В’ячеслав Лебедєв: Tucha — це найкращий клієнтський сервіс

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. В’ячеслав Лебедєв: Tucha — це найкращий клієнтський сервіс
Категорії

Грудень — щедрий місяць не лише на свята, але й на зустрічі з партнерами. Днями ми зустрілися з В’ячеславом Лебедєвим, засновником компаній Papacha, Luxlabel, керівником відділу продажів Ukrsnab, продакт-менеджером ПП «Ідель».

В’ячеслав розповів, з чого починав власний бізнес та яких помилок припустився впродовж цього часу. А ще висловив думку щодо того, які саме якості необхідні фахівцеві, аби досягти успіхів на професійному поприщі.

photo_lebedev
Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:

Тривалий час я займався роздрібним бізнесом: мобільні кавові точки, фаст-фуд, квітковий бізнес, мережа магазинів натуральних продуктів тощо. Впродовж останніх трьох років шукаю себе у психології та сфері e-commerce, а також продовжую розвивати скіли у продажах. Не можу сказати, що у мене був вдалий старт в інтернет-торгівлі, проте досвід отримав суттєвий.

Факапи і життєві уроки:

Важливі речі, про які Ви хотіли б знати на початку свого бізнесу:

Хотів би мати успішного адекватного наставника. І чим раніше, тим краще!  

Помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного здобули завдяки їм?

Кількість моїх помилок сягає рівня малої брошурки. Проте саме завдяки цим помилкам я знаходжуся там, де я є зараз. Насправді, справа не в самих помилках, а у витраченому часі на осмислення, розумінні, що настав час змін. 

Хочеться розповісти не про помилку, а про річ, на яку треба звернути увагу: дуже ретельно обирайте партнерів. Якщо ви «вогонь», спритний та амбітний, а ваш партнер десь там, за вами, у думках, в очікуванні, — не втягуйтесь в таке партнерство. Вам ніхто не потрібен, якщо «олімпійський вогонь» йде з ваших долонь. Просто починайте. Нехай краще це займе на 1 місяць або навіть рік більше часу, ніж потім займатися розподілом або взагалі втратити досягнуті результати і час.

Чи є річ, про яку з часом Ви перестали турбуватися? 

Так, звісно. Наразі мені байдуже, що думає про мене оточення.

Корисні звички, які допомогли Вам досягти своїх цілей: 

Це швидке емоційне відновлення. Йдеться про відновлення як після невдалих операцій, так і після провалів у проектах тощо. 

Головна порада, як реалізувати себе в професії: 

Потрібно бути гнучким, постійно змінюватися, а ще — освоювати одночасно три або навіть чотири різні професії.

Якщо ви «вогонь», … а ваш партнер десь там, за вами, … — не втягуйтесь в таке партнерство

Про Tucha і партнерство:

Як Ви познайомилися з нами? 

Як тільки я створив власний веб-сайт, розмістив його у іншого хостинг-провайдера. Та під час вирішення проблем не отримав від провайдера необхідної підтримки та консультацій. Отже, вирішив змінити хостера. І мені порадили вас. 

Які Ваші враження від партнерства з Tucha?

Я писав, говорю про це зараз і, сподіваюсь, так буде довго: Tucha — це найкращий клієнтський сервіс, з яким мені доводилось працювати. 

Про хмари:

3 міфи про використання хмарних рішень, які виявилися неправдою: 

Навіть не знаю таких міфів. Особисто мене все влаштовує. 

3 причини застосовувати хмари в бізнесі: 

Відповім коротко: хмари — це гнучкість, швидке масштабування та доступність 24×7.

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари: 

Знайдіть того, хто пояснить вам детально всі переваги хмар. А потім переходьте! 

…хмари — це гнучкість, швидке масштабування та доступність 24×7

Ось такою вийшла наша бесіда: щирою і корисною. Дякуємо В’ячеславу за надійне партнерство і бажаємо вдалого пошуку свого шляху і приємної подорожі! :)

Поділитися:
Статті по темі

Ми завжди раді разом з партнерами вирішувати задачі наших спільних клієнтів. А бесіди з партнерами про їх кар'єрний шлях, досвід у бізнесі та важливі уроки — це окреме задоволення. Цього місяця ми поспілкувалися з Сергієм Жигалкіним, керуючим директором веб-студії «Курсор», про корисні звички для досягнення цілей, досвід співпраці з Tucha, користь хмар та багато іншого.

Цього місяця поспілкувалися про професійний шлях та життєві уроки, про бізнес і місце партнерства в ньому з Олександром Возним, виконавчим директором компанії «Девлаб Україна». Олександр розповів про те, з чого починалася його кар'єра, до усвідомлення яких важливих речей він дійшов до цього моменту та як зав'язувалася співпраця з Tucha. 

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Інтерв'ю з партнерами — давня та добра традиція Tucha. Цього місяця ми поспілкувалися з Олександром Крицьким, приватним підприємцем з Одеси, і дізналися, які вміння допомагають партнеру в роботі, яких принципів дотримується його компанія та чому хмари — це завжди відмінне рішення для бізнесу.

Співпраця Tucha з партнерами — це завжди далеко не лише про гроші. Це і взаємна підтримка, і спільна робота над тим, щоб кожен клієнт був повністю задоволеним. Таке бачення партнерства і в Меїра Маєвського, засновника та керівника компанії CYBERtool. В інтерв’ю Меїр поділився історією створення команди та баченням її місії. Також партнер розповів, що саме вплинуло на початок співпраці з Tucha, і навів головні аргументи на користь хмар.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись