Сергій Жигалкін: У Tucha підтримка на найвищому рівні

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Сергій Жигалкін: У Tucha підтримка на найвищому рівні
Категорії

Ми завжди раді разом з партнерами вирішувати задачі наших спільних клієнтів. А бесіди з партнерами про їх кар'єрний шлях, досвід у бізнесі та важливі уроки — це окреме задоволення. Цього місяця ми поспілкувалися з Сергієм Жигалкіним, керуючим директором веб-студії «Курсор», про корисні звички для досягнення цілей, досвід співпраці з Tucha, користь хмар та багато іншого.

Про себе та компанію:
Сергій Жигалкін
  • Розкажіть трішки про себе та компанію: як давно Ви працюєте в компанії, який напрям діяльності, хто Ваші клієнти:

Офіційною датою виникнення веб-студії «Курсор» прийнято вважати 18 січня 2009 року. Наш перший проект ми запустили у грудні 2008 року, коли я, знайомий програміст та наш поточний арт-директор вирішили виконати замовлення для компанії 1-incom (той сайт, до речі, і досі існує). Після цього 18 березня 2009 року було відкрито ПП, яке працює і донині.

Основний профіль компанії — розробка корпоративних сайтів та інтернет-магазинів з подальшою підтримкою і розвитком, а також надання послуг з інтернет-маркетингу, зокрема налаштування Google Adwords та SEO-просування.

Серед наших клієнтів можна виділити: Ромстал-Україна, АЗК Паралель, КВЦ Парковий, ТОВ НеоТепло, мережа салонів «Ультрасвіт», ТМ Fellini, ТД «Константа Холдинг».

Основний профіль компанії — розробка корпоративних сайтів та інтернет-магазинів з подальшою підтримкою і розвитком, а також надання послуг з інтернет-маркетингу...

Про факапи та життєві уроки:
  • Важливі речі, про які Ви хотіли б знати на початку своєї кар'єри:

Завжди потрібно знати, в якому напрямку рухається ринок, і правильно зайняти нішу. Чим краще розумієш та готовий до потреб на поточний день, тим більша імовірність успішного розвитку бізнесу.

  • Розкажіть про помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного отримали завдяки їм:

На будь-яких помилках слід вчитися. Щодо мого напряму це, напевно, формат спілкування з деякими клієнтами: якщо клієнт тебе не поважає (і як малювати, і як програмувати розуміє тільки він), то з такими клієнтами краще справи не мати.

Не менш важливим є питання наявності резервного сервера. У нас був випадок, коли у 2011 році згоріли сервери, на яких знаходилися майже всі наші робочі сайти на той момент. При цьому локальних бекапів було зовсім небагато і не всі були свіжі. Це був дуже важкий тиждень, нервували і клієнти, і ми. Частину проектів відновили самі. Частину відновив хостер. Відтоді у нас завжди запасний сервер неосновного провайдера з копіями.

  • Про які речі Ви з часом перестали турбуватися?

Через роки менше перестав хвилюватися, що щось не встигну або не встигнемо. Просто зайняв позицію, що на все свій час і все, що повинно скластися, обов'язково вийде. Неважливо, наскільки швидко ти до чогось прямуєш, головне, щоб не припинялося бажання цього прагнути.

  • Поділіться корисними звичками, які допомагають Вам досягати своїх цілей:

Ми завжди намагаємося якісно надавати наші послуги, у нас клієнтоорієнтований підхід. Ми максимально заглиблюємося в бізнес-процеси клієнта, що дозволяє робити продукти, перевірені часом.

  • Назвіть головну пораду, як реалізувати себе в професії:

Головна порада — це зрозуміти, що саме в цьому напрямі та саме ця річ у вас виходить найкраще. Інше прийде з досвідом.

Неважливо, наскільки швидко ти до чогось прямуєш, головне, щоб не припинялося бажання цього прагнути

Про Tucha і партнерство:
  • Як Ви познайомилися з нами?

Компанію Tucha неодноразово бачили та чули про неї на конференціях, організованих нашим спільним партнером Бітрікс. Однак більш предметним знайомство стало після того, як до нас на обслуговування потрапив один із проектів клієнта, розміщений у хмарі Tucha. Тоді ми й змогли на практиці оцінити потужності серверів та якість сервісу.

  • Поділіться враженнями від партнерства з Tucha:

Від партнерства з Tucha найприємніші враження, підтримка на найвищому рівні.

Про хмари:
  • Назвіть причини застосовувати хмари в бізнесі:

Причин насправді достатньо. Швидкість та доступність, а звідси і зручність, — ключові моменти використання хмарного хостингу. Якщо підприємству необхідні високі стандарти обробки даних при взаємодії з інтернетом — кращого рішення за хмарний хостинг важко придумати.

Швидкість та доступність, а звідси і зручність, — ключові моменти використання хмарного хостингу


Дякуємо Сергію за надійну спільну роботу та активне партнерство. Щиро бажаємо успіхів і подальшого розвитку, а всій команді веб-студії «Курсор» — якомога більше задоволених клієнтів!

Поділитися:
Статті по темі

Цього місяця поспілкувалися про професійний шлях та життєві уроки, про бізнес і місце партнерства в ньому з Олександром Возним, виконавчим директором компанії «Девлаб Україна». Олександр розповів про те, з чого починалася його кар'єра, до усвідомлення яких важливих речей він дійшов до цього моменту та як зав'язувалася співпраця з Tucha. 

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Інтерв'ю з партнерами — давня та добра традиція Tucha. Цього місяця ми поспілкувалися з Олександром Крицьким, приватним підприємцем з Одеси, і дізналися, які вміння допомагають партнеру в роботі, яких принципів дотримується його компанія та чому хмари — це завжди відмінне рішення для бізнесу.

Співпраця Tucha з партнерами — це завжди далеко не лише про гроші. Це і взаємна підтримка, і спільна робота над тим, щоб кожен клієнт був повністю задоволеним. Таке бачення партнерства і в Меїра Маєвського, засновника та керівника компанії CYBERtool. В інтерв’ю Меїр поділився історією створення команди та баченням її місії. Також партнер розповів, що саме вплинуло на початок співпраці з Tucha, і навів головні аргументи на користь хмар.

Карантин приніс новий важливий досвід компаніям по всьому світу, навчивши швидко пристосовуватися до змін. Багато в чому організувати віддалену роботу у цей час та підтримати працездатність бізнесу допомогли хмари. Ми дізналися у партнерів, як їхні компанії переходили в онлайн-режим, та поставили кілька запитань...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись