Сезон офлайн-заходів у 2025 році розпочато! 16 січня у Києві ми стали частиною Великого Річного Семінару від організаторів 7eminar.com. Ця масштабна подія зібрала декілька сотень бухгалтерів і фахівців кадрового обліку, які прагнуть покращувати свої навички та знаходити нові рішення для ще більш ефективної роботи. А для команди Tucha така подія — це чудова нагода поділитися досвідом та розповісти, як хмарні сервіси допоможуть фахівцям полегшити їх щоденну роботу з бухгалтерією.
День був наповнений різноманітними активностями: лекції від досвідчених експертів, нові знайомства, зустрічі з давніми колегами та живе спілкування. У кулуарах наша команда також активно спілкувалася з учасниками та розповідала про переваги хмарних рішень від Tucha. Ось лише основні з них:
- Робота без зупинок, навіть під час відключень електроенергії.
- Зручний доступ до програм і даних з будь-якого куточка світу: з офісу, дому, кафе або у відрядженні.
- Додатковий захист комерційної інформації.
- Можливість підключення до робочого простору з різних пристроїв, що під рукою: комп’ютера, ноутбука чи смартфона.
Авжеж, такі аргументи не залишилися без уваги слухачів. 😉 А наприкінці дня ми розіграли фірмовий набір подарунків та грошовий сертифікат для легкого старту роботи у хмарах від Tucha. Тож цього дня переможець отримав не лише актуальні знання, а й цінні подарунки від нашої компанії, які, серед іншого, допоможуть зробити перший крок до роботи у хмарах.
Якщо ви також хочете отримати інформацію про те, як хмари можуть змінити вашу роботу на краще, дізнавайтеся більше про розміщення бухгалтерії на віддалених серверах та звертайтеся до нас!
Щиро дякуємо 7eminar.com за бездоганну організацію та чудову атмосферу. Як і завжди, було активно, насичено, а головне — справді корисно для всіх.
А ми вже чекаємо на наступний семінар. 😊 Якщо ви працюєте у бухгалтерській сфері, приєднуйтесь до заходів та обов’язково підходьте до нас поспілкуватися, щоб відкрити для себе світ хмарних технологій разом з Tucha!