Меїр Маєвський: Наше партнерство з Tucha — на рівні місій

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Меїр Маєвський: Наше партнерство з Tucha — на рівні місій
Категорії

Співпраця Tucha з партнерами — це завжди далеко не лише про гроші. Це і взаємна підтримка, і спільна робота над тим, щоб кожен клієнт був повністю задоволеним. Таке бачення партнерства і в Меїра Маєвського, засновника та керівника компанії CYBERtool. В інтерв’ю Меїр поділився історією створення команди та баченням її місії. Також партнер розповів, що саме вплинуло на початок співпраці з Tucha, і навів головні аргументи на користь хмар.

Про себе та компанію:

Розкажіть детальніше про свою компанію:

Меїр Маєвський

CYBERtool — це IT-компанія з автоматизації бізнес-процесів. Ми створюємо рішення для маркетингу, управління персоналом, виробництва і реалізації продукції на базі Bitrix24 CRM та програмного комплексу 1С. 

Працюємо з середнім бізнесом і міжнародними компаніями над підвищенням якості взаємодії між підрозділами, оптимізацією витрат, реалізацією стратегії зростання.

Проводимо курси для керівників і співробітників на базі нашого центру навчання, де допомагаємо малому бізнесу перейти на усвідомлений рівень управління та цифрові показники ефективності.

…допомагаємо малому бізнесу перейти на усвідомлений рівень управління та цифрові показники ефективності

Факапи і життєві уроки:

Про які важливі речі Ви хотіли б знати на початку бізнесу?

CYBERtool

Уроком життя для нас стала історія формування команди! Від перших кроків до сьогодні наша команда перевіряється на зрілість. І критеріями оцінки цієї зрілості стають цілком вимірні показники: лояльність учасника команди, бажання працювати над реалізацією місії компанії, особиста відповідальність. Звичайно, KPI та показники ефективності ніхто не скасовував, але наш урок полягає саме в тому, що нам довелося «переродитися в команду», проходячи випробування. Це головна конкурентна перевага! І після «переродження» почалося нове життя компанії, ми стали спроможними до роботи над реалізацією місії. Так, тієї самої місії, яка для багатьох існує на папері, для нас стала особистою відповідальністю. Цей підхід дозволяє не конкурувати за клієнта, а об'єднати зусилля для досягнення результатів!

…наш урок полягає саме в тому, що нам довелося «переродитися в команду», проходячи випробування

Про Tucha і партнерство:

А яку роль при цьому відіграє партнерство? 

Наш погляд на партнерські зв'язки теж змінився. І знову ми спираємося на свою місію. Нашими партнерами можуть бути лише ті компанії, з якими нам по дорозі, чия місія схожа на нашу. Так ми перестали плодити натовп тих, хто бажає «розпиляти бюджет» наших клієнтів, а об'єдналися в партнерську групу для виробництва найкращого результату клієнта. Для роботи на рівні місії необхідна зрілість компанії.

Сьогодні нашими головними партнерами стали Київстар — партнер послуг телекомунікації, Бітрікс24 — офіційний бізнес-партнер і Tucha — провайдер хмарних рішень.

Нашими партнерами можуть бути компанії, з якими нам по дорозі, у кого місія схожа на нашу

Що вплинуло на те, аби розпочати співпрацю з Tucha? 

Ми зустрілися на одній з конференцій «Анатомія бізнесу», організованою Бітрікс24, де познайомилися з Вадимом. Відкрита ділова позиція при знайомстві визначила перспективу. Побачили, що наше партнерство можливо на рівні місій і можна переходити до справи! Ми просто визнали важливість та необхідність такої роботи для наших клієнтів. Це і є відповідальність бізнесу перед клієнтами.

Про хмари:

Назвіть міфи щодо хмарних рішень, які виявилися неправдою:

Хмарні сховища — це:

  1. небезпечно та ненадійно;
  2. дорого;
  3. складно і незрозуміло.

А які існують причини використовувати хмари в бізнесі?

  1. Хмари — це безпечно та надійно. 
  2. Орендувати віртуальну машину дешевше, ніж утримувати свій сервер.
  3. Вам не треба бути експертом, достатньо поставити експерту задачу, яку треба вирішити.

Поділіться порадою з тими, хто не перейшов у хмари:

Переходьте у хмару, не морочте собі голову! ;) 

Для роботи на рівні місії необхідна зрілість компанії

Дякуємо Меїру за щире інтерв’ю, а всій команді CYBERtool — за плідну спільну роботу. Бажаємо нових досягнень на обраному шляху і якомога більше щасливих клієнтів!

Поділитися:
Статті по темі

Як хмари допомагають у посиленні захисту даних та чому наші партнери рекомендують використовувати їх в роботі своїм клієнтам? Щоб дізнатися відповіді на ці питання, скористалися нагодою поспілкуватися з партнеркою Мариною Бурдановою, керівницею відділу продажів компанії БВК-Софт. З пані Мариною ми активно співпрацюємо вже досить давно, і нещодавнє спілкування присвятили обговоренню теми посилення безпеки даних.

Компанія Smart працює у місті Кам’янець-Подільський та спеціалізу-ється на автоматизації бізнес-процесів, продажі та супроводі систем документообігу та подачі звітності, наданні інших поширених ІТ-послуг. Під час нещодавньої бесіди Юрій Завальський, керівник компанії, розповів про один з найбільш частих запитів від клієнтів — організацію віддаленої роботи, для вирішення якого корисні хмари. Також партнер з власного досвіду розповів про дієві способи залучення клієнтів, роль партнерів у веденні бізнесу та поділився порадою щодо того, як не втрачати натхнення вести діяльність далі.

Під час нещодавнього візиту до Львова ми відвідали нашого давнього та надійного партнера — компанію Auspex і мали нагоду особисто поспілкуватися з її керівником Ігорем Королем. Ігор розповів про істинні цінності та місію своєї компанії, а також про власний шлях у кар’єрі з його помилками та уроками. Крім цього, партнер поділився успішним досвідом використання хмарних рішень і окреслив бізнес-задачі, вирішенню яких щонайкраще сприяють хмари. Вийшло щиро та, як завжди, корисно.

Віталій розповів, коли та як розпочався його кар’єрний шлях, які фатальні помилки траплялися у цей період та які інструменти допомогли подолати їх наслідки та запобігти повторенню у майбутньому. Також наш партнер поділився думкою про незамінну користь хмар для сучасного ведення бізнесу. Особливо цінні поради Віталій надав початківцям в ІТ-галузі, які бажають розвиватися і ставати професіоналами. Словом, вийшло змістовно, рекомендуємо до прочитання.

Інтерв’ю з партнерами — чудова нагода обмінятися корисним досвідом щодо ведення бізнесу. Цього разу ми дистанційно поспілкувалися з Нестором Копитком, співзасновником і директором з маркетингу компанії Zrobleno Solutions. Партнер розповів, про що хотів би знати на початку свого бізнесу, як долає перешкоди зараз та що насправді криється за хмарними міфами.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись