роботі. А саме, як завдяки хмарам фахівці можуть працювати віддалено та в будь-який час, підключатися до робочого простору з будь-яких куточків світу, оперативно вносити зміни в документи, формувати звіти, обмінюватися файлами тощо. І все це можливо з будь-якого пристрою, який є під рукою. Звісно, сьогодні такі переваги є особливо актуальними для різних фахівців: бухгалтерів, фінансистів, фахівців кадрової служби, керівників тощо. А також ми радо проконсультували всіх охочих щодо хмарних сервісів Tucha та обмінялися контактами для подальшої, вже більш предметної бесіди.
Авжеж, не могли залишити учасників без приємностей, тож наприкінці дня, як і завжди, розіграли приз від Tucha. Переможниця отримала сертифікат для початку роботи з бухгалтерією у хмарах, а також наш фірмовий набір. Вітаємо та чекаємо в родині Tucha, для того щоб якнайшвидше організувати роботу з бухгалтерією у надійних хмарах!
Ось так пройшов наш день на заході. Щиро дякуємо організаторам Семінару за співпрацю та можливість з користю і для себе, і для бухгалтерів проводити час. Чекаємо на наступні зустрічі!
А всіх, хто так само бажає отримати максимум переваг для роботи завдяки хмарам, запрошуємо на консультацію до Tucha. Підберемо найкраще рішення за потребами і побажаннями.